Die twee toegevoegd die was ik in eerste instantie vergeten. Zijn er nog meer afwezig om welke reden dan ook?quote:Puyol (schorsing), Piqué (schorsing)
Barca mist er ook een aantalquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:48 schreef Godtje het volgende:
Arsenal moet uit en mist veel spelers. Ik durf te zeggen dat ze dit normaal gesproken niet gaan halen.
Zlatan Ibrahimovic is geblesseerd en speelt niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die twee toegevoegd die was ik in eerste instantie vergeten. Zijn er nog meer afwezig om welke reden dan ook?
Die staat al in de OP.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:04 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Zlatan Ibrahimovic is geblesseerd en speelt niet.
99% zeker?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:27 schreef HaagsPietje het volgende:
misschien dat ik het ff op zet, maar dit soort potjes waar voor 99% al vasstaat dat Barca simpel doorgaat door een 1-0 of 2-1 ofzo, kan ik me niet motiveren.
unted tegen munchen is nog enigszins leuk omdat die moffen met een voorsprong aan de wedstrijd beginnen, maar ook daar is natuurlijk al duidelijk dat united dat makkelijk gaat winnen...
Vorige keer speelde Barca fantastisch (zeker in de eerste helft) en toch werd het 2-2. Niks is zeker in het voetbal. Alleen voetbaltechnisch als het goed is al de moeite waard om te bekijken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:27 schreef HaagsPietje het volgende:
misschien dat ik het ff op zet, maar dit soort potjes waar voor 99% al vasstaat dat Barca simpel doorgaat door een 1-0 of 2-1 ofzo, kan ik me niet motiveren.
unted tegen munchen is nog enigszins leuk omdat die moffen met een voorsprong aan de wedstrijd beginnen, maar ook daar is natuurlijk al duidelijk dat united dat makkelijk gaat winnen...
Daar kan je je wel eens heel hard in vergissen. Puyol en Piqué zijn er niet bij. Daarbij is degene die uit bij Arsenal scoorde er niet bij. Dat weegt wellicht zwaarder dan de spelers die Arsenal moet missen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:27 schreef HaagsPietje het volgende:
Hij speelde een goede wedstrijd laatst, dus hou een beetje goede moed :-)quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:29 schreef Confetti het volgende:
Bojan![]()
Echt kut dat Ibrahimovic gebleseerd is want Bojan is een middelmatig talent gebleken. Misschien dat Henry toch eens kans krijgt.
Bij Arsenal is het trouwens veel erger dus lijkt me te doen voor Barcelona.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)lende-schoonheid.htmquote:BARCELONA
Het is praktisch onmogelijk om niét van Barcelona te houden. De ploeg speelt altijd op de aanval en doet dit met razendsnel combinatiespel en extreem getalenteerde spelers. Tijdens de heenwedstrijd tegen Arsenal in Londen (2-2) was het een mirakel dat de rust gehaald werd zonder treffers. De ploeg had 71 procent balbezit en een karrenvracht aan kansen.
'Ik weet niet wie de overhand had in de eerste wedstrijd', toont coach Pep Guardiola zich bescheiden. 'We moeten wel de halve finale halen anders zullen de mensen dit jaar de Champions League onthouden als Barcelona speelde een goede eerste helft in Londen. Ik maak me bovendien zorgen om Theo Walcott, vanwege zijn absurde snelheid. Tegen ons viel hij verschrikkelijk goed in.'
De ploeg die vorig jaar letterlijk alles won heeft nog zicht op de titel in eigen land, waar Barcelona de koppositie in punten deelt met Real Madrid. Zaterdag ontmoeten de ploegen elkaar in de Spaanse hoofdstad. De eerzucht in Catalonië is echter groot genoeg om dinsdag met een groot fanatisme Arsenal uit de Champions League te willen stoten. Barça zal het moeten doen zonder het vertrouwde verdedigingsduo Gerard Piqué en Carles Puyol; beiden zitten een schorsing uit.
Opvallend
Alles wordt in het werk gesteld om Andrés Iniesta aan de aftrap te krijgen. De slimme middenvelder kampt met een onwillige rechterdijspier en trainde nog niet met de groep mee. Coach Guardiola weet echter dat rastalenten als Iniesta niet lang nodig hebben om in vorm te komen. 'Als hij voelt dat hij kan spelen, stel ik hem op.'
Afwezigen Ibrahimovic (kuit), Piqué (geschorst), Puyol (geschorst). Twijfelgevallen: Henry (kuit), Iniesta (dijbeen), Jeffrén (kuit), Touré (enkel)
ARSENAL
Ook Arsenal staat bekend als een ploeg die immer het speelveld betreedt met aanvallende intenties.
De combinaties zijn eveneens heilig en ook de Londenaren beheersen de omschakeling als de beste. Maar kan de ploeg het in de kwartfinale van de Champions League nu wel waarmaken? De in potentie drie beste spelers van Arsenal zijn immers niet van de partij tijdens de return in Nou Camp.
Cesc Fabregas liep in de heenwedstrijd tegen een gele kaart aan - die een schorsing betekende - en brak ook nog zijn kuit toen hij de 2-2 via een strafschop binnenknalde. Ook Andrei Arshavin heeft last van zijn kuit en Robin van Persie is al maanden out met een enkelkwetsuur. En dat zijn slechts drie probleemgevallen op een lange waslijst van blessures bij The Gunners (zie hieronder). Het lijkt dus een schier onmogelijke opgave om de regerend titelhouder te kunnen bestrijden op Spaanse grond.
'We moeten vooral uitkijken voor Xavi', is coach Arsène Wenger in eerste instantie nog voorzichtig. 'Maar het leven draait om het grijpen van mogelijkheden en we kunnen geschiedenis schrijven. Ik hoop dat we snel scoren en optimaal gebruik maken van de zwakheden die Barcelona wel degelijk heeft. Wij hebben een team dat nooit opgeeft en mentaal buitengewoon sterk is.'
Opvallend
Samir Nasri moet de man worden die Arsenal bij de hand gaat nemen. De Franse middenvelder zal de rol van Fabregas overnemen als spelverdeler. 'Ik moet een goede balans vinden in het elftal om Barcelona het leven zuur te maken', liet Wenger optekenen. 'Nasri is een speler die iets kan creëren.' Ook Theo Walcott zal een belangrijke rol spelen in de plannen van de Franse oefenmeester. In de heenwedstrijd bracht hij tijdens zijn invalbeurt direct veel dreiging en was zelfs verantwoordelijk voor de aansluitingstreffer die de opmaat bleek voor het uiteindelijke 2-2 gelijkspel.
Afwezigen Arshavin (kuit), Djourou (knie), Fabregas (kuit en schorsing), Gallas (kuit), Gibbs (gebroken voet), Van Persie (enkel), Ramsey (gebroken been), Song (knie). Twijfelgeval: Campbell (hamstrings)
ja maar ze hebben nog Messi en Zlatanquote:
vannacht komt de samenvatting denk ikquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:31 schreef Marsenal het volgende:
Ik zit al de hele week hier naar uit te kijken, en nu moet ik hem missen!
Is er een herhaling vannacht ofzo, dan ontwijk ik de uitslagen wel!
hij bedoelt zeker 100%quote:
dat is absoluut waar, topvoetbal op het allerhoogste niveau kan ik altijd wel van genieten. En of dat met aanvallend of verdedigend voetbal is maakt me niet eens zoveel uit.....elke bal met dodelijke precisie gespeeld wordt, dat is echt gaaf om te zien. En van een razendsnelle gruwelijke counter met fantastische afronding kan ik ook waarderen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vorige keer speelde Barca fantastisch (zeker in de eerste helft) en toch werd het 2-2. Niks is zeker in het voetbal. Alleen voetbaltechnisch als het goed is al de moeite waard om te bekijken.
dat ben zeker met je eens... zo 'zeker' is dat absoluut niet, niet in het hedendaagse voetbal... ook dat barcelona vorige keer zo fantastisch speelde en bij rust al ruim voor had moeten staan, daar heb je nu niks aan...quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:25 schreef Piccalilly het volgende:
Mensen die denken dat het al voor 100% vaststaat dat Barca doorgaat, hebben de afgelopen jaren weinig CL gekeken.
Dit. Gok dat Arsenal redelijk afgemaakt gaat worden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:32 schreef Anonymousz het volgende:
ik hoop dat Arsenal kan stunten maar ik zal maar daar niet op rekenen
Bij Barca loopt het ook niet altijd zo geweldig als vorige week en je kunt ook gewoon 'pech' hebben. Natuurlijk hebben ze de meeste kans om door te gaan, maar een half jaartje geleden verloren ze ook gewoon in Barcelona van Rubin Kazan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat ben zeker met je eens... zo 'zeker' is dat absoluut niet, niet in het hedendaagse voetbal... ook dat barcelona vorige keer zo fantastisch speelde en bij rust al ruim voor had moeten staan, daar heb je nu niks aan...
toch denk ik wel dat Barcelona een erg hoge kans heeft door te gaan en Arsenal is zeker de underdog met weinig kans (die bovendien zou moeten komen, ook aan een 0-0 of 1-1 hebben ze niks)..
eigenlijk vrees ik zelfs een beetje dat de wedstrijd wel eens een teleurstelling kan zijn, omdat beide teams toch warschijnlijk wat 'afwachtender' zouden kunnen spelen (barcelona hoeft niet te komen, terwijl arsenal bang zal zijn teveel risico te lopen... ergens hoop ik echter wel dat Arsenal direkt al vanaf het begin gewoon zal 'proberen' een gaatje te vinden, een overrompelingstactiek.)
Dat was dan van korte duur, want na 2 minuten stonden ze al gewoon achter. Als je er vervolgens 50 min. over doet om gelijk te maken en alsnog verliest, dan geloof ik niet dat het enkel onderschatting is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:56 schreef Catch22- het volgende:
omdat ze ze onderschatte
dat gaat echt niet gebeuren nu hoor.
Ze zullen wel moeten. Ze hebben twee tegen doelpunten thuis gekregen dus aan een 0-0 of een 1-1 hebben ze niks. 3-3 is niet realistisch in een CL wedstrijd dus ze zullen voor de winst moeten gaan. Die haal je in Barcelona niet door rustig te wachten en dat zit ook niet in de stijl van Arsenal. Wat gelijk weer gunstig is voor Barca.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:48 schreef RM-rf het volgende:
ergens hoop ik echter wel dat Arsenal direkt al vanaf het begin gewoon zal 'proberen' een gaatje te vinden, een overrompelingstactiek.)
Eens. Arsenal wint. Vlak voor tijd Bendtner met een pegel van 18 meter.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:25 schreef Piccalilly het volgende:
Mensen die denken dat het al voor 100% vaststaat dat Barca doorgaat, hebben de afgelopen jaren weinig CL gekeken.
Dat zeker. 90 minuten op het puntje van de stoel zitten is de bedoeling.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat zeker. 90 minuten op het puntje van de stoel zitten is de bedoeling.
ja zoiets zou zeker leuk zijnoquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:28 schreef vaasinbloem het volgende:
Vroege goal van Barcelona, Barca spelers met hun hoofd bij RM wedstrijd, en dan bam! Nasri van afstand en Bendtner met kopbal in 90ste minuut.
Zoiets, zou leuk zijn.
Mwah, ik gok op een 3-1 voor Barca.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:28 schreef vaasinbloem het volgende:
Vroege goal van Barcelona, Barca spelers met hun hoofd bij RM wedstrijd, en dan bam! Nasri van afstand en Bendtner met kopbal in 90ste minuut.
Zoiets, zou leuk zijn.
Je bent de beste als je alles wint. Op dit moment staan ze 2e in de comp en moeten ze deze nog door komen. Ze hebben denk ik inderdaad wel de meeste potentie zoals vorig jaar is gebleken. Het geeft alleen geen zekerheden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hoop dat Barcelona de CL wint, het is gewoon met afstand de beste ploeg ter wereld
maar het is knap dat Arsenal vorige week nog terug kwam
eh zeg het maarquote:
Hier op FOK! natuurlijk.quote:
Ja, hoor ook vaak dat geluid over hoe ze vorig jaar hebben gedomineerd. Ze werden vorig jaar echt helemaal weggespeeld door Chelsea, maar omdat niemand dat een sympathieke club vindt, wordt dat nogal vaak vergeten. Ook al hebben ze een grote kans, ze zijn niet onverslaanbaar. Ze hebben nog teveel zwakheden, zeker op de flanken, op verdedigend opzich. Hopelijk kan Arsenal dat exploiteren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent de beste als je alles wint. Op dit moment staan ze 2e in de comp en moeten ze deze nog door komen. Ze hebben denk ik inderdaad wel de meeste potentie zoals vorig jaar is gebleken. Het geeft alleen geen zekerheden.
Precies.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:37 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ja, hoor ook vaak dat geluid over hoe ze vorig jaar hebben gedomineerd. Ze werden vorig jaar echt helemaal weggespeeld door Chelsea, maar omdat niemand dat een sympathieke club vindt, wordt dat nogal vaak vergeten. Ook al hebben ze een grote kans, ze zijn niet onverslaanbaar. Ze hebben nog teveel zwakheden, zeker op de flanken, op verdedigend opzich. Hopelijk kan Arsenal dat exploiteren.
atdhe.netquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:41 schreef prinsrob het volgende:
iemand een idee waar ik de wedstrijd in duitsland kan bekijken? een televisiezender (heb geen sky hier). Of kan ik het ergens online zien (wil best voor betalen, heb wel neteller, geen credit card.)
Volgens onze gegevens bezoekt u deze pagina vanuit het buitenland.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:43 schreef Catch22- het volgende:
http://live.player.sport1.nl/
?
het is bijna makkelijker om het illegaal, dan legaal te regelen
Mwahquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:43 schreef Catch22- het volgende:
http://live.player.sport1.nl/
?
het is bijna makkelijker om het illegaal, dan legaal te regelen
Nogmaals: atdhe.netquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:44 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Volgens onze gegevens bezoekt u deze pagina vanuit het buitenland.
Het bekijken van streams zal niet mogelijk zijn.
hoe regel ik het illegaal dan?:P
werkt nos.nl niet? of doen die ook niet aan buitenlandse ip adresssen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:41 schreef prinsrob het volgende:
iemand een idee waar ik de wedstrijd in duitsland kan bekijken? een televisiezender (heb geen sky hier). Of kan ik het ergens online zien (wil best voor betalen, heb wel neteller, geen credit card.)
Goed planquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Laat het maar beginnen.![]()
Iedereen een fantastische voetbalavond gewenst. Ik ga er eens heerlijk voor zitten.
die werkt hier niet, er zijn 2 links met barcelona-arsenal, een geeft geen beeld en de ander laat een andere wedstrijd zien... in ieder geval bedankt voor de tipquote:
Ok. Sorry dan voor mijn toontje.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:50 schreef prinsrob het volgende:
[..]
die werkt hier niet, er zijn 2 links met barcelona-arsenal, een geeft geen beeld en de ander laat een andere wedstrijd zien... in ieder geval bedankt voor de tip
klopt maar ik heb nu weliswaar heel schokkerig beeld via dat atdhe, coolquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
werkt nos.nl niet? of doen die ook niet aan buitenlandse ip adresssen?
Absoluut niet. Als Arsenal ze een beetje opjaagt, hebben ze vanavond absoluut kans.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kan het nu even niet zien, weer een oppermachtig barca of niet?
Hij is er weerquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Verdomme zeg, hoeveel blessures kan je als elftal hebben?![]()
Zeg dat wel idd.quote:
Leg uitquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fucking held, die Messi: en weer een druif van een scheids die een goal aan Arsenal schenkt.
Dost is nog beter. Arsenal onwaardig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Bendtner flikt zometeen zijn kunstje opnieuw.
Sla toch geen wartaal uit man.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fucking held, die Messi: en weer een druif van een scheids die een goal aan Arsenal schenkt.
Iedereen zeikt altijd op hem omdat hij wel eens makkelijk kansen mist, maar de moeilijke in de belangrijkste wedstrijden...quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Bendtner flikt zometeen zijn kunstje opnieuw.
Dat was omdat er bij doe goal van Barca geen overtreding was en bij het goal van Arsenal wel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:10 schreef DjNivek het volgende:
Wat zijn die presentatoren toch overduidelijk voor Barcelona. Bij het doelpunt van Arsenal lopen ze constant te zeuren over een mogelijke overtreding, en bij het doelpunt van Messi waren ze als een kind zo blij (het was ook wel een mooi doelpunt, daar niet van). Zelfs nu zeuren ze nog over die 'overtreding'.
Volledig eens, maar ja, wat verwacht je van de amateurs van de NOS?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:10 schreef DjNivek het volgende:
Wat zijn die presentatoren toch overduidelijk voor Barcelona. Bij het doelpunt van Arsenal lopen ze constant te zeuren over een mogelijke overtreding, en bij het doelpunt van Messi waren ze als een kind zo blij (het was ook wel een mooi doelpunt, daar niet van). Zelfs nu zeuren ze nog over die 'overtreding'.
En wat was dan wel die overtreding van Arsenal?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was omdat er bij doe goal van Barca geen overtreding was en bij het goal van Arsenal wel.![]()
Zo lastig is het allemaal niet om zelf te zien.
Haha. Vraag me af hoe een Twente, of een Ajax tegen Barca of Arsenal zou doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:10 schreef jrk1990 het volgende:
Dit soort wedstrijden bekijken is slecht voor je gesteldheid. Je durft nooit meer een erediviewedstrijd te bezoeken
Wees blij dat de scheidsrechters eens niet affluiten voor elke kleine overtreding. Dan krijg je een soort blom wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was omdat er bij doe goal van Barca geen overtreding was en bij het goal van Arsenal wel.![]()
Messi kreeg de bal alleen ook maar gelukkig terug, dat laten we dan maar even buiten beschouwingquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat zijn de scheidsrechters toch overduidelijk voor Arsenal. Bij een overtreding van Arsenal laten ze doorvoetballen tot 1-0, vorige week struikelt Fabregas over de benen van Pujol en geven ze een penalty aan Arsenal en een rode kaart aan Pujol.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:10 schreef DjNivek het volgende:
In 2008 moest Twente nog tegen Arsenal in de voorronde van Champions League:quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:11 schreef boskameel het volgende:
[..]
Haha. Vraag me af hoe een Twente, of een Ajax tegen Barca of Arsenal zou doen.
Ja de nos fapt echt keihard op barca, maarja dat werd vorige week ook wel al duidelijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:10 schreef DjNivek het volgende:
Vroegen we dat ook niet af toen Ajax 6 jaar geleden naar Arsenal moest en toen gewoon 1-1 speelde?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:11 schreef boskameel het volgende:
[..]
0-2 voor Arsenal 1,5 jaar terug.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Vroegen we dat ook niet af toen Ajax 6 jaar geleden naar Arsenal moest en toen gewoon 1-1 speelde?
Twente is totaal anders, die zouden weggespeeld worden door Barcelona en Arsenal.
Sloeg idd nergens op.quote:
Het slachtoffer heet Messi he, dan worden er altijd kaarten getrokkenquote:
Struikelen over de benen van je tegenstander en dan een rode kaart en penalty gevenquote:
wilde ik ook zeggen, dont touch messiquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het slachtoffer heet Messi he, dan worden er altijd kaarten getrokken
Prof voetballers. Een schop in je kruis is minimaal geel voor de ander en je ballen zullen het wel overleven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Wie sluit er niet zijn benen als er zo snel een scheen op je kruis afkomt?
Dat is toch overal in het zuiden, maar beweren dat het zulke macho kerels zijn, maar het zijn gewoon ordinaire dramaqueens met hun zorgvuldige geoefende valtechniekenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Het worden wel een beetje valse primadonna's he, die Barcelonezen. Dat gaat maar liggen, en hier en daar nog erg overdreven ook.
Zou ik niet zeggen. Het was dus geen buitenspel zoals we zojuist konden zien.quote:
En handtasjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is toch overal in het zuiden, maar beweren dat het zulke macho kerels zijn, maar het zijn gewoon ordinaire dramaqueens met hun zorgvuldige geoefende valtechnieken
Eens.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is toch overal in het zuiden, maar beweren dat het zulke macho kerels zijn, maar het zijn gewoon ordinaire dramaqueens met hun zorgvuldige geoefende valtechnieken
Zekerquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Messi![]()
Zit ik naar de beste speler ooit te kijken?
Echt he.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:22 schreef jrk1990 het volgende:
En de commentator komt met een enorme zaadlozing klaar
Idd. Het neemt echt bespottelijke vormen aan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:22 schreef jrk1990 het volgende:
Hij is gewoon enthousiastquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:22 schreef jrk1990 het volgende:
Nou nou nou nou nou..quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat commentaar zeg.... komt bijna klaar geloof ik ... die bal had toivonen ook nog gemaakt
Eén keer is genoeg en dan penalty's.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:24 schreef Mr.N het volgende:
Messi
Arsenal moet 2 keer scoren ( zou nog best wel eens mogelijk kunnen zijn :x)
Ik denk dat de Spaanse commentatoren nog ietsje verder gaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat commentaar zeg.... komt bijna klaar geloof ik ... die bal had toivonen ook nog gemaakt
Je houdt van oude mannen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:24 schreef Paul het volgende:
Ik wil Evert ten Napel
1 x is genoeg, om vervolgens Barcelona via strafschoppen uit te tellen, waarna Real Madrid toont dat er ook in 90 minuten van Barcelona gewonnen kan worden. Wat zowiezo toch wel kan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:24 schreef Mr.N het volgende:
Messi
Arsenal moet 2 keer scoren ( zou nog best wel eens mogelijk kunnen zijn :x)
Die roepen nog tot aan de rust GOALGOALGOAL.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat de Spaanse commentatoren nog ietsje verder gaan
Maar dat zijn Spanjaarden, die mogen dat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat de Spaanse commentatoren nog ietsje verder gaan
Eens.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:26 schreef jrk1990 het volgende:
Als Arsenal toch kon beschikken over van Persie en Fabregas, als als, ik weet het, maar toch.
Haha die zitten te kijken idd. Nouja volgend seizoen Aissaidi ofzo erbij.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef Adelante het volgende:
Daar zit je dan als Feyenoorders op de tribune, wetende dat je met 11 man nooit dit niveau zult halen
We zullen zien, mocht dat zo uitkomen, dan gaat Arsenal naar de HF met een heleboel geblesseerde spelers, worden ze er door ManU uitgekickt netals vorig jaarquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
1 x is genoeg, om vervolgens Barcelona via strafschoppen uit te tellen, waarna Real Madrid toont dat er ook in 90 minuten van Barcelona gewonnen kan worden. Wat zowiezo toch wel kan.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef Adelante het volgende:
Daar zit je dan als Feyenoorders op de tribune, wetende dat je met 11 man nooit dit niveau zult halen
Ajax zit naast ze en die kunnen er ook alleen van dromen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Haha die zitten te kijken idd. Nouja volgend seizoen Aissaidi ofzo erbij.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef Silv het volgende:
Overgewaardeerde speler.
quote:
Ik begreep dat ie volgende week naar Breda vliegt om daar medisch getest te worden voor NAC.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
Dit had z'n 4e moeten zijn.
Ik denk dat 'ie in de rust gewisseld wordt, om te sparen voor zaterdag.
Ja, ze kunnen Makaay wel zo aanspelen maar die kan ze echt niet zo afmaken als Messiquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:28 schreef boskameel het volgende:
[..]. Ze kunnen in ieder geval inspiratie opdoen.
Hopelijk scoort Arsenal nog een paar keer zodat het spannend blijft.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef boskameel het volgende:
[..]. Dat zou echt nergens over gaan. Hopelijk blijft Barca doorzetten, en wordt Arsenal afgedroogd met 6-1.
De Messi One Man Showquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Messi ''21
Messi ''37
Messi ''42
Tering.
Origineel is het niet meer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:30 schreef Morendo het volgende:
Goede voetballer die Messi. Zou het wat voor Ajax zijn?
Manchester. Die moeten morgen tegen een Duitse ploeg en die gaan in eigen stadion ten onder, dus iig geen Manchester United.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:28 schreef Mr.N het volgende:
[..]
We zullen zien, mocht dat zo uitkomen, dan gaat Arsenal naar de HF met een heleboel geblesseerde spelers, worden ze er door ManU uitgekickt netals vorig jaar
maar het zou best mogelijk zijn hoor
Suarez schrijft zorgvuldig mee met elke kunstval van de Catalanen fap fap fap!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ajax zit naast ze en die kunnen er ook alleen van dromen.
Weet ik nog niet, en dat is precies waarom Maradona nog een treetje hoger staat. Voetbaltechnisch scheelt het niks, maar Maradona kon een hele ploeg een niveau hoger tillen. Ik betwijfel of Messi dat in zich heeft, die is briljant maar veel minder dominant dan Maradona.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Op deze manier gaat ie Argentinie in zijn eentje aan de wereldtitel helpen.... zoals DAM in 1986
precies, altijd dat gezeik hier op fok en die pro-underdog houdingquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:28 schreef essence het volgende:
Dat gezeur op Jeroen Grueter altijd, ik vind het prachtig zoals hij commentaar geeft
hehe Messi, wat een fenomeen.
QFT.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Manchester. Die moeten morgen tegen een Duitse ploeg en die gaan in eigen stadion ten onder, dus iig geen Manchester United.
Niet mee eens. Arsenal verdedigt echt slecht.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Op deze manier gaat ie Argentinie in zijn eentje aan de wereldtitel helpen.... zoals DAM in 1986
Dikke nederlaag voor bayernquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:32 schreef Silv het volgende:
Barcelona - Bayern zou wel een toffe finale zijn naar mijn mening.
Engeland in 1986 ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:32 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Niet mee eens. Arsenal verdedigt echt slecht.
Arsenal gaat straks gewoon 2x scoren en gaat zo door tegen de finale.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:32 schreef Silv het volgende:
Barcelona - Bayern zou wel een toffe finale zijn naar mijn mening.
Wil je dat echt weten? Ik niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:11 schreef boskameel het volgende:
[..]
Die Duitse ploeg had er paar jaar geleden al eruit gemoeten tegen Getafe CF in de UEFA Cupquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Manchester. Die moeten morgen tegen een Duitse ploeg en die gaan in eigen stadion ten onder, dus iig geen Manchester United.
Messi speelt veel minder in het nationaal elftal mede doordat Maradona natuurlijk geen goede coach is, maar dat wil niemand hardop zeggenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:31 schreef Scribent het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, en dat is precies waarom Maradona nog een treetje hoger staat. Voetbaltechnisch scheelt het niks, maar Maradona kon een hele ploeg een niveau hoger tillen. Ik betwijfel of Messi dat in zich heeft, die is briljant maar veel minder dominant dan Maradona.
Maakt niet zoveel uit ben ik bang. Barcelona speelt ook niet goed.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:32 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Niet mee eens. Arsenal verdedigt echt slecht.
Hehe. Maar ja, Italiaanse en Duitse verdedigers weten wel raad met Messi hoor.quote:
Je zou toch zachtjesaan wel moeten weten wat de kracht is van Bayern Munchen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:33 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Die Duitse ploeg had er paar jaar geleden al eruit gemoeten tegen Getafe CF in de UEFA Cup
De eerste helft. In een helft kan veel gebeuren, dus Arsenal, laat maar zien zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:35 schreef Taneli het volgende:
Messi![]()
![]()
![]()
Amen, beslist gewoon in z'n uppie dit duel...!
Eens.quote:
Zowat alle creatieve spelers zijn geblesseerd. Van Persie, Fabregas, Ashavin, Gallas, etc.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:34 schreef Slomy het volgende:
Kut commentaar weer, dat die gast eens ergens anders gaat zitten of kan ie alleen maar klaarkomen op Messi? (niet dat die gast goed staat te spelen, maar just saying).
Voor de rest staat Arsenal weer eens dramatisch te voetballen. Totaal geen creativiteit, uitermate dom en lomp balverlies en klungelig verdedigen waaruit ook nog eens 2 goals komen (1-1 en 3-1).
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:36 schreef Piccalilly het volgende:
Wat een kwal zeg die commentator vd Nos.
Nope, geen Sport1.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:38 schreef Wilskracht het volgende:
geen sport1 Sierd de Vos is erg prettig op naar te luisteren.
[..]
We hebben het hier over voetbal hoor, maar dankje.quote:
Goh, zou Wenger Theo Walcott weer tot genade smekenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De eerste helft. In een helft kan veel gebeuren, dus Arsenal, laat maar zien zou ik zeggen.
Nou, de Duitse verdediging was in 2008 een drama. Hoop voor ze dat dat nu beter is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe. Maar ja, Italiaanse en Duitse verdedigers weten wel raad met Messi hoor.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:39 schreef Silv het volgende:
[..]
We hebben het hier over voetbal hoor, maar dankje.
Leo Driessenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:40 schreef jrk1990 het volgende:
Hoewel Jeroen een beetje mag dimmen met zijn Messi-adoratie, zijn het pas een ramp worden als Leo Driessen commentaar zou gaan leveren
Maar Duitsers leren vaak wel van hun fouten. Iets waar wij Nederlanders nog het één en ander van kunnen leren. Zeker op voetbalgebied.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:40 schreef Scribent het volgende:
[..]
Nou, de Duitse verdediging was in 2008 een drama. Hoop voor ze dat dat nu beter is.
Dan had je de verkeerde naam met Silvquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:40 schreef assileM90 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het over zn voetball skills hé die zijn
Haalden wel de halve finale...quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:40 schreef Scribent het volgende:
[..]
Nou, de Duitse verdediging was in 2008 een drama. Hoop voor ze dat dat nu beter is.
Onzin. Twee goals uit klutsballen, goed voetbal zag je vorige week vandaag niet echt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:40 schreef Steeven het volgende:
Voetbal van een andere planeet. Prachtig. Arsenal is constant een stap te laat. Het tempo ligt te hoog voor ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |