zit er hier iem. die verstand heeft van computers en ervoor kan zorgen dat ik via een proxy server ofzo op de nos site kan doen alsof ik nl-s ben? kan k best iets van 5e ofzo voor geven voor de moeite
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Verdomme zeg, hoeveel blessures kan je als elftal hebben?
Gadverdamme, dat continu gezeur van die Mexicaan achterin bij Barcelona. Heerlijk, nu lekker Arsenal voor.
Bendtner.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
Op dinsdag 6 april 2010 21:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende: Verdomme zeg, hoeveel blessures kan je als elftal hebben?
Hij is er weer
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.