Prof voetballers. Een schop in je kruis is minimaal geel voor de ander en je ballen zullen het wel overleven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Wie sluit er niet zijn benen als er zo snel een scheen op je kruis afkomt?
Dat is toch overal in het zuiden, maar beweren dat het zulke macho kerels zijn, maar het zijn gewoon ordinaire dramaqueens met hun zorgvuldige geoefende valtechniekenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Het worden wel een beetje valse primadonna's he, die Barcelonezen. Dat gaat maar liggen, en hier en daar nog erg overdreven ook.
Zou ik niet zeggen. Het was dus geen buitenspel zoals we zojuist konden zien.quote:
En handtasjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is toch overal in het zuiden, maar beweren dat het zulke macho kerels zijn, maar het zijn gewoon ordinaire dramaqueens met hun zorgvuldige geoefende valtechnieken
Eens.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is toch overal in het zuiden, maar beweren dat het zulke macho kerels zijn, maar het zijn gewoon ordinaire dramaqueens met hun zorgvuldige geoefende valtechnieken
Zekerquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Messi![]()
Zit ik naar de beste speler ooit te kijken?
Echt he.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:22 schreef jrk1990 het volgende:
En de commentator komt met een enorme zaadlozing klaar
Idd. Het neemt echt bespottelijke vormen aan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:22 schreef jrk1990 het volgende:
Hij is gewoon enthousiastquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:22 schreef jrk1990 het volgende:
Nou nou nou nou nou..quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat commentaar zeg.... komt bijna klaar geloof ik ... die bal had toivonen ook nog gemaakt
Eén keer is genoeg en dan penalty's.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:24 schreef Mr.N het volgende:
Messi
Arsenal moet 2 keer scoren ( zou nog best wel eens mogelijk kunnen zijn :x)
Ik denk dat de Spaanse commentatoren nog ietsje verder gaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat commentaar zeg.... komt bijna klaar geloof ik ... die bal had toivonen ook nog gemaakt
Je houdt van oude mannen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:24 schreef Paul het volgende:
Ik wil Evert ten Napel
1 x is genoeg, om vervolgens Barcelona via strafschoppen uit te tellen, waarna Real Madrid toont dat er ook in 90 minuten van Barcelona gewonnen kan worden. Wat zowiezo toch wel kan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:24 schreef Mr.N het volgende:
Messi
Arsenal moet 2 keer scoren ( zou nog best wel eens mogelijk kunnen zijn :x)
Die roepen nog tot aan de rust GOALGOALGOAL.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat de Spaanse commentatoren nog ietsje verder gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |