Manchester. Die moeten morgen tegen een Duitse ploeg en die gaan in eigen stadion ten onder, dus iig geen Manchester United.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:28 schreef Mr.N het volgende:
[..]
We zullen zien, mocht dat zo uitkomen, dan gaat Arsenal naar de HF met een heleboel geblesseerde spelers, worden ze er door ManU uitgekickt netals vorig jaar
maar het zou best mogelijk zijn hoor
Suarez schrijft zorgvuldig mee met elke kunstval van de Catalanen fap fap fap!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ajax zit naast ze en die kunnen er ook alleen van dromen.
Weet ik nog niet, en dat is precies waarom Maradona nog een treetje hoger staat. Voetbaltechnisch scheelt het niks, maar Maradona kon een hele ploeg een niveau hoger tillen. Ik betwijfel of Messi dat in zich heeft, die is briljant maar veel minder dominant dan Maradona.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Op deze manier gaat ie Argentinie in zijn eentje aan de wereldtitel helpen.... zoals DAM in 1986
precies, altijd dat gezeik hier op fok en die pro-underdog houdingquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:28 schreef essence het volgende:
Dat gezeur op Jeroen Grueter altijd, ik vind het prachtig zoals hij commentaar geeft
hehe Messi, wat een fenomeen.
QFT.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Manchester. Die moeten morgen tegen een Duitse ploeg en die gaan in eigen stadion ten onder, dus iig geen Manchester United.
Niet mee eens. Arsenal verdedigt echt slecht.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Op deze manier gaat ie Argentinie in zijn eentje aan de wereldtitel helpen.... zoals DAM in 1986
Dikke nederlaag voor bayernquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:32 schreef Silv het volgende:
Barcelona - Bayern zou wel een toffe finale zijn naar mijn mening.
Engeland in 1986 ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:32 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Niet mee eens. Arsenal verdedigt echt slecht.
Arsenal gaat straks gewoon 2x scoren en gaat zo door tegen de finale.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:32 schreef Silv het volgende:
Barcelona - Bayern zou wel een toffe finale zijn naar mijn mening.
Wil je dat echt weten? Ik niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:11 schreef boskameel het volgende:
[..]
Haha. Vraag me af hoe een Twente, of een Ajax tegen Barca of Arsenal zou doen.
Die Duitse ploeg had er paar jaar geleden al eruit gemoeten tegen Getafe CF in de UEFA Cupquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Manchester. Die moeten morgen tegen een Duitse ploeg en die gaan in eigen stadion ten onder, dus iig geen Manchester United.
Messi speelt veel minder in het nationaal elftal mede doordat Maradona natuurlijk geen goede coach is, maar dat wil niemand hardop zeggenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:31 schreef Scribent het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, en dat is precies waarom Maradona nog een treetje hoger staat. Voetbaltechnisch scheelt het niks, maar Maradona kon een hele ploeg een niveau hoger tillen. Ik betwijfel of Messi dat in zich heeft, die is briljant maar veel minder dominant dan Maradona.
Maakt niet zoveel uit ben ik bang. Barcelona speelt ook niet goed.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:32 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Niet mee eens. Arsenal verdedigt echt slecht.
Hehe. Maar ja, Italiaanse en Duitse verdedigers weten wel raad met Messi hoor.quote:
Je zou toch zachtjesaan wel moeten weten wat de kracht is van Bayern Munchen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:33 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Die Duitse ploeg had er paar jaar geleden al eruit gemoeten tegen Getafe CF in de UEFA Cup
De eerste helft. In een helft kan veel gebeuren, dus Arsenal, laat maar zien zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:35 schreef Taneli het volgende:
Messi![]()
![]()
![]()
Amen, beslist gewoon in z'n uppie dit duel...!
Eens.quote:
Zowat alle creatieve spelers zijn geblesseerd. Van Persie, Fabregas, Ashavin, Gallas, etc.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:34 schreef Slomy het volgende:
Kut commentaar weer, dat die gast eens ergens anders gaat zitten of kan ie alleen maar klaarkomen op Messi? (niet dat die gast goed staat te spelen, maar just saying).
Voor de rest staat Arsenal weer eens dramatisch te voetballen. Totaal geen creativiteit, uitermate dom en lomp balverlies en klungelig verdedigen waaruit ook nog eens 2 goals komen (1-1 en 3-1).
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:36 schreef Piccalilly het volgende:
Wat een kwal zeg die commentator vd Nos.
Nope, geen Sport1.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:38 schreef Wilskracht het volgende:
geen sport1 Sierd de Vos is erg prettig op naar te luisteren.
[..]
We hebben het hier over voetbal hoor, maar dankje.quote:
Goh, zou Wenger Theo Walcott weer tot genade smekenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De eerste helft. In een helft kan veel gebeuren, dus Arsenal, laat maar zien zou ik zeggen.
Nou, de Duitse verdediging was in 2008 een drama. Hoop voor ze dat dat nu beter is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe. Maar ja, Italiaanse en Duitse verdedigers weten wel raad met Messi hoor.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:39 schreef Silv het volgende:
[..]
We hebben het hier over voetbal hoor, maar dankje.
Leo Driessenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:40 schreef jrk1990 het volgende:
Hoewel Jeroen een beetje mag dimmen met zijn Messi-adoratie, zijn het pas een ramp worden als Leo Driessen commentaar zou gaan leveren
Maar Duitsers leren vaak wel van hun fouten. Iets waar wij Nederlanders nog het één en ander van kunnen leren. Zeker op voetbalgebied.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:40 schreef Scribent het volgende:
[..]
Nou, de Duitse verdediging was in 2008 een drama. Hoop voor ze dat dat nu beter is.
Dan had je de verkeerde naam met Silvquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:40 schreef assileM90 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het over zn voetball skills hé die zijn
Haalden wel de halve finale...quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:40 schreef Scribent het volgende:
[..]
Nou, de Duitse verdediging was in 2008 een drama. Hoop voor ze dat dat nu beter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |