Maar dat zijn Spanjaarden, die mogen dat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat de Spaanse commentatoren nog ietsje verder gaan
Eens.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:26 schreef jrk1990 het volgende:
Als Arsenal toch kon beschikken over van Persie en Fabregas, als als, ik weet het, maar toch.
Haha die zitten te kijken idd. Nouja volgend seizoen Aissaidi ofzo erbij.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef Adelante het volgende:
Daar zit je dan als Feyenoorders op de tribune, wetende dat je met 11 man nooit dit niveau zult halen
We zullen zien, mocht dat zo uitkomen, dan gaat Arsenal naar de HF met een heleboel geblesseerde spelers, worden ze er door ManU uitgekickt netals vorig jaarquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
1 x is genoeg, om vervolgens Barcelona via strafschoppen uit te tellen, waarna Real Madrid toont dat er ook in 90 minuten van Barcelona gewonnen kan worden. Wat zowiezo toch wel kan.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef Adelante het volgende:
Daar zit je dan als Feyenoorders op de tribune, wetende dat je met 11 man nooit dit niveau zult halen
Ajax zit naast ze en die kunnen er ook alleen van dromen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Haha die zitten te kijken idd. Nouja volgend seizoen Aissaidi ofzo erbij.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef Silv het volgende:
Overgewaardeerde speler.
quote:
Ik begreep dat ie volgende week naar Breda vliegt om daar medisch getest te worden voor NAC.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
Dit had z'n 4e moeten zijn.
Ik denk dat 'ie in de rust gewisseld wordt, om te sparen voor zaterdag.
Ja, ze kunnen Makaay wel zo aanspelen maar die kan ze echt niet zo afmaken als Messiquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:28 schreef boskameel het volgende:
[..]. Ze kunnen in ieder geval inspiratie opdoen.
Hopelijk scoort Arsenal nog een paar keer zodat het spannend blijft.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef boskameel het volgende:
[..]. Dat zou echt nergens over gaan. Hopelijk blijft Barca doorzetten, en wordt Arsenal afgedroogd met 6-1.
De Messi One Man Showquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Messi ''21
Messi ''37
Messi ''42
Tering.
Origineel is het niet meer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:30 schreef Morendo het volgende:
Goede voetballer die Messi. Zou het wat voor Ajax zijn?
Manchester. Die moeten morgen tegen een Duitse ploeg en die gaan in eigen stadion ten onder, dus iig geen Manchester United.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:28 schreef Mr.N het volgende:
[..]
We zullen zien, mocht dat zo uitkomen, dan gaat Arsenal naar de HF met een heleboel geblesseerde spelers, worden ze er door ManU uitgekickt netals vorig jaar
maar het zou best mogelijk zijn hoor
Suarez schrijft zorgvuldig mee met elke kunstval van de Catalanen fap fap fap!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ajax zit naast ze en die kunnen er ook alleen van dromen.
Weet ik nog niet, en dat is precies waarom Maradona nog een treetje hoger staat. Voetbaltechnisch scheelt het niks, maar Maradona kon een hele ploeg een niveau hoger tillen. Ik betwijfel of Messi dat in zich heeft, die is briljant maar veel minder dominant dan Maradona.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Op deze manier gaat ie Argentinie in zijn eentje aan de wereldtitel helpen.... zoals DAM in 1986
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |