Dat inderdaad. Al denk ik dat het weinig zin heeft om naar mijn wiskunde tentamen te gaan met 0 gevolgde collegesquote:
Gaat weer lekkerquote:Op maandag 5 april 2010 20:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Al denk ik dat het weinig zin heeft om naar mijn wiskunde tentamen te gaan met 0 gevolgde colleges
Zet hem dan op 10 post per pagina ofzoquote:
Waar woonde je toen dan?quote:Op maandag 5 april 2010 20:47 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ik woonde nog niet eens in Nederland!
ja! maar niet officieelquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:26 schreef Ienepien het volgende:
Top! Maar jij kan toch al heel goed met computers omgaan? :p
Oh ik had ook wel op willen passenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:13 schreef SeaOfLove het volgende:
moeder heeft net gebeld en kan oppassen
in die cursus hebben ze onder andere geleerd hoe een muis werkt enzo, hoe je bij je documenten komt en waar zou je nou toch moeten klikken om bij je internet-optie's te komen nadat je hebt geleerd welk knopje is om überhaupt op internet te komenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Leer ze Fok kennen!![]()
(of zou dat al in de vorige cursus hebben gezeten?)
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik had ook wel op willen passenMaar never mind nu
Als ze maar geen hagelslag binnen handbereik heeft, is ze best lief.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb serieus over nagedacht iemand van fok te vragen die haar goed kent, maar heb niemand in de buurt dus en de paar die in de buurt wonen zijn gewoon aan het werk
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ze maar geen hagelslag binnen handbereik heeft, is ze best lief.
quote:
Ah da's mooi. Het centrum is zeker bij de Nieuwe Kerk?quote:Op woensdag 7 april 2010 08:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Station zit aan de rand van het centrum, 5/10 minuten lopen en je zit er middenin
quote:Op woensdag 7 april 2010 09:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ah da's mooi. Het centrum is zeker bij de Nieuwe Kerk?
Wat valt er te beleven dan?quote:
Mag ik hem maken?quote:
Waarvoor?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb misschien wel heel snel hulp nodig van één van jullie
Vriendjes en Vriendinnetjesquote:
Preciesquote:
Avondje Knorrenbeurs was ook wel weer erg puickquote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef Quoi het volgende:
He he, eindelijk een avondje bankhangen hiero. Ben beetje ziekjes, terwijl het Leukste Weekend eraan komt! (veel leuke feestjes)
Enige keer dat ik daar binnen ben geweest was met een )CLDquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Precies
[..]
Avondje Knorrenbeurs was ook wel weer erg puick
Crookers, Boys Noize, Chemical Brothers, Ophidian dat herkende ikquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Moet je ff aan bart vragen, die kende het ongeveer allemaal.
Mag je niet mee naar het bejaardentehuisquote:Op maandag 12 april 2010 18:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn hospita verhuist vandaag.
Per 1 september moet ik andere woonruimte hebben
Succes!! Hopelijk wordt het prijsverschil niet te hoog..quote:Op maandag 12 april 2010 21:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan hou ik me voorlopig aanbevolen, al hoop ik tegen die tijd wel wat gevonden te hebben
wat ben je van planquote:Op maandag 12 april 2010 20:57 schreef warrel het volgende:
[..]
Barcelona, maar die in Delft heel misschien ook..
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:41 schreef warrel het volgende:
[..]
Misschien wel iets met samenwonen, hihi
Toch wel in Delft hèquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:41 schreef warrel het volgende:
[..]
Misschien wel iets met samenwonen, hihi
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat leuk!
en waar? oh en zo suf, ik ging zaterdag kijken of je aant werk was
Utrecht ligt wel op de Delft-Hengelo/Ede route, dus dan kunnen jullie bij mij koffie komen drinken, hihi.quote:
Oh Annette deed het ook goed hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk eerder omdat Warrel dr niet was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |