Preciesquote:
Avondje Knorrenbeurs was ook wel weer erg puickquote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef Quoi het volgende:
He he, eindelijk een avondje bankhangen hiero. Ben beetje ziekjes, terwijl het Leukste Weekend eraan komt! (veel leuke feestjes)
Enige keer dat ik daar binnen ben geweest was met een )CLDquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Precies
[..]
Avondje Knorrenbeurs was ook wel weer erg puick
Crookers, Boys Noize, Chemical Brothers, Ophidian dat herkende ikquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Moet je ff aan bart vragen, die kende het ongeveer allemaal.
Mag je niet mee naar het bejaardentehuisquote:Op maandag 12 april 2010 18:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn hospita verhuist vandaag.
Per 1 september moet ik andere woonruimte hebben
Succes!! Hopelijk wordt het prijsverschil niet te hoog..quote:Op maandag 12 april 2010 21:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan hou ik me voorlopig aanbevolen, al hoop ik tegen die tijd wel wat gevonden te hebben
wat ben je van planquote:Op maandag 12 april 2010 20:57 schreef warrel het volgende:
[..]
Barcelona, maar die in Delft heel misschien ook..
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:41 schreef warrel het volgende:
[..]
Misschien wel iets met samenwonen, hihi
Toch wel in Delft hèquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:41 schreef warrel het volgende:
[..]
Misschien wel iets met samenwonen, hihi
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat leuk!
en waar? oh en zo suf, ik ging zaterdag kijken of je aant werk was
Utrecht ligt wel op de Delft-Hengelo/Ede route, dus dan kunnen jullie bij mij koffie komen drinken, hihi.quote:
Oh Annette deed het ook goed hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk eerder omdat Warrel dr niet was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |