Dat inderdaad. Al denk ik dat het weinig zin heeft om naar mijn wiskunde tentamen te gaan met 0 gevolgde collegesquote:

Gaat weer lekkerquote:Op maandag 5 april 2010 20:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Al denk ik dat het weinig zin heeft om naar mijn wiskunde tentamen te gaan met 0 gevolgde colleges

Zet hem dan op 10 post per pagina ofzoquote:

Waar woonde je toen dan?quote:Op maandag 5 april 2010 20:47 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ik woonde nog niet eens in Nederland!
 heette toen Lamens. Dat weet ik nog wel.
  heette toen Lamens. Dat weet ik nog wel.

. Ik zou 3 weken vakantiewerk doen... Uiteindelijk heb ik er tot net na m'n 22e verjaardag gewerkt
 . Ik zou 3 weken vakantiewerk doen... Uiteindelijk heb ik er tot net na m'n 22e verjaardag gewerkt   

Net intake gehad voor computercursus, morgen gelijk beginnen, van half 1 tot 3 uur. Lekker handig tijdstip, en lekker op tijd ook laten weten. Heb nog geen oppas voor Milou
 Net intake gehad voor computercursus, morgen gelijk beginnen, van half 1 tot 3 uur. Lekker handig tijdstip, en lekker op tijd ook laten weten. Heb nog geen oppas voor Milou  

. Zij werkt er geloof ik nog steeds.
. Zij werkt er geloof ik nog steeds. 

ben van een gehandicapt kind die ik niet zomaar even ergens kan dumpen
 ben van een gehandicapt kind die ik niet zomaar even ergens kan dumpen  ik wacht nog steeds op een telefoontje van mijn moeder , als zij niet kan dan moet ik de eerste les missen. ik dien wel klacht in over de gang van zaken morgen bij reïntegratie consulente.
 ik wacht nog steeds op een telefoontje van mijn moeder , als zij niet kan dan moet ik de eerste les missen. ik dien wel klacht in over de gang van zaken morgen bij reïntegratie consulente.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |