Het heet een decanteerkaraf...quote:Op maandag 5 april 2010 20:00 schreef Niox het volgende:
Is het een decanteerder? Geen idee of dat woord überhaupt bestaat.
volgens mij ookquote:Op maandag 5 april 2010 20:37 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Die kwam na Chroetsjov volgens mij...
Die moet je hebben ja. Hints geven voor Russische namen valt helaas niet mee..quote:Op maandag 5 april 2010 20:37 schreef Yankee het volgende:
tussen stalin en khrushchev dan dus.....geen idee
maar dan is diegene het toch maximaal een paar maanden geweest?quote:Op maandag 5 april 2010 20:39 schreef Niox het volgende:
[..]
Die moet je hebben ja. Hints geven voor Russische namen valt helaas niet mee..
7 dagen om precies te zijn. Daarna een paar maanden niemand, en toen Chroesjtsjov.quote:Op maandag 5 april 2010 20:40 schreef Yankee het volgende:
[..]
maar dan is diegene het toch maximaal een paar maanden geweest?
Dat dacht ik ook maar die was al afgekeurdquote:Op maandag 5 april 2010 20:37 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Die kwam na Chroetsjov volgens mij...
quote:
Kut film. Vreselijk overgewaardeerd.quote:Op maandag 5 april 2010 23:24 schreef ScottTracy het volgende:
Als Fenster in the Usual Suspects. Met een zelfgeïmproviseerd accent. Geniaal
Absoluutquote:Op maandag 5 april 2010 23:24 schreef ScottTracy het volgende:
Als Fenster in the Usual Suspects. Met een zelfgeïmproviseerd accent. Geniaal
Zegt iedereen die het niet voor het einde doorhad.quote:
Juist Zeroku +1quote:Op maandag 5 april 2010 23:38 schreef Zeroku het volgende:
Seabiscuit
Uiteraardquote:Op maandag 5 april 2010 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan wel The Maid Of Orleans afspelen en niet het nummer Joan Of Arc...
Ze was omgebouwd.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 23:56 schreef Yankee het volgende:
Knaven
quote:
Ook, maar driehoek is de hoofdletter deltaquote:
Och, maar dat vroeg je toch helemaal nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ook, maar driehoek is de hoofdletter delta
Hoofdletter of niet... is allebei goed. Maar in dit geval werd er zelfs specifiek naar een vorm gevraagd...quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Och, maar dat vroeg je toch helemaal niet
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:08 schreef banaantjeEE het volgende:
hectopascal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Bijholte is goed volgens mijquote:
Jeanne d'Arc was goed. Ik was al pitten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
Bijholte is goed volgens mij
Stand topic 1935:
1 Niox
2 Yankee
3 ScottTracy
1 Zeroku
3 MadMaster (+1 bijholte)
1 banaantjeEE
liefhebbersquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:32 schreef Yankee het volgende:
whitesnake?
quote:
Dat is dan weerquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:49 schreef Burnett het volgende:
Ze is zeer waarschijnlijk verdronken...
Stand topic 1935:quote:
quote:
Tijd om de plek voor Frankrijk eens te vervangen door eentje voor de EU, overigens.quote:
Idem voor het VK dan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tijd om de plek voor Frankrijk eens te vervangen door eentje voor de EU, overigens.
Nee, maar ik denk dat je wel de juiste kant op denkt als het gaat om welk product ik bedoelde.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:36 schreef MadMaster het volgende:
Was dat niet Philips?
Sara Lee idd, wordt in Frankrijk uitgebracht en onder een andere naam, dus vandaar dat ik om het moederbedrijf vroegquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Dan Douwe Egberts/Sara Lee?
Ik doelde gewoon op de Senseo, dat wilden ze in eerste instantie ook met een patentsysteem beschermen zodat alleen de partners pads mochten uitbrengen. Die strijd hebben ze verloren en nu heeft iedere supermarkt huismerkpads. Nestle beschermt zijn Nespresso-cups op dezelfde manier, maar Sara Lee gaat nu cups of pads uitbrengen die in een Nespresso-machine zouden moeten passen en probeert dus eenzelfde strijd te ontketenen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:44 schreef MadMaster het volgende:
Hoe heette dat apparaat van Philips met cupjes ook al weer?![]()
Dacht dat er nog een bedrijf was geweest dat apparaten met cups, anders dan die van Nestle, op de markt had gebracht en wat niet aangeslagen was...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik doelde gewoon op de Senseo, dat wilden ze in eerste instantie ook met een patentsysteem beschermen zodat alleen de partners pads mochten uitbrengen. Die strijd hebben ze verloren en nu heeft iedere supermarkt huismerkpads. Nestle beschermt zijn Nespresso-cups op dezelfde manier, maar Sara Lee gaat nu cups of pads uitbrengen die in een Nespresso-machine zouden moeten passen en probeert dus eenzelfde strijd te ontketenen.
Ahja, dat was de Puc, van AH. Vorig jaar stop gezet inderdaad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dacht dat er nog een bedrijf was geweest dat apparaten met cups, anders dan die van Nestle, op de markt had gebracht en wat niet aangeslagen was...
Lockheed dacht ikquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:07 schreef De_Hertog het volgende:
Dat is een Hercules volgens mij, maar geen idee wie dat maakt. Boeing?
quote:
quote:
Yesquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:45 schreef De_Hertog het volgende:
1672
Speltip 14: gebruik geen PI's, kan je nog wel eens tijd kostenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:52 schreef Niox het volgende:
Teppan-Yaki
Churchill won een jaar eerder.quote:
De papieren telefoongids.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef De_Hertog het volgende:
Meteen ook de enige twee waarvan ik weet dat ze die periode gewonnen hebben
Waarvoor hebben sinds een uitzending van Kassa dit weekend al 13.000 zich afgemeld?
quote:
Ze is eigenlijk best lelijkquote:
Allebei goed.quote:
Die is het welquote:
Had er nog eentje overquote:
Naar Mijnheer Wankelquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:03 schreef Nico_S. het volgende:
Wankelmotor
Felix Wankel inderdaad.quote:
Niet alleen daar...quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Geestelijken in de UK moet je mijden...
Ik vond het net zo mooi dat ik de link had gelegd tussen Watt, Schotland en externe verbranding/hete lucht/stoom.quote:
Uiteraard.quote:
kloptquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:39 schreef Nico_S. het volgende:
Ik ben, geloof ik, niet de enige die geen idee heeft.
De naam van de wetenschapper vertalen was niet nodig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:44 schreef bierjoost het volgende:
OneStone?
Ik bedoelde dat de wetenschapper al een 'Engelstalige naam' draagt, niet dat je de juiste hadquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De naam van de wetenschapper vertalen was niet nodig.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:02 schreef Nico_S. het volgende:
Ah, Newton?
quote:
Was een protoserie zie ik nu, een Zhiguli/2100-serie. Zie voor meer deze prachtige web 1.0-site: http://digilander.libero.(...)usse4%28lada2%29.htmquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:10 schreef Nico_S. het volgende:
Een Lada met Wankelmotor? Welke was dat?
Van de GS Birotor zijn er ruim 800 gebouwd. De meeste zijn later door de fabriek teruggekocht om te voorkomen dat ze jarenlang onderdelen zouden moeten leveren.quote:
Baden Powell?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:14 schreef De_Hertog het volgende:
En de Citroen was dus een GS, dank
Wie schreef Scouting for Boys, gezien als het begin van Scouting?
Ah, ok. Bij de NSU moesten ze ook aan het begin vrijwel iedere motor vervangen. En toch wil ik er nog steeds eenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:16 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Van de GS Birotor zijn er ruim 800 gebouwd. De meeste zijn later door de fabriek teruggekocht om te voorkomen dat ze jarenlang onderdelen zouden moeten leveren.
Veel exemplaren hebben nu een Audi 100 motor. Een originele zou ik ook wel willen hebben, ja.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, ok. Bij de NSU moesten ze ook aan het begin vrijwel iedere motor vervangen. En toch wil ik er nog steeds een
Die naam zegt me niets...quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:37 schreef MadMaster het volgende:
Sudesh is die Indiaan en dan nog eentje, die oude bolle met dat brilletje...
quote:
AMBI, afkorting van "Automatisering en Mechanisering van de Bestuurlijke Informatievoorziening", is was in Nederland een hogere beroepsopleiding in de informatica.quote:
dat is voor het ei uitkomtquote:
idem, hetantwoord dat ik zoek is nadat het ei uitkomtquote:
nee het komt vooral voor bij ongewervelde dieren zoals insectenquote:
wilde net de hint metamorfose geven...quote:
linksom of rechtsom???quote:
Stand topic 1935:quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Zoetermeer Stadslijn?
Ik heb die lijn wel rechtsom gereden, maar dan als RR3.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is goed. Ik heb in de spoiler gekeken. Schrijf- en spelfouten voorbehouden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |