Beide zijn films waar je echt van moet houden. Of je vindt het fantastisch, of ongelooflijk slecht.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef casper019 het volgende:
[..]
dieheb ik al gezien, maar office space en anchorman zijn dus echt leuke komedies?
welke is leuker
is het een beetje humor als superbad/knocked up?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beide zijn films waar je echt van moet houden. Of je vindt het fantastisch, of ongelooflijk slecht.
anchorman is wat flauwere humor. zijn beide goed.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef casper019 het volgende:
[..]
dieheb ik al gezien, maar office space en anchorman zijn dus echt leuke komedies?
welke is leuker
Zonde, het begin van die film is niet kenmerkend voor de film als geheel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:43 schreef RuneRose het volgende:
Ik heb ook nog geprobeerd Revanche te kijken, maar daar was echt niet doorheen te komen. De eerste 9 minuten gingen nog, daarna keek ik op de klok, dacht ik op 43 minuten te zitten, maar zat ik op 13 en had ik geen idee wat er de afgelopen 4 minuten gepasseerd was. Dus die heb ik maar afgezet.
Misschien dat ik het ooit nog eens probeer, al acht ik de kans klein. Dit zijn op het moment niet de films waar ik van hou, in tegendeel zelfs.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zonde, het begin van die film is niet kenmerkend voor de film als geheel.Ik vond het een erg sterke film.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Mijn cijfer een 1.0quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
The Final 2010
"The Final" is a movie about a group of tormented teenage school kids who are constantly humiliated by the more popular and stronger bullies. This isn't the first movie to touch on the bullying subject but this movie shows what happens when the tormented finally snap and decide to take justice into their own hands in the most brutal way possible.
Wat een kansloze en waardeloze films was dit zeg. Nergens valt een reden te bespeuren om deze film goed te vinden. Het acteerwerk is miserabel, net zoals het verhaal. Zonde van je tijd dit.
1.5
mja het is niet super maar het zag er wel aardig uit..... het is niet zo dat ik alles van mythelogie weet... verre van eigenlijk! maar vind films/series waar mythologie in gebruikt wordt altijd wel leuk.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:04 schreef Morrigun99 het volgende:
Als je van mythologie houdt, zou je juist een flinke afkeer van 'Clash' moeten hebben.
De drie Poltergeist films zijn gewoon heiligquote:Op woensdag 21 april 2010 00:30 schreef Master10 het volgende:
Net op tv een stuk van Poltergeist gezien. Maar is toch niet mn favoriete filmgenre
ja alleen ben ik een verwend kut kind... ik erger me aan ouderwetse graphicsquote:Op woensdag 21 april 2010 19:15 schreef Morrigun99 het volgende:
Beide films lenen wat inspiratie van bestaande mythologie. Niet meer dan dat, want vervolgens vindt er een verkrachting van jewelste plaats: geen originele verhaallijn vindt zijn weg terug in een van beider films.
Ik neem aan dat je weet dat Clash of the Titans een remake is van de Harryhausen klassieker (die ook niet bijzonder veel voorstelt)? Als je mythologie zo leuk vindt, kun je er Jason and the Argonauts ook eens op naslaan. Die is vele malen beter dan de originele Clash of the Titans.
Ik zeg ook niet dat ik die film slecht vindquote:Op woensdag 21 april 2010 19:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
De drie Poltergeist films zijn gewoon heilig
net gekeken maar vond em erg tegenvallen, en dat met zon topcast wat erin speeltquote:Op woensdag 21 april 2010 18:20 schreef casper019 het volgende:
vanavond ga ik Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (2004) kijken ben erg benieuwd!
Step Brothers was erg leuk ja, wel droge humor, moet je van houdenquote:Op donderdag 22 april 2010 08:16 schreef casper019 het volgende:
vanavond ga ik denk ik step brothers kijken hoop datdat een leukere komedie is, iemand die al gezien??
was een leuke film, paar keer goed kunnen lachen en kijkt lekker weg een aanrader!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Step Brothers was erg leuk ja, wel droge humor, moet je van houden
Deze gisteren eergisteren gezien.quote:Op maandag 19 april 2010 23:45 schreef JanPiraat het volgende:
-Walk Hard the Dewey Cox story
-Knocked up
waiting...quote:Op maandag 19 april 2010 19:23 schreef Mekkalomp het volgende:
weet iemand een toffe comedy uit het jaar 2007 of daarvoor?
Gast, je vraagt dat echt voor iedere film hierquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:45 schreef casper019 het volgende:
mn pa komt net van de videotheek (wat een domkop mja)
en heeft 2 films gehuurd
the perfect getaway, borderland en planet terror
zijn die 3 aanraders en welke van de 3 is beter?
Je vader zal zeker Planet Terror waarderen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:45 schreef casper019 het volgende:
mn pa komt net van de videotheek (wat een domkop mja)
en heeft 2 films gehuurd
the perfect getaway, borderland en planet terror
zijn die 3 aanraders en welke van de 3 is beter?
Elke heteroseksuele man zal Planet Terror waarderen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Je vader zal zeker Planet Terror waarderen.
Fargo is gewoon vetquote:Op zondag 25 april 2010 02:17 schreef DeHovenier het volgende:
Fargo
Vage film, maar soms wel grappig.
Ik hoor van veel mensen dat deel 2 tegenvalt, maar nu ik dit lees toch vanavond maar kijken.quote:Op zondag 25 april 2010 16:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vond 'm toffer.quote:Op maandag 26 april 2010 12:15 schreef casper019 het volgende:
vanavond death proof kijken hoop dat ie net zo tof is als zn voorganger planet terror!
Dat maakt de film juist goed, Planet Terror was gewoon lekker over the top, Death Proof is meer een echte film. Ook wel ranzig op z'n tijd, maar wat meer diepgang.quote:Op maandag 26 april 2010 13:03 schreef casper019 het volgende:
[..]
meer actie of??
ik hoor wel in veel recensies dat er teveel gepraat word is dat zo?
Nee, dat is niet zo. Het is een echte Tarantino-film.quote:Op maandag 26 april 2010 13:03 schreef casper019 het volgende:
meer actie of??
ik hoor wel in veel recensies dat er teveel gepraat word is dat zo?
Wat meer dan Planet Terror zei ik, maar dat zegt helemaal niks natuurlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 14:22 schreef trebremmit het volgende:
Diepgang in Death Proof? Dan heb ik wat gemist, waardeloze film trouwens.
en dat betekentquote:Op maandag 26 april 2010 13:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Het is een echte Tarantino-film.
Geweldige dialogen.quote:Op maandag 26 april 2010 17:09 schreef casper019 het volgende:
en dat betekent?
goed? slecht? veel actie? weinig actie?
Waarom geen 9?quote:Op maandag 26 april 2010 22:05 schreef casper019 het volgende:
echt een hele toffe film, dikke aanrader
4.5*!!
ik heb hem al meerdere malen gezien ja erg leuke filmquote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef frank010 het volgende:
Wie hebben er gister Clerks 2 gezien?
Donkey show
Daarom heb ik em nu ook op Blurayquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:27 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Elke heteroseksuele man zal Planet Terror waarderen.
Inderdaad, qua marginaliteit kan deze film tellen! Idem voor het acteerwerk, de sfeer en het verhaalquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:57 schreef Carmw het volgende:
De helaasheid der dingen, gister gekeken, ik dacht dat dat Vlaams wel makkelijk te verstaan zou zijn, maar dat viel op sommige momenten wel tegenMaar gelukkig had ik het boek gelezen en wist ik waar het over ging. Goede film verder
Ik heb laatst de DVD gewonnenquote:Op maandag 5 april 2010 20:22 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[ afbeelding ]
De Helaasheid der Dingen
De film draait om de levens van een familie nietsnutten. Die levens bestaan uit zuipen, schulden en gokken. De zoon van een van hen is anders. De troosteloze omgeving waarin ze leven en de uitzichtloosheid van het gedrag van de familie komt goed over. Dat de zoon door dit gedrag beinvloed wordt en dit kan overnemen is bekend. Er zijn veel komische scenes, zoals een naakte fiets tour, een bierwedstrijd om een plaats in het Guiness Book of Records en de scene met de jeugdzorg medewerker. De triestheid wordt uiteindelijk ook steeds meer voelbaar waardoor je er zelf ook wel genoeg van hebt en de lamlendigheid van het bestaan zat wordt.
imdb: 7,7
mijn cijfer: 7
zeker jammer dat er niet meer van dat soort films zijn !! (anders niet die ik ken..)quote:Op donderdag 29 april 2010 22:58 schreef Polly. het volgende:
KICK-ASS! Wat een toffe film was dat zeg:D
Niemand een mening over dit meesterwerkje?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:39 schreef Evienne het volgende:
Celda 211 (Cell 211, 2009)
Bewaker van een gevangenis begint aan een nieuwe baan, maar zijn eerste dag loopt niet als verwacht...
Teveel zeggen zou deze film geen recht doen
9 (imdb 7.8)
Freaks & Geeks is de beste serie ooitquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef Evienne het volgende:
[..]
Niemand een mening over dit meesterwerkje?
Daarnaast ben ik deze series in marathon-vorm aan het genieten:
Freaks and Geeks.
imdb 9.5- /Evienne 10+
Six feet under
imdb 9.2 /Evienne 9.0
Ever,quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:45 schreef Torrio het volgende:
[..]
Freaks & Geeks is de beste serie ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |