ik heb hem al meerdere malen gezien ja erg leuke filmquote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef frank010 het volgende:
Wie hebben er gister Clerks 2 gezien?
Donkey show
Daarom heb ik em nu ook op Blurayquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:27 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Elke heteroseksuele man zal Planet Terror waarderen.
Inderdaad, qua marginaliteit kan deze film tellen! Idem voor het acteerwerk, de sfeer en het verhaalquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:57 schreef Carmw het volgende:
De helaasheid der dingen, gister gekeken, ik dacht dat dat Vlaams wel makkelijk te verstaan zou zijn, maar dat viel op sommige momenten wel tegenMaar gelukkig had ik het boek gelezen en wist ik waar het over ging. Goede film verder
Ik heb laatst de DVD gewonnenquote:Op maandag 5 april 2010 20:22 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[ afbeelding ]
De Helaasheid der Dingen
De film draait om de levens van een familie nietsnutten. Die levens bestaan uit zuipen, schulden en gokken. De zoon van een van hen is anders. De troosteloze omgeving waarin ze leven en de uitzichtloosheid van het gedrag van de familie komt goed over. Dat de zoon door dit gedrag beinvloed wordt en dit kan overnemen is bekend. Er zijn veel komische scenes, zoals een naakte fiets tour, een bierwedstrijd om een plaats in het Guiness Book of Records en de scene met de jeugdzorg medewerker. De triestheid wordt uiteindelijk ook steeds meer voelbaar waardoor je er zelf ook wel genoeg van hebt en de lamlendigheid van het bestaan zat wordt.
imdb: 7,7
mijn cijfer: 7
zeker jammer dat er niet meer van dat soort films zijn !! (anders niet die ik ken..)quote:Op donderdag 29 april 2010 22:58 schreef Polly. het volgende:
KICK-ASS! Wat een toffe film was dat zeg:D
Niemand een mening over dit meesterwerkje?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:39 schreef Evienne het volgende:
Celda 211 (Cell 211, 2009)
Bewaker van een gevangenis begint aan een nieuwe baan, maar zijn eerste dag loopt niet als verwacht...
Teveel zeggen zou deze film geen recht doen
9 (imdb 7.8)
Freaks & Geeks is de beste serie ooitquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef Evienne het volgende:
[..]
Niemand een mening over dit meesterwerkje?
Daarnaast ben ik deze series in marathon-vorm aan het genieten:
Freaks and Geeks.
imdb 9.5- /Evienne 10+
Six feet under
imdb 9.2 /Evienne 9.0
Ever,quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:45 schreef Torrio het volgende:
[..]
Freaks & Geeks is de beste serie ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |