abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80692445
Defendor

Woody Harrelson als gek die denkt dat ie een superheld is en bevriend raakt met een crackhoer, dat moet wel tof zijn dacht ik.
maar helaas... je zou denken dat t een komedie is maar ik heb serieus niet 1 grap kunnen ontdekken hij is veel te serieus en dit past totaal niet bij de film, ook is hij nergens leuk, spannend, ontroerend of wat dan ook.
er zit een montage in en daarin zie je woody harrelson een paar keer met een katapult schieten, verder niks. ik kreeg het idee dat de kijker dit grappig zou moeten vinden maar waarom dat zou ik ook niet weten.

HAHA
kutfilm. slechtste die ik dit jaar heb gezien.
pi_80693204

8*

7.8*
  zondag 25 april 2010 @ 14:32:40 #253
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80694375
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:45 schreef JTB85 het volgende:
[ afbeelding ]

8*

[ afbeelding ]

7.8*
Allebei toppers
  zondag 25 april 2010 @ 16:07:24 #254
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_80696692
Le Premier Cercle 2009
Luxe Auto's, de Rivièra, zon, voor Milo Malakian is het allemaal decoratie. Voor hem telt alleen zijn familie en zijn clan. Zijn 'directe kring'. Een veilige omgeving, waarin iedereen de regels kent en men gestructureerd kan werken, zonder verrassingen. Milo bereidt één laatste operatie voor, een grote, en daarna is het afgelopen. Dan zal hij de clan overdragen aan zijn zoon Anton. Maar Anton wil dit gewelddadige leven verlaten en zich vestigen met zijn geheime geliefde Elodie, een verpleegster. Een onvermijdelijk conflict tussen vader en zoon is het gevolg.
Franse misdaadthriller met matige actie en matig verhaal. Met de mooie française Vahina Giocante die deze film ook niet meer kan redden.
5.5

Flickan Som Lekte med Elden 2009
Het tijdschrift Millenium werkt aan een reportage over Human Traffic, mensensmokkel. Vlak voor de publicatie worden twee onderzoeksjournalisten van het blad vermoord. Door deze moord worden Mikael Blomkvist en Lisbeth Salander weer herenigd.
Wat een schitterend vervolg op deel 1. We gaan door, een jaar na de vorige film, en ook hier weer een lekker gecompliceerde zaak.
Lisbeth ziet er hier iets minder punk/gothic uit, maar gelukkig draagt ze nog steeds haar The Exploited-shirt!
Die nare Buhrman uit deel 1 komt ook weer terug in deel 2.
Op naar deel 3
8

A Christmas Carol 2009
Op Kerstavond bezoeken drie geesten de oude vrek Ebenezer Scrooge (Jim Carrey), die een vreselijke hekel heeft aan kerst en menig medemens erg slecht behandelt. De drie geesten proberen Scrooge ervan te overtuigen dat kerst helemaal geen periode is om chagrijnig, vrekkig en egoistisch te zijn. Ze willen Scrooge met z'n eigen nare eigenschappen confronteren, maar zullen er vooral alles aan doen om het leven van deze man een hele andere wending te geven...
Zeer leuke en knap uitgewerkte animatie. Geen onaardige Dickens verfilming. De animaties zagen er best mooi uit en Scrooge werd uitstekend door Jim Carrey neergezet. Mooiste en spannendste scène vond ik die toen Scrooge achterna gezeten werd door een span paarden, waarbij de ogen van de paarden in fel rood werden weergegeven.
Een kinderfilm kan ik deze 'Christmas Carol' niet bepaald vinden.
9
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  zondag 25 april 2010 @ 16:38:59 #255
148823 znarch
ondertitel
pi_80697543
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat deel 2 tegenvalt, maar nu ik dit lees toch vanavond maar kijken.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zondag 25 april 2010 @ 17:44:41 #256
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_80699487
Jay and Silent Bob Strike Back

Hele grappige film imo. Vanavond Clerks II
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_80723524
vanavond death proof kijken hoop dat ie net zo tof is als zn voorganger planet terror!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 april 2010 @ 12:18:02 #258
862 Arcee
Look closer
pi_80723575
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:15 schreef casper019 het volgende:
vanavond death proof kijken hoop dat ie net zo tof is als zn voorganger planet terror!
Ik vond 'm toffer.

Death Proof.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_80724007
Only You
Destiny. Faith believes that two soul-mates can be united if they find each other. From the Ouija board...

Ik vond hem wel leuk. Het einde is natuurlijk zo voorspelbaar als wat, maar ik moet toegeven dat de dingen die tussendoor gebeurden ik soms niet zag aankomen.

IMDb: 6,1
Mijn cijfer: 7,3
pi_80724776
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:18 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik vond 'm toffer.

Death Proof.
meer actie of??

ik hoor wel in veel recensies dat er teveel gepraat word is dat zo?
  maandag 26 april 2010 @ 13:06:53 #261
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80724861
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:03 schreef casper019 het volgende:

[..]

meer actie of??

Dat maakt de film juist goed, Planet Terror was gewoon lekker over the top, Death Proof is meer een echte film. Ook wel ranzig op z'n tijd, maar wat meer diepgang.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 april 2010 @ 13:39:27 #262
862 Arcee
Look closer
pi_80725902
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:03 schreef casper019 het volgende:
meer actie of??

Nee, dat is niet zo. Het is een echte Tarantino-film.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_80727391
Diepgang in Death Proof? Dan heb ik wat gemist, waardeloze film trouwens.
  maandag 26 april 2010 @ 14:23:15 #264
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80727423
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:22 schreef trebremmit het volgende:
Diepgang in Death Proof? Dan heb ik wat gemist, waardeloze film trouwens.
Wat meer dan Planet Terror zei ik, maar dat zegt helemaal niks natuurlijk.
  maandag 26 april 2010 @ 14:28:21 #265
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_80727596
Das Weisse Band - Eine Deutsche Kindergeschichte
Redelijk goede film en dat komt vooral door het uitstekende acteerwerk van iedereen en de benauwende sfeer die geschapen wordt in het dorpje. Dit keer is Haneke gelukkig iets minder opzichtig met zijn politieke statements, al werd het gaandeweg wel duidelijk dat hij van mening is dat een autoritaire cultuur verantwoordelijk is voor twee Wereldoorlogen. Tsja, wederom typisch simplistisch Haneke, maar een voor mij niet al te storende boodschap, waarbij ik me wel overheen kan zetten. Cijfer: 7,5

Aelita

Aelita is een vroege SF-film (1924) afkomstig uit de Sovjetunie. Een ingenieur, genaamd Los ontvlucht zijn overspelige geliefde door naar Mars af te reizen om daar de plaatselijke koningin (Aelita) te ontmoeten. De grote attractie van deze film zijn de ideeën die men toentertijd had over ruimtereizen en buitenaardse beschavingen.

Helaas komt dit niet meteen aan bod en wordt vooral gefocussed op een nogal conventioneel liefdesdrama afgewerkt met af en toe wat decors die voor Mars moeten doorgaan. In de tweede helft komt er eindelijk wat SF aan te pas: knullig natuurlijk, maar ook leuk om te zien welke ideeën men toen had over bijvoorbeeld ruimtereizen. Het einde is een welbekende afknapper, maar goed al met al nog een aardig filmpje. Cijfer: 6,5

Jackie Brown
Lange zit, maar wel te doen als je hippe dialogen + Tarantino kunt waarderen . Het verhaal had wel wat compacter verteld kunnen worden. Daartegenover staat wel een toffe cast en funky muziek. Cijfer: 7,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_80727734
Wie hebben er gister Clerks 2 gezien?
Donkey show
Illuminated, Subtle & Aware
  maandag 26 april 2010 @ 15:22:45 #267
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_80729406
Remember Me (2010)
Sommige films moet je gewoon vermijden, en dit is er eentje van. Het enige verkoopargument van deze film was een mooie jongen, ene Pattinson, die 95% van de tijd in beeld was. Het deed mij allemaal niets. Een beetje moeilijk kijken brengt nog niet automatisch diepgang met zich mee. Het plot leek nergens op, en miste wat mij betreft alle gevoel voor verhoudingen. Het einde van de film is werkelijk hilarisch slecht. Geen film om te onthouden.
Nu schiet mij weer te binnen wie het meisje was ; Claire van Lost. En die Pattinson speelt in Harry Potter en euh Twilight Saga's (oid).
4/10
Overal verstand van.
pi_80729610
The Road
A post-apocalyptic tale of a man and his son trying to survive by any means possible.

De apocalyptische sfeer en beelden waren wel mooi, maar de film zelf was oersaai.

IMDb: 7,6
Mijn cijfer: 4,0
pi_80733103
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:39 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo. Het is een echte Tarantino-film.
en dat betekent ?

goed? slecht? veel actie? weinig actie?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 april 2010 @ 17:10:47 #270
862 Arcee
Look closer
pi_80733170
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:09 schreef casper019 het volgende:
en dat betekent ?

goed? slecht? veel actie? weinig actie?
Geweldige dialogen.
Kick-ass muziek.
Coole meiden.
Strakke actie.
pi_80733338
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef macondo het volgende:

Le huitième jour
Ligt het aan mij, of lijkt George hier een beetje op Jan-Peter B.?
pi_80733535
Boondock Saints 2.

Perfect slaapmiddel, afgrijselijke film.
Conscience do cost.
pi_80743106
Cairo Time

Een eenzame vrouw wacht haar man op in Cairo. Om de tijd te doden maakt ze uitstapjes in Egypte met diens voormalige collega. De plaatjes van Cairo zijn mooi én gelikt: ik had iets te vaak het idee dat ik naar een promotiefilmpje van het VVV zat te kijken. Dat deed de geloofwaardigheid soms geen goed...

En die was er ook niet echt. Het verhaal van twee eenzame zielen die naar elkaar toe groeien in een vreemde stad is uitgekouwd en als er geen chemie tussen de hoofdrollen is word het al gauw saai.

Zo ook in dit geval; een herkenbaar gevoel van cultuurshock of eenzaamheid voelen in een stad als Cairo kwam op mij niet over. Lost in Translation slaagt hier heel mooi in. Dankzij de prachtige muziek maar vooral vanwege de aanwezigheid van Bill, Scarlett en Tokyo. Waar het met deze film niet wil lukken. De hoofdrol spelers missen chemie en het verhaal kabbelt maar voort, waardoor het je niet interesseert of ze uiteindelijk bij elkaar komen en de kaars al lang voor het einde van de film uitgaat. [url]

imdb cijfer: 6.7
Mijn cijfer: 6
pi_80744810
het word morgen avond death proof

vanaaf werd

kick-ass

'Kick-Ass' vertelt het verhaal van Dave Lizewski (Aaron Johnson). Dave is een sul op de middelbare school, heeft weinig vrienden, leeft alleen met zijn vader en is een enorme fan van stripboeken. Op een dag besluit hij dat hij een superheld wil worden, net als in één van zijn stripboeken. Probleem is echter dat hij geen superkrachten heeft en gedoemd lijkt om te mislukken. Zijn zelfgemaakte pak en bravoure kunnen daarom niet voorkomen dat hij in zijn eerste confrontaties met echte criminelen een flink pak slaag krijgt. Op zijn pad ontmoet hij echter enkele medestanders, waaronder de 11-jarige zwaardvechtster Hit-Girl (Chloe Moretz), haar vader Big Daddy (Nicolas Cage) en de mysterieuze Red Mist (Christopher Mintz-Plasse).

echt een hele toffe film, dikke aanrader

4.5*!!
  Moderator maandag 26 april 2010 @ 22:14:30 #275
18653 crew  D.
pi_80745300
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:05 schreef casper019 het volgende:

echt een hele toffe film, dikke aanrader

4.5*!!
Waarom geen 9?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties