En dat.quote:Op maandag 5 april 2010 10:27 schreef Myraela het volgende:
Beetje jammer dat het zo hoog in Nederland ligt.
Dat ga ik al doen. Ik kom daar altijd langs.quote:Op maandag 5 april 2010 10:39 schreef o.us het volgende:
Rijden er treinen naar Heerenveen? Ik wil er best een foto van maken!
knorretje komt er vandaag langs dus die maakt een foto. Eigenlijk zou ik 't liefst dat bord hebben natuurlijkquote:Op maandag 5 april 2010 10:39 schreef o.us het volgende:
Ik heb m'n best gedaan, maar die Friezen zijn niet zo slim. Bij deze is het bijna goed, maar ontbreekt wederom het uitroepteken en is het niet volledig in hoofdletters. De < >'s staan er wél.quote:Op maandag 5 april 2010 10:39 schreef Triggershot het volgende:
Danny als je een straat koopt spel FOK! dan ook goed.
Huur een paar van die gasten in die plaatsnaamborden jatten.quote:Op maandag 5 april 2010 10:46 schreef Danny het volgende:
[..]
knorretje komt er vandaag langs dus die maakt een foto. Eigenlijk zou ik 't liefst dat bord hebben natuurlijk
[..]
Ik heb m'n best gedaan, maar die Friezen zijn niet zo slim. Bij deze is het bijna goed, maar ontbreekt wederom het uitroepteken en is het niet volledig in hoofdletters. De < >'s staan er wél.
Zo moeilijk zijn die er niet af te halen hoorquote:Op maandag 5 april 2010 10:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Huur een paar van die gasten in die plaatsnaamborden jatten.
quote:Op maandag 5 april 2010 10:46 schreef Danny het volgende:
[..]
knorretje komt er vandaag langs dus die maakt een foto. Eigenlijk zou ik 't liefst dat bord hebben natuurlijk
Gewoon langsrijden en het er zelf opzetten.quote:Ik heb m'n best gedaan, maar die Friezen zijn niet zo slim. Bij deze is het bijna goed, maar ontbreekt wederom het uitroepteken en is het niet volledig in hoofdletters. De < >'s staan er wél.
Jij hebt een plaatsnaambord in je bezit?quote:Op maandag 5 april 2010 10:50 schreef cherrycoke het volgende:
ik ga niet naar Heerenveen om alleen dat bord los te schroeven
jaquote:Op maandag 5 april 2010 10:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij hebt een plaatsnaambord in je bezit?
Is er streetview beschikbaar voor waar FOK! echt ( de servers ) staat?quote:Op maandag 5 april 2010 10:52 schreef Danny het volgende:
Om de hoek van FOK! kun je trouwens terecht met je drugsverslaving. In Heerenveen richten ze daarvoor gewoon een plek in:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=fok+heerenveen+nl&sll=37.0625,-95.677068&sspn=57.902911,105.292969&ie=UTF8&hq=&hnear=Fok,+Heerenveen,+Friesland,+The+Netherlands&t=h&layer=c&cbll=52.961826,5.920585&panoid=MpA5R3lvczvrAoKKRGu4ew&cbp=12,194.79,,0,-2.59&ll=52.961914,5.920542&spn=0.00137,0.003213&z=19
uitgezonderd fiets en brom mobielenquote:
ja hoorquote:Op maandag 5 april 2010 10:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is er streetview beschikbaar voor waar FOK! echt ( de servers ) staat?
ja maar ik woon aan de andere kant van nederlandquote:Op maandag 5 april 2010 10:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Je moet een Friese plaatsnaambord hebben, die zijn altijd tweetalig.
Ik woon in Rotterdam hoor, daar niet van.quote:Op maandag 5 april 2010 10:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ja maar ik woon aan de andere kant van nederland
heb je een 3d monitor voor nodig geloof ik en een brilletjequote:Op maandag 5 april 2010 10:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Sinds wanneer is het in 3D trouwens?
Zoiets heet panorama, lieve schat.quote:Op maandag 5 april 2010 10:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Sinds wanneer is het in 3D trouwens?
alleen een rood/cyaan brilletje is voldoende. effect is minimaal.quote:Op maandag 5 april 2010 11:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
heb je een 3d monitor voor nodig geloof ik en een brilletje
Die heb ik, eens even proberen.quote:Op maandag 5 april 2010 11:01 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen een rood/cyaan brilletje is voldoende. effect is minimaal.
das dan weer jammerquote:Op maandag 5 april 2010 11:01 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen een rood/cyaan brilletje is voldoende. effect is minimaal.
je bedoelt de knop met het brilletje; dat heet gewoon 3D en is er sinds 1 april. Veel media berichtten ook dat het een 1 aprilgrap van google zou zijnquote:
Wtf wacht. Ik zit op mijn iPhonequote:
ik mis die auto met kapotte ruitjesquote:
die stond een straat ernaast. kijk maarquote:Op maandag 5 april 2010 11:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik mis die auto met kapotte ruitjes
quote:Op maandag 5 april 2010 11:31 schreef Danny het volgende:
[..]
die stond een straat ernaast. kijk maar
Ik wil dat bordje daar best weghalen.quote:Op maandag 5 april 2010 11:22 schreef Renesite het volgende:
Gewoon bordje gappen midden in de nacht. Misschien wil baajguardian wel helpen.
leuke buurtquote:Op maandag 5 april 2010 11:31 schreef Danny het volgende:
[..]
die stond een straat ernaast. kijk maar
leeft die gast nog?quote:Op maandag 5 april 2010 11:22 schreef Renesite het volgende:
Gewoon bordje gappen midden in de nacht. Misschien wil baajguardian wel helpen.
geen idee. knorretje komt net terug uit Heerenveen. Ze heeft nog wel foto's van andere FOK bordjes ('t is best een lange straat), maar deze was dus foetsiequote:Op maandag 5 april 2010 17:34 schreef GlowMouse het volgende:
en hoe zag het er vanmorgen uit, Danny?
Ik heb de bosjes en plantjes meegenomen, sorry.quote:Op maandag 5 april 2010 17:29 schreef Danny het volgende:
Ok, op google zag het er nog zó uit:
[ afbeelding ]
en vandaag zó:
[ afbeelding ]
Ok, beken;
wie heeft 'm?!?
jong vuilakquote:Op maandag 5 april 2010 17:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb de bosjes en plantjes meegenomen, sorry.
Danny is niet met Yvonnequote:Op maandag 5 april 2010 17:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik dacht dat ik Yvonne vandaag zag lopen.__!
Hernoemen naar UVT graag, okdankje.quote:Op maandag 5 april 2010 10:52 schreef Danny het volgende:
Om de hoek van FOK! kun je trouwens terecht met je drugsverslaving. In Heerenveen richten ze daarvoor gewoon een plek in
quote:Op maandag 5 april 2010 17:29 schreef Danny het volgende:
Ok, op google zag het er nog zó uit:
[ afbeelding ]
en vandaag zó:
[ afbeelding ]
Ok, beken;
wie heeft 'm?!?
Ik wil zo de park gaan checken, is hij weg.quote:Op maandag 5 april 2010 17:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ging net hetzelfde zeggenquote:Op maandag 5 april 2010 17:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Er rijden zelfs rechtstreekse Intercitytreinen van Rotterdam Centraal naar Heerenveen!quote:Op maandag 5 april 2010 10:39 schreef o.us het volgende:
Waarom was je hem niet voorquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha daar woon ik 1 straat vandaan!
Geen zin inquote:
Tijd voor jullie eigen hoekje op fok!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:38 schreef DeLuna het volgende:
Wat wonen er opeens veel mensen in Heerenveen![]()
Goed idee!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tijd voor jullie eigen hoekje op fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |