geen idee. knorretje komt net terug uit Heerenveen. Ze heeft nog wel foto's van andere FOK bordjes ('t is best een lange straat), maar deze was dus foetsiequote:Op maandag 5 april 2010 17:34 schreef GlowMouse het volgende:
en hoe zag het er vanmorgen uit, Danny?
Ik heb de bosjes en plantjes meegenomen, sorry.quote:Op maandag 5 april 2010 17:29 schreef Danny het volgende:
Ok, op google zag het er nog zó uit:
[ afbeelding ]
en vandaag zó:
[ afbeelding ]
Ok, beken;
wie heeft 'm?!?
jong vuilakquote:Op maandag 5 april 2010 17:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb de bosjes en plantjes meegenomen, sorry.
Danny is niet met Yvonnequote:Op maandag 5 april 2010 17:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik dacht dat ik Yvonne vandaag zag lopen.__!
Hernoemen naar UVT graag, okdankje.quote:Op maandag 5 april 2010 10:52 schreef Danny het volgende:
Om de hoek van FOK! kun je trouwens terecht met je drugsverslaving. In Heerenveen richten ze daarvoor gewoon een plek in
quote:Op maandag 5 april 2010 17:29 schreef Danny het volgende:
Ok, op google zag het er nog zó uit:
[ afbeelding ]
en vandaag zó:
[ afbeelding ]
Ok, beken;
wie heeft 'm?!?
Ik wil zo de park gaan checken, is hij weg.quote:Op maandag 5 april 2010 17:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ging net hetzelfde zeggenquote:Op maandag 5 april 2010 17:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Er rijden zelfs rechtstreekse Intercitytreinen van Rotterdam Centraal naar Heerenveen!quote:Op maandag 5 april 2010 10:39 schreef o.us het volgende:
Rijden er treinen naar Heerenveen? Ik wil er best een foto van maken!
Waarom was je hem niet voorquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha daar woon ik 1 straat vandaan!
Geen zin inquote:
Tijd voor jullie eigen hoekje op fok!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:38 schreef DeLuna het volgende:
Wat wonen er opeens veel mensen in Heerenveen![]()
Goed idee!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tijd voor jullie eigen hoekje op fok!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |