quote:
Hallo Djzennquote:
Het is hier geen Twitter hoor.quote:Op maandag 5 april 2010 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo ben uit bed gerold. Heb gedoucht en ontbeten. Straks nog even mijn kamer schoonmaken.
Liefje, ik bedoelde die test.quote:Op maandag 5 april 2010 11:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben vrij goed in administreren.. het is allemaal of netjes opgeborgen.. of weggegooid
@Djzenn, Echt welquote:
Hier is het anders erg grijs.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 10:55 schreef PieterBas het volgende:
Ik schijn een humor quotient te hebben van 180
http://www.nationalehumortest.nl/
quote:Gefeliciteerd! Je HQ score is 150 en dat is een mooie score.
Jouw humor is, op basis van je antwoorden, te betitelen als 'provocerend' en je kan jouw gevoel voor humor vergelijken met die van Guido Weijers en Jochem Myjer.
Humor mag wat jou betreft best scherp zijn en ten koste van anderen gaan. Jij hebt een goeie avond als er flink wat grappen over en weer gaan.
Rexquote:Op maandag 5 april 2010 11:20 schreef DjRex89 het volgende:
Luctor!
PB
Dzjenn
Wat een lekker weertje vandaag zeg
Hier is het blauw en schijnt het zonnetjequote:
quote:
quote:Beste DjRex,
Gefeliciteerd! Je HQ score is 180 en dat betekent dat je leuker bent dan de gemiddelde Nederlander.
Jouw humor is, op basis van je antwoorden, te betitelen als 'provocerend' en je kan jouw gevoel voor humor vergelijken met die van Guido Weijers en Jochem Myjer.
Humor mag wat jou betreft best scherp zijn en ten koste van anderen gaan. Jij hebt een goeie avond als er flink wat grappen over en weer gaan.
Dat had ik dus ookquote:
Hier gaat het zo even regenenquote:Op maandag 5 april 2010 11:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier is het blauw en schijnt het zonnetje
De vraag is alleen voor hoelang...
quote:Op maandag 5 april 2010 10:55 schreef PieterBas het volgende:
Ik schijn een humor quotient te hebben van 180
http://www.nationalehumortest.nl/
quote:Beste Dean,
Gefeliciteerd! Je HQ score is 155 en dat betekent dat je leuker bent dan de gemiddelde Nederlander.
Zekersquote:
Ik wou bijna roepen.. Hé een Duitserquote:
*aaitquote:
Of ik weet bepaalde dingen niet, omdat ik geen quotes van cabaretiers onthoudt en omdat ik geen Southpark kijk.quote:Op maandag 5 april 2010 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wou bijna roepen.. Hé een Duitser
Daar is het hier nu wel weer druk mee.quote:Op maandag 5 april 2010 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wou bijna roepen.. Hé een Duitser
Ja precies, je moet maar net gekeken hebben naar sommige dingen die zij zelf uitgezonden hebben, zoals Southpark, New Kids en Jeff Dunham,,,quote:Op maandag 5 april 2010 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ik weet bepaalde dingen niet, omdat ik geen quotes van cabaretiers onthoudt en omdat ik geen Southpark kijk.
Hier anders ook.. Duitsers in de Albert Heynquote:Op maandag 5 april 2010 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is het hier nu wel weer druk mee.
Southpark en New Kids heb ik dus nog "nooit" gezien. Dus die antwoorden heb ik sowieso moeten gokken. Jeff Dunham wist ik dan weer wel.quote:Op maandag 5 april 2010 11:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja precies, je moet maar net gekeken hebben naar sommige dingen die zij zelf uitgezonden hebben, zoals Southpark, New Kids en Jeff Dunham,,,
quote:Op maandag 5 april 2010 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Southpark en New Kids heb ik dus nog "nooit" gezien. Dus die antwoorden heb ik sowieso moeten gokken. Jeff Dunham wist ik dan weer wel.
Ik nietquote:Op maandag 5 april 2010 11:51 schreef The_Dean het volgende:
Maar dat liedje van Chef ken je toch wel?
Hij legt het in de tekst ook al uit hé, gewoon oplettenquote:Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik nietHeb gewoon gegokt en zal wel goed zijn geweest
quote:Op maandag 5 april 2010 11:51 schreef The_Dean het volgende:
Maar dat liedje van Chef ken je toch wel?
Die Guido mogen ze houden, die is de laatste jaren al niet grappig meer, zeker niet met die oudejaars conferences.quote:Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef jna het volgende:
Ga ga die test nog ff serieus nemenIk lees bij jullie allemaal dat jullie te vergelijken zijn met Jochem Meijer en Guido Weijers. Die shows gaan ze zeker binnenkort uitzenden
Klassiekerquote:
Grote kans dusquote:Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef jna het volgende:
Ga ga die test nog ff serieus nemenIk lees bij jullie allemaal dat jullie te vergelijken zijn met Jochem Meijer en Guido Weijers. Die shows gaan ze zeker binnenkort uitzenden
Ik heb mijn eigen muziek aan. Dus heb nog de clipjes weinig meegekregen.quote:Op maandag 5 april 2010 11:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij legt het in de tekst ook al uit hé, gewoon opletten
Hey everybody have you seen my balls, they're big and salty and brown...
Als ze er dan ook even bijgezet hadden wanneer.quote:
Ik ook, maar dan nog. Dat liedje stamt ook al uit het begin van SP, dus al jaaaaren oudquote:Op maandag 5 april 2010 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen muziek aan. Dus heb nog de clipjes weinig meegekregen.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 5 april 2010 11:56 schreef jna het volgende:
Dat nummer van chef stond zelfs hoog in de top 40 (ik moet het singletje ergens nog hebben)
Daarom ken ik dat liedje niet. Heb SoutPark nooit gekeken, dus ook dat liedje nooit gehoord.quote:Op maandag 5 april 2010 11:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan nog. Dat liedje stamt ook al uit het begin van SP, dus al jaaaaren oud
Toen kreeg ik nog zwaar op mn kop omdat ik het tijdens overblijven op de basisschool draaidequote:
Okquote:Op maandag 5 april 2010 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ken ik dat liedje niet. Heb SoutPark nooit gekeken, dus ook dat liedje nooit gehoord.
quote:Op maandag 5 april 2010 11:58 schreef jna het volgende:
[..]
Toen kreeg ik nog zwaar op mn kop omdat ik het tijdens overblijven op de basisschool draaide
Voor de liefhebbers.. Isaac Hayesquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 12:00 schreef jna het volgende:
[..]
Laat me raden, Guido Weijers en Jochem Myjer?
Komt af en toe ook gewoon voorbij op 3FMquote:Op maandag 5 april 2010 11:56 schreef jna het volgende:
Dat nummer van chef stond zelfs hoog in de top 40 (ik moet het singletje ergens nog hebben)
LOLquote:Op maandag 5 april 2010 12:31 schreef Piles het volgende:
M'n Windows-klok is in de war geloof ik, die is weer een uur vooruit gegaan
Mijne spontaan een uur achteruit...quote:Op maandag 5 april 2010 12:31 schreef Piles het volgende:
M'n Windows-klok is in de war geloof ik, die is weer een uur vooruit gegaan
Die humortest?quote:Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef jna het volgende:
Je moet gewoon snel lezen.quote:Op maandag 5 april 2010 13:52 schreef Bravebart het volgende:
180
Kut test. Begint de tijd al te lopen als je de vraag nog moet lezen. Oftewel, niemand leest de vraag en drukt gewoon op een willekeurig antwoord
Ik zie er de humor niet van in
Ik heb steeds antwoord 2 gedaan, misschien vonden ze dat wel humor ^___^quote:Op maandag 5 april 2010 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet gewoon snel lezen.![]()
Bij de eerst vraag had ik net de vraag gelezen en al de mogelijke antwoorden en toen was de tijd al om.
![]()
![]()
![]()
xDquote:Op maandag 5 april 2010 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb steeds antwoord 2 gedaan, misschien vonden ze dat wel humor ^___^
quote:Op maandag 5 april 2010 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb steeds antwoord 2 gedaan, misschien vonden ze dat wel humor ^___^
Ik kom er aanquote:Op maandag 5 april 2010 13:59 schreef jna het volgende:
Wtf. Waarin staat er een enorme file naar den haag?
Daar zit toch helemaal geen Ikeaquote:Op maandag 5 april 2010 13:59 schreef jna het volgende:
Wtf. Waarin staat er een enorme file naar den haag?
Geen ideequote:
Duhquote:Op maandag 5 april 2010 14:05 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat jay-z wel een redelijke baas is vergeleken met mongolen als lil' wayne
Dat wel ja. Die unplugged sessie met The Rootsquote:Op maandag 5 april 2010 14:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DuhMaar ik vind zn oudere albums toch chiller dan zn laatste
en de normale versie gaat al rapquote:Op maandag 5 april 2010 13:46 schreef The_Dean het volgende:
Post voor bootje:
Mercedes SLS AMG. Gaat best ruig volgens mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Blueprint I en II en The Black Album warenquote:Op maandag 5 april 2010 14:07 schreef jna het volgende:
[..]
Dat wel ja. Die unplugged sessie met The Roots
Death to auto-tunequote:Op maandag 5 april 2010 14:05 schreef jna het volgende:
[..]
Die Mayländer mag ook blij zijn met zijn SLS AMG pace carquote:Op maandag 5 april 2010 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja ik zie het bruggetje nu ook.
Ze heeft een grote neus, maar verder zie ik de grap nietquote:
Jaquote:
Gast...quote:Op maandag 5 april 2010 14:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze heeft een grote neus, maar verder zie ik de grap niet
quote:Op maandag 5 april 2010 14:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze heeft een grote neus, maar verder zie ik de grap niet
Lil wayne is mijn heldquote:Op maandag 5 april 2010 14:05 schreef jna het volgende:
[..]
T-Pain is een baasquote:
Zegt het wandelend kunstgebitquote:
Aan wandelende kunstgebitten moet ik altijd hier aan denkenquote:
Daar moet ik ook nog aan beginnen.quote:Op maandag 5 april 2010 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net even eerste aflevering Deadline gekeken. Morgen waarschijnlijk de tweede.
Is echt een goede serie.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Je neemt 'de buurt' dan wel aardig ruim hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 5 april 2010 14:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Death to auto-tune
You're t-paining too much
Luctor neemt het alles lekker ruimquote:Op maandag 5 april 2010 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Je neemt 'de buurt' dan wel aardig ruim hoor![]()
![]()
Heb je haar al eens ontmoet dan?quote:Op maandag 5 april 2010 16:23 schreef jna het volgende:
In de zomervakantie tussen het vijfde en zesde jaar verhuisde ze naar Den Haag.
Pluspunten
Neequote:Op maandag 5 april 2010 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je haar al eens ontmoet dan?
Ik welquote:
Ik had ook niets anders van je verwacht.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik welIk heb zelfs met dr in een t... mmh, nou is de geloofwaardigheid er wel af
quote:Op maandag 5 april 2010 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik welIk heb zelfs met dr in een t... mmh, nou is de geloofwaardigheid er wel af
Ik heb net 2 broodjes met krûdnageltsiis opquote:
Daar ben ik geen fan vanquote:Op maandag 5 april 2010 16:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb net 2 broodjes met krûdnageltsiis op!
Lucciequote:
quote:
Veel wel, niet allesquote:Op maandag 5 april 2010 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik dacht het Fries, dat vindt Dean vast lekker
quote:Op maandag 5 april 2010 17:17 schreef Bravebart het volgende:
Zeeeegquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 17:17 schreef Bravebart het volgende:
Hm.. niet veel proces de laatste tijd.quote:Op maandag 5 april 2010 17:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met mijn analyse?
Het is wel schattig hoor.quote:
Zie PMquote:
Grapje Ceesquote:
Zo kan ik een betere image van je krijgen.. lichaamsbouw enzo.quote:Op maandag 5 april 2010 17:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was toch spychologisch
En ik wilde zeggen: zie fobo, maar dat heb ik niet meer
Lichaamsbouw ontloopt die van PB en mij weinigquote:Op maandag 5 april 2010 17:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Zo kan ik een betere image van je krijgen.. lichaamsbouw enzo.
Alleen wat kleinere voetenquote:Op maandag 5 april 2010 17:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lichaamsbouw ontloopt die van PB en mij weinig
Detailquote:
Ik wist niet dat je hier was. anders had ik je al eerder aandacht gegeven.quote:
Oh oh oh, de player in Luc gaat los!quote:Op maandag 5 april 2010 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je hier was. anders had ik je al eerder aandacht gegeven.
Vrouwen met een grote-voeten-fetisj misschienquote:Op maandag 5 april 2010 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor ons wel, voor vrouwen misschien niet
Het is lente, duhquote:
Ik wil pics zien.quote:Op maandag 5 april 2010 17:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lichaamsbouw ontloopt die van PB en mij weinig
Tof.quote:Op maandag 5 april 2010 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je hier was. anders had ik je al eerder aandacht gegeven.
Had je een paar jaar eerder in zn fobo moeten kijkenquote:
Idd, kans gehad en gemistquote:Op maandag 5 april 2010 17:56 schreef Bravebart het volgende:
Had je een paar jaar eerder in zn fobo moeten kijken
Nee.quote:Op maandag 5 april 2010 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is lente, duhStuurt hij jou geen verleidelijke e-cards dan?
Aahwquote:
Tof.quote:Op maandag 5 april 2010 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal vnv eens voor je kijken
Moet me nu even concentreren op golf
Hij smaakt echt goedquote:
Stuur je ze ook naar mij?quote:Op maandag 5 april 2010 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal vnv eens voor je kijken
Moet me nu even concentreren op golf
Oh sorry hoorquote:
Met 'het' verwijs je alleen naar onzijdige dingen.quote:
Het klinkt toch niet als je zegt 'je hebt 'de' al gezien'.quote:Op maandag 5 april 2010 18:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Met 'het' verwijs je alleen naar onzijdige dingen.
Het is "de foto", dus je verwijst met hem/haar
'Je hebt hem al gezien'quote:Op maandag 5 april 2010 18:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Het klinkt toch niet als je zegt 'je hebt 'de' al gezien'.
Nee, daarom verwijs je met hem of haar in dat gevalquote:Op maandag 5 april 2010 18:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Het klinkt toch niet als je zegt 'je hebt 'de' al gezien'.
Maar ik refereer naar de foto en niet naar hem zelf.quote:Op maandag 5 april 2010 18:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
'Je hebt hem al gezien'
Stiekem vind ik je wel aandoenlijk
In je fobo instellingen volgens mijquote:Op maandag 5 april 2010 18:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, daarom verwijs je met hem of haar in dat geval![]()
Hoe krijg je dat Fotoboek icoontje weer aan op het forum?
Ik kan het nergens meer vindenquote:Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In je fobo instellingen volgens mij
Juustquote:Op maandag 5 april 2010 18:38 schreef Piles het volgende:
Oh, heb het al
Naast fotobeheer en profiel aanpassen heb je ook nog instellingen wijzigen
Nieuwe fobo?quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 18:38 schreef Piles het volgende:
Oh, heb het al
Naast fotobeheer en profiel aanpassen heb je ook nog instellingen wijzigen
Oh walgelijkquote:Op maandag 5 april 2010 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, komt een centraal iets, waar alle profielen en fobo in samengevoegd worden
Juist handigquote:Op maandag 5 april 2010 18:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh walgelijkMaar dat zeggen ze al maaaanden
Iddquote:Op maandag 5 april 2010 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Juist handigEn idd, wordt net zo'n project als de search zeker
maar wel tijd hebben voor Fok!Roulettequote:Op maandag 5 april 2010 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Juist handigEn idd, wordt net zo'n project als de search zeker
Dankje.quote:Op maandag 5 april 2010 18:39 schreef Piles het volgende:
L.no, grijp je kans voor ze weer weg zijn!!!
Lekkere hypequote:Op maandag 5 april 2010 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet er alleen ff een iets ouder hoofd van maken + bril, en dan klopt het weer
[..]
Idd
quote:Op maandag 5 april 2010 19:12 schreef The_Dean het volgende:
Wtf
Buurman loopt hier nu als overjarige gabber met een kaal hoofd en camo bomberjack door de straat, terwijl hij gisteren nog een normaal bos haar en zwarte suede/casual jas enzo droeg...
Herkende hem alleen aan zijn hond en zijn vrouwtje, moest eerst drie keer kijken of hij het wel was
LOLquote:Op maandag 5 april 2010 19:12 schreef The_Dean het volgende:
Wtf
Buurman loopt hier nu als overjarige gabber met een kaal hoofd en camo bomberjack door de straat, terwijl hij gisteren nog een normaal bos haar en zwarte suede/casual jas enzo droeg...
Herkende hem alleen aan zijn hond en zijn vrouwtje, moest eerst drie keer kijken of hij het wel was
In Zeeland gebeurt er niet veel, dus ja.. er moet toch iets te melden zijnquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 5 april 2010 19:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Zeeland gebeurt er niet veel, dus ja.. er moet toch iets te melden zijn
Ja johquote:
Ik heb msn niet eens aan staan. dus in dat opzicht is msn bij mij ook down.quote:
Ik moet ook maar eens. Maar iets houdt me tegenquote:Op maandag 5 april 2010 19:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja johSinds november ongeveer
![]()
Heb toen die ogentest voor luchtverkeersleiding gedaan, en daar kwam uit dat ik wel een bril kon gebruiken
Ik ben er ook nog niet helemaal aan gewend, maar je ziet wel veel meerquote:Op maandag 5 april 2010 19:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens. Maar iets houdt me tegen![]()
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 5 april 2010 19:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens. Maar iets houdt me tegen![]()
Ja, dat kan ik dus inderdaad niet en dat stoort me soms welquote:Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet helemaal aan gewend, maar je ziet wel veel meer
Kan ik de borden boven de perrons weer lezen, zonder er heen te lopen enzo
quote:Op maandag 5 april 2010 19:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik dus inderdaad niet en dat stoort me soms wel
Mja, ik wil idd lenzen, maar dan ben ik weer bang dat ze achter mn oog verdwijnen enzoquote:Op maandag 5 april 2010 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Neem een bril dan, of kijk of je gelijk lenzen kan nemen
Ik ben er ook niet zo'n fan van, met je vinger in je oog zitten roerenquote:Op maandag 5 april 2010 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik wil idd lenzen, maar dan ben ik weer bang dat ze achter mn oog verdwijnen enzoIk ben echt een mietje
quote:Op maandag 5 april 2010 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb msn niet eens aan staan. dus in dat opzicht is msn bij mij ook down.
Ja. Ik ga het deze zomervakantie denk ik maar eens doenquote:Op maandag 5 april 2010 19:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo'n fan van, met je vinger in je oog zitten roeren![]()
Ik hou het voorlopig wel bij een bril
Dan alquote:Op maandag 5 april 2010 19:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Ik ga het deze zomervakantie denk ik maar eens doen
quote:
Dame op mijn werk heeft er soms 1 op, zoeeeen zwartequote:
Kalfsribeye.quote:
Af en toe draag ik nog een bril, maar hou het niet bij lenzenquote:
Nee.. maar niemand zegt toch niks tegen mijquote:
msn?quote:
Zet hem dan eens aan man, ouwe contactgestoorde kluizenaarquote:Op maandag 5 april 2010 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
msn?
Bij mij staat ie nog steeds uit.
quote:Op maandag 5 april 2010 20:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zet hem dan eens aan man, ouwe contactgestoorde kluizenaar
En dan.. Daar is toch niemand die iets tegen mij zegt.quote:Op maandag 5 april 2010 20:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zet hem dan eens aan man, ouwe contactgestoorde kluizenaar
Wat ben je ook zuurquote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan.. Daar is toch niemand die iets tegen mij zegt.
Hey hey.. misschien wat vreemd, maar toch een tip: spreek iemand aan dan.quote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, omdat jij er toch nooit bent enzo... het is net zo gezellig als dat je het zelf maakt dudequote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waar zou ik het over moeten hebben dan.quote:Op maandag 5 april 2010 21:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Hey hey.. misschien wat vreemd, maar toch een tip: spreek iemand aan dan.
Gast... Je bent toch niet autistisch?quote:Op maandag 5 april 2010 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waar zou ik het over moeten hebben dan.
Luctor!quote:
Ik ben niet iemand die een gesprek op gang kan houden.quote:Op maandag 5 april 2010 21:45 schreef jna het volgende:
[..]
Gast... Je bent toch niet autistisch?
Toch?
Zoals?quote:Op maandag 5 april 2010 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die een gesprek op gang kan houden.Ik heb hele andere kwaliteiten.
Daar heb ik niet veel aanquote:Op maandag 5 april 2010 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar ik mijn werk van gemaakt heb.
verzorgen administratie, maken jaarrekeningen, maken begrotingen, controle uitvoeren.quote:
Succes met 'zomaar even' iets vindenquote:Op maandag 5 april 2010 21:58 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand nog een suggesties voor een 'vakantiebaan'? Ik ben namelijk deze week en volgende week vrij en aangezien ik toch niks beters te doen heb kan ik net zo goed ff een weekje gaan werken. Alleen geen idee wat..
Jij hebt de regio ook niet echt meequote:Op maandag 5 april 2010 22:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Succes met 'zomaar even' iets vinden
Blijkbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |