quote:
Hallo Djzennquote:
Het is hier geen Twitter hoor.quote:Op maandag 5 april 2010 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo ben uit bed gerold. Heb gedoucht en ontbeten. Straks nog even mijn kamer schoonmaken.
Liefje, ik bedoelde die test.quote:Op maandag 5 april 2010 11:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben vrij goed in administreren.. het is allemaal of netjes opgeborgen.. of weggegooid
@Djzenn, Echt welquote:
Hier is het anders erg grijs.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 10:55 schreef PieterBas het volgende:
Ik schijn een humor quotient te hebben van 180
http://www.nationalehumortest.nl/
quote:Gefeliciteerd! Je HQ score is 150 en dat is een mooie score.
Jouw humor is, op basis van je antwoorden, te betitelen als 'provocerend' en je kan jouw gevoel voor humor vergelijken met die van Guido Weijers en Jochem Myjer.
Humor mag wat jou betreft best scherp zijn en ten koste van anderen gaan. Jij hebt een goeie avond als er flink wat grappen over en weer gaan.
Rexquote:Op maandag 5 april 2010 11:20 schreef DjRex89 het volgende:
Luctor!
PB
Dzjenn
Wat een lekker weertje vandaag zeg
Hier is het blauw en schijnt het zonnetjequote:
quote:
quote:Beste DjRex,
Gefeliciteerd! Je HQ score is 180 en dat betekent dat je leuker bent dan de gemiddelde Nederlander.
Jouw humor is, op basis van je antwoorden, te betitelen als 'provocerend' en je kan jouw gevoel voor humor vergelijken met die van Guido Weijers en Jochem Myjer.
Humor mag wat jou betreft best scherp zijn en ten koste van anderen gaan. Jij hebt een goeie avond als er flink wat grappen over en weer gaan.
Dat had ik dus ookquote:
Hier gaat het zo even regenenquote:Op maandag 5 april 2010 11:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier is het blauw en schijnt het zonnetje
De vraag is alleen voor hoelang...
quote:Op maandag 5 april 2010 10:55 schreef PieterBas het volgende:
Ik schijn een humor quotient te hebben van 180
http://www.nationalehumortest.nl/
quote:Beste Dean,
Gefeliciteerd! Je HQ score is 155 en dat betekent dat je leuker bent dan de gemiddelde Nederlander.
Zekersquote:
Ik wou bijna roepen.. Hé een Duitserquote:
*aaitquote:
Of ik weet bepaalde dingen niet, omdat ik geen quotes van cabaretiers onthoudt en omdat ik geen Southpark kijk.quote:Op maandag 5 april 2010 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wou bijna roepen.. Hé een Duitser
Daar is het hier nu wel weer druk mee.quote:Op maandag 5 april 2010 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wou bijna roepen.. Hé een Duitser
Ja precies, je moet maar net gekeken hebben naar sommige dingen die zij zelf uitgezonden hebben, zoals Southpark, New Kids en Jeff Dunham,,,quote:Op maandag 5 april 2010 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ik weet bepaalde dingen niet, omdat ik geen quotes van cabaretiers onthoudt en omdat ik geen Southpark kijk.
Hier anders ook.. Duitsers in de Albert Heynquote:Op maandag 5 april 2010 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is het hier nu wel weer druk mee.
Southpark en New Kids heb ik dus nog "nooit" gezien. Dus die antwoorden heb ik sowieso moeten gokken. Jeff Dunham wist ik dan weer wel.quote:Op maandag 5 april 2010 11:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja precies, je moet maar net gekeken hebben naar sommige dingen die zij zelf uitgezonden hebben, zoals Southpark, New Kids en Jeff Dunham,,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |