Ik vond ze best aanwezig. Al komt dat misschien omdat ik op JJ zit.quote:Op zondag 4 april 2010 22:27 schreef MB23 het volgende:
Nja, het was ook niet lang, en hard.
En misschien verstond ik het verkeerd![]()
En dat is wel vaker zo geweest dit seizoen. Met Tomasson erbij had je gewonnen.quote:Op zondag 4 april 2010 22:47 schreef Happel het volgende:
[..]
We waren gewoon beter. Voorin gebeurde er alleen geen reet.
Ja, Tomasson is ontzettend belangrijk eigenlijk. Het verschil tussen het gemiddeld aantal punten met en zonder Tomasson zal schrijnend zijn denk ik. Jammer dat hij zo vaak geblesseerd is.quote:Op zondag 4 april 2010 23:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dat is wel vaker zo geweest dit seizoen. Met Tomasson erbij had je gewonnen.
quote:'Liverpool aast op Georginio Wijnaldum'
Liverpool heeft belangstelling voor Georginio Wijnaldum. Dat weten diverse Engelse media vandaag te melden. Trainer Rafael Benitez zou graag een buitenspeler aan de selectie willen toevoegen.
Wijnaldum is volgens de Spanjaard een geschikte kandidaat. De Feyenoorder wordt al anderhalf jaar door Liverpool in de gaten gehouden. De ploeg heeft naar verluidt rond de acht miljoen pond over voor de Rotterdammer.
Net als Feyenoord heeft ook Liverpool financiële problemen. Er moet dus eerst een speler worden verkocht, voordat er iemand anders wordt gehaald. Mocht Wijnaldum naar Anfield gaan, dan komt hij zijn landgenoten Ryan Babel en Dirk Kuyt tegen.
Ja of voor Torres of Gerrard.quote:Op maandag 5 april 2010 11:46 schreef super-gabber het volgende:
of Fer en wijnaldum ruilen voor kuyt zou ik ook geen probleem vinden
Hij is nog jong, hč. Kan nog groeien en dus ook op die positie worden gezet om hem om te turnen tot een buitenspeler.quote:
Wijnaldum en Fer zijn de grootste talenten die Feyenoord heeft en daar zal het over 2 jaar om gaan draaien. Fer vlak voor de verdediging en Wijnaldum op 10. Als je die 2 talenten nu verkoopt dan kan Feyenoord weer van voor af aan beginnen.quote:Op maandag 5 april 2010 11:46 schreef super-gabber het volgende:
of Fer en wijnaldum ruilen voor kuyt zou ik ook geen probleem vinden
quote:Kalou: ‘Wil mijn loopbaan afsluiten bij Feyenoord’
Salomon Kalou was zondagmiddag voor even terug bij Feyenoord. De voormalige aanvaller was voor een dag over vanuit Engeland om zijn oude club het op te zien nemen tegen NAC Breda. Hetgeen hij in De Kuip te zien kreeg bestempelde hij als ‘een moeilijke wedstrijd’, maar meer nog dan voor het voetbal was de aanvaller van Chelsea naar Rotterdam gekomen om oude vrienden op te zoeken. ‘Ik ben heel blij dat ik iedereen weer even heb kunnen zien’, zei hij. ‘Feyenoord en de mensen van de club zitten in mijn hart.’
Kalou zocht direct na de wedstrijd de kleedkamer van Feyenoord op, waar hij onder meer stuitte op Sekou Cissé. Beide aanvallers kennen elkaar goed van het nationale elftal van Ivoorkust. ‘Het was mooi dat Sekou op tijd fit was om in te vallen’, zei Kalou. ‘Helaas ging de kans die hij kreeg er niet in, maar ik weet zeker dat hij nog grote dingen gaat doen voor Feyenoord.’
Vanuit Londen volgt Kalou Feyenoord nog altijd op de voet. De aanvaller sprak de vurige wens uit dat er aan het einde van het seizoen zowel in Engelse hoofdstad als in Rotterdam feest gevierd kan worden. ‘Wij hebben wat dat betreft gisteren een grote stap gezet’, doelde de aanvaller op de 1-2 overwinning van Chelsea bij concurrent Manchester United. Door de zege zijn de Londenaren koploper in de Premier League en hebben daarmee de beste papieren voor de eindzege. ‘Het zou fantastisch zijn als Feyenoord dan tegen Ajax de beker wint. Ik weet zeker dat dat mogelijk is, hier in de eigen Kuip.’
De kans is klein dat Kalou er dan bij is, want door het drukke schema bij Chelsea, waar hij nog tot de zomer van 2012 onder contract staat, heeft hij weinig ruimte in zijn agenda om naar Rotterdam te komen. ‘Vandaag kon het wel en die mogelijkheid heb ik direct aangegrepen’, zei hij. De aanvaller vertelde met een brede glimlach dat het wat hem betreft niet bij deze tijdelijke terugkeer blijft. ‘Ik ben mijn carričre gestart bij Feyenoord en daarom blijft deze club met zijn supporters heel speciaal voor mij’, besloot hij. ‘Ik wil graag mijn loopbaan ook afsluiten in De Kuip. Ik hoop dat dat gaat lukken.’
Mwa zoals al eerder gezegd Fer en Wijnaldum staan al geruime tijd stil in hun ontwikkeling. En je gaat toch echt te snel voorbij aan spelers als Mulder, De Vrij, Schenkeveld, Pedro enz.quote:Op maandag 5 april 2010 14:08 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Wijnaldum en Fer zijn de grootste talenten die Feyenoord heeft en daar zal het over 2 jaar om gaan draaien. Fer vlak voor de verdediging en Wijnaldum op 10. Als je die 2 talenten nu verkoopt dan kan Feyenoord weer van voor af aan beginnen.
Fer ontwikkelt zich nog, Wijnaldum... ik vrees dat dit het misschien wel gewoon "is".quote:Op maandag 5 april 2010 14:08 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Wijnaldum en Fer zijn de grootste talenten die Feyenoord heeft en daar zal het over 2 jaar om gaan draaien. Fer vlak voor de verdediging en Wijnaldum op 10. Als je die 2 talenten nu verkoopt dan kan Feyenoord weer van voor af aan beginnen.
Ze zullen wel tot rust moeten komen van het 11e gelijkspel.quote:Gio regelt voor Feyenoord tickets in Camp Nou
De selectie van Feyenoord breekt komende week even uit de dagelijkse sleur in De Kuip. De Rotterdamse ploeg vertrekt met de begeleidingsstaf dinsdag naar Spanje. In stadion Camp Nou wordt 's avonds de kraker in de Champions League tussen Barcelona en Arsenal bekeken. Woensdag keert Feyenoord terug in Rotterdam waarna coach Mario Been een dag later het trainingsprogramma hervat.
Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst, oud-speler van Barcelona, heeft de voetbaltickets geregeld. ,,De reis wordt verder bekostigd uit een of ander potje, misschien wel de boetepot. Maar het is een leuk uitstapje. Even wat anders doen met z'n allen'', gaf Been zondag na de teleurstellende 0-0 tegen NAC Breda in De Kuip te kennen. Feyenoord speelt komende zondag uit tegen PSV.
quote:Bruins: 'Ik speel nu weer en wil iets laten zien'
Feyenoord-middenvelder Luigi Bruins (23) verschijnt zondag aan de aftrap van het thuisduel met NAC Breda. Hij maakt progressie. 'Het heeft ook een beetje met geluk te maken.'
Bruins kwam in de zomer van 2007 als groot talent van Excelsior naar Feyenoord, maar maakte de hooggespannen verwachtingen alleen in zijn eerste half jaar waar. Vooral het ogenschijnlijke gebrek aan agressiviteit was vaak punt van kritiek. 'Dat nonchalante stoort mensen blijkbaar', zegt Bruins in het Algemeen Dagblad. Of ik me daaraan stoor?' 'Het gaat altijd over mijn houding. In het begin had ik er moeite mee, de laatste tijd niet meer', vervolgt de technicus die tijdens de uitwedstrijd tegen Roda JC prima speelde volgens criticus en columnist Willem van Hanegem. De Kromme had genoten van het inzicht en de techniek van Bruins.
'Dat was wel eens lekker', zegt de Feyenoorder over de lovende woorden. 'Zeker als iemand met zo'n staat van dienst het zegt. Het heeft ook een beetje met geluk te maken. Tegen Hercales Almelo raakte ik de lat en paal. Gaan die ballen erin, dan geeft dat veel meer vertrouwen. ''Mijn situatie bij Feyenoord is nooit stabiel geweest, maar ik heb mijn hoofd niet laten hangen', besluit Bruins. 'Met een vertrek ben ik helemaal niet bezig. Er is ook nooit iets serieus voorbij gekomen. De bekerfinale is iets om naar uit te kijken, maar een club als Feyenoord kan het zich ook niet veroorloven om de vierde plaats in de laatste wedstrijden nog te verspelen.'
Je vergeet dat dat ook wel normaal is voor spelers van deze leeftijd. Hun moeten nu al een heel team zowat op sleeptouw nemen. Zodra er een echte leider op het middenveld kom dan zul je zien dat ook hun nog grote stappen gaan maken. Fer zou in Engeland zijn gewicht in goud waard zijn. Zo jong en dan toch nog redelijk vaak je stempel op een wedstrijd drukken vind ik erg knap.quote:Op maandag 5 april 2010 14:14 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Mwa zoals al eerder gezegd Fer en Wijnaldum staan al geruime tijd stil in hun ontwikkeling. En je gaat toch echt te snel voorbij aan spelers als Mulder, De Vrij, Schenkeveld, Pedro enz.
Je vergeet alleen dat Fer nogal vaak last heeft van ''slaap-momentjes''. En zich weg laat zetten door spelers als Hofs en Penders.quote:Op maandag 5 april 2010 14:23 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Je vergeet dat dat ook wel normaal is voor spelers van deze leeftijd. Hun moeten nu al een heel team zowat op sleeptouw nemen. Zodra er een echte leider op het middenveld kom dan zul je zien dat ook hun nog grote stappen gaan maken. Fer zou in Engeland zijn gewicht in goud waard zijn. Zo jong en dan toch nog redelijk vaak je stempel op een wedstrijd drukken vind ik erg knap.
Maar dat is nu net het probleem bij Feyenoord, je gaat hem wisselen maar wie zet je er dan in Babovic, Bruins? Landzaat is voor mij ook al afgeschreven dus het heeft geen zin om hem eruit te halen. Been moet gewoon doorgaan waar hij mee bezig is en dat kost nu eenmaal tijd maar daar pluk je later de vruchten van.quote:Op maandag 5 april 2010 14:28 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat Fer nogal vaak last heeft van ''slaap-momentjes''. En zich weg laat zetten door spelers als Hofs en Penders.Dan hoor je of je eigen conclusies te trekken of de trainer hoort zo'n speler uit de wind te houden bijvoorbeeld door een wissel.
Landzaat vind ik zeker voor dit Feyenoord nog wel een degelijke speler. Babovic heeft een beetje afgedaan door niets te laten zien en Bruins zal zich 200% moeten inzetten om het publiek te kunnen overtuigen. Maar je zou met een fitte Tomasson kunnen spelen in dat geval of Leerdam een kans geven. Veel slechter kan het soms echt niet worden.quote:Op maandag 5 april 2010 14:33 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Maar dat is nu net het probleem bij Feyenoord, je gaat hem wisselen maar wie zet je er dan in Babovic, Bruins? Landzaat is voor mij ook al afgeschreven dus het heeft geen zin om hem eruit te halen. Been moet gewoon doorgaan waar hij mee bezig is en dat kost nu eenmaal tijd maar daar pluk je later de vruchten van.
/carequote:Op maandag 5 april 2010 14:56 schreef Schanulleke het volgende:
Gaat Feijenoord komend weekend punten pakken tegen PSV? Ik hoop het van harte! Dat zou betekenen dat Ajax in ieder geval de tweede plek wat steviger bezet. Wel lollig dat Feijenoord, wil het de vierde plek vasthouden, gedwongen is om de grote rivaal te helpen.
Die 4e plek is niet meer vast te houden, dat weten de spelers zelf ook wel.quote:Op maandag 5 april 2010 14:56 schreef Schanulleke het volgende:
Gaat Feijenoord komend weekend punten pakken tegen PSV? Ik hoop het van harte! Dat zou betekenen dat Ajax in ieder geval de tweede plek wat steviger bezet. Wel lollig dat Feijenoord, wil het de vierde plek vasthouden, gedwongen is om de grote rivaal te helpen.
Feyenoord wordt vijfde dit seizoen. En als dat niet in gevaar komt met een nederlaag in Enschede, dan mogen ze daar van mij wel een keertje verliezen eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Feyenoord wordt vijfde dit seizoen. En als dat niet in gevaar komt met een nederlaag in Enschede, dan mogen ze daar van mij wel een keertje verliezen eigenlijk.
Pakken ze nou onverwacht drie punten in Eindhoven, dán ook maar winnen in die bierschuur.
Ik hoop het van niet, laat die neuzen maar lekker verdrinken in hun eigen onkunde. We spelen toch al europees, 4e is niet van toegevoegde waarde. Als dat volk uit de hoofdstad nog kampioen dan heb ik nog meer gemengde gevoelens bij dit seizoen. Ik hoop dat Mulder de bal er zelf intikt tegen zowel Psv en Twente, al denk ik niet dat dat nodig is met deze selectie.quote:Op maandag 5 april 2010 14:56 schreef Schanulleke het volgende:
Wijnaldum zal je denk voor 8 miljoen pond wel moeten laten gaan, gezien de huidige situatie. Absoluut zeker dat hij nog een heel stuk beter kan worden, sowieso speelde hij het hele vorige seizoen al beter, hij is gewoon nog erg jong. Voor hem ook niet lekker om te ontwikkelen, steeds verschillende trainers, steeds verschillende systemen, niet op je favouriete positie spelen etc. Voor Wijnaldum zelf kan ik het sterk afraden. Allereerst willen ze hem daar puur als buitenspeler, als 10 zal hij er sowieso de komende 4 jaar niet spelen. Daarnaast is hij zelf gewoon er nog niet klaar voor, niet volwassen genoeg in z'n spel. Verder is Liverpool op bestuurlijk vlak onrustig, gezien de schulden, het gezeik met de eigenaren, de instabiele positie van Benitez en de aankopen die na een jaartje al weer worden afgeschreven.quote:'Liverpool wil Feyenoorder Georginio Wijnaldum'
Liverpool heeft belangstelling voor Georginio Wijnaldum. Dat weten diverse Engelse media vandaag te melden. Trainer Rafael Benitez zou graag een buitenspeler aan de selectie willen toevoegen.
Wijnaldum is volgens de Spanjaard een geschikte kandidaat. De Feyenoorder wordt al anderhalf jaar door Liverpool in de gaten gehouden. De ploeg heeft naar verluidt rond de acht miljoen pond over voor de Rotterdammer.
Net als Feyenoord heeft ook Liverpool financiële problemen. Er moet dus eerst een speler worden verkocht, voordat er iemand anders wordt gehaald. Mocht Wijnaldum naar Anfield gaan, dan komt hij zijn landgenoten Ryan Babel en Dirk Kuyt tegen.
toch leuk, toont maar weer aan hoe verneukeratief Feyenoord in elkaar zit, op alle fronten.quote:AZ benaderde Heracles reeds voor Verbeek
Gertjan Verbeek is de belangrijkste kandidaat om komende zomer aan de slag te gaan als trainer van AZ. Heracles Almelo heeft bij monde van preses Jan Smit de interesse van de Alkmaarders bevestigd.
"AZ heeft inderdaad contact met ons opgenomen", liet Smit weten tegenover Eredivisie Live. "Zij wilden weten of het klopte dat Verbeek een clausule in zijn contract heeft waardoor hij tussentijds mag vertrekken. Dat klopt, maar daar moet dan wel een bepaalde afkoopsom tegenover staan."
AZ heeft volgens Smit ook al contact gehad met Verbeek zelf, maakte de markante voorzitter op subtiele wijze duidelijk. "Ze hebben ons nog niet gevraagd naar de hoogte van die afkoopsom, maar ik verwacht dat ze dat via Verbeek zelf inmiddels al wel te horen hebben gekregen."
Verbeek ging afgelopen zomer aan de slag bij Heracles Almelo en presteert uitstekend met die ploeg. Waar Heracles vooraf nog werd gezien als degradatiekandidaat strijdt de ploeg momenteel mee om Europees voetbal. Eerder was de coach werkzaam voor onder meer sc Heerenveen en Feyenoord.
Het zal me benieuwen. Als hij daar 180 minuten goed voetbalt is Feyenoord volgend seizoen middenmoter.quote:05 apr Vlaar gaat met Oranje naar het WK
Ron Vlaar is dit seizoen één van de personificaties van de wederopstanding van Feyenoord. Na jaren blessureleed is hij dit seizoen weer fit en van grote waarde voor zijn ploeg. Na zijn rentree in Oranje wil hij ook naar Zuid-Afrika. ‘Mijn rentree smaakte zeker naar meer. En iedereen die bij Oranje komt die wil uiteraard hetzelfde, naar het WK.
Maar het is voor mij belangrijk dat ik niet verder kijk dan mijn volgende wedstrijd bij Feyenoord’, vertelt Ron Vlaar. ‘Ik voetbal pas driekwart jaar, en natuurlijk heb ik voor mijn blessure ook gespeeld, maar dit voelt aan als een nieuwe start. Ik de afgelopen zomer dan ook geen seconde aan Oranje of het WK gedacht’, aldus Vlaar in Voetbal Magazine.
Feyenoord moet ook geen 4-3-3 spelen maar gewoon 4-4-2. Makaay samen met castaignos in de spits Wijnaldum op tien Bruins op links bij gebrek aan beter Landzaat op rechts en Fer voor de verdediging.quote:Op maandag 5 april 2010 18:38 schreef Sinnie het volgende:
Wijnaldum zou je wel weg kunnen doen voor 8 miljoen pond, dat is geloof ik iets van 8,5/9 miljoen euro? Dat vind ik wel een nette prijs. Samen met het vertrek van de grootverdieners zal dat toch weer +- 15 miljoen schelen voor volgend seizoen. Dan spelen we nog Europees en daar kunnen we hopelijk ook nog wat eurocentjes uit persen.
Zie ik het alweer wat rooskleuriger. Inprincipe heb je niks aan Wijnaldum met die 4-3-3 opstelling van Been. Of je moet hem op het middenveld zetten, maar daar zou je inprincipe plaats hebben voor Ahmadi-Bruins-Fer. Volgens mij was Pedro een rechtsbuiten dus die zou wat dat betreft beter zijn, dan nog een fatsoenlijke linksbuiten met Tomasson in de spits.
Ik hoop trouwens niet dat nu het contract van Makaay wél ineens verlengt wordt? Ik weet niet hoeveel hij wilt dalen maar van 2,5 miljoen naar een 6-700.000 is nogal een verschil.
Mogen die jongens ook een iets mindere periode hebben in hun ontwikkeling? Een speler is pas volwassen rond zijn 24ste. Dus ze hebben nog tijd zat om de dingen op te pakken.quote:Op maandag 5 april 2010 14:14 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Mwa zoals al eerder gezegd Fer en Wijnaldum staan al geruime tijd stil in hun ontwikkeling. En je gaat toch echt te snel voorbij aan spelers als Mulder, De Vrij, Schenkeveld, Pedro enz.
quote:Feyenoord keert na één jaar terug in de top 200
Feyenoord is in de laatste uitgave van de Wereldranglijst van clubs, de IFFHS, terug in de top 200. Dit door de betere resultaten in de periode april 2009 tot maart 2010. De Rotterdammers gingen van positie 203 naar positie 182 in het klassement. Van de clubs uit de eredivisie staan alleen PSV, FC Twente, Ajax, sc Heerenveen en NAC Breda hoger. PSV, de hoogst geklasseerde Nederlandse ploeg, staat op de 15e plaats.
De IFFHS-ranglijst ziet er als volgt uit:
(tussen haakjes positie vorige maand)
1. (1) FC Barcelona 322,0
2. (7) Estudiantes 284,0
(3) Werder Bremen 284,0
4. (2) Chelsea 281,0
5. (4) Manchester United 274,0
6. (8) Cruzeiro 256,0
7. (5) Shakhtar Donetsk 254,0
8. (6) Arsenal 251,0
9. (10) AS Roma 236,0
10. (11) Bayern München 230,0
15. (13) PSV 216,5
25. (19) FC Twente 193,5
29. (31) Ajax 184,5
143. (127) NAC Breda 102,5
172. (144) SC Heerenveen 94,5
182. (203) Feyenoord 93,0
Deze lijst slaat al jaren nergens op.quote:Op maandag 5 april 2010 21:06 schreef Ritmo het volgende:
182eOm je dood te schamen. Zou niet eens 181 clubs uit m'n hoofd weten.
quote:
quote:"De Stadionclub staat als 182ste gepositioneerd, met een nagellengte achterstand op Clube Desportivo 1° de Agosto Luanda, een subtopper uit Angola, Guaraní FC Asunción, een ambitieuze Paraguayaanse middenmoter en het Tsjechische Teplice." (MA)
Meen je dat nou?quote:Op maandag 5 april 2010 21:09 schreef BerryFR het volgende:
[..]
Deze lijst slaat al jaren nergens op.
quote:Op maandag 5 april 2010 21:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]!!!
[..]
Meen je dat nou?
(3) Werder Bremen 284,0
7. (5) Shakhtar Donetsk 254,0
Ik wist dit natuurlijk nog niet.quote:"De Stadionclub staat als 182ste gepositioneerd, met een nagellengte achterstand op Clube Desportivo 1° de Agosto Luanda, een subtopper uit Angola, Guaraní FC Asunción, een ambitieuze Paraguayaanse middenmoter en het Tsjechische Teplice." (MA)
quote:Op maandag 5 april 2010 18:38 schreef Sinnie het volgende:
Wijnaldum zou je wel weg kunnen doen voor 8 miljoen pond, dat is geloof ik iets van 8,5/9 miljoen euro? Dat vind ik wel een nette prijs. Samen met het vertrek van de grootverdieners zal dat toch weer +- 15 miljoen schelen voor volgend seizoen. Dan spelen we nog Europees en daar kunnen we hopelijk ook nog wat eurocentjes uit persen.
Zie ik het alweer wat rooskleuriger. Inprincipe heb je niks aan Wijnaldum met die 4-3-3 opstelling van Been. Of je moet hem op het middenveld zetten, maar daar zou je inprincipe plaats hebben voor Ahmadi-Bruins-Fer. Volgens mij was Pedro een rechtsbuiten dus die zou wat dat betreft beter zijn, dan nog een fatsoenlijke linksbuiten met Tomasson in de spits.
Ik hoop trouwens niet dat nu het contract van Makaay wél ineens verlengt wordt? Ik weet niet hoeveel hij wilt dalen maar van 2,5 miljoen naar een 6-700.000 is nogal een verschil.
Wijnaldum is inderdaad gewoon beter af in 4-4-2.quote:Op maandag 5 april 2010 20:08 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Feyenoord moet ook geen 4-3-3 spelen maar gewoon 4-4-2. Makaay samen met castaignos in de spits Wijnaldum op tien Bruins op links bij gebrek aan beter Landzaat op rechts en Fer voor de verdediging.
4-3-3 gaat niet werken met het huidige materiaal.
Helaas is Been wat dat betreft vrij koppig, die vind vooral snelle swingende buitenspelers in 4-3-3 geweldig... Toch hoop ik dat hij volgend jaar wel 4-4-2 gaat spelen, met Tomasson en Castaignos.quote:Live rates at 2010.04.05 19:29:28 UTC
8.00 GBP = 9.06773 EUR
Het is Ritmo, wat verwacht jequote:Op maandag 5 april 2010 21:35 schreef Happel het volgende:
Wat schattig dat er dan gelijk weer zo serieus op gereageerd wordt.
Lekker boeiend zo een lijst.
Wil terug naar Braziliëquote:Op maandag 5 april 2010 21:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
Snel proberen Paolo Henrique te krijgen btw. Contract met Heerenveen is ontbonden, dus gratis, en (o.a.) Twente wil hem al een jaar hebben...
bron?quote:
verrassendquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ak-bij-Palmeiras.htm
quote:FEYENOORD: GEEN VROEGE VOGELS
In zijn tijd bij AZ lanceerde Co Adriaanse ooit de term avondvoetballer. De oefenmeester meende dat enkele van zijn spelers minder speelden op zondagmiddag half één, dan later op de dag en helemaal dan in de avond. 'Barry van Galen zegt nog tegen iedereen goedemorgen ook al is het half twee.' Mario Been kan hetzelfde zeggen van zijn ploeg. Voor de tiende keer speelde Feyenoord een lunchwedstrijd dit seizoen en daarvan werden er slechts twee gewonnen. Ook zondag moest het team, nadat het de slaap uit de ogen had gewreven, constateren dat 0-0 tegen NAC Breda geen overwinning is.
Van Ron Vlaar, ooit nog speler onder Adriaanse, kan niet beweerd worden dat hij niet uitgeslapen is. De verdediger knalde met een vaart van 137 kilometer per uur een vrije trap richting Jelle ten Rouwelaar, die overigens bekwaam redding bracht. Dat is ook midden in de nacht op een verlaten snelweg een behoorlijk snelheid.
Ik vind dat echt een stompzinnige conclusie. Als je er 10 seconden over nadenkt kun je wel bedenken dat er een hele goede verklaring is hiervoor. De wedstrijden om 12u30 zijn tegen AZ, Ajax, Twente, PSV, Utrecht etc., volstrekt logisch dat daarin mindere resultaten worden gehaald dan tegen minder goede ploegen.quote:
Nee hoor, ook tegen clubs als Vitesse, Roda, NEC en NAC.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een stompzinnige conclusie. Als je er 10 seconden over nadenkt kun je wel bedenken dat er een hele goede verklaring is hiervoor. De wedstrijden om 12u30 zijn tegen AZ, Ajax, Twente, PSV, Utrecht etc., volstrekt logisch dat daarin mindere resultaten worden gehaald dan tegen minder goede ploegen.
Ik zeg toch ook niet dat het niet mag? Ik vind alleen dat de trainer deze spelers dan niet moet laten 'aanmodderen' en treurige fouten moet laten begaan.quote:Op maandag 5 april 2010 20:42 schreef BerryFR het volgende:
[..]
Mogen die jongens ook een iets mindere periode hebben in hun ontwikkeling? Een speler is pas volwassen rond zijn 24ste. Dus ze hebben nog tijd zat om de dingen op te pakken.
Plus de schaamtelijke wedstrijden tegen RKC uit (0-1), VVV (1-0,1-1) en Sparta uit (2-1)quote:Op dinsdag 6 april 2010 07:20 schreef Ruud het volgende:
[..]
Nee hoor, ook tegen clubs als Vitesse, Roda, NEC en NAC.
quote:Bosz beoogde opvolger bij vertrek Verbeek
Heracles Almelo ziet in Peter Bosz de ideale trainer mocht Gertjan Verbeek vertrekken. Dat meldt de Telegraaf. Afgelopen weekend werd duidelijk dat Verbeek in de belangstelling van AZ staat. Vanwege een clausule - een gelimiteerde afkoopsom - in het contract van de Heracles-trainer zou een overgang zonder al te veel moeite rond kunnen komen.
Peter Bosz is een oude bekende in Almelo. In 2005 leidde hij Heracles naar de titel in de Eerste Divisie. De jaargang na de promotie behoedde hij zijn ploeg maar ternauwernood voor degradatie. Vervolgens werd Bosz technisch directeur bij Feyenoord. Dit avontuur zou op een mislukking uitdraaien.
Verbeek heeft in Almelo nog een contract tot 2012, maar door de clausule in zijn contract kan Heracles-voorzitter Jan Smit een gesprek tussen de huidige trainer en AZ niet weigeren. Verbeek, die het niet gepast vond dat zijn voorzitter over de inhoud van het contract had gesproken, ging zelf al op een overgang in. 'Als ik vertrek en Bas Dost wordt voor veel geld verkocht, ben ik de goedkoopste trainer die Heracles ooit heeft gehad.'
Verbeek is voor Almelose begrippen aan een uitstekend seizoen bezig. Zijn ploeg staat momenteel op de zesde plaats met 49 punten. AZ staat met vijf punten meer één plekje hoger.
quote:'Beenhakker was een grote luchtballon'
Leo Beenhakker vertelde na het voor Nederland desastreus verlopen WK in Italië (1990) dat de wereld geschokt zou zijn, als ooit het ware verhaal boven water zou komen. Met een explosief dagboek, als hoofdstuk van zijn boek Nol, heeft assistent-bondscoach Nol de Ruiter de totale chaos van toen belicht.
Voor Leo Beenhakker, die onderaan dit artikel reageert, is het dagboek zeer pijnlijk, maar ook de halve Oranje-selectie staat voor schut in het boek van Nol de Ruiter. Ruud Gullit liet vrouwen overkomen uit Milaan, Frank Rijkaard was niet vooruit te branden, Ronald Koeman was te dik, Freek de Jonge was met zijn vrouw een voortdurende indringer in het hotel en bondsarts Frits Kessel gedroeg zich volgens De Ruiter als een 'oud wijf'. Een aantal fragmenten uit het WK-dagboek van Nol de Ruiter uit 1990, waaruit het AD dinsdag publiceert.
31 MEI 1990
Reisdag: naar Zagreb (Joegoslavië). De training was volgens mij weer eens niet voorbereid. Op het veld was het weer een chaos. Zelfs Freek de Jonge stond in het doel. Leo vindt alles maar best, is er duidelijk op uit bij de pers goed te liggen.
4 JUNI
Bondsarts Frits Kessel gaat steeds belangrijker doen. Hij bemoeit zich overal mee, bepaalt de programma's, het eten, het uitgaan, wie er wel of niet traint, kortom: hij is een oud wijf. Leo laat zich dat allemaal welgevallen, en doet alleen de populaire zaken: pers, tv en leuke trainingen.
6 JUNI
Jan Huijbregts (bestuurslid) vertelde dat de telefoonrekening ruim 20.000 gulden was. Waarin Gullit verreweg het grootste aandeel had, bijvoorbeeld gesprekken van 60 minuten (900 gulden). Gullit is een vervelende jongen. Om 6.45 uur opgestaan. Tijdens het ontbijt deelde Kessel mee dat Marco van Basten niet meeging om te trainen omdat hij slaap te kort was gekomen en hij wat verkouden was. Van Basten was gisteravond wel mee uit stappen geweest!
15 JUNI
Leo kan ontzettend goed toneelspelen en iemand katten in een volle zaal (is dat dan de toptrainer?). Maar de besprekingen hebben totaal geen inhoud, de trainingen zijn niet voorbereid en stellen niets voor. De organisatie is slecht.
16 JUNI
Jan Rab op mijn kamer, met de mededeling dat Leo de analyse kwijt is van de wedstrijd Engeland-Ierland. Niet te geloven!
17 JUNI
Reisdag: naar Hotel Kafara, Palermo (Sicilië). Wat zoal opviel deze dag: Leo verandert zomaar weer het programma (buffet); Freek de Jonge met vrouw in het hotel (slapen); Menzo wil ŕ la minute zijn korte broek gestreken hebben!; Hiele eist een zwembroek (die Piet hem niet geeft); Gullit laat twee vriendinnen overkomen uit Milaan, en ze blijven slapen.
24 JUNI
Leo is echt super publiciteitsgeil. Daarbij heeft hij weinig fatsoensnormen, wat terug te zien is bij de Ajax-spelers. Die gedragen zich duidelijk onbeschofter dan de rest (Wouters is een uitzondering).
'Het is de frustratie van iemand die nooit zijn verantwoordelijkheid nam'
Leo Beenhakker vindt de ‘onthullingen’ van Nol de Ruiter, zijn voormalige assistent bij het Nederlands elftal, ‘zielig’. Het is het verhaal, zo zegt de technisch directeur van Feyenoord dinsdag in het AD, van een gefrustreerde trainer. ,,Op het hele verhaal plak ik het etiket ‘zielig’. In het voorjaar van 1990, dat weet iedereen, werd ik kort voor het WK door Rinus Michels benaderd voor het bondscoachschap van het Nederlands elftal. Toen heb ik een gesprek met Rinus gehad, waarbij hij mij vertelde waarom Nol de Ruiter absoluut géén bondscoach kon worden. Hij miste daarvoor alle kwaliteiten, zo zei Michels. En de maestro heeft volledig gelijk gehad. Wat ik nu hoor, is de totale frustratie van iemand die in die tijd, en we waren zes weken bij elkaar, nooit zijn verantwoordelijkheid heeft durven nemen.’’
De Ruiter beweert dat Beenhakker op het WK zonder voorbereiding trainingen gaf. ,,Ik heb 45 jaar lang elke dag van mijn leven mijn trainingen voorbereid. Denk je nu echt dat ik ze op een WK niet voorbereidde? Nol is zelf voor zijn verantwoordelijkheid weggelopen. Maar Rinus had op het EK in 1988 dezelfde ervaringen als ik in 1990. Als het spannend werd, haakte Nol volledig af.’’ Beenhakker meent dat het boek van Nol een laatste poging is ‘om nog iets van zijn matige carriere te redden’. Hij denkt ook dat er een financieel motief is. ,,Ik hoop dat hij met dit boek nog kan genieten van een rustige oude dag.’’
Hopelijk geeft Babovic die Vertonghen een flinke beuk.quote:Spelers Ajax en Feyenoord naar Camp Nou
De selectie van Ajax zit dinsdagavond op de tribune van stadion Camp Nou als Barcelona in de Champions League Arsenal ontvangt. De spelers van de Amsterdamse club hebben van trainer Martin Jol toestemming gekregen de return van de kwartfinale tussen beide topploegen bij te wonen.
De Amsterdamse voetballers moeten dinsdag wel eerst trainen. De spelers van Ajax hebben woensdag een vrije dag. Ze ontmoeten in Barcelona de voetballers van Feyenoord. Giovanni van Bronckhorst, oud-speler van Barcelona, heeft kaartjes voor zijn ploeggenoten geregeld.
Gaat niet gebeuren, zijn allemaal vriendjes van elkaar...quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:09 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Hopelijk geeft Babovic die Vertonghen een flinke beuk.
Ik kom zaterdag gewoon om 8.45 aan, mijn kaart ligt er nu tochquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:53 schreef MB23 het volgende:
Straks alvast even mn campingstoel uit de kast trekken, denk dat ik donderdag of vrijdag voor die winkel ga zitten.
Ze werken hier met een lijst, die was gelukkig nog leeg toen ik vrijdag langs ging. Net ging een vriend van mij de seizoenskaarten wegbrengen, was de lijst vrij lang.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:43 schreef De_Slagert het volgende:
Net me kaart weggebracht voor de finale, zit nu al gewoon bij de 2e serie
Lijsten?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:34 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ze werken hier met een lijst, die was gelukkig nog leeg toen ik vrijdag langs ging. Net ging een vriend van mij de seizoenskaarten wegbrengen, was de lijst vrij lang.
Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat ik niet meer vroeg bij de sigarenboer voor de deur hoef te liggen, was toch wel leuk de vorige keer. Maar sinds de ticketbox veranderd is, is de enige optie de Primera in een winkelcentrum. Daar is het dus niet mogelijk op de 'oude' manier.
Onze namen staan bovenaan de lijst, dus onze kaarten worden er als eerste door gehaald. Ik heb dus nog niets betaald en ben ook niet zeker van een kaartje.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:16 schreef MB23 het volgende:
[..]
Lijsten?Je koop de kaart als het ware dus al voor de verkoop ingaat ofwat?
Ik heb silvercard, niet genoeg punten.quote:Misschien maar even kijken of dat hier ook kan, of was dat voor die diamond/gold/silvercardhouders met genoeg punten?
Daarom zorg ik ook dat ik er voor 9 uur ben.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:43 schreef blindgier het volgende:
Moet je ook wel zeker weten dat de Primera die al kaarten inneemt ze daadwerkelijk er zaterdag doorheen 'durft' te halen als er 20 man voor de deur ligt. Legio voorbeelden van 2 jaar geleden waarbij een enkeling het toch niet durfde.
Gelukkig dit jaar geen campingnacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het dan niet al ontzettend druk? Ik zat er zelf aan te denken om zeker 2 dagen van tevoren met een stoeltje gewoon daar een beetje te zittenquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:18 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Daarom zorg ik ook dat ik er voor 9 uur ben.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:52 schreef MB23 het volgende:
Kan je trouwens ook iemand anders zijn scc meenemen? Of moet iedereen zelf gaan?
Als je de berichten moet geloven zou dat niet kunnen. Naam op kaart en ID moeten overeenkomen. Dus mocht ze net jou eruit pikken bij de poort die zijn ID mag laten zien kan je dus pech hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Is het dan niet al ontzettend druk? Ik zat er zelf aan te denken om zeker 2 dagen van tevoren met een stoeltje gewoon daar een beetje te zitten![]()
Mocht je het zo bedoelen trouwens je vraag
Bij Primera maakt het in principe niet uit hoeveel je er meeneemt, al zal niet elke Primera het ook accepteren.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:52 schreef MB23 het volgende:
Kan je trouwens ook iemand anders zijn scc meenemen? Of moet iedereen zelf gaan?
Er zullen misschien wel wat mensen staan maar mijn kaart ligt er al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Is het dan niet al ontzettend druk? Ik zat er zelf aan te denken om zeker 2 dagen van tevoren met een stoeltje gewoon daar een beetje te zitten
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
Bij welke primera?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:29 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ik kom zaterdag gewoon om 8.45 aan, mijn kaart ligt er nu toch
quote:Waarom mijn kans op een kaartje voor de bekerfinale nihil is...
LEZERSBIJDRAGE Iemand die nóóit van z'n leven een voetbalstadion bezoekt, maar wel...
.....tussen 29 maart en 7 april voor minimaal 5 euro een Toto-voorspelling plaatst, luistert naar de melige lachzakken van Radio 538, Bekerfinale AAN sms't (¤ 1,50 p.o.b.) naar SBS6, fustjes bier afneemt bij Heineken, met z'n club of team een dagje naar Voetbal Experience in Middelburg gaat, iemand kent die bij Unilever werkt, meedoet met de Staatsloterij, een paar loopschoenen van Nike aanschaft, een abonnement neemt op De Telegraaf, zaken doet met PricewaterhouseCoopers, een vakantiereisje boekt bij Oad Reizen, een rekening opent bij ING of overstapt op energie van NUON
...heeft meer kans op een kaartje voor de bekerfinale dan ik als trouwe seizoenkaarthouder, die tijdens dit bekertoernooi de wedstrijden Feyenoord-FC Den Bosch (derde ronde), Feyenoord-AZ (achtste finale), PSV-Feyenoord (kwartfinale) en Feyenoord-FC Twente (halve finale) heeft bezocht.
Burgemeester Aboutaleb en KNVB, dat hebben jullie weer goed geregeld!
BEDANKT...!
Leve Feyenoord één!
(EUS ROOVERS, clubreporter Feyenoord)
Laat haar vriend sowieso die kaarten maar regelen. Genoeg mensen die er willen.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:55 schreef MB23 het volgende:
Haha, mn tante belde net, haar vriend kan misschien kaarten regelen.Wel in een "neutraal" vak, maar dat kan misschien nog wel leuker worden dan in een Feyenoordvak
Uiteraard wel eerst kijken of ik zaterdag kaarten kan krijgen.
Van www.feyenoordnet.nlquote:Ajax overweegt bekerfinale niet te spelen
Ajax overweegt ernstig om de bekerfinale tegen Feyenoord niet te spelen. De Amsterdamse club heeft als voornaamste argument hiervoor dat het verantwoordelijk is voor de veiligheid en het gedrag van de tienduizend meegereisde supporters. Ook zou het bij ongeregeldheden zelf voor kosten moet opdraaien. Dit schrijft Valentijn Driessen in zijn column in De Telegraaf.
In het verleden ging het regelmatig fout met 1.600 Ajax-supporters die in het uitvak in De Kuip hun ploeg wilden ondersteunen. Hierdoor zouden de hoofdstedelingen flink twijfelen hoe dat met meer dan zes keer zoveel supporters wel goed zou moeten gaan.
Als alternatief ziet Ajax nog altijd wat in de optie om de finale om de KNVB-beker in twee wedstrijden te spelen: één in Amsterdam, één in Rotterdam, met alleen maar supporters van de thuis spelende club.
De KNVB heeft bij monde van directeur Henk Kesler al verklaard dat dit 'onbespreekbaar' is. Mocht de voetbalbond nog altijd onwelwillend tegenover een finale in twee wedstrijden staan, overweegt Ajax om de 'dennenappel' al bij voorbaat af te staan aan Feyenoord
Als dit waar is zijn die joden weer een vies spelletje aan het spelen.quote:
Het zou inderdaad erg jammer zijn, maar na het verslaan van AZ, FC Twente en PSV kan je het moeilijk onterecht noemenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:48 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Als dit waar is zijn die joden weer een vies spelletje aan het spelen.
Whehe.. en dan op je bek gaan tegen GAEquote:Op woensdag 7 april 2010 13:59 schreef Jorwol het volgende:
Ach, als ze echt niet spelen (en de kans daarop schat ik op 1% of minder) vind ik dat Go Ahead maar lekker naar De Kuip moet komen
Gewoon 7-0 winnen, kan je tenminste zeggen dat je een hogere score dan ajax neer hebt gezet en hun dus ook wel zou hebben verslagenquote:Op woensdag 7 april 2010 14:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. en dan op je bek gaan tegen GAE![]()
Ah verschrikkelijk, ik zie het al voor me, Ajax speelt niet en dan al die Ajacieden 'JA MAAR ALS WE WEL HADDEN GESPEELD HADDEN WE JULLIE INGEMAAKT'quote:Op woensdag 7 april 2010 14:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon 7-0 winnen, kan je tenminste zeggen dat je een hogere score dan ajax neer hebt gezet en hun dus ook wel zou hebben verslagen
quote:Op woensdag 7 april 2010 14:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ah verschrikkelijk, ik zie het al voor me, Ajax speelt niet en dan al die Ajacieden 'JA MAAR ALS WE WEL HADDEN GESPEELD HADDEN WE JULLIE INGEMAAKT'
quote:De commotie rondom de KNVB-bekerfinale stopt voorlopig nog niet. Vandaag berichtte De Telegraaf over de suggestie dat Ajax de eindstrijd niet op 25 april in één duel in De Kuip wil uitvechten, maar liever een heen- en terugwedstrijd georganiseerd ziet worden. Ook zouden de Amsterdammers overwegen het duel niet te spelen als de KNVB vasthoudt aan één duel.
Ajax ontkent die strekking niet. Woordvoerder Miel Brinkhuis tegen Voetbal International: 'Het artikel snijdt hout, maar dat is wel wat hypothetisch gedacht. Het gaat ons erom dat we tienduizend supporters naar Rotterdam moeten vervoeren. Inmiddels blijkt dat dit alleen per trein kan. Daar kleven een hoop risico’s aan en bovendien kost het de club mogelijk geld. We hebben inmiddels ook een overleg gevoerd met de Nederlandse Spoorwegen, maar dit gaf nog geen bevredigende uitkomst.'
Ajax wil niet bevestigen dat de club bij de KNVB een verzoek gaat indienen om een dubbele bekerfinale te spelen, eerst in de Arena en daarna in De Kuip. Mocht Ajax dit toch van plan zijn dan krijgt het sowieso nul op rekest. Feyenoord wil niet anders dan één finalewedstrijd op 25 april in eigen stadion.
'Een dubbele ontmoeting is voor ons totaal onbespreekbaar', reageert woordvoerder Raymond Salomon namens de Rotterdamse club. 'Het lijkt me niet dat de spelregels tijdens het toernooi veranderd moeten worden. Ik heb inmiddels van de gemeente Amsterdam en Rotterdam begrepen dat een dergelijk verzoek niet zal worden ingediend.'
'Wij tornen niet aan de reglementen', legt directeur betaald voetbal Henk Kesler uit tegen VI. 'Alleen als beide clubs zouden verzoeken de finale over twee wedstrijden te spelen wordt het anders, dan kunnen we zonder problemen een midweekse wedstrijd plus een weekendduel organiseren. Maar dat is hier niet het geval.'
'Feyenoord houdt vast aan één wedstrijd en de KNVB simpelweg aan de reglementen', vervolgt Kesler. 'Ik begrijp best dat Ajax een finale over twee wedstrijden wil. Dan maken ze sportief gezien veel meer kans tegen Feyenoord. Als Ajax het er niet mee eens is, dan is dat maar zo en sturen ze maar geen supporters naar De Kuip. Maar ik neem aan dat ook Ajax uiteindelijk alles op een goede manier wil regelen voor 25 april.'
De gemeente Rotterdam besliste eerder dat beide finalisten maximaal tienduizend kaarten mogen verkopen voor de bekerfinale. Feyenoord is ondertussen gestart met de voorverkoop. Ajax wacht daar tot nader order mee.
De KNVB verwacht overigens dat de finale op 25 april in een halfvolle Kuip wordt gespeeld. Beide finalisten krijgen tienduizend kaarten en daarnaast zijn er nog eens vijfentwintigduizend neutrale kaarten beschikbaar. De bond verwacht geen grote run op die naamsgebonden tickets.
Het enige wat je dan hoeft te zeggen is: Oh, oke. Daarna kan je weer verder gaan met waar je mee bezig wasquote:Op woensdag 7 april 2010 14:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ah verschrikkelijk, ik zie het al voor me, Ajax speelt niet en dan al die Ajacieden 'JA MAAR ALS WE WEL HADDEN GESPEELD HADDEN WE JULLIE INGEMAAKT'
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:44 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Het enige wat je dan hoeft te zeggen is: Oh, oke. Daarna kan je weer verder gaan met waar je mee bezig was
Zo kan het natuurlijk ook,quote:De KNVB wil vóór komende maandag 12.00 uur van Ajax weten of de club kaarten voor de finale wil afnemen. Als dit niet het geval is, kan de bond de beschikbare tickets in de verkoop doen. De mogelijkheid bestaat dat de kaarten dan worden toegewezen aan Feyenoord. Mocht Ajax besluiten de wedstrijd niet te willen spelen, dan gaat de bekerzege automatisch naar de Rotterdamse club. (Thijs van Veghel). BRON: VI.nl
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:44 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Het enige wat je dan hoeft te zeggen is: Oh, oke. Daarna kan je weer verder gaan met waar je mee bezig was
Dat zou ook wel leuk zijn, al mis je de uitsupporters toch. En 10.000 Ajacieden wil ik ook weleens meemaken. Dubbele gevoelensquote:
quote:Zeven Feyenoorders en één Spartaan in Oranje onder 19
7 april 2010
KNVB-coach Wim van Zwam heeft zeven Feyenoorders en één Spartaan opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlandse elftal voor spelers onder 19 jaar. Het team speelt een kwalificatietoernooi voor het Europees kampioenschap.
Van Feyenoord zijn Stefan de Vrij, Tim Eekman, Bart Schenkeveld, Jordy Clasie, Ricky van Haaren, Jerson Cabral en Luc Castaignos kregen een uitnodiging. Marten de Roon van Sparta zit ook bij de voorlopige selectie.
Het toernooi begint 15 mei en wordt gehouden in Venlo. De definitieve selectie wordt bekend gemaakt op 12 mei.
Sinds dat die dikke hagenees er zit zeur Ajax over alles.quote:
Lijkt mij ook de enige juist reactie. Als andere clubs in het verleden het organisatorisch onmogelijk achten om duizende supporters mee te nemen (JC -schaal), dan werd ook gewoon besloten dat er minder kaarten konden worden afgenomen.quote:
want de telegraaf met al hun sensatienieuws zal dat echt niet zelf kunnen hebben aangedikt of iets dergelijksquote:Op woensdag 7 april 2010 18:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de enige juist reactie. Als andere clubs in het verleden het organisatorisch onmogelijk achten om duizende supporters mee te nemen (JC -schaal), dan werd ook gewoon besloten dat er minder kaarten konden worden afgenomen.
Als ze in amsterdam nu niet de verantwoordelijkheid voor hun eigen achterban willen dragen en het organisatorisch niet mogelijk achten zoveel supporters af te laten reizen, dan hebben ze pech. Dan maar een paar kaarten minder voor 'hunnie'
En dan nog een beetje via de Telegraaf een opzetje er doorheen willen duwen voor 2 bekerfinales..
Die gasten zijn echt niet goed daar.
Feyenoord heeft ook hetzelfde probleem gehad met de JC schijf een aantal jaar geleden.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
want de telegraaf met al hun sensatienieuws zal dat echt niet zelf kunnen hebben aangedikt of iets dergelijks
overigens zou feyenoord hetzelfde probleem hebben als het niet in de kuip zou worden gespeeld.
Dan wordt er gewoon gezegd 1.600 supporters de rest heb pech. Nu moet inene het hele land zich er mee bemoeien dat er zogenaamd een voetbalfeest niet doorkan gaan en blabla..quote:Op woensdag 7 april 2010 18:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
want de telegraaf met al hun sensatienieuws zal dat echt niet zelf kunnen hebben aangedikt of iets dergelijks
overigens zou feyenoord hetzelfde probleem hebben als het niet in de kuip zou worden gespeeld.
Je kan ook gewoon toegeven dat een stel oelewappers Ajax leidt.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gijs zit volgens horen zeggen al voor de deur bij de Primera aan de Vlietlaan voor kaarten voor de finale
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gijs zit volgens horen zeggen al voor de deur bij de Primera aan de Vlietlaan voor kaarten voor de finale
quote:Cissé: 'Zes maanden met gebroken teen gespeeld'
07/04/2010 21:01
Feyenoorder Sekou Cissé heeft zes maanden met een gebroken teen gespeeld. Dat heeft onderzoek bij een Franse specialist uitgewezen.
Terwijl de ploeggenoten van de Ivoriaan dinsdagavond een bezoek brachten aan de wedstrijd tussen Barcelona en Arsenal, besloot Cissé met zijn manager Pierre Frelot op zoek te gaan naar een verklaring voor zijn blessureleed dit seizoen.
'Een specialist in Frankrijk heeft me onderzocht en een scan gemaakt van mijn voet', vertelt Cissé aan Voetbal International. 'Hij zag wat nog niemand anders had gezien. Een botje onder mijn teen was ingescheurd, bijna gebroken zeg maar. Ik heb daar zes maanden mee gevoetbald.'
Een opmerkelijke vondst. De blessureperikelen waren volgens trainer Mario Been te wijten aan de te kleine schoenen van de Ivoriaan. 'Bij Feyenoord wist niemand wat ik precies mankeerde, maar ik heb zoveel pijn gehad. Nu weet ik eindelijk wat er aan de hand was.'
'Ik ben op niemand boos, want deze blessure was heel moeilijk te vinden, maar ik vind het wel heel erg jammer dat ik hier zo lang mee heb rondgelopen.'
De komende weken is Cissé gewoon inzetbaar voor Feyenoord. Wel is goede verzorging en het intapen van de teen noodzakelijk. Wellicht zal Cissé gaan spelen met een speciaal zooltje in zijn schoen. 'Een voetballer is als een Formule 1-auto, het is soms moeilijk om een klein technisch mankement op te sporen', weet Frelot.
Het is ook echt zijn schuld, ja...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Word het echt een beetje moe met deze gast.
artsen falen en je geeft hem de schuld...........doe normaal gekkenhuis.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Word het echt een beetje moe met deze gast.
Niet geheel, de medische staf zou op de eerste rontgen-scan al een breuk moeten constateren.quote:
quote:'Bij Feyenoord wist niemand wat ik precies mankeerde, maar ik heb zoveel pijn gehad. Nu weet ik eindelijk wat er aan de hand was.'
Ik denk niet dat Feyenoord zelf röntgen-scans doet hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 22:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet geheel, de medische staf zou op de eerste rontgen-scan al een breuk moeten constateren.
Cissé lijkt een probleem te hebben met z'n lichaam aanvoelen want je moet toch voelen dat je teen pijn doet als je schiet lijkt me?
Hem werd toch ook verweten kleinzielig te zijn? Wat dus achteraf gewoon 100% terechte pijn bleek te zijn ;pquote:Op woensdag 7 april 2010 22:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet geheel, de medische staf zou op de eerste rontgen-scan al een breuk moeten constateren.
Cissé lijkt een probleem te hebben met z'n lichaam aanvoelen want je moet toch voelen dat je teen pijn doet als je schiet lijkt me?
Ja, ik ga ook. Weet alleen niet hoelang van tevoren ik er moet gaan zitten.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:11 schreef Feyenoordlife het volgende:
Respect voor Gijs!
Vanmorgen zelf mijn kaartje al gehaald, nu vrijdagnacht nog naar de Ticketbox voor de kaart van m'n paNog meer mensen die bij de TB gaat kamperen?
![]()
Weet niet waar je wilt gaan, maar ik ga in ieder geval om 1 uur met een berg eten en bier voor de deur zittenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:17 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook. Weet alleen niet hoelang van tevoren ik er moet gaan zitten.
Als je in regio Rotterdam gaat zoals jij doet zou ik er zeker vroeg bijzijn als ik jou was! Zelf ga ik in mijn woonplaats Etten-Leur. Woont ook een flink aantal Feyenoorders met seizoenkaart, dus ik zit ook vroeg bij de Ticketbox voor de deur.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:22 schreef MB23 het volgende:
Hoogvliet, regio Rotterdam dus. Jij? Ik was zelf ook van plan rond 1/2 uur te gaanVraag me alleen af of het wel zo veilig is, maargoed, politiebureau aan de overkant dus het zal wel
Inderdaad, maar ik heb er niet echt zin in om er twee dagen te gaan zittenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:24 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Als je in regio Rotterdam gaat zoals jij doet zou ik er zeker vroeg bijzijn als ik jou was! Zelf ga ik in mijn woonplaats Etten-Leur. Woont ook een flink aantal Feyenoorders met seizoenkaart, dus ik zit ook vroeg bij de Ticketbox voor de deur.
Als het druk is zou je altijd nog naar een of ander gehucht kunnen rijden (weet niet hoe oud je bent dus ook niet of je mag rijdenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:26 schreef MB23 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik heb er niet echt zin in om er twee dagen te gaan zittenAch, als het druk is als ik aankom, dan ga ik maar gewoon weer lekker naar huis
Als je toch al van plan bent naar een of ander gehucht te gaan zou ik je aanraden om dan gewoon 's avonds de trein al te pakken. Die paar uurtjes extra maken dan ook niet meer uit toch?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:31 schreef MB23 het volgende:
Ik mag nog niet rijden inderdaad hehe. Zat erover te denken om ergens anders te gaan, mn oom heeft ook een seizoenkaart, al denk ik niet dat hij wil rijden zo vroeg. Maar even kijken hoelaat en waar de treinen allemaal heenrijden, als het druk is.
Je kent ze toch... Eerst met hun grote muil roepen dat ze 15.000 joden mee willen nemen naar De Kuip, krijgen ze 10.000 kaarten beginnen ze te huilen dat ze verantwoordelijk zijn voor de veiligheid van hun "supporters" (hebben hunnie niet, weet hetquote:Op woensdag 7 april 2010 23:45 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom is 020 zo erg aan het huilen? Ga gewoon spelen, je wist al van te voren dat de wedstrijd in de kuip aan zou treden. huilenbalkies.
Haha, ja dat kan ook inderdaad. Maar toch minder fijn gevoel daarbij, zo ver van huisquote:Op woensdag 7 april 2010 23:35 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Als je toch al van plan bent naar een of ander gehucht te gaan zou ik je aanraden om dan gewoon 's avonds de trein al te pakken. Die paar uurtjes extra maken dan ook niet meer uit toch?
Ik mag zelf trouwens ook nog niet rijden hoor, nog 9 maandjes wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie mn oom morgen, even vragen wat hij wil doen.Feyenoord Rotterdam
quote:Van Gastel door KNVB toegelaten voor cursus CBV
8 april 2010
Jean-Paul van Gastel is toegelaten tot de cursus Coach Betaald Voetbal. De huidige trainer van de A1 van Feyenoord heeft van de KNVB te horen gekregen dat hij op 19 april mag beginnen met de opleiding. Ook oud-Feyenoorder Henk Fräser en Zwijndrechter Jasper de Muijnck behoren tot de gelukkigen.
De overige cursisten zijn Sliedrechter Johan de Kock, Eric van der Luer, Hans van Arum, Michel Jansen, Frank van Kempen, Marcel Keizer, Maurice Steijn, Anton Janssen, André Paus, Robert Molenaar, Albert van der Dussen en Mart Nooij.
De Kock en Van der Luer van het gouden roda van 95. Jansen was van NEC in de jaren 90. Robert Molenaar van Volendam en Leeds United in de jaren 90.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef Ritmo het volgende:
Weinig bekende namen, op JP na, in dat rijtje. Wel leuk dat ie het gaat doen, zie hem ooit nog wel Feyenoord-trainer worden.
Maurice Steijn is interim van ADO momenteel, MArt Nooij bondscoach van Mozambiquequote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
De Kock en Van der Luer van het gouden roda van 95. Jansen was van NEC in de jaren 90. Robert Molenaar van Volendam en Leeds United in de jaren 90.
@FRlife: Schandalig
quote:The Daily Mirror meldt vandaag op haar website dat Liverpool een bod van vijf miljoen pond (zo'n 5,7 miljoen euro) voorbereid op Georginio Wijnaldum. Wijnaldum zelf verteld in de krant dat het een droom voor hem is om voor Liverpool te spelen.
Wijnaldum komt indien hij naar Liverpool verkast landgenoten Ryan Babel en Dirk Kuijt tegen. Vooral over die laatste is hij erg enthousiast. "Om in de voetsporen van Dirk Kuijt te treden zou sensationeel zijn. Hij had enorm succes bij Feyenoord en nu ook bij Liverpool." aldus de jonge buitenspeler van Feyenoord.
Dat is vroeg!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:30 schreef Paul-89 het volgende:
Het wordt drukker en drukker.![]()
[ afbeelding ]
Geen andere fiets die je kunt pakken?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:29 schreef MB23 het volgende:
Ook leuk, mn band is lek en ik wou nu even gaan kijken of er al mensen zitten hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:31 schreef MB23 het volgende:
Aan mij gericht?
Neuh, aan die mensen op dat plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nu toch als 13e of 14e aanschuift. Dan ben je toch haast al met een kansloze missie bezig.
Al verwacht ik nog steeds dat de joden niet met 10.000 komen en dat er meer kaarten tot onze beschikking komen.#12 is not for sale!
Zal ook een rare huldiging worden dan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:45 schreef Irritatie100 het volgende:
ajax zou uiteindelijk toch maar besluiten om niet op te komen dagen, heb je daar een halve week gezeten
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken hequote:Op vrijdag 9 april 2010 10:54 schreef Gert het volgende:
Als ajax niet op komt dagen zou Feyenoord die beker moeten weigeren.
want, wij staan gewoon netjes met 11 man op het veld 25 april. En we hebben tegen PSV, AZ en Twente laten zien dat we hem verdienen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:54 schreef Gert het volgende:
Als ajax niet op komt dagen zou Feyenoord die beker moeten weigeren.
Ach ach ach wat een knuppels zijn het ook hequote:Ajax wil 7000 kaarten voor bekerfinale
In plaats van tienduizend kaarten, wil Ajax voor de bekerfinale van 25 april zevenduizend kaarten afnemen, zo meldt het Algemeen Dagblad. Bij Feyenoord zijn ze blij met het aantal kaarten dat de Amsterdammers willen afnemen.
"Het is beter een deel van de aan ons toegewezen kaarten niet af te nemen. Daarmee wordt zowel het vervoers- als het veiligheidsprobleem voor ons verkleind. We hopen dat de KNVB daarmee instemt", zegt Miel Brinkhuis, woordvoerder namens Ajax, over de kaartenkwestie tegenover het AD.
Raymond Salomon, woordvoerder van Feyenoord, laat weten blij te zijn met het aantal kaarten dat Ajax af wil nemen. "Ons grootste probleem is dat we heel veel van onze fans moeten teleurstellen. Dus als er om wat voor reden ook eventueel meer kaarten onze kant opkomen, dan nemen we die in grote dank af."
De bekerfinale houdt de gemoederen al bezig sinds bekend is dat het duel gaat tussen rivalen Ajax en Feyenoord. De KNVB stelde Ajax een ultimatum voor het doorgeven van het aantal kaarten dat men wilde hebben, met een maximum van tienduizend. Bij dat aantal vreest de club van trainer Martin Jol voor ongeregeldheden, bijvoorbeeld tijdens de treinreis. De grote kostenpost die verbonden is aan vernieling van de treinen, zien de Amsterdammers niet zitten.
Een finale over twee duels werd, vooral vanuit Amsterdamse hoek, meerdere keren naar voren gebracht. De Nederlandse voetbalbond heeft dat idee echter nooit serieus genomen. De problemen die het organiseren van de finale met zich meebrengt zorgen wel voor twijfels bij de KNVB over het spelen van volgende finales in De Kuip. De komende editie wordt gespeeld om 14.00 uur. voetbalprimeur.nl
Het zal je altijd nagedragen blijven worden dat je die beker niet echt verdiend hebt omdat de finale niet gespeeld is. Een beker zonder finale, nee die hoort niet in de prijzenkast.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
want, wij staan gewoon netjes met 11 man op het veld 25 april. En we hebben tegen PSV, AZ en Twente laten zien dat we hem verdienen.
laat ze stikken in die 3000 kaartjes joh.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:15 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ach ach ach wat een knuppels zijn het ook he
quote:Feyenoord start uitzendbureau in Kuip
09 april 2010
Feyenoord boort een nieuwe bron van inkomsten aan. De ploeg lanceerde vrijdag 'Feyenoord Werkt', een uitzendbureau voor supporters van de Rotterdamse club. De helft van de inkomsten van dit bureau gaan naar de clubkas van Feyenoord.
"Feyenoord Werkt is een initiatief waar we veel van verwachten", legt commercieel directeur Mark Koevermans uit op de website van zijn club. "Voor iedereen die op zoek is naar werk of voor wie toe is aan een nieuwe uitdaging in zijn of haar carričre, kan Feyenoord Werkt dé oplossing zijn. Feyenoord Werkt kan worden gezien als een concept dat niet alleen bijdraagt aan de verbetering van de financiële positie, maar ook als een logisch gevolg op de doelstelling van Feyenoord zich maatschappelijk breder in te zetten en wat terug te doen voor Rotterdam en Rotterdam-Zuid."
Volgens Koevermans kan het project lucratief zijn voor Feyenoord. "Binnen een periode van vijf jaar hopen we uiteindelijk dat er ongeveer 300 tot 500 personen via Feyenoord Werkt continu aan de slag zijn. Als deze reële doelstelling wordt behaald, gaat het straks om tenminste enkele honderdduizenden euro’s die jaarlijks via Feyenoord Werkt aan de clubkas kunnen worden toegevoegd", stelt de oud-tennisser.
Ben benieuwd of het wat worden zal. Meestal zijn dit half zacht uitgevoerde plannen. Waar niemand in 2011 nog wat over hoort.quote:
quote:Tomasson heeft schoenen binnen, inhaalrace begint
ROTTERDAM - Jon Dahl Tomasson begint vandaag zijn race tegen de klok. De Deense aanvaller van Feyenoord wil voor 25 april topfit zijn voor de bekerfinale. De clubtopscorer kreeg donderdag zijn aangepaste schoeisel van Adidas binnen. Dat meldt het AD.
De routinier kampt al weken met een pijnlijke hiel. In Duitsland zijn speciaal aangemeten schoenen gemaakt die zijn hardnekkige hielklachten moeten verhelpen. ,,Hij kan vanaf vandaag eindelijk iets meer doen,'' zegt trainer Mario Been hoopvol.
De oefenmeester zag ook Dani Fernandez en Jonathan de Guzman aansluiten bij de groep. Het duo kampte met forse knieklachten, maar is op de weg terug.
quote:Kesler: 'Bekerfinale vindt gewoon in De Kuip plaats'
De commotie rondom de KNVB-bekerfinale stopt voorlopig nog niet. Vandaag berichtte De Telegraaf over de suggestie dat Ajax de eindstrijd niet op 25 april in één duel in De Kuip wil uitvechten, maar liever een heen- en terugwedstrijd georganiseerd ziet worden. Ook zouden de Amsterdammers overwegen het duel niet te spelen als de KNVB vasthoudt aan één duel.
Ajax ontkent die strekking niet. Woordvoerder Miel Brinkhuis tegen Voetbal International: 'Het artikel snijdt hout, maar dat is wel wat hypothetisch gedacht. Het gaat ons erom dat we tienduizend supporters naar Rotterdam moeten vervoeren. Inmiddels blijkt dat dit alleen per trein kan. Daar kleven een hoop risico’s aan en bovendien kost het de club mogelijk geld. We hebben inmiddels ook een overleg gevoerd met de Nederlandse Spoorwegen, maar dit gaf nog geen bevredigende uitkomst.'
Ajax wil niet bevestigen dat de club bij de KNVB een verzoek gaat indienen om een dubbele bekerfinale te spelen, eerst in de Arena en daarna in De Kuip. Mocht Ajax dit toch van plan zijn dan krijgt het sowieso nul op rekest. Feyenoord wil niet anders dan één finalewedstrijd op 25 april in eigen stadion.
'Een dubbele ontmoeting is voor ons totaal onbespreekbaar', reageert woordvoerder Raymond Salomon namens de Rotterdamse club. 'Het lijkt me niet dat de spelregels tijdens het toernooi veranderd moeten worden. Ik heb inmiddels van de gemeente Amsterdam en Rotterdam begrepen dat een dergelijk verzoek niet zal worden ingediend.'
'Wij tornen niet aan de reglementen', legt directeur betaald voetbal Henk Kesler uit tegen VI. 'Alleen als beide clubs zouden verzoeken de finale over twee wedstrijden te spelen wordt het anders, dan kunnen we zonder problemen een midweekse wedstrijd plus een weekendduel organiseren. Maar dat is hier niet het geval.'
'Feyenoord houdt vast aan één wedstrijd en de KNVB simpelweg aan de reglementen', vervolgt Kesler. 'Ik begrijp best dat Ajax een finale over twee wedstrijden wil. Dan maken ze sportief gezien veel meer kans tegen Feyenoord. Als Ajax het er niet mee eens is, dan is dat maar zo en sturen ze maar geen supporters naar De Kuip. Maar ik neem aan dat ook Ajax uiteindelijk alles op een goede manier wil regelen voor 25 april.'
De gemeente Rotterdam besliste eerder dat beide finalisten maximaal tienduizend kaarten mogen verkopen voor de bekerfinale. Feyenoord is ondertussen gestart met de voorverkoop. Ajax wacht daar tot nader order mee.
De KNVB verwacht overigens dat de finale op 25 april in een halfvolle Kuip wordt gespeeld. Beide finalisten krijgen tienduizend kaarten en daarnaast zijn er nog eens vijfentwintigduizend neutrale kaarten beschikbaar, maar deze zijn niet voor de vrije verkoop beschikbaar.
De KNVB wil vóór komende maandag 12.00 uur van Ajax weten of de club kaarten voor de finale wil afnemen. Als dit niet het geval is, kan de bond de beschikbare tickets in de verkoop doen. De mogelijkheid bestaat dat de kaarten dan worden toegewezen aan Feyenoord. Mocht Ajax besluiten de wedstrijd niet te willen spelen, dan gaat de bekerzege automatisch naar de Rotterdamse club.
Waar haal je dat nou weer op uit mijn post. Sjees, niet gelijk denken dat jij de enige bent die alles positief bekijkt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk liever dat ze niks doen om geld te genereren.
Zo werkt het tegenwoordig niet meer, een club als Real Madrid verdient meer aan merchandise dan aan inkomsten uit het voetbal zelf. Feyenoord is een merk, en een merk moet je levend houden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer op uit mijn post. Sjees, niet gelijk denken dat jij de enige bent die alles positief bekijkt.
Tis gewoon dat ik ut weinig met voetbal te maken vindt hebben, wat de core business is van feyenoord.
Hopelijk maakt hij ons niet blij met een dooie mus.quote:Gudde: Mogelijk meer kaarten voor Feyenoord-aanhang voor bekerfinale
De kans bestaat dat er veel meer kaarten beschikbaar komen voor Feyenoord-supporters voor de bekerfinale tegen Ajax. De Amsterdammers vrezen vervoersproblemen als alle 10-duizend Ajax-kaarten worden verkocht. Dat heeft algemeen directeur Eric Gudde gezegd tegen RTV Rijnmond. Zowel Feyenoord als Ajax mogen 10-duizend kaarten aan de eigen supporters verkopen, maar naar alle waarschijnlijkheid zullen niet meer dan 3- tot 4-duizend ajacieden gebruik maken van deze mogelijkheid. Volgens Gudde kost het vijf uur om de 10-duizend Ajax-supporters met de verplichte treincombi naar de Kuip te vervoeren. De NS kan maar 2-duizend supporters per uur vervoeren. Daarnaast, zegt Gudde, dat de NS Ajax aansprakelijk stelt voor alle schade die wordt veroorzaakt. Daarom zou Ajax hebben besloten om niet alle 10-duizend kaarten te verkopen.
Behalve de kaarten voor de Feyenoord- en Ajax-supporters zijn ook een páár duizend plaatsbewijzen aan sponsoren en relaties van de KNVB verkocht. In de Kuip passen ongeveer 50-duizend toeschouwers. Gudde gaat opnieuw bij de KNVB aankloppen voor extra kaarten. Zaterdag start de kaartverkoop voor houders van gewone seizoenkaarten van Feyenoord. Het gaat dan om voorlopig 10-duizend kaarten. Verslaggever Jan Dirk Stouten verwacht dat de KNVB misschien zou willen ingaan op het verzoek van Gudde, omdat een finale in een meer dan half-leeg stadion, geen goede reclame is voor de KNVB.
4-4-2 Svpquote:Sekou Cissé in de spits tegen PSV
Sekou Cissé krijgt zondag in de topper tegen PSV een kans in de spits. De Ivoriaan krijgt in Eindhoven de voorkeur boven Roy Makaay. Cissé wordt in de aanval geflankeerd door Georginio Wijnaldum. Luigi Bruins speelt aan de linkerkant als vierde middenvelder naast Karim El Ahmadi, Leroy Fer en Denny Landzaat.
Moet in de etalage blijven staan he.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:21 schreef Paul-89 het volgende:
Opvallend ook altijd als Biseswar/Cissé een slechte eerste helft spelen ze meestal in de rust worden gewisseld en Wijnaldum vrijwel nooit meer gewisseld wordt terwijl hij alles behalve goed speelt de laatste tijd.
Wees blij dat ze iemand belt met dr Ankerkaarten...quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:09 schreef MB23 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Mn tante had 4 kaarten. Belt ze 2 ooms op (met1 daarvan ga ik altijd naar Feyenoord) of ze willen. Hou ze dan lekker
Ze had mij mogen bellen met dr kaarten ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Wees blij dat ze iemand belt met dr Ankerkaarten...
moraalkapitein...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:43 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ze had mij mogen bellen met dr kaarten ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Tussen 12 en 1 denk ik.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:09 schreef MB23 het volgende:
Hoelaat ga je?![]()
kan zijn dat ik het al heb gevraagd, maar vergeten
Slimme vent die Been.quote:'Luinge verdient dit afscheid'
Geschreven op 2010-04-09 om 13:53 | Bekeken: 1153 | Reacties: 9 | Bron: Feyenoord.nl | Foto: OrangePictures.nl
Feyenoords trainer Mario Been liet vrijdagmiddag weten blij te zijn met de aanstelling van Roelof Luinge als scheidsrechter voor de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax. De klassieker in De Kuip op zondag 25 april betekent het afscheid van de ervaren leidsman van het betaalde voetbal, doordat de KNVB donderdag besloot het contract met Luinge niet te verlengen. ‘Laat ik vooropstellen dat ik het jammer vind dat hij stopt’, zei Been. ‘Want hij is nog altijd één van de besten, zo niet de beste scheidsrechter van Nederland. Als hij dan toch af moet zwaaien, dan maar tijdens zo’n mooi affiche als de klassieker. Luinge verdient dit afscheid.’
Luinge floot op 29 oktober 1983 zijn eerste wedstrijd bij de profs. Die dag stond de wedstrijd tussen NAC en VVV onder zijn leiding. Inmiddels staat de teller op 846 duels in het betaalde voetbal, waarvan 541 in de eredivisie. ‘Luinge is een menselijke scheidsrechter’, zei Been. ‘Hij kan het in het veld altijd verbaal af, hoeft nooit met kaarten te zwaaien. Hij fluit zijn wedstrijden altijd onverstoorbaar, zonder te marchanderen.
Jammer dat hij voor het betaalde voetbal verloren gaat.’
Hmm, dat is best laat lijkt me. Regio Rotterdam?quote:
Nee, niet regio Rotterdam. Ik ga in Etten-Leur.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef MB23 het volgende:
[..]
Hmm, dat is best laat lijkt me. Regio Rotterdam?
Ik ga na het eten even snel kijken of er al wat mensen zitten. Mocht het nog rustig zijn ga ik rond 10 uur nog een keer kijken, met mn vader. Dan met de auto op de parkeerplaats gewoon wachten
Van Ajax? Mooie regel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef Ritmo het volgende:
Als ik via iemand nou een neutrale kaart kan krijgen, dan moet ik hem dus op m'n naam zetten? Maar aangezien ik een CC heb zal dat dan niet lukken?
Ajax-supporters overigens lekker genaaid, als er treinwagons gesloopt worden krijgt elke supporter 325 euro boete.
Daar zat ik net ook al aan te denken, zeker ook omdat de KNVB er alles aan wil doen dat de kaarten niet in handen van Feyenoord/Ajax-supporters komen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef Ritmo het volgende:
Als ik via iemand nou een neutrale kaart kan krijgen, dan moet ik hem dus op m'n naam zetten? Maar aangezien ik een CC heb zal dat dan niet lukken?
Idd, ze zullen zich vooral richten op regionale D/C/B voetbalteams en de leiders/coaches/scheidsrechters e.d.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:50 schreef MB23 het volgende:
[..]
Daar zat ik net ook al aan te denken, zeker ook omdat de KNVB er alles aan wil doen dat de kaarten niet in handen van Feyenoord/Ajax-supporters komen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:57 schreef Lastpost het volgende:
zat ik er notabene als VIP met m'n stadionverbod.
Ik hoorde Jol vanavond op radio1 ook al slijmen: dat het de beste scheid op de Nederlandse velden is en als het aan Jol had gelegen had hij nog wel een jaar door mogen gaan.quote:
Opzich zit daar ook wel waarheid in, maar het is wel humor dat Jol en Been de enige trainers zijn die het zeggen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoorde Jol vanavond op radio1 ook al slijmen: dat het de beste scheid op de Nederlandse velden is en als het aan Jol had gelegen had hij nog wel een jaar door mogen gaan.
Al verliezen jullie de finale, dit pakken ze je iig niet meer af.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef Ritmo het volgende:
Ajax-supporters overigens lekker genaaid, als er treinwagons gesloopt worden krijgt elke supporter 325 euro boete.![]()
Wees realistisch.quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:35 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Al verliezen jullie de finale, dit pakken ze je iig niet meer af.
Siquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Is je loopjongen eindelijk terug met kaartjes?
Dat is balen. Vrienden van mij waren rondgereden in Limburg en kwamen pas na een paar dorpen bij een ticketbox waar geen mensen stonden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben er niet bij
M'n pa was naar 1 of ander gehucht in Brabant gereden, maar zelfs daar stond het al rijen dik. Helaas, helaas, helaas....
Weet nog niet wat ik nu ga doen: ofwel de drooglegging maar ongetwijfeld goede sfeer in Rotterdam, ofwel het bier maar de mindere sfeer in mijn eigen Vlaardingen.
En gefeliciteerd voor de mensen die er wel bij zijn![]()
Met een beetje geluk zie je mijquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:41 schreef HaagsPietje het volgende:
kikke als je kaarten hebt weten te krijgen.
ben toch serieus benieuwd als ik tv zit te kijken wat voor types ik dan aan de lange zijde zie zitten.....op zeker dat het merendeel gewoon feyenoorders zijn....
Tja, buiten het centrum om weet ik eigenlijk de echt leuke kroegjes niet te vinden in Rotterdam. Als je dus nog een tip hebt...quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is balen. Vrienden van mij waren rondgereden in Limburg en kwamen pas na een paar dorpen bij een ticketbox waar geen mensen stonden.
Die drooglegging is niet zo dramatisch als je doet voorkomen. Centrum zal moeilijk worden, maar daarbuiten is genoeg te doen.
Ga je nou of niet?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:04 schreef MB23 het volgende:
Iedereen met kaarten gefeliciteerd![]()
Blijkt trouwens dat als ik er gisteravond gewoon achter was gaan zitten ik nog een kaart had kunnen hebben, ik dacht dat het kansloos was.Maarja, dat weet ik dan voor de volgende keer.
![]()
[..]
Met een beetje geluk zie je mij
quote:Van Bronckhorst wil duidelijkheid over Feyenoord
Geschreven op 2010-04-10 om 15:13 | Bekeken: 1086 | Reacties: 14 | Bron: FCUpdate.nl | Foto: OrangePictures.nl
Giovanni van Bronckhorst wil eerst duidelijk hebben over de toekomst van Feyenoord, voordat hij bijtekent. De verdediger en aanvoerder van de Rotterdammse club voelt zich fit genoeg om nog een jaar door te gaan, maar wil wel perspectief zien.
En dat is lastig door de financiële malaise waarin Feyenoord verkeert. "Fysiek ben ik nog altijd helemaal in orde, maar ik wil de tijd nemen voor ik de knoop doorhak", aldus Van Bronckhorst in het AD. "Voor mij is het belangrijk hoe Feyenoord er volgend seizoen uit zal zien."
Van Bronckhorst kan zondag met Feyenoord aartsrivaal Ajax een handje helpen door van PSV te winnen. De linkspoot is daar echter niet mee bezig. "Feyenoord moet puur naar de eigen situatie kijken. Wie wij daar vervolgens in de race om de titel mee helpen, maakt ons helemaal niet uit. Wij willen de vierde plaats pakken, alleen dat telt voor ons."
Waar en wanneer kan je die halen? Hoe zit dat precies met die neutrale kaartjes?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:46 schreef MB23 het volgende:
Inderdaad, ik heb geen kaart voor een Feyenoordvak. Hopen op een neutraal kaartje dus.
Inprincipe zou je ook gewoon wat alcohol mee kunnen nemen in cola flesjes, alleen bier zou wat opvallen. Mix drankjes moeten wel te doen zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben er niet bij
M'n pa was naar 1 of ander gehucht in Brabant gereden, maar zelfs daar stond het al rijen dik. Helaas, helaas, helaas....
Weet nog niet wat ik nu ga doen: ofwel de drooglegging maar ongetwijfeld goede sfeer in Rotterdam, ofwel het bier maar de mindere sfeer in mijn eigen Vlaardingen.
En gefeliciteerd voor de mensen die er wel bij zijn![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:52 schreef MB23 het volgende:
En dan te bedenken dat ik niet ging omdat er hier "al" 6 man zaten
Bij 6 man had je er zeker bij moeten gaan zitten! Als je bij de eerste 9 zat was het sowieso goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord zien afzakken naar plek 5, pijnlijk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:10 schreef Feyenoordlife het volgende:
Zo, ik ga m'n bed in, ben kapot! Morgen weer vroeg eruit om weer naar psv-uit te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
''Als je uit Oss komt...''quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:04 schreef MB23 het volgende:
Weet het niet, gaat via Top Oss als het goed is. Als er iemand afzegt is dat kaartje voor mij, hopelijk gebeurt dat. Of het moet zo zijn dat er gewoon nog kaarten over zijn, en ze er 1 extra krijgen ofzo. Moet zeggen dat ik me al heb ingesteld op een middagje voor de tv
in de basis niet maar volgens mij hadden we moeten scoren. Maar hé we staan nog 4de en in de bekerfinale dus doelstelling, europees voetbal, is behaald lijkt me.quote:Op zondag 11 april 2010 14:24 schreef Happel het volgende:
Geen schande om gelijk te spelen tegen PSV.
Schaken kreeg zojuist anders wel dubbele dekkingquote:Op zondag 11 april 2010 14:49 schreef Ritmo het volgende:
Auassar en Schakenlaten nu alvast even zien wat ons te wachten staat.
Gaat een rampjaar worden komend seizoen.
stelletje paupers zijn het ook daar in amsterdam.quote:Op zondag 11 april 2010 14:51 schreef Gert het volgende:
De sfeer begint er al lekker in te komen.
[ afbeelding ]
bron
En dan janken als er anti-semitische spreekkoren komen.quote:Op zondag 11 april 2010 14:51 schreef Gert het volgende:
De sfeer begint er al lekker in te komen.
[ afbeelding ]
bron
Ik verwacht ook nog wel een ludieke actie terug naar die neuzen. Hier hoor je dan niks over maar een paar keer Hamas, Hamas en heel de media staat er vol van.quote:Op zondag 11 april 2010 14:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dan janken als er anti-semitische spreekkoren komen.
Ach, daar hebben we er al genoeg van gehad.quote:Op zondag 11 april 2010 14:49 schreef Ritmo het volgende:
Auassar en Schakenlaten nu alvast even zien wat ons te wachten staat.
Gaat een rampjaar worden komend seizoen.
Ja, stel je voor dat je progressie wil boeken? Maar neu, we hebben toch al 8 rampjaren gehad, kunnen er nog wel 5 bij.quote:Op zondag 11 april 2010 15:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, daar hebben we er al genoeg van gehad.
Kunnen we wel weer genieten van jouw geouwehoer...
Och gut, gaan we weer.quote:Op zondag 11 april 2010 15:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je progressie wil boeken? Maar neu, we hebben toch al 8 rampjaren gehad, kunnen er nog wel 5 bij.
En misschien zou jij ook eens wat meer moeten ouwehoeren in plaats van als klapvee voor Been dienen.
Schaken en die middenvelder vallen sowieso niet op bij VVV. Hoe moet het dan bij Feyenoord? Ik zeg niet dat het een garantie is, maar ik weet zeker dat door de komst van Schaken Been zich weer 'genoodzaakt' voelt om dat joden systeem te blijven spelen. Word er gek vanquote:Op zondag 11 april 2010 15:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Och gut, gaan we weer.
De reden dat ik zo reageer is, omdat jij weer als een dom figuur zit te zwetsen. Een heel team faalt in Amsterdam en jij weet gelijk dat de twee, die naar Feijenoord gaan, ook in Rotterdam gaan falen. Hoe dom is dat?
Ik dacht eigenlijk toen de enige buitenspeler uit de selectie (Slory) weg was dat dat eindelijk afgelopen was.quote:Op zondag 11 april 2010 15:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Schaken en die middenvelder vallen sowieso niet op bij VVV. Hoe moet het dan bij Feyenoord? Ik zeg niet dat het een garantie is, maar ik weet zeker dat door de komst van Schaken Been zich weer 'genoodzaakt' voelt om dat joden systeem te blijven spelen. Word er gek van
Dat hangt grotendeels samen.quote:Op zondag 11 april 2010 15:36 schreef Sloggi het volgende:
Laten we voor we beginnen te denken aan 'progressie' eerst maar eens een positief banksaldo krijgen.
Dat is inderdaad nog veel belangrijker, dan dat wat er komend seizoen staat te gebeuren.quote:Op zondag 11 april 2010 15:36 schreef Sloggi het volgende:
Laten we voor we beginnen te denken aan 'progressie' eerst maar eens een positief banksaldo krijgen.
Zou wel moeten ja, maar als je er sportief op achteruit gaat dan ga je er financieel ook op achteruit. Met andere woorden, je kan wel transfer-vrije spelers van VVV blijven halen maar het houdt een keer op. Het 'merk' Feyenoord wordt minder waard, minder sponsorinkomsten, minder tv-geld, geen europees voetbal etc. En dat is ook niet wat we willen, dus we moeten een tussenweg daarin zien te vinden.quote:
Heeft Been een systeem dan?quote:Op zondag 11 april 2010 15:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Schaken en die middenvelder vallen sowieso niet op bij VVV. Hoe moet het dan bij Feyenoord? Ik zeg niet dat het een garantie is, maar ik weet zeker dat door de komst van Schaken Been zich weer 'genoodzaakt' voelt om dat joden systeem te blijven spelen. Word er gek van
SVP-systeemquote:
Dat dus. Maar vooral jezelf kapot saneren om zo lang weg te zakken en er nooit meer uit te komen.quote:Op zondag 11 april 2010 15:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zou wel moeten ja, maar als je er sportief op achteruit gaat dan ga je er financieel ook op achteruit. Met andere woorden, je kan wel transfer-vrije spelers van VVV blijven halen maar het houdt een keer op. Het 'merk' Feyenoord wordt minder waard, minder sponsorinkomsten, minder tv-geld, geen europees voetbal etc. En dat is ook niet wat we willen, dus we moeten een tussenweg daarin zien te vinden.
Real Madrid geeft 95 miljoen uit aan Ronaldo maar die hebben het dubbel en dwars al terug verdient. Het is niet erg om te investeren, maar niet investeren in spelers als Schaken en wat mij betreft ook nog die huurling Wanderson.
Koop een staatslot, win de hoofdprijs, en doneer de transferkosten voor een goede spelerquote:Op zondag 11 april 2010 15:52 schreef Ritmo het volgende:
Dat dus. Maar vooral jezelf kapot saneren om zo lang weg te zakken en er nooit meer uit te komen.Die miljoenen komen wel binnen met die 7e plek in de eredivisie, het knap bereiken van de halve finale van de KNVB beker en kapitaal als Schaken op het veld.
quote:Op zondag 11 april 2010 16:04 schreef snabbi het volgende:
[..]
Koop een staatslot, win de hoofdprijs, en doneer de transferkosten voor een goede speler
Het is een goede stap in de richting door al die groot verdieners de deur te wijzen, maar dat betekent niet dat we maar spelers van het kaliber Schaken moeten halen. Dan zak je steeds dieper weg en dan zit je in de plus over 5 jaar, maar dan verdienen ze op jaar basis 20-25 miljoen ipv de 38 die we nu hebben en dan zijn we niet meer dan een Nac Breda.quote:
Is het je nog niet duidelijk dat ze geen spelers kunnen halen, behalve de transfervrije? Val misschien in herhaling, maar er zit niks anders op. Been en hakker hebben een visie m.b.t. het elftal en zoeken daarbij de spelers die passen in dit beeld. Blijkbaar hebben ze niet de goede visie, want de spelers die ze halen worden bij voorbaat al neergesabeld.quote:Op zondag 11 april 2010 16:17 schreef Sinnie het volgende:
Ze moeten gewoon het balans vinden tussen sportieve prestaties en daarmee ook financieel erop vooruitgaan. En als dat betekent dat je versterkingen moet halen, so be it. Maar dan geen transfer-vrije spelers van VVV. Die Amrabat viel destijds tenminste nog op
Ik snap niet waar je heen wil met wat je hier zegt.quote:Op zondag 11 april 2010 16:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus Beenhakker en Been hoeven niet meer te kunnen dan jij en ik?
Je kunt beter jongens als Janota en Luis Pedro gebruiken dan Auassar en Schaken halen. Nu geef je weer extra geld uit voor spelers die niets toe gaan voegen.quote:Op zondag 11 april 2010 16:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Is het je nog niet duidelijk dat ze geen spelers kunnen halen, behalve de transfervrije? Val misschien in herhaling, maar er zit niks anders op. Been en hakker hebben een visie m.b.t. het elftal en zoeken daarbij de spelers die passen in dit beeld. Blijkbaar hebben ze niet de goede visie, want de spelers die ze halen worden bij voorbaat al neergesabeld.
Misschien dat ze nog wat investeren, wanneer er spelers worden verkocht voor grote bedragen? Al heb ik liever niet dat er spelers worden verkocht. Beter bouw je aan een elftal voor de toekomst.
[..]
Ik snap niet waar je heen wil met wat je hier zegt.
Janota mag weg en Pedro speelt op een andere positie. Die komt er sowies wel bij. Denk ik...quote:Op zondag 11 april 2010 16:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kunt beter jongens als Janota en Luis Pedro gebruiken dan Auassar en Schaken halen. Nu geef je weer extra geld uit voor spelers die niets toe gaan voegen.
Gek he?quote:Op zondag 11 april 2010 16:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Is het je nog niet duidelijk dat ze geen spelers kunnen halen, behalve de transfervrije? Val misschien in herhaling, maar er zit niks anders op. Been en hakker hebben een visie m.b.t. het elftal en zoeken daarbij de spelers die passen in dit beeld. Blijkbaar hebben ze niet de goede visie, want de spelers die ze halen worden bij voorbaat al neergesabeld.
Nou, jij doet vaak alsof je van Been en Beenhakker niet meer mag verwachten dan van de gemiddelde supporter in de Kuip. Nee, het is niet makkelijk allemaal maar daarom zitten zij er toch?quote:Misschien dat ze nog wat investeren, wanneer er spelers worden verkocht voor grote bedragen? Al heb ik liever niet dat er spelers worden verkocht. Beter bouw je aan een elftal voor de toekomst.
In jouw bekrompen wereldje is niks mogelijk, dat snap ik. Maakt het moeilijk om er nog op te reageren. Dat laat ik dan ook maar achterwege.quote:Op zondag 11 april 2010 16:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gek he?Ajax - VVV niet gezien? Het is niet zo dat wij een ingespeeld wereldteam hebben waar ze straks opeens klassen beter in zullen functioneren..
Van Been en hakker mag je altijd resultaten eisen. Probleem is alleen dat hetgeen wat supporters willen niet overeenkomt met wat ze nu bij Feijenoord kunnen.quote:Nou, jij doet vaak alsof je van Been en Beenhakker niet meer mag verwachten dan van de gemiddelde supporter in de Kuip. Nee, het is niet makkelijk allemaal maar daarom zitten zij er toch?
Ah sorry, heb met m'n bekrompen wereldbeeld de verborgen genialiteit van deze aanwinsten gemist. Ze hebben natuurlijk wel bijgedragen aan die 2 kansen die VVV kreeg.quote:Op zondag 11 april 2010 16:52 schreef Happel het volgende:
[..]
In jouw bekrompen wereldje is niks mogelijk, dat snap ik. Maakt het moeilijk om er nog op te reageren. Dat laat ik dan ook maar achterwege.
Tuurlijk zijn ze flink beperkt, maar toch blijf ik van mening dat ze er absoluut niet het uiterste uit halen.quote:Van Been en hakker mag je altijd resultaten eisen. Probleem is alleen dat hetgeen wat supporters willen niet overeenkomt met wat ze nu bij Feijenoord kunnen.
Zie hier mijn punt.quote:Op zondag 11 april 2010 17:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah sorry, heb met m'n bekrompen wereldbeeld de verborgen genialiteit van deze aanwinsten gemist. Ze hebben natuurlijk wel bijgedragen aan die 2 kansen die VVV kreeg.
Groeibriljanten kunnen ze niet b-e-t-a-l-e-n.quote:Tuurlijk zijn ze flink beperkt, maar toch blijf ik van mening dat ze er absoluut niet het uiterste uit halen.
In dat geval had je die 4e plek een maand geleden gewoon veilig gesteld. Plus een paar onbekende groeibriljanten uit Scandinavie in plaats van wat middenmoot-spelers van VVV, een Joegoslaav die je op een DVD gezien hebt en een blind paard met een gebroken teen.
Cissé konden we ook niet betalen. Maar als je dan toch schulden maakt, doe het dan voor een goede investering.quote:Op zondag 11 april 2010 17:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Zie hier mijn punt.
[..]
Groeibriljanten kunnen ze niet b-e-t-a-l-e-n.
ik zeg vleminckx van nek proberen te halen. Die lui spelen kut, hij presteert ook niet top, misschien dat er iets te "hosselen" valt.quote:Op zondag 11 april 2010 17:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Cissé konden we ook niet betalen. Maar als je dan toch schulden maakt, doe het dan voor een goede investering.
Cissé hebben we ook niet zelf betaald.quote:Op zondag 11 april 2010 17:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Cissé konden we ook niet betalen. Maar als je dan toch schulden maakt, doe het dan voor een goede investering.
Er hoeven geen spelers worden gekocht voor grote bedragen, ze moeten eens goed opzoek in het buitenland. Genoeg goede spelers die bij Feyenoord wel een goed balletje mee kunnen trappen. Wat moeten we nou met spelers van VVV, Roda etc.quote:Op zondag 11 april 2010 16:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien dat ze nog wat investeren, wanneer er spelers worden verkocht voor grote bedragen? Al heb ik liever niet dat er spelers worden verkocht. Beter bouw je aan een elftal voor de toekomst.
[..]
Er kunnen sowieso geen spelers gekocht worden. Ook niet voor een som van ¤200.000. Dat geld is er gewoon niet.quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Er hoeven geen spelers worden gekocht voor grote bedragen, ze moeten eens goed opzoek in het buitenland. Genoeg goede spelers die bij Feyenoord wel een goed balletje mee kunnen trappen. Wat moeten we nou met spelers van VVV, Roda etc.
Jij vind Aouassar en Schaken dus nutteloos. Voordat ze ook maar een minuut in het eerste van Feijenoord hebben gespeeld? Ik snap die hele gedachtegang van jou niet, mocht mijn vraag hiervoor bevestigend beantwoord worden. Been en hakker gaan geen spelers halen, omdat ze transfervrij zijn. Ze halen spelers, omdat ze vinden dat die het elftal kunnen complementeren.quote:Kijk dan in de jeugd, kijk dan bij Excelsior. Maar ga geen nutteloze spelers oppikken alleen maar omdat ze transfer-vrij zijn. Dat schiet gewoon niet op. Voorlopig is het elke keer zo gebleken dat de jeugd-spelers juist degene zijn die zo nu en dan uitblinken. Fer, Wijnaldum en de Vrij, waarom krijgen andere spelers niet de kans? Laat die Castaignos gewoon eens staan samen met Cissé/Tomasson in een 4-4-2. Wijnaldum/Biseswar/Bruins als LM/RM en centraal Fer en Ahmadi.
Hoe weet jij dat Been liever dat systeem heeft?quote:Daar zou ik zo voor tekenen hoor die opstelling, maar nee Been heeft liever die joden systeem omdat het zo goed functioneert. Gemiddeld scoren we een goal in de 5 wedstrijden, dat is niet des Feyenoord. Het kan en moet gewoon beter.
quote:Je kan niet kosten wat het kost saneren in de spelers door kosten te drukken. Nu laten ze ook 5-6 spelers gaan, maar wie gaan er op de bank plaatsnemen? Weer nog 2-3 transfer-vrije spelers van Rkc Waalwijk misschien?
Ik ben het met je eens dat de jeugdspelers goede talenten lijken te hebben. De reden dat de andere spelers er niet staan zal vast liggen in het feit dat ze denken dat deze of niet die kwaliteiten hebben, danwel dat ze beter rustiger gebracht kunnen worden. Er wordt hier genoeg gescholden over het oude beleid waarbij we zeer talentvolle spelers slecht hebben klaargestoomd voor het eerste. Het feit dat de nieuwe spelers nu elke keer vrij goed lijken te slagen bewijst in mijn ogen juist dat ze daar nu een beter beleid in hanteren.quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef Sinnie het volgende:
Kijk dan in de jeugd, kijk dan bij Excelsior. Maar ga geen nutteloze spelers oppikken alleen maar omdat ze transfer-vrij zijn. Dat schiet gewoon niet op. Voorlopig is het elke keer zo gebleken dat de jeugd-spelers juist degene zijn die zo nu en dan uitblinken. Fer, Wijnaldum en de Vrij, waarom krijgen andere spelers niet de kans?
Waar denk je dat de grootste kosten van een voetbalclub vandaan komen? Je kan wel kiezen om minder ballen voor de training aan te schaffen, maar daar zitten niet de echte kosten natuurlijk. Natuurlijk is het geweldig om een bank te hebben met spelers die dezelfde kwaliteiten hebben als je veldspelers, zodat je bij blessures en schorsingen geen kwaliteitsverschil merkt. Juist het snijden in je spelers op de bank levert in verhouding veel op (maar gaat je ook punten kosten natuurlijk).quote:Je kan niet kosten wat het kost saneren in de spelers door kosten te drukken. Nu laten ze ook 5-6 spelers gaan, maar wie gaan er op de bank plaatsnemen? Weer nog 2-3 transfer-vrije spelers van Rkc Waalwijk misschien?
Waar werden Cissé en Fernandez dan van betaald? Van kassa-bonnetjes? Er is ruimte om te investeren in zekere spelers. Bijvoorbeeld een Pluim vond ik al meer opvallen dan die twee VVV'ers bij elkaar in het hele seizoen. Die halen we dan weer niet, en waarom? Omdat ze er TIJDENS het gesprek achterkomen dat het een rechtspoot is. Het is toch werkelijk waar te gek voor worden dat je zo bezig bent met het scouten van spelers.quote:Op zondag 11 april 2010 20:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Er kunnen sowieso geen spelers gekocht worden. Ook niet voor een som van ¤200.000. Dat geld is er gewoon niet.
[..]
Jij vind Aouassar en Schaken dus nutteloos. Voordat ze ook maar een minuut in het eerste van Feijenoord hebben gespeeld? Ik snap die hele gedachtegang van jou niet, mocht mijn vraag hiervoor bevestigend beantwoord worden. Been en hakker gaan geen spelers halen, omdat ze transfervrij zijn. Ze halen spelers, omdat ze vinden dat die het elftal kunnen complementeren.
Beenhakker zei onlangs nog dat ze maandelijks de jeugdopleiding evalueren, dus ik mag aannemen dat ze dan ook kijken naar potentiële toevoegingen voor het eerste elftal. Dat ze er nog niet bijgehaald worden, zal negen van de tien keer te maken hebben met het gegeven dat ze nog niet goed genoeg zijn. Of niet dan?
[..]
Hoe weet jij dat Been liever dat systeem heeft?
[..]
Heb er geen andere woorden voor, sorry.
en die ene keer dat we 442 speelden ging het gelijk beterquote:Op zondag 11 april 2010 22:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waar werden Cissé en Fernandez dan van betaald? Van kassa-bonnetjes? Er is ruimte om te investeren in zekere spelers. Bijvoorbeeld een Pluim vond ik al meer opvallen dan die twee VVV'ers bij elkaar in het hele seizoen. Die halen we dan weer niet, en waarom? Omdat ze er TIJDENS het gesprek achterkomen dat het een rechtspoot is. Het is toch werkelijk waar te gek voor worden dat je zo bezig bent met het scouten van spelers.
Cissé, Fernandéz, Ignjatovic en Babovic hebben het elftal wel compleet gemaakt? Cissé doet het een beetje aardig, met nadruk op beetje en vooral aardig want hij speelt ver onder verwachting. Over Ignjatovic en Babovic hoef ik geen woorden vuil te maken. Dan hebben we Fernandéz, als ik dan eens kijk naar de Vrij vraag ik me toch echt af waar de gedachtes waren van B&B. Is dat de manier om uit de schulden te komen?
Zoals ik al zei, als je kijkt naar de Vrij dan mag je toch wel zeggen dat die evaluatie kant noch wal raakt. Of leerde hij pas voetballen ná dat Fernandéz gehaald werd? Dacht het niet toch? Hij heeft de verkeerde keuzes gemaakt en juist in deze periode kunnen wij ons dat niet veroorloven. Zeggen dat de jeugd opleiding niet goed genoeg zou wezen voor het 1e is klinkklare onzin. De jeugd-spelers van Feyenoord zijn degene die nu de kar trekken en straks voor een duit vertrekken. Veel slechter kunnen we er toch niet meer van spelen.
Been speelt altijd 4-3-3 en het kan hem geen reet rotten welke spelers hij ervoor heeft. Bij Nec was het ook altijd 4-3-3. Feit is dat Feyenoord het hele seizoen slecht speelt maar hij het niet eens een keer in zijn kop haalt om spelers op hun positie te zetten en de formatie om te buigen naar 1 die overeenkomt met de spelers-selectie.
En leuk dat je antwoord met een smiley. Qua mening zitten we totaal op een andere golf lengte. Jij bent de school voorbeeld Feyenoorder waar ze het het liefst nog 50.000 wekelijks in het stadion van willen zien. Sorry dat ik wat meer verwacht van me club en vooral de trainer.
Alweer vergeten dat Cissé en Fernandez dankzij Peter Blokland naar Feijenoord konden komen? Die zijn niet uit eigen zak door de club betaald.quote:Op zondag 11 april 2010 22:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waar werden Cissé en Fernandez dan van betaald? Van kassa-bonnetjes? Er is ruimte om te investeren in zekere spelers. Bijvoorbeeld een Pluim vond ik al meer opvallen dan die twee VVV'ers bij elkaar in het hele seizoen. Die halen we dan weer niet, en waarom? Omdat ze er TIJDENS het gesprek achterkomen dat het een rechtspoot is. Het is toch werkelijk waar te gek voor worden dat je zo bezig bent met het scouten van spelers.
Wat weet jij nu over de evaluatie? Waaruit blijkt dat De Vrij beter is dan Fernandez? Laatsgenoemde heeft pas vijf wedstrijden kunnen meespelen. Dus hoe kan je dan oordelen over de keuzes van Been?quote:Zoals ik al zei, als je kijkt naar de Vrij dan mag je toch wel zeggen dat die evaluatie kant noch wal raakt. Of leerde hij pas voetballen ná dat Fernandéz gehaald werd? Dacht het niet toch? Hij heeft de verkeerde keuzes gemaakt en juist in deze periode kunnen wij ons dat niet veroorloven.
De huidige jeugdspelers zijn goed genoeg, ja. Of al die andere dat ook zijn moet nog blijken. Gezien het feit ze niet bij het eerste zitten doet anders vermoeden.quote:Zeggen dat de jeugd opleiding niet goed genoeg zou wezen voor het 1e is klinkklare onzin. De jeugd-spelers van Feyenoord zijn degene die nu de kar trekken en straks voor een duit vertrekken. Veel slechter kunnen we er toch niet meer van spelen.
Misschien wat vaker naar Feijenoord kijken dan, want toch regelmatig een 4-4-2 gezien dit seizoen. En ook genoeg wedstrijden gezien waar Feijenoord goed speelde.quote:Been speelt altijd 4-3-3 en het kan hem geen reet rotten welke spelers hij ervoor heeft. Bij Nec was het ook altijd 4-3-3. Feit is dat Feyenoord het hele seizoen slecht speelt maar hij het niet eens een keer in zijn kop haalt om spelers op hun positie te zetten en de formatie om te buigen naar 1 die overeenkomt met de spelers-selectie.
Dubbelquote:En leuk dat je antwoord met een smiley. Qua mening zitten we totaal op een andere golf lengte. Jij bent de school voorbeeld Feyenoorder waar ze het het liefst nog 50.000 wekelijks in het stadion van willen zien. Sorry dat ik wat meer verwacht van me club en vooral de trainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |