Flodder ik keur dit af.quote:
Ach het is weekend en pasen dus wat verwacht je? Dinsdag zijn ze er allemaal weerquote:
okquote:Op zondag 4 april 2010 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Flodder ik keur dit af.
Geen msn achtige onzin meer Morph en Remlof waren duidelijk zat.
Dan werk je 'm bijquote:Op zondag 4 april 2010 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
OP is niet up-to-date helaas.
QFTquote:Op zondag 4 april 2010 22:11 schreef Edwinuss het volgende:
Het was leuker toen AQ en flodder er niet waren. Flodder moet een kloon van iemand zijn.
Zolang als de dansende Maanwalvis de psalmenpotpouri niet opsnuift is er weinig aan de hand qua onzin....quote:Op zondag 4 april 2010 22:13 schreef Misan het volgende:
[..]
QFT
mis de lol er wel in. Nu is het niets anders dan bullshitpraat
ik moest lachenquote:Op zondag 4 april 2010 22:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zolang als de dansende Maanwalvis de psalmenpotpouri niet opsnuift is er weinig aan de hand qua onzin....
AQquote:Op zondag 4 april 2010 22:11 schreef Edwinuss het volgende:
Het was leuker toen AQ en flodder er niet waren. Flodder moet een kloon van iemand zijn.
Jammer genoeg is hy geen kloonquote:Op zondag 4 april 2010 22:11 schreef Edwinuss het volgende:
iddquote:Op zondag 4 april 2010 22:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jammer genoeg is hy geen kloon,de mods hadden van de week een kloonscan bij aq en slodder uitgevoerd.
Flodder is een echt iemand![]()
Als een negert president van Amerika kan worden, dan kan dit zeker ookquote:
Als download niet toch? Daar was hij 15 dacht ik...quote:Op zondag 4 april 2010 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw Koei! Op de psp vragen ze 27 euro voor fat princess! Dat is iets te veel van het goede
ik ga toch niet, heb ik helemaal geen zin inquote:
PSP Go heb ik he! Daar kan alleen maar download !quote:Op zondag 4 april 2010 23:03 schreef koei het volgende:
[..]
Als download niet toch? Daar was hij 15 dacht ik...
Ik ben weer thuis na twee keer een geweldige overwinning in gepakt & bezakt of iets dergelijks! En ik zit nog steeds vol van het avondeten... Heb zelfs de appeltaart afgeslagen
Wat zijn jullie plannen voor morgen?
Waarin? Dat jij een ban krijgt? Ja dan toon ik zeker interesse!!quote:Op zondag 4 april 2010 23:16 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik ga toch niet, heb ik helemaal geen zin in
maar jongens, toon dan eens wat interesse,
Meen je na tig x gewaarschuwd te zijn, en deel na deel aangesproken te zijn op je gedrag dat je een excuus verwacht van iemand die zn frustraties uit?quote:Op zondag 4 april 2010 23:26 schreef Flodder450 het volgende:
zolang minstens 1 van jullie geen sorry zegt ga ik door met posten hiero
WTF! Het word nog mooier ookquote:Op zondag 4 april 2010 23:26 schreef Flodder450 het volgende:
zolang minstens 1 van jullie geen sorry zegt ga ik door met posten hiero
Dat is een goed plan! Alleen dan zonder brie...quote:Op zondag 4 april 2010 23:08 schreef Sigmund666 het volgende:
Morgenochtend openen met een eitje met spek en brie
quote:
Dat zou al meer als genoeg zijn!quote:Op zondag 4 april 2010 23:57 schreef Edwinuss het volgende:
Opgerot dan.
Oh, dan kan ik nog wel even een half uurtje wat anders doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Nee doet skoolquote:Op maandag 5 april 2010 08:41 schreef Edwinuss het volgende:
Doe je zelf.
quote:Op maandag 5 april 2010 08:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Retro
Toy Story op Disney XDDie was best tof..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Alweerquote:Op maandag 5 april 2010 10:23 schreef Sigmund666 het volgende:
Middag. Ik ga eens cruisen voor hamburgers en kijken wat er hier open is
JIj bent ook maar een zorgenkindjequote:
Het geeft nietquote:Op maandag 5 april 2010 11:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb mezelf vernoemd naar het stripfiguurtje.
[ afbeelding ]
!!!quote:Op maandag 5 april 2010 02:18 schreef koei het volgende:
Ja, het duurt even voordat het werkt, maar daarna pwnen we wel de boel! Ik een beetje meer dan jij uiteraard...
We moeten toch maar eens een avondje met Lennie, Fallen en Poit erbij plannen!
Vitachambersquote:Op maandag 5 april 2010 12:19 schreef AQuila360 het volgende:
Begin alsnog aan Bioshock 2 op hard zonder die die vita dingen
Idd. Lulkoek tegenwoordig zulke smoesjes. Ik heb meer dan genoeg multimedia om waar dan ook vandaan te posten.quote:Op maandag 5 april 2010 12:32 schreef Poit het volgende:
Trouwens, even voor de goede orde. Pasen en het niet hebben van een pc hebben geen invloed op het feit dat ik minder post in de SC.
Toen ik er net voorbij reed was het behoorlijk rustig. Misschien vanaf 12 uur? Durf het je niet te zeggen.. Waar moet je heen dan?quote:Op maandag 5 april 2010 12:39 schreef De_Kok het volgende:
Poitje weet jij of winkels vandaag open zijn in Rotterdam? Ik keek net op koopzondagen.net en die zegt dat het centrum open is...
Doe maar geen verkapte doodverwensingen ok?quote:
Ik bedoelde ook deel 1 eigenlijkquote:Op maandag 5 april 2010 12:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vitachambers
Heeft weinig zin trouwens. Je kunt net zo goed vitachambers op aan laten staan als je Big Brass Balls al hebt gehaald
Sorryquote:Op maandag 5 april 2010 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe maar geen verkapte doodverwensingen ok?
Moet het geen fvp Zijn (flodder volg post)quote:Op maandag 5 april 2010 13:27 schreef remlof het volgende:
Tvp. De AH hier gaat pas om 16:00 uur open
Ik moet brood hebben.
Hier ook hoor, gf moet wel om 1 uur beginnen vanwege brood bakkenquote:Op maandag 5 april 2010 13:27 schreef remlof het volgende:
Ik moet brood hebben.
BAASquote:Op maandag 5 april 2010 13:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Moet het geen fvp Zijn (flodder volg post)
Zo, kerel, we kregen net een lekker broodje in het restaurant hier! Zomaar, van het huis, omdat we zulke bazen zijn!quote:Op maandag 5 april 2010 12:43 schreef De_Kok het volgende:
Nou ik wilde nog wat dingen kopen maar wil niet voor niets er heen gaan
Hier zit een grap in,de vraag is alleen wie maakt hemquote:Op maandag 5 april 2010 13:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo, kerel, we kregen net een lekker broodje in het restaurant hier! Zomaar, van het huis, omdat we zulke bazen zijn!
Soort club sandwich met tonijn, ei, tomaat, sla, licht geroosterd wit brood. Godver net een orgasme in m'n mondje..
Normaal zou ik hem zelf inkoppenquote:Op maandag 5 april 2010 13:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hier zit een grap in,de vraag is alleen wie maakt hem
Je ben wel erg dubbelzinnig vandaagquote:
Goed ideequote:Op maandag 5 april 2010 14:02 schreef De_Kok het volgende:
Zomaar, lekker hoor! Dominique gaat straks voor Rick en mij koken en ik denk nu dat ik even een eitje bak... krijg spontaan honger ddankzij jou
Haha dat heb ik vanmorgen al laten doenquote:Op maandag 5 april 2010 14:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal ze hier ook opdracht geven om een lekker eitje voor me te laten bakken.
Alleen vandaag??quote:Op maandag 5 april 2010 14:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je ben wel erg dubbelzinnig vandaag
Zo zo, wordt je gewoon verwend door de grote broer van Dancing Rick?quote:Op maandag 5 april 2010 14:02 schreef De_Kok het volgende:
Zomaar, lekker hoor! Dominique gaat straks voor Rick en mij koken en ik denk nu dat ik even een eitje bak... krijg spontaan honger ddankzij jou
Dat is laat! Hier van 10:00 - 18:00 uur. Ik ga er zo heen want de Hertog Jan is opquote:Op maandag 5 april 2010 13:27 schreef remlof het volgende:
Ik moet brood hebben.
Door de scopi aan me linkerknie kan ik op dit moment niks met me handen in de keuken doen,quote:
Hertog Janquote:Op maandag 5 april 2010 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is laat! Hier van 10:00 - 18:00 uur. Ik ga er zo heen want de Hertog Jan is op
Pilsquote:
Dankjewel?quote:Op maandag 5 april 2010 15:14 schreef badboynova het volgende:
Wat is de gepaste reactie die je moet geven als iemand met olm bier aan komt zetten?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op maandag 5 april 2010 15:17 schreef GameBabe het volgende:
U allen zeit gegroet!GameBabe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
En een welgemeende proost direct daarnaquote:
quote:
je leeft nogquote:Op zondag 4 april 2010 22:11 schreef Edwinuss het volgende:
omdat jullie de verkeerde game spelenquote:Op maandag 5 april 2010 15:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
je leeft nogteun en ik hadden het er gisteren nog over waarom we je nooit meer tegenkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 5 april 2010 15:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
omdat jullie de verkeerde game spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal vergeten je een berichtje terug te sturen![]()
We moesten er iig wel erg om lachen![]()
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Edje heeft tot de 16de geen vast internet (als het goed is).quote:Op maandag 5 april 2010 15:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
je leeft nogteun en ik hadden het er gisteren nog over waarom we je nooit meer tegenkomen
Je hebt gelijk, ik doe binnenkort wel weer een keertje meequote:Op maandag 5 april 2010 15:49 schreef Rossdale het volgende:Ik was met tauch en sommy aan het spelen, maar ik miste jou, teun en ed
Dat was echt een topteam altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 april 2010 18:58 schreef Flodder450 het volgende:
hoe noemt een emo de graphics van de PS3?Lol die is echt lameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
wat is het toppunt van autisme?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nepgras op je balkon?quote:Op maandag 5 april 2010 17:50 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb een nuttige dag gehad! De ondergrond van het balkon is weer zichtbaar en alle troep die er niet hoort is weg! Staan nu dus alleen nog maar een GFT-bak en een chemo-bak die ik beide niet weg mag gooien en een leeg bierkratje waarvan de inhoud in de koelkast ligt. Mn grasstrook hangt door mn balkonrailing gerijgd uit te waaien en zodra die weer schoon is kan die op de grond en mn nieuwe balkonscherm opgehangen worden. Wordt vandeweek ergens als het mooi weer is denk ik. En omdat ik me al een tijd lang ergerde aan de puinhoop op de algemene trap heb ik die ook helemaal uitgeveegd, dus ik ben weer trots op mezelf! Straks nog even afwassen en de keuken schoon maken, eten en dan naar de bios!
Het is en blijft een Koeiquote:
Ja, ze waren vorig jaar bezig met het aanleggen van een kunstgrasveld bij mijn vereniging en ik heb een reststrook meegenomen waardoor ik een rand van 30 cm met nepgras hebquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 19:11 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
wat is het toppunt van autisme?Ik snapte hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
Zal het niet doenquote:Op maandag 5 april 2010 19:38 schreef Edwinuss het volgende:
Tip;
Neuk geen ex vriendinnen, ook niet als ze zeggen dat het alleen om de sex is en het 1 malig is.
Net ondervonden dat mijn sms inbox vol zit met haar naam.
Stiekem leuk, maar zo onverstandig.
http://tweakers.net/nieuw(...)lokken-tot-1ghz.htmlquote:Op maandag 5 april 2010 19:33 schreef lkb9000 het volgende:
Ben vandaag naar Bataviastad geweestwe verveelden ons
Lekker navigeren met m'n telefoon en tegelijk fm signaal met m'n muziek uitzenden, heerlijk toch
quote:Op maandag 5 april 2010 19:47 schreef Poit het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)lokken-tot-1ghz.html
Vast relaxed voor je batterijduur maar het kán wel
quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 19:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik merk al direct dat hij vlotter is met browsen en wat zwaardere applicaties zoals 'seriesfinale' enzo. Maar ik zal het even een dagje aankijken voor ik een echt oordeel geef.
Hij schakelt wel netjes over naar ruststanden van 125 of 250 Mhz. Dus ik verwacht niet echt veel extra batterijverbruik.
Nice!quote:
Had nog niet veel verder gelezen toen ik copy paste maar ziet er leuk uitquote:
Dat lijkt me ook een eeeeeerg fijne telefoonquote:Op maandag 5 april 2010 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nice!
Mijn HTC HD2 draait ook op 1Ghz dat gaat zo snel man
Is het ook wel ja lekker snel en heeeel groot schermquote:Op maandag 5 april 2010 19:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een eeeeeerg fijne telefoon
Ik kreeg 3 laders bij m'n N900, dus dat is inderdaad geen probleem. Alle dikke telefoons hebben zo'n batterijduur, hoort er gewoon bij. Als je ze gebruikt alsof het oude telefoons zijn (beetje bellen en smsen) dan gaat ie ook bijna een week mee dus boeie!quote:Op maandag 5 april 2010 19:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is het ook wel ja lekker snel en heeeel groot scherm
Alleen battery is vrij snel leeg maja dat vind ik zo loos want je bent toch altijd wel bij een stopcontact in de buurt
Chill Adidas vestquote:Op maandag 5 april 2010 19:53 schreef Reintji het volgende:
Bataviastad, hendig sjiek inderdaad. Vorig jaar een ski-outfit gehaald voor een appel en een ei. Nog wat kunnen scoren Lenny.
BTW, ook een van de weinige Lindt winkels staat in Bataviastad.
Heb een X1 waar ik inmiddels niet enorm happy meer mee ben maar die is bij normaal gebruik, dus beetje bellen en smsen binnen 2 dagen leeg. Bij intensief gebruik een ruime dag.quote:Op maandag 5 april 2010 20:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kreeg 3 laders bij m'n N900, dus dat is inderdaad geen probleem. Alle dikke telefoons hebben zo'n batterijduur, hoort er gewoon bij. Als je ze gebruikt alsof het oude telefoons zijn (beetje bellen en smsen) dan gaat ie ook bijna een week mee dus boeie!
Is jouw scherm 4,3"?
Yepquote:Op maandag 5 april 2010 20:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kreeg 3 laders bij m'n N900, dus dat is inderdaad geen probleem. Alle dikke telefoons hebben zo'n batterijduur, hoort er gewoon bij. Als je ze gebruikt alsof het oude telefoons zijn (beetje bellen en smsen) dan gaat ie ook bijna een week mee dus boeie!
Is jouw scherm 4,3"?
Windows 6.1 is wel klote ja die had ik voorheen ook. Heb nu 6.5 en die is wel weer wat fijner.quote:Op maandag 5 april 2010 20:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb een X1 waar ik inmiddels niet enorm happy meer mee ben maar die is bij normaal gebruik, dus beetje bellen en smsen binnen 2 dagen leeg. Bij intensief gebruik een ruime dag.
Windows Mobile 6.1 werkt niet helemaal lekker en ik heb helemaal geen zin meer om dat ding te finetunen en zulks.
4,3" lijkt me wel echt de max jaquote:Op maandag 5 april 2010 20:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yep
Bij zo'n review stond dat het net was of die kerel zijn 42'' Plasma uit zijn broekzak haalde![]()
![]()
Maar veel groter moet het niet worden want het moet wel een telefoon blijven natuurlijk.
[..]
Windows 6.1 is wel klote ja die had ik voorheen ook. Heb nu 6.5 en die is wel weer wat fijner.
Ik hoopte ook WM 7 update te kunnen krijgen maar dat gaat niet door omdat ik 5 knoppen heb een WM 7 telefoon mag er maar 3 ofzo!!
En mooie resolutie net als N900 dat google earth en shit is vet scherpquote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
4,3" lijkt me wel echt de max jaVind m'n 3,5" ook wel groot genoeg, de telefoon kan niet veel groter worden, maar hij is nog niet 100% scherm natuurlijk
Ik heb wel een echt toetsenbord ja, dat is voor mij zeker een vereiste! Ik hou van knopjesquote:Op maandag 5 april 2010 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En mooie resolutie net als N900 dat google earth en shit is vet scherp![]()
Ik heb alleen geen echt toetsenbord dat heb jij wel ofniet? Dat is wel handig nog.
Ik heb mee daar nog niet echt mee bezig gehouden.quote:Op maandag 5 april 2010 20:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb wel een echt toetsenbord ja, dat is voor mij zeker een vereiste! Ik hou van knopjes![]()
Typen gaat zoveel fijner, en dan heb je nog ctrl+c v x a s f verzin het maar! Ideaal!
Zijn er op de HD2 een beetje fijne emulators te krijgen?
quote:Op maandag 5 april 2010 19:11 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
wat is het toppunt van autisme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
je vindt het stiekem leuk, wat ist probleem"?quote:Op maandag 5 april 2010 19:38 schreef Edwinuss het volgende:
Tip;
Neuk geen ex vriendinnen, ook niet als ze zeggen dat het alleen om de sex is en het 1 malig is.
Net ondervonden dat mijn sms inbox vol zit met haar naam.
Stiekem leuk, maar zo onverstandig.
We worden hier ook geacht verstand van games te hebben, niet van auto'squote:Op maandag 5 april 2010 20:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Jullie GAM SC'ers doen het niet echt goed in de F1-Manager he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Moet je eens doen, is vast wel allemaal te krijgen! Voor de N900 zijn er al betas van PSX en N64 emu's, dus die zullen er voor de HD2 zeker zijn!quote:Op maandag 5 april 2010 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb mee daar nog niet echt mee bezig gehouden.
Vette shit.. Maar in het geval van de HD2 heb je geen toetsenbord.. Dan lijkt gamen me toch minder relaxed..quote:Op maandag 5 april 2010 20:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Moet je eens doen, is vast wel allemaal te krijgen! Voor de N900 zijn er al betas van PSX en N64 emu's, dus die zullen er voor de HD2 zeker zijn!
True, maar met een 4,3" scherm kan je in ieder geval wel een beetje ruimte kwijt voor virtuele knoppen, al blijft dat nooit hetzelfde als een knop. Maar wel fijn voor pookjes nadoen.quote:Op maandag 5 april 2010 20:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Vette shit.. Maar in het geval van de HD2 heb je geen toetsenbord.. Dan lijkt gamen me toch minder relaxed..
Onderschat?quote:Op maandag 5 april 2010 21:01 schreef Sigmund666 het volgende:
Wooo. De demo van Condemned is echt briljant. Al uitgespeeld op PC, maar op 360 zeker te doen. Echt een van de meest onderschatte games in jaren.
Jep. Maar je hoort er te weinig van. Vooral omdat het spel niet is gebouwd op hele bakken slachting en een personage dat met 999 ammo rondloopt alsof het niks is. Dat maakt het spel juist spannend en onvoorspelbaarquote:Op maandag 5 april 2010 21:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Onderschat?
http://www.metacritic.com(...)emnedcriminalorigins
Nicequote:
Motörhead?quote:Op maandag 5 april 2010 22:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nice
Lennart, weet je wie ik live ga zien op PP?
Admiral Freebeequote:
Geweldigquote:Op maandag 5 april 2010 22:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Admiral Freebee
Die eerste singles van hem
(heb in totaal 5 jaar in België gewoond, dus hem echt op zien komen)
quote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef RitseB het volgende:
Lenny, die hitmachine gaat het maken, ik weet het zeker.
whehequote:Op maandag 5 april 2010 23:44 schreef Rossdale het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/858411/cdd640ca/tettenbelg.html
Ik moest hardop gniffelen
Tetten!!! Grote tetten, kleine tetten! 5 tetten! 2 tetten!quote:Op maandag 5 april 2010 23:44 schreef Rossdale het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/858411/cdd640ca/tettenbelg.html
Ik moest hardop gniffelen
Goed gereedschap idd tegen ingegroeide teennagelsquote:
en als man heb je er ook nog iets aanquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Goed gereedschap idd tegen ingegroeide teennagels
Flesopener onder je nagel zetten en lostrekken die handel
U bedoelt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en als man heb je er ook nog iets aan
Beter om 9 uur smorgens idd! Dan heb je er de rest van de dag last van, tenzij je vrij bentquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:43 schreef koei het volgende:
Brrr, morgen naar de tandartsEn fijn 's middags zodat ik er de hele dag naar uit kan kijken
Wordt een fijne dag dus morgen...
Weltrusten allemaal!
GOLquote:
Dat was gisteren dus en daardoor heb je al een dag in je 5 daagse werkweek vrij gehad.quote:
Ik was gisteren niet vrij hoor..quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat was gisteren dus en daardoor heb je al een dag in je 5 daagse werkweek vrij gehad.
Maar de mensen die wel vrij waren dan? Egoïstquote:
Nee joh gekkie..quote:
Je weet toch BadBoyquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:10 schreef badboynova het volgende:
Zo wat een drukte alweer deze ochtend.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:32 schreef badboynova het volgende:
Aq het gaat lekker met ODST, de Scarab die ik tegen kwam in Kikowani Stn was een eitje om te verslaan.
Ik moet nu enkel nog de missie Data Hive en Coastal Highway nog doen, en dan ben ik alweer klaar met de sp (volgens raptr.com ben ik al 21 uur bezig).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel op legendary hè? Moet jij trouwens ook nog wat van die 'recon' achievements?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:44 schreef Reintji het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel op legendary hè? Moet jij trouwens ook nog wat van die 'recon' achievements?nog niet, dat komt later.
Ik heb pas 17 achievements, dus heb er nog 30 te gaan als ik ze allemaal wil hebben.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Dat gaat hem niet worden, niet een game waar ik warm voor loop.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef AQuila360 het volgende:
Legendary moet je gewoon co-op doen want er zitten wel een paar van die K*t stukjes in!
En als je klaar bent met ODST kun je Katamari van me kopen
Hij zou ook kat stukjes kunnen bedoelenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:53 schreef Edwinuss het volgende:
K*t stukjes? Je bedoelt kut? Hopelijk heb ik het goed.
Kun je nog steeds niet lopenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden, niet een game waar ik warm voor loop.
Ik hoop dat iemand vandaag bij me post kan gaan kijken, want als
het goed is moet gears of war 2 bezorgd zijn.
Ik zag je het van de week spelen, en omdat ik het niet kende ben ik ff op google wezen kijken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je nog steeds niet lopen![]()
Ik dacht dat Katamari ook niet tof zou zijn maar het is toch lachen en best verslavend
Naaaaa na na na na na naa na na naa na na naaaaaaquote:
MIJN post!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zonde inderdaadquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Naaaaa na na na na na naa na na naa na na naaaaaa
heb Katamari Forever op de PS3 maar nog niet zoveel gespeeld.. Zonde eigenlijk want die game is geniaal!
Gequote voor de waarheid!quote:
jouquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:15 schreef badboynova het volgende:
mijn mijn mijn mijn post en niet die van jouw
Youquote:
Uquote:
U2quote:
RHCPquote:
bijna braafquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:15 schreef badboynova het volgende:
mijn mijn mijn mijn post en niet die van jouw
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Naaaaa na na na na na naa na na naa na na naaaaaa
heb Katamari Forever op de PS3 maar nog niet zoveel gespeeld.. Zonde eigenlijk want die game is geniaal!
Dat je GoW2 nog kooptquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Begin jij nou ook alquote:
Ja, me is gewoon debielquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat je GoW2 nog koopt
[..]
Begin jij nou ook al
Ik heb laatst ook nog God of War 2 gekocht, samen met deel 1 en 3quote:
Hij bedoelde Gears of war 2.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook nog God of War 2 gekocht, samen met deel 1 en 3
[ afbeelding ]
Hollands.quote:
Waarom tikte hij GoW dan?quote:
quote:
Omdat de titels vrij verwarrend zijnquote:
Wat gebruik jij als afkorting voor Gears dan? Ik moet bij die afkorting ook altijd eerst aan Gears denken. Dat is normaal volgens mij.quote:
Ik doe mensen echt veel ellende aanquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
L'Aquila herdenkt slachtoffers aardbeving
Waarom was je toen niet op vakantie in Italie flodder?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook nog God of War 2 gekocht, samen met deel 1 en 3
[ afbeelding ]
God of War = ook GoW.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:58 schreef AQuila360 het volgende:
Gears Of War = GoW
Lijkt me duidelijk....
Je gebruikt zelf de afkorting Gears, da's toch prima?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat gebruik jij als afkorting voor Gears dan? Ik moet bij die afkorting ook altijd eerst aan Gears denken. Dat is normaal volgens mij.
quote:
Idd. Dat weten mensen over 100 jaar nog. God of War is dan al lang vergeten. Flutserie!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:58 schreef AQuila360 het volgende:
Gears Of War = GoW
Lijkt me duidelijk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Waar je eigen maar druk over kan makenquote:
Ik probeer bij deze te begrijpen wat je typt maar kom er niet uitquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar je eigen maar druk over kan maken! En Poit, lees dan eerst voordat je iets typt
!
FOUT! Ik zag het logo eerst en wist dat er nintendo stondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:
lame doodsverwensingquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
L'Aquila herdenkt slachtoffers aardbeving
Waarom was je toen niet op vakantie in Italie flodder?
Niet waar, hy gunt je gewoon een vakantiequote:
hij faalt tochquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Niet waar, hy gunt je gewoon een vakantie.
Waarom heb je dat niet zo gelaten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hij faalt toch
die aarsbeving was vorig jaar,toen kende ik fok! nog niet
Flodder is wel super scherp met die woorden allemaal veranderen dat vind ik wel grappig aan hem.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hij faalt toch
die aarsbeving was vorig jaar,toen kende ik fok! nog niet
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Bitches jullie gaan écht te snel met die SC's, ik heb amper tijd om het bij te houden joh!
dit keer ben jij nog eerder dan ik in de SC...quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Bitches jullie gaan écht te snel met die SC's, ik heb amper tijd om het bij te houden joh!
Spank kijk ff het 360 topic hoe ik reageerde op jou aanstaande terugkeer op XBLquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Badboy ik kom strax een fruitmand brengen maar dan stap ik perongeluk hard op je been... meerdere keren perongeluk toevallig.quote:
Het is meer FC dan SC nu ja.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:21 schreef SpankmasterC het volgende:
JAHOOR!quote:
En nu komt het eruit als een slappe straal.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:42 schreef Poit het volgende:
[..]
JAHOOR!
Vroeger, toen poep nog met een lange oe geschreven werd ging het veul sneller hier
En toen kwam er nog geen bagger uit sommige bipsen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
En nu komt het eruit als een slappe straal.
Vroeger, toen Vladimir nog gewoon Victor heettequote:Op dinsdag 6 april 2010 15:42 schreef Gamer_V het volgende:
Vroeger, toen Poit Jezus nog aan het kruis heeft zien hangen.
Vroeger had je geen gaten, maar kuilen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger, toen Vladimir nog gewoon Victor heette
Goede tijden!quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger, toen Vladimir nog gewoon Victor heette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |