Flodder ik keur dit af.quote:
Ach het is weekend en pasen dus wat verwacht je? Dinsdag zijn ze er allemaal weerquote:
okquote:Op zondag 4 april 2010 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Flodder ik keur dit af.
Geen msn achtige onzin meer Morph en Remlof waren duidelijk zat.
Dan werk je 'm bijquote:Op zondag 4 april 2010 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
OP is niet up-to-date helaas.
QFTquote:Op zondag 4 april 2010 22:11 schreef Edwinuss het volgende:
Het was leuker toen AQ en flodder er niet waren. Flodder moet een kloon van iemand zijn.
Zolang als de dansende Maanwalvis de psalmenpotpouri niet opsnuift is er weinig aan de hand qua onzin....quote:Op zondag 4 april 2010 22:13 schreef Misan het volgende:
[..]
QFT
mis de lol er wel in. Nu is het niets anders dan bullshitpraat
ik moest lachenquote:Op zondag 4 april 2010 22:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zolang als de dansende Maanwalvis de psalmenpotpouri niet opsnuift is er weinig aan de hand qua onzin....
AQquote:Op zondag 4 april 2010 22:11 schreef Edwinuss het volgende:
Het was leuker toen AQ en flodder er niet waren. Flodder moet een kloon van iemand zijn.
Jammer genoeg is hy geen kloonquote:Op zondag 4 april 2010 22:11 schreef Edwinuss het volgende:
iddquote:Op zondag 4 april 2010 22:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jammer genoeg is hy geen kloon,de mods hadden van de week een kloonscan bij aq en slodder uitgevoerd.
Flodder is een echt iemand![]()
Als een negert president van Amerika kan worden, dan kan dit zeker ookquote:
Als download niet toch? Daar was hij 15 dacht ik...quote:Op zondag 4 april 2010 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw Koei! Op de psp vragen ze 27 euro voor fat princess! Dat is iets te veel van het goede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |