Glockquote:Op zondag 4 april 2010 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar bestaat jouw team ook alweer uit?
Alleen FI levert nog punten op (eigenlijk).quote:Op zondag 4 april 2010 12:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Glock
Kovalainen
Virgin chassis
Force India motor
Ja idd... Dus dat schiet niet echt op. Eerst maar eens op zoek naar een ander chassis..quote:Op zondag 4 april 2010 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen FI levert nog punten op (eigenlijk).
Inderdaad. Lijkt me zeer verstandig.quote:Op zondag 4 april 2010 12:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd... Dus dat schiet niet echt op. Eerst maar eens op zoek naar een ander chassis..
Ik denk dat het enige wat ik kan veranderen is het Virgin chassis naar die van Torro Rosso.. Naja die finishen tenminste nogquote:Op zondag 4 april 2010 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Lijkt me zeer verstandig.
Ik ga Trulli inwisselen voor, Sutil, denk ik. Denk ook niet dat er meer te betalen is.![]()
En dan hopelijk de race erna kan ik een beter chassis of motor kopen. Maar dat zal er waarschijnlijk nog wel niet inzitten.
TR doet het wel redelijk. Ik heb zowel het chassis als de motor van hen. En dan ook nog Alguersuariquote:Op zondag 4 april 2010 12:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik denk dat het enige wat ik kan veranderen is het Virgin chassis naar die van Torro Rosso.. Naja die finishen tenminste nog
Ja maar dat is opzich ook niet echt slim he... Als hij uitvalt ben je meteen een hoop punten kwijt..quote:Op zondag 4 april 2010 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
TR doet het wel redelijk. Ik heb zowel het chassis als de motor van hen. En dan ook nog Alguersuari
Dat weet ik.quote:Op zondag 4 april 2010 12:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar dat is opzich ook niet echt slim he... Als hij uitvalt ben je meteen een hoop punten kwijt..
We blijven in de race.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Gezien de "blessuregevallen".... en die Bosschaart had direct rood moeten krijgenquote:
Er hadden er wel meer rood moeten hebben bij ADO volgens de commentator.quote:Op zondag 4 april 2010 14:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gezien de "blessuregevallen".... en die Bosschaart had direct rood moeten krijgen
quote:Op zondag 4 april 2010 14:36 schreef jna het volgende:
Ik heb volgens mij iets beschadigd in m'n enkel toen ik bij die goal van de bank spong en een rondje door de kamer rende
+7 blessuretijdquote:Op zondag 4 april 2010 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sport kijken/luisteren is tegenwoordig ook al niet gezond.
![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 15:28 schreef jna het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)kers_op_geensti.htmlals je gaat inbreken midden op de dag, doe dan minstens een bivakmuts op.
Uuuh, ik weet niet of je die foto hier mag plaatsenquote:Op zondag 4 april 2010 15:28 schreef jna het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)kers_op_geensti.htmlals je gaat inbreken midden op de dag, doe dan minstens een bivakmuts op.
Daar dacht ik inderdaad ook net aan.quote:Op zondag 4 april 2010 15:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, ik weet niet of je die foto hier mag plaatsen
Waarom nietquote:Op zondag 4 april 2010 15:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, ik weet niet of je die foto hier mag plaatsen
Nah, in principe mag je toch geen foto's van dieven/misdadigers/wat dan ook plaatsen?quote:Op zondag 4 april 2010 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom niet
Als je er maar een bronvermelding bij zet toch![]()
Het enige waar je mee zit is portretrecht toch? Wie zegt dat ze aan het inbreken zijn, wie weet was het hun huis en lag de sleutel nog binnenquote:Op zondag 4 april 2010 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, in principe mag je toch geen foto's van dieven/misdadigers/wat dan ook plaatsen?
Gaat het zo makkelijk?quote:Op zondag 4 april 2010 15:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Het enige waar je mee zit is portretrecht toch? Wie zegt dat ze aan het inbreken zijn, wie weet was het hun huis en lag de sleutel nog binnen
Dus als ze hun portretrecht willen beschermen, laat ze zich maar melden
Geen idee, maar zo denk ik er overquote:
Mja, maar daar denkt Fok anders overquote:Op zondag 4 april 2010 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee, maar zo denk ik er over
Deze jongens hebben wat mij betreft niet zoveel rechten meer
Boot, kom er maar in!
Zegt de kenner?quote:
Daar zouden we het hier niet over hebben.quote:
Oh, sorryquote:Op zondag 4 april 2010 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zouden we het hier niet over hebben.
Die hadden echt.... een OH KUT momentjequote:Op zondag 4 april 2010 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
En lach en zwaai als iemand een foto van je neemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op zondag 4 april 2010 16:50 schreef jna het volgende:
Ik heb een beetje jeuk aan m'n oog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit gaan sommige mensen vast niet leuk vinden![]()
soort zoekt soort.quote:Op zondag 4 april 2010 17:07 schreef Bootje84 het volgende:
Hoor zojuist dat 20 man ff los waren gegaan in de tent waar ik gisteren uitgegaan was. 3 uitsmijters vs 20 dronken IerenDe helden..
(was club Daniels..) Paupertent
quote:Op zondag 4 april 2010 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Rot ff lekker op naar VBL wil je, met dat gezeik iedere keer
I guess the Irishs wonquote:Op zondag 4 april 2010 17:07 schreef Bootje84 het volgende:
Hoor zojuist dat 20 man ff los waren gegaan in de tent waar ik gisteren uitgegaan was. 3 uitsmijters vs 20 dronken IerenDe helden..
(was club Daniels..) Paupertent
Schijnt dat menig kaak gebroken was.. Aan de Ierse kant...quote:
met dronken Ieren moet je oppassenquote:Op zondag 4 april 2010 17:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Schijnt dat menig kaak gebroken was.. Aan de Ierse kant...
Set van Cerf & Mitiska is errug lekkerquote:
Doet me niksquote:
Echt?quote:
Walgelijkquote:Op zondag 4 april 2010 18:37 schreef jna het volgende:
Hoewel "Jo met de banjo" natuurlijk wel 1 van de mooiste nummers ooit is
De wandelclubquote:Op zondag 4 april 2010 18:37 schreef jna het volgende:
Hoewel "Jo met de banjo" natuurlijk wel 1 van de mooiste nummers ooit is
Wat een kut lied.quote:Op zondag 4 april 2010 19:03 schreef Piles het volgende:
[..]
De wandelclub
Nooit geweten dat het zo heette
quote:Op zondag 4 april 2010 17:07 schreef Bootje84 het volgende:
de tent waar ik gisteren uitgegaan was [..] Paupertent
quote:Op zondag 4 april 2010 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Het is zo slecht dat het briljant is
quote:Op zondag 4 april 2010 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
En ik heb me de hele dag toch een koppijn.. noh, 't is niet normaal meer. Dikke bult ook
. Blijft moeilijk blijkbaar, een dienblad vasthouden
.
Maar wij hadden ditquote:Op zondag 4 april 2010 21:18 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga ook een keer ergens anders uit dan normaal
http://oss.kliknieuws.nl/(...)itgaansnacht-in-uden
Heb wel 1 vechtpartijtje gezien maar meer ook niet.. Sommige mensen zijn ook zo kansloos
Of je probeert een politieauto te droogneukenquote:VALKENSWAARD - Op de Grote Markt in Valkenswaard is zondagochtend rond kwart over drie een 21-jarige man uit Someren aangehouden.
Hij zou kort daarvoor daar een aantal keer tegen een politieauto zijn gesprongen. De man is aangehouden voor baldadigheid. Hij is na verhoor met een proces-verbaal in vrijheid gesteld.
quote:Op zondag 4 april 2010 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gisternacht een stel bierglazen gekopt..
Toch niet?quote:Op zondag 4 april 2010 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is ook niet één van mijn meest favoriete bezigheden hoor.
en bedankt voor de kinderenquote:Paus Benedictus XVI heeft zich zondag na de paasmis op het Sint Pietersplein in Vaticaanstad traditioneel gericht tot de Nederlandstalige gelovigen.
Hij wenste hen in het Nederlands een 'zalig Pasen' en sprak zijn 'hartelijke dank' uit voor de bloemen uit Nederland. Het was de vijfde keer dat Benedictus de paasmis leidde.
De bloemen voor de paasviering werden voor het 25e jaar geschonken door de Nederlandse sierbloemensector.
(04-04-10 13:30) Categorie: Tuinbouw
Dan kom ik niet naar een meet ookquote:Op zondag 4 april 2010 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is ook niet één van mijn meest favoriete bezigheden hoor.
quote:Op zondag 4 april 2010 21:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar wij hadden dit:
[..]
Of je probeert een politieauto te droogneuken.
quote:Op zondag 4 april 2010 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor jouw glazen wil ik wel een uitzondering maken hoor! Die kop ik met liefde.
Vind 't ergens wel mooi om te zien hoe de rooms-katholieke kerk zich steeds meer belachelijk maakt.quote:Op zondag 4 april 2010 21:23 schreef PieterBas het volgende:
en wij dit
Paus bedankt voor de bloemen
[..]
en bedankt voor de kinderen
quote:
quote:Nic Chagall – Monday Bar Loved track August 2009
Het is een beladen term.. maar ik zeg het toch.. wir haben es nicht gewusstquote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vind 't ergens wel mooi om te zien hoe de rooms-katholieke kerk zich steeds meer belachelijk maakt.
Die vergelijking met antisemitisme trouwens. Hoe misplaatst
. En waar was de kerk tijdens (en NA!) de Jodenvervolging eigenlijk?
Is er uberhaupt wel iets te doen in valkenswaard?quote:Op zondag 4 april 2010 21:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, wat verwacht je dan van dat boerenvolk uit someren.
Ik heb iemand horen zeggen dat de RK kerk geen zelfreflectie heeft en weigert de hand in eigen boezen te steken. Dat is volgens mij exact wat er zo gruwelijk mis mee isquote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vind 't ergens wel mooi om te zien hoe de rooms-katholieke kerk zich steeds meer belachelijk maakt.
Die vergelijking met antisemitisme trouwens. Hoe misplaatst
. En waar was de kerk tijdens (en NA!) de Jodenvervolging eigenlijk?
Ik heb hem nog gehoord in zn set gister, nadat jij hem ff ID-dequote:
Ja hoorquote:Op zondag 4 april 2010 21:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is er uberhaupt wel iets te doen in valkenswaard?
kloptquote:Op zondag 4 april 2010 21:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb hem nog gehoord in zn set gister, nadat jij hem ff ID-de
Jaquote:Op zondag 4 april 2010 21:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
klopt
onder het kopje.. lekker zonnetje, oogjes dicht en lekker genieten
En op zich is dat niet zo vreemd als je bedenkt dat de paus iemand voor moet stellen die niks fout kan doenquote:Op zondag 4 april 2010 21:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb iemand horen zeggen dat de RK kerk geen zelfreflectie heeft en weigert de hand in eigen boezen te steken. Dat is volgens mij exact wat er zo gruwelijk mis mee is
idd en dat staat me ook zo enorm tegen aan de RK-kerkquote:Op zondag 4 april 2010 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En op zich is dat niet zo vreemd als je bedenkt dat de paus iemand voor moet stellen die niks fout kan doen.
ook het missen van "common sense" staat me ook tegen.. Als een Paus roept dat condooms juist AIDS veroorzaken, snap ik ook wel dat hij niet vooraan heeft gezeten bij seksuele voorlichtingquote:Op zondag 4 april 2010 21:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
idd en dat staat me ook zo enorm tegen aan de RK-kerk
Dien!quote:
reksquote:
Ja en het erge is nog, dat iedereen dat dan nog pikt ookquote:Op zondag 4 april 2010 21:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ook het missen van "common sense" staat me ook tegen.. Als een Paus roept dat condooms juist AIDS veroorzaken, snap ik ook wel dat hij niet vooraan heeft gezeten bij seksuele voorlichting
En de reden dat dit eeuwen 'goed' gegaan is, is omdat 't zo'n gesloten systeem met een hoge mate van hiërarchie en afhankelijkheidsrelaties is. Hoe kan je je als kind verweren tegen zo'n figuur?quote:Op zondag 4 april 2010 21:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
idd en dat staat me ook zo enorm tegen aan de RK-kerk
en dan een of andere bisschop roept... als je een 12 jarige maagd pakt.. ben je er weer zo van af..quote:Op zondag 4 april 2010 21:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en het erge is nog, dat iedereen dat dan nog pikt ook
Have funquote:
In dat opzicht dus geen haar beter dan de Islam.quote:Op zondag 4 april 2010 21:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En de reden dat dit eeuwen 'goed' gegaan is, is omdat 't zo'n gesloten systeem met een hoge mate van hiërarchie en afhankelijkheidsrelaties is. Hoe kan je je als kind verweren tegen zo'n figuur?
En dan ook nog de hypocrisie hebben om anderen te vertellen wat ze fout doen en opleggen hoe ze moeten leven terwijl ze het stelselmatig kindermisbruik bagatelliseren..
Noh, krijg een dikke.
En dan is er meer dan misbruik. Denk aan mishandeling, beïnvloeding van de politiek, kinderarbeid, zwart geld. Wie er iets van probeerde te zeggen werd niet gehoord, de kerk had teveel macht.
Kijk eens naar die al dat goud, glas in lood, die kerken, naar het vaticaan. Het is niet voor te stellen hoeveel vermogen de RK-kerk bezit. Allemaal verkregen door het parasiteren op de samenleving.
Want in andere opzichten is het christendom wel 'beter' dan de islam?quote:Op zondag 4 april 2010 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In dat opzicht dus geen haar beter dan de Islam.
De Islam is stiekem zo slecht nog nietquote:Op zondag 4 april 2010 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In dat opzicht dus geen haar beter dan de Islam.
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want in andere opzichten is het christendom wel 'beter' dan de islam?
Op zich is met de Islam niets mis, net zoals er met het Christendom niets mis is. Echter gaat het bji de volgelingen fout.quote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De Islam is stiekem zo slecht nog niet
Chuck, Big Bang Theory, How I Met Your Mother als je leuke comedy series wil. Wat vind je verder leuk?quote:Op zondag 4 april 2010 22:00 schreef DjRex89 het volgende:
Dien!
Welke series had je me ook alweer aangeraden? Want alle afleveringen van IT Crowd heb ik al bijna gezien en dat was echt geniaal
Big Bang Theoryquote:Op zondag 4 april 2010 22:00 schreef DjRex89 het volgende:
Dien!
Welke series had je me ook alweer aangeraden? Want alle afleveringen van IT Crowd heb ik al bijna gezien en dat was echt geniaal
Ik noem de Kruisvaardersquote:Op zondag 4 april 2010 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich is met de Islam niets mis, net zoals er met het Christendom niets mis is. Echter gaat het bji de volgelingen fout.
Ik vond godsdienst op zich niet zo'n heel ramp op school.. maar in tegenstelling tot andere basisscholen in mijn woonplaats krijgen wij wel ook les over het Jodendom en de Islam.quote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
Eerste wat er moet gebeuren is de inmenging van geloof in het onderwijs afschaffen. De eerste fatsoenlijke partij die zich daar hard voor maakt heeft mijn stem.
Optyfen met dat geïndoctrineer van kinderen. Laat ze dat maar lekker zelf beslissen. Tuurlijk zit je dan nog met de ouders maar dan krijgen ze op school iig wel objectieve en correcte informatie. Kunnen ze mooi zelf een keer kritisch naar die verhaaltjes kijken.
Wie maakt mij president?
Die zijn ook wel een dikke vette "quote:
Ik ben niet zo van de Amerikaanse comedy's, dat is altijd zo overdreven nep.. Ik vind Britse comedy's zoals IT Crowd echt geweldig. Ga zo "The Office" kijken denk ik, ben benieuwd of dat wat is.quote:Op zondag 4 april 2010 22:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Chuck, Big Bang Theory, How I Met Your Mother als je leuke comedy series wil. Wat vind je verder leuk?
Godsdienstleer is natuurlijk niet slecht als je het maar breed en vanuit een neutraal standpunt brengt zodat kinderen zélf een mening kunnen vormen. Daar gaat het om.quote:Op zondag 4 april 2010 22:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vond godsdienst op zich niet zo'n heel ramp op school.. maar in tegenstelling tot andere basisscholen in mijn woonplaats krijgen wij wel ook les over het Jodendom en de Islam.
Lostquote:Op zondag 4 april 2010 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die zijn ook wel een dikke vette "" waard ja.
Of wat dacht je van de pogingen alle afrikaantjes te bekeren. Of de slachtingen in zuid-amerika
?
Goed, ik blijf aan het'en, ik ga lekker lost kijken
.
!
Mja, i know.quote:
Al geneukt?quote:Op zondag 4 april 2010 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, i know.
Ik was bij S3 gestopt.. toen heeft een vrouwmenschhh mij gedwongen verder te kijken (toen ze al bij S5 oid waren) en nu kijk ik het maar af ook
.
Is inderdaad een goed voorbeeld van de vogelingen die in de fout gaan.quote:
Is geniaalquote:Op zondag 4 april 2010 22:28 schreef DjRex89 het volgende:
Toch maar aan een aflevering van The Big Bang Theory begonnen en is idd best leuk
quote:
Ja tochquote:Op zondag 4 april 2010 22:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang ie dat maar af en toe blijft doen maken we ons geen zorgen![]()
Kom je nu mee als het al is afgelopen.quote:Op zondag 4 april 2010 22:38 schreef jna het volgende:
Burt. Heb je deadline gezien? Heel veel vivienne
De herhaling komt straks om 12 uur.quote:Op zondag 4 april 2010 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom je nu mee als het al is afgelopen.![]()
Zo hard kan ik toch niet rijden gekquote:Op zondag 4 april 2010 22:40 schreef The_Dean het volgende:
Wie zich binnen nu en een kwartier meld bij Shell Honsdiep aan de A73 krijgt van mij een bakje koffie.
Die hou je van me tegoed!quote:
Wordt krap in acht minuten, maar ik doe mijn best.quote:Op zondag 4 april 2010 22:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Zo eerst even koffie scoren
Wie zich binnen nu en een kwartier meld bij Shell Honsdiep aan de A73 krijgt van mij een bakje koffie.
Jammerquote:Op zondag 4 april 2010 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt krap in acht minuten, maar ik doe mijn best.![]()
Snelheid van 1500 km/h is nodig om het te redden (in acht minuten).Dat haalt mijn auto net niet.
![]()
quote:
Dat ligt dan allemaal op de routequote:Op zondag 4 april 2010 22:53 schreef jna het volgende:
Ga gewoon via Zeeland terug Dean! En dan richting Delft, Den Haag.
Ben toch veel te verlegenquote:
Lekker slapen Lucciequote:
quote:
Chicks hosselen?quote:Op zondag 4 april 2010 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Halloooo, waarom denk je dat iedereen in deze SC zit
Vuile racist is die Deanquote:Op zondag 4 april 2010 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
He just hates us because we is black.
Ja dan kan je nog wel mensen meeten uit de SCquote:Op zondag 4 april 2010 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Halloooo, waarom denk je dat iedereen in deze SC zit
Das ook weer zoquote:Op zondag 4 april 2010 23:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dan kan je nog wel mensen meeten uit de SC
Wie waren er toen die er nu nog zijn hier?quote:Op zondag 4 april 2010 23:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Das ook weer zo![]()
En mijn ervaring is dat dat heel gezellig was
Ja, dat zal het zijnquote:Op zondag 4 april 2010 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
He just hates us because we is black.
Dat zal niet neequote:
Ik kan me de laatste keer niet eens meer herinneren. Ik dacht eerst vorige zomer, maar dat klopt niet. Waarschijnlijk al meer dan een jaar geleden ofzoquote:
Kan goedquote:
Heb je de reclames niet gezien? Het is echt waarquote:Op zondag 4 april 2010 23:22 schreef jna het volgende:
Even serieus, heeft Frans duijts een real life soap?!?!?!!!!!!!
Ik ga emigreren
Begin eens met de users in Zeelandquote:Op zondag 4 april 2010 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer niet eens meer herinneren. Ik dacht eerst vorige zomer, maar dat klopt niet. Waarschijnlijk al meer dan een jaar geleden ofzo
[..]
Kan goed
Maar vandaar dat ik lichtelijk cynisch over meeten ben
misschien was het wel een 1 april grapquote:Op zondag 4 april 2010 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je de reclames niet gezien? Het is echt waar
Dean is geen luctor. Die komt er echt wel ergens naartoe.quote:Op zondag 4 april 2010 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Met die logica is Dean als laatste aan de beurt
quote:Op zondag 4 april 2010 23:26 schreef jna het volgende:
[..]
Dean is geen luctor. Die komt er echt wel ergens naartoe.
quote:Op zondag 4 april 2010 23:26 schreef jna het volgende:
[..]
Dean is geen luctor. Die komt er echt wel ergens naartoe.
quote:Op zondag 4 april 2010 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Maar afstand doet 't m niet, met m'n autootje is dat geen probleem meer
Met zo'n instelling word het dus niks!quote:Op zondag 4 april 2010 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
En een datum, waar ik veel succes mee wens
Ik hoor het wel
Daar is ie Zeeuw voorquote:Op zondag 4 april 2010 23:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met zo'n instelling word het dus niks!
Na een keer of 5 proberen geef je het wel opquote:Op zondag 4 april 2010 23:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met zo'n instelling word het dus niks!
Was de laatste keer niet uuuhm, ja wat was dat ook alweerquote:Op zondag 4 april 2010 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer niet eens meer herinneren. Ik dacht eerst vorige zomer, maar dat klopt niet. Waarschijnlijk al meer dan een jaar geleden ofzo
[..]
Kan goed
Maar vandaar dat ik lichtelijk cynisch over meeten ben
2008 denk ik dan eerderquote:Op maandag 5 april 2010 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was de laatste keer niet uuuhm, ja wat was dat ook alweerIk gok rond mei 2009? Met Yup en Yes?
Volgens mij ook jaquote:
The Killers was de laatste keer dat ik jou gezien heb, en dat was pinksteren 2009quote:Op maandag 5 april 2010 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was de laatste keer niet uuuhm, ja wat was dat ook alweerIk gok rond mei 2009? Met Yup en Yes?
Neen, 2009quote:
Oh mij, jaaaaaquote:Op maandag 5 april 2010 00:08 schreef Piles het volgende:
[..]
The Killers was de laatste keer dat ik jou gezien heb, en dat was pinksteren 2009
Ik kijk ook maar eensquote:
Dan was het voorjaar 2009quote:
Jaar geleden, tijd gaat snelquote:Oh mij, jaaaaaKillers
Ook alweer lang geleden
Dat kan niet. Die meet was tijdens m'n eerste stage periode en die begon feb 2008.quote:Op maandag 5 april 2010 00:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neen, 2009
[..]
Oh mij, jaaaaaKillers
Ook alweer lang geleden
Ken beeestquote:
Ja, de eerste meet was zomer/voorjaar 2008, dat kloptquote:Op maandag 5 april 2010 00:11 schreef jna het volgende:
[..]
Dat kan niet. Die meet was tijdens m'n eerste stage periode en die begon feb 2008.
Wij hebben ook nog wat kleinere meets gehadquote:Op maandag 5 april 2010 00:11 schreef jna het volgende:
[..]
Dat kan niet. Die meet was tijdens m'n eerste stage periode en die begon feb 2008.
Oh op die gestolen fietsquote:Op maandag 5 april 2010 00:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog wat kleinere meets gehad
Die jaquote:
Ik hou het stoepquote:
Met L.no, jna en Pualaquote:
Puala, Dean, L.no, Milou, Dzjenn.quote:Op maandag 5 april 2010 00:25 schreef Piles het volgende:
Wordt zo onderhand tijd voor een wie-meet-met-wie-lijstje
Mn huisgenoot ouwequote:
L.no, jna, Puala.quote:Op maandag 5 april 2010 00:25 schreef Piles het volgende:
Oh, gaan we echt zo'n lijstje doenquote:Op maandag 5 april 2010 00:25 schreef Piles het volgende:
quote:Op maandag 5 april 2010 00:34 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan als jullie nu al samenwonen
Cees, Eyp, Cue, Cali, Yesse, Dzjenn., volgens mij vergeet ik nog mensenquote:Op maandag 5 april 2010 00:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, gaan we echt zo'n lijstje doen
Bart, Eyup (G.Fawkes), Cue, Yesse
Zoveel mensen zitten er niet in deze SC tochquote:Op maandag 5 april 2010 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Cees, Eyp, Cue, Cali, Yesse, Dzjenn., volgens mij vergeet ik nog mensen![]()
Nee, dat is waar, maar tochquote:Op maandag 5 april 2010 00:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoveel mensen zitten er niet in deze SC toch
Dat Deadline is best spannend
Ik ookquote:Op maandag 5 april 2010 00:46 schreef jna het volgende:
Ik heb Bart al zovaak gemeet
in m'n mooiste dromen
Is dit pas de eerste aflevering die je ziet? Want er zit een verhaal per aflevering in en een verhaal over het gehele seizoen.quote:Op maandag 5 april 2010 00:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoveel mensen zitten er niet in deze SC toch
Dat Deadline is best spannend
Oeh, inside story. Tell mequote:Op maandag 5 april 2010 00:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar tochToen jij Cali misliep
Dat was een lange dag treinen toenquote:Op maandag 5 april 2010 00:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar tochToen jij Cali misliep
Jep, eerste keerquote:Op maandag 5 april 2010 00:47 schreef jna het volgende:
[..]
Is dit pas de eerste aflevering die je ziet? Want er zit een verhaal per aflevering in en een verhaal over het gehele seizoen.
Dan zou ik de vorige uitzendingen ook gaan kijken op uitzending gemistquote:Op maandag 5 april 2010 00:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was een lange dag treinen toen![]()
![]()
[..]
Jep, eerste keerMaar eens vaker kijken
Bart, Yenice, Eyup, Renate en Cali in Utrecht. Ik moest herkansing maken en zou daarna die kant op komen. Toen ik er bijna was, moesten Renate en Cali weg. Dus toen direct weer terug naar Rotterdamquote:
Jaquote:Op maandag 5 april 2010 00:49 schreef Bravebart het volgende:
Is Deadline die serie die we altijd kijken met Viv, Jan?
quote:
Zal ik eens doenquote:Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zou ik de vorige uitzendingen ook gaan kijken op uitzending gemist
Maar daar hebben we nog wel ff gemeet toch?quote:Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Bart, Yenice, Eyup, Renate en Cali in Utrecht. Ik moest herkansing maken en zou daarna die kant op komen. Toen ik er bijna was, moesten Renate en Cali weg. Dus toen direct weer terug naar Rotterdam
Jawel, we zijn toen met z'n 4en nog ff naar Rotterdam geweestquote:Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar daar hebben we nog wel ff gemeet toch?
Nee, ik lig al in bedquote:Op maandag 5 april 2010 00:51 schreef jna het volgende:
Wil je zeggen dat je niet aan het kijken bent Burt?
deze aflvering is ze superveel in beeld juist
Ojaquote:Op maandag 5 april 2010 00:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel, we zijn toen met z'n 4en nog ff naar Rotterdam geweest
Nee, dat was de na-4-maart-meetquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat was de na-4-maart-meetToen met die bucket
Ja, hahahahahaquote:Op maandag 5 april 2010 00:54 schreef Piles het volgende:
En toen die keer met die spoor-stroomstoring rond Rotterdam nog, op zondagavond
Ik voelde net een mooie roddel aankomenquote:Op maandag 5 april 2010 00:56 schreef Bravebart het volgende:
Uuuuh, ho![]()
Yup en Yesse tegelijk that is
Ik dacht alquote:Op maandag 5 april 2010 00:56 schreef Bravebart het volgende:
Uuuuh, ho![]()
Yup en Yesse tegelijk that is
Gepareerdquote:Op maandag 5 april 2010 00:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik voelde net een mooie roddel aankomen
quote:
Misschien is ie nu eindelijk aan het opletten ipv FOK!kenquote:Op maandag 5 april 2010 01:04 schreef jna het volgende:
Ik zie 'm al zitten met z'n telefoon in de auto
Of staat ie in een vangrailquote:Op maandag 5 april 2010 01:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien is ie nu eindelijk aan het opletten ipv FOK!ken
quote:Op maandag 5 april 2010 01:10 schreef jna het volgende:
Als ie echt een baas is pakt ie straks de LaPo en opent ie een nieuwe MET OP
Dan maken wij m wel ff vol.quote:Op maandag 5 april 2010 01:13 schreef jna het volgende:
Maar straks verongelukt ie voordat ie op invoeren kan drukken. Zitten wij zonder nieuw topic.
Stage SC # 1359: FOK!ken tijdens rijden is niet handigquote:Op maandag 5 april 2010 01:14 schreef jna het volgende:
En zullen we nooit weten welke TT als laatste door z'n hoofd ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |