Glockquote:Op zondag 4 april 2010 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar bestaat jouw team ook alweer uit?
Alleen FI levert nog punten op (eigenlijk).quote:Op zondag 4 april 2010 12:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Glock
Kovalainen
Virgin chassis
Force India motor
Ja idd... Dus dat schiet niet echt op. Eerst maar eens op zoek naar een ander chassis..quote:Op zondag 4 april 2010 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen FI levert nog punten op (eigenlijk).
Inderdaad. Lijkt me zeer verstandig.quote:Op zondag 4 april 2010 12:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd... Dus dat schiet niet echt op. Eerst maar eens op zoek naar een ander chassis..
Ik denk dat het enige wat ik kan veranderen is het Virgin chassis naar die van Torro Rosso.. Naja die finishen tenminste nogquote:Op zondag 4 april 2010 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Lijkt me zeer verstandig.
Ik ga Trulli inwisselen voor, Sutil, denk ik. Denk ook niet dat er meer te betalen is.![]()
En dan hopelijk de race erna kan ik een beter chassis of motor kopen. Maar dat zal er waarschijnlijk nog wel niet inzitten.
TR doet het wel redelijk. Ik heb zowel het chassis als de motor van hen. En dan ook nog Alguersuariquote:Op zondag 4 april 2010 12:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik denk dat het enige wat ik kan veranderen is het Virgin chassis naar die van Torro Rosso.. Naja die finishen tenminste nog
Ja maar dat is opzich ook niet echt slim he... Als hij uitvalt ben je meteen een hoop punten kwijt..quote:Op zondag 4 april 2010 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
TR doet het wel redelijk. Ik heb zowel het chassis als de motor van hen. En dan ook nog Alguersuari
Dat weet ik.quote:Op zondag 4 april 2010 12:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar dat is opzich ook niet echt slim he... Als hij uitvalt ben je meteen een hoop punten kwijt..
We blijven in de race.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Gezien de "blessuregevallen".... en die Bosschaart had direct rood moeten krijgenquote:
Er hadden er wel meer rood moeten hebben bij ADO volgens de commentator.quote:Op zondag 4 april 2010 14:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gezien de "blessuregevallen".... en die Bosschaart had direct rood moeten krijgen
quote:Op zondag 4 april 2010 14:36 schreef jna het volgende:
Ik heb volgens mij iets beschadigd in m'n enkel toen ik bij die goal van de bank spong en een rondje door de kamer rende
+7 blessuretijdquote:Op zondag 4 april 2010 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sport kijken/luisteren is tegenwoordig ook al niet gezond.
![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 15:28 schreef jna het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)kers_op_geensti.htmlals je gaat inbreken midden op de dag, doe dan minstens een bivakmuts op.
Uuuh, ik weet niet of je die foto hier mag plaatsenquote:Op zondag 4 april 2010 15:28 schreef jna het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)kers_op_geensti.htmlals je gaat inbreken midden op de dag, doe dan minstens een bivakmuts op.
Daar dacht ik inderdaad ook net aan.quote:Op zondag 4 april 2010 15:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, ik weet niet of je die foto hier mag plaatsen
Waarom nietquote:Op zondag 4 april 2010 15:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, ik weet niet of je die foto hier mag plaatsen
Nah, in principe mag je toch geen foto's van dieven/misdadigers/wat dan ook plaatsen?quote:Op zondag 4 april 2010 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom niet
Als je er maar een bronvermelding bij zet toch![]()
Het enige waar je mee zit is portretrecht toch? Wie zegt dat ze aan het inbreken zijn, wie weet was het hun huis en lag de sleutel nog binnenquote:Op zondag 4 april 2010 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, in principe mag je toch geen foto's van dieven/misdadigers/wat dan ook plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |