Hmm tis pas 10u, trein naar deventer is ong 25min, dus je bent voor 11u thuis, toch?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jewa, en zo nog met de bus naar huis
Mwah, kom er één keer per jaar ofzo.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:48 schreef Redbaron het volgende:
Is dat zo speciaal voor jou dan?
Klopt ja. Heb er o.a. familie wonen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:56 schreef Redbaron het volgende:
Hmm jij woont volgens profiel in Ljouwert. Wat hest met Tukkerland?
van oldenzaal naar deventerquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Cool! Treinen.
Van waar naar waar gaat de reis?
Te heerschenquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bijna heel ToF zit volgende week in Enschede
En dan een groot deel met de bus?quote:
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan een groot deel met de bus?Kut ProRail...
Achja, leuk is anders.. Ben nu wel in deventerquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Wees blij dat ze het in t weekend doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Pfff... Hoe vaak ProRail wel niet bezig is met het spoor. Het is zot. Ik heb sowieso een hekel aan lange afstanden met de bus omdat ik dan misselijk word... En je bent meteen minimaal een half uur langer onderweg.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Wees blij dat ze het in t weekend doen.
Ze zullen toch onderhoud aan het spoor moeten plegen..en ze doen het in t weekend. Helemaal goed tochquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff... Hoe vaak ProRail wel niet bezig is met het spoor. Het is zot. Ik heb sowieso een hekel aan lange afstanden met de bus omdat ik dan misselijk word... En je bent meteen minimaal een half uur langer onderweg.
Wel liever in het weekend ja. Ze zijn niet gek... werken aan het spoor mag niet overdag tenzij strikt noodzakelijk. Dat moet in het weekend of 's nachts. En als je ziet hoe het spoor er in Nederland bij ligt, vraag je je af wat voor onderhoud dat is. Maar goed, tegenhouden doe je ze niet en uiteindelijk is het nodig.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze zullen toch onderhoud aan het spoor moeten plegen..en ze doen het in t weekend. Helemaal goed toch
Om 23:00? Schandalig!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er zit een duif op ons balkon te broeden
Mja, ook dat ken ik.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:07 schreef Redbaron het volgende:
Dr zit een duif boven mijn balkon te koeren, kutbeest lawaai te maken sochtends als ik wil slapen
Ruig!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vorig jr zaten ze op t balkon, toen de eier maar kapot getrapt.
Whaha hoe verzint ze het.quote:Op zondag 4 april 2010 05:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
verhaal over niks, wat heeft de politie agent gedaan
WAT een topic![]()
![]()
Hehequote:Op zondag 4 april 2010 09:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo maar geen joint roken, dan word in ontslagen
Denk het wel, vorig jaar was dat wel zoquote:Op zondag 4 april 2010 11:23 schreef Ballantines het volgende:
Op naar de schoonfamilie dan maar
Btw, iemand nog naar 't paasvuur in glanerbrug? Is toch vanavond?
Was dat maar zoquote:Op zondag 4 april 2010 11:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Van de drank + eieren?
Paasvirusquote:Op zondag 4 april 2010 11:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Was dat maar zo![]()
Ik denk een virusje te pakken of zo. Vorig jaar met Pasen had ik precies hetzelfde
Selmaquote:
Joa kloptquote:Op zondag 4 april 2010 16:08 schreef rulerofdeath het volgende:
maarrem justin, we moeten nog steeds een keer onmeunig bier gaan drinken
Niet meer stoned iig. Beetje loom, maar ik hoef verder toch niks te doen.quote:
Hmm ik doe ook al helemaal niks sinds vrijdagavond, dat gaat wel vervelenquote:Op zondag 4 april 2010 16:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet meer stoned iig. Beetje loom, maar ik hoef verder toch niks te doen.
Ga dan iets doen!quote:
Niet? Ik krijg vandaag 150%quote:Op zondag 4 april 2010 09:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pasen
Werken met Pasen
Geen extra loon krijgen op een feestdag
Antiklacht: fucking drukte
zal wel mega druk zijn bij bruinsquote:Op zondag 4 april 2010 16:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga dan iets doen!
Hardlopen, op bezoek bij je ouders, paaseieren schilderen desnoods
Spelletjes spelen.. Bel kameratski's op en ga vanavond ook naar BRUINSSSSSSS
Hopelijk leer je Nederlands...quote:
Ben al bij mn ma, spelletje al gespeeld, eier al op en geen geld voor bruins....quote:Op zondag 4 april 2010 16:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga dan iets doen!
Hardlopen, op bezoek bij je ouders, paaseieren schilderen desnoods
Spelletjes spelen.. Bel kameratski's op en ga vanavond ook naar BRUINSSSSSSS
quote:Op zondag 4 april 2010 17:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hopelijk leer je Nederlands...
Ga net als IK....
natuurlijk goedemorgen Nathquote:
ga op de kop staan en dubbeltjes poepenquote:Op zondag 4 april 2010 17:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ben al bij mn ma, spelletje al gespeeld, eier al op en geen geld voor bruins....
Blijft niets anders over dan verveling
Juck Foequote:Op zondag 4 april 2010 17:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga op de kop staan en dubbeltjes poepen
sorry dani*puntjesop*elquote:Op zondag 4 april 2010 17:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hopelijk leer je Nederlands...
Ga net als IK....
Je vergeet de hoofdletter voor onze koning danielquote:
wat doe je nu zelf danquote:Op zondag 4 april 2010 17:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Je vergeet de hoofdletter voor onze koning daniel
padoem tsjjquote:
Wie zegt dat ik er geen verstand hebquote:Op zondag 4 april 2010 17:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij mag heul niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt...ofzo
Ik.quote:Op zondag 4 april 2010 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er geen verstand heb
En daarom heb ik er per direct geen verstand van?quote:Op zondag 4 april 2010 17:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik.
Jij valt op vrouwtjes en die hebben geen lichaamsdelen om mee te fappen enzo
quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mag misschien gay zijn, maar iedere idioot weet hoe het bij mannen werkt. Alles aan mannen is namelijk retesimpel, inclusief dat. Daarbij is het wel erg zwart-wit bekeken van je Bas, dat ik gay ben, betekent direct dat alle 'kennis' die ik heb opgedaan over mannen (zowel theoretisch als praktijk) gelijk weer verdwenen is? Ik heb 2 keer over een relatie van 2 jaar gehad, met mannen. Ik heb met 4 mannen het bed gedeeld. En omdat ik nu gay ben, betekent dati k niet meer weet hoe het allemaal werkt? Sorry Bas, maar mannen zijn té simpel, elke mongool begrijpt ze.
Zo, uitgeraast. Kom maar op mannen, ik weet dat jullie willen vechten.
Ik ga naar werk.
quote:Op zondag 4 april 2010 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
maar mannen zijn té simpel, elke mongool begrijpt ze.
Mannen blijven jochies.quote:Op zondag 4 april 2010 18:23 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
.
Ik ben het met je eens hoor. Maar er zit wel een verschil tussen 'mannen' en ' jochies'. En aangezien je 19 bent heb je nog niet echt relaties gehad met 'mannen'..
Mannen en jongetjes blijven kwa lichamelijk functioneren gewoon hetzelfdequote:Op zondag 4 april 2010 18:23 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
.
Ik ben het met je eens hoor. Maar er zit wel een verschil tussen 'mannen' en ' jochies'. En aangezien je 19 bent heb je nog niet echt relaties gehad met 'mannen'..
Zeker. En ik hou ook wel van generaliseren.quote:Op zondag 4 april 2010 18:28 schreef Samzz het volgende:
Mannen en jongetjes blijven kwa lichamelijk functioneren gewoon hetzelfde
Dat zeg ik heul niet. En t was ook echt niet verkeerd bedoeld, meer plagend of hoe je t ook uit moet leggen...quote:Op zondag 4 april 2010 17:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daarom heb ik er per direct geen verstand van?
Zodra jij mij helemaal begrijp mag je alle mannen TE simpel noemenquote:Op zondag 4 april 2010 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mag misschien gay zijn, maar iedere idioot weet hoe het bij mannen werkt. Alles aan mannen is namelijk retesimpel, inclusief dat. Daarbij is het wel erg zwart-wit bekeken van je Bas, dat ik gay ben, betekent direct dat alle 'kennis' die ik heb opgedaan over mannen (zowel theoretisch als praktijk) gelijk weer verdwenen is? Ik heb 2 keer over een relatie van 2 jaar gehad, met mannen. Ik heb met 4 mannen het bed gedeeld. En omdat ik nu gay ben, betekent dati k niet meer weet hoe het allemaal werkt? Sorry Bas, maar mannen zijn té simpel, elke mongool begrijpt ze.
Zo, uitgeraast. Kom maar op mannen, ik weet dat jullie willen vechten.
Ik ga naar werk.
Wat is dat voor groot probleem dan?quote:Op zondag 4 april 2010 18:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zit met een groot probleem![]()
Me pa heeft kaarten gekocht voor Sparta - Heracles...as zaterdag
Dan weet ik nog niet waarom dat een groot probleem zou moeten zijn.quote:
Ben ik blij dat ik dinsdag niet bij jou in de buurt ben...quote:Op zondag 4 april 2010 18:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
de eier verdwijn'n morgen middag allemoal in mien moage
quote:Op zondag 4 april 2010 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, er zijn UITERAARD uitzonderingen. Zo zijn ook niet alle vrouwen beter dan mannen. Maar ik had nu gewoon zin om te razen op de mannen die me de laatste tijd mateloos irriteren, en dat zijn alle mannen om me heen op dit moment.
*aaioverdebolsmiley*quote:Op zondag 4 april 2010 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, er zijn UITERAARD uitzonderingen. Zo zijn ook niet alle vrouwen beter dan mannen. Maar ik had nu gewoon zin om te razen op de mannen die me de laatste tijd mateloos irriteren, en dat zijn alle mannen om me heen op dit moment.
Ik kan me dat wel voorstellen. Komt wel goedquote:Op zondag 4 april 2010 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, want jij bent heel gecompliceerd en ondoorzichtig natuurlijk. Dé standaard voor mannen.quote:Op zondag 4 april 2010 18:44 schreef Redbaron het volgende:
Zodra jij mij helemaal begrijp mag je alle mannen TE simpel noemen
Niet zo neul'n bettie bier der'in en je voelt je koningquote:Op zondag 4 april 2010 20:13 schreef haakon het volgende:
kut gek, voel me niet zo goed.. en vnaamd ook nog naar de PP..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wat een homo.quote:Op zondag 4 april 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
Ik wil naar de terrariaan. Maar die is morgen gesloten
Vanavond nog een feestje of 'heerlijk' thuis zittenquote:
jammerquote:Op zondag 4 april 2010 20:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe ik hoorde net iemand op straat: "die kankerlijers van FC Twente!" roepen op straat, dus ik kijken; is het een kerel van ergens in de 30 in een Ajaxshirt
Ik heb mn raam open, dus brulde "Kut lucky Ajax!!" terug, maar denk dat ie me niet heeft gehoord
quote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet zo neul'n bettie bier der'in en je voelt je koningk ben niet ral van de drank ofzo, meer buikgriepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
Dat is kloten, ga je wel dan of .... wil toch wel eens weten wie er nou achter die 'UI' schuil gaatquote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef haakon het volgende:
k ben niet ral van de drank ofzo, meer buikgriep
gewoon doordrinken, ziek zijn doe je maar doordeweeksquote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef haakon het volgende:
[..]
k ben niet ral van de drank ofzo, meer buikgriep
ja ik ga wel, zie wel hoe het gaat..quote:Op zondag 4 april 2010 20:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is kloten, ga je wel dan of .... wil toch wel eens weten wie er nou achter die 'UI' schuil gaat....
Hahahaquote:Op zondag 4 april 2010 19:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, want jij bent heel gecompliceerd en ondoorzichtig natuurlijk. Dé standaard voor mannen.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vanavond nog een feestje of 'heerlijk' thuis zitten?
Ik moet leren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu even gekapt met lerenniks blijft erin zitten alles gaat ene oor in andere oor uit atm
en het stinkt naar paasvuur thuis
how about you?
lekker aan t stappen straks?
Henrikequote:
Gewoon weggaan en het slechte gevoel negeren, slecht voelen heb je morgen en of de rest van de week nog voor.quote:Op zondag 4 april 2010 22:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bijna iedereen![]()
De ene keer voel ik me goed, en dan weer minder. Ik wil weg verdomme
Puik plan! Ik ga gewoonquote:Op zondag 4 april 2010 22:28 schreef Redbaron het volgende:
Gewoon weggaan en het slechte gevoel negeren, slecht voelen heb je morgen en of de rest van de week nog voor.
ik kan heel slecht zien hoe en wat.quote:Op zondag 4 april 2010 23:01 schreef Samzz het volgende:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?sid=3eba2fb91b18580c50cc750502d5f10e&f=11&t=1270817
Af-schuw-e-lijkArme, arme paarden
![]()
![]()
Ik heb de filmpjes gezien en ik stond te shaken op m'n benen... En ik kan veel hebben.
Nou, ik kan anders prima zien hoe en wat. En wat ik heb gezien, zijn dingen die absoluut nooit mogen gebeuren in een slachthuis.quote:Op zondag 4 april 2010 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan heel slecht zien hoe en wat.
Ik zie een man met pistool door een hok en ik neem aan dat daar een paard achter staatquote:Op zondag 4 april 2010 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik kan anders prima zien hoe en wat. En wat ik heb gezien, zijn dingen die absoluut nooit mogen gebeuren in een slachthuis.
tjah, ik kan d'r geen worst van maken.quote:Op zondag 4 april 2010 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik kan anders prima zien hoe en wat. En wat ik heb gezien, zijn dingen die absoluut nooit mogen gebeuren in een slachthuis.
Filmpjes zijn er al af gehaald ivm te erge beeldenquote:Op zondag 4 april 2010 23:52 schreef Samzz het volgende:
Gewoon zoals het gefilmd is. Ik weet niet hoe donker jij je instellingen hebt. Maar je ziet het dier (de bonte) gewoon achterover geblazen worden door de knal, vervolgens weer proberend op te staan, steeds vallend en uiteindelijk staat het dan weer en word het afgemaakt.
De zwarte in het andere filmpje word twee keer in zijn ogen geschoten, eerst links, dan rechts, wat te zien is want het word ook achteruit gedrukt. Vervolgens word het dier met het derde schot pas echt afgemaakt.
Wat zou jij fijner vinden, 3 schoten en veel pijnquote:Op zondag 4 april 2010 23:55 schreef Redbaron het volgende:
t paard is uiteindelijk toch dood? daar gaat t toch om
Wil je nou graag dat mensen happen op je niet zo grappige comment? Wat is de bedoeling...quote:Op zondag 4 april 2010 23:55 schreef Redbaron het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2010 23:57 schreef Ballantines het volgende:
Brrrr... koud.. helemaal nat geregend bij dat Paasvuur... Nu in mijn lekkere warme bed
Nee, als het goed is kan je ze kijken als je een youtube account hebt.quote:Op zondag 4 april 2010 23:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Filmpjes zijn er al af gehaald ivm te erge beelden
Ik had me voorgenomen om niet meer op je onnozele reacties te reageren. Maar dit gaat mij erg, heel erg veel te ver. Dat jij nu geen gevoel hebt...quote:Op zondag 4 april 2010 23:55 schreef Redbaron het volgende:
ja, en daar kan ik dus vrij weinig op zien.quote:
ik vond die eerste ook duidelijk zat. Arme bontequote:Op maandag 5 april 2010 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, en daar kan ik dus vrij weinig op zien.
deze is duidelijker
I WANNA KNOW IF YOU BE MY GIRLquote:Op maandag 5 april 2010 04:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! HEEEEJ BABY OEH AAAH!!
Hoi vanuit het zonnige nijverdalquote:Op maandag 5 april 2010 10:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi vanaf deventer colmschate trouwens
Terug op heilige grondquote:
Eierlucht?quote:Op maandag 5 april 2010 11:00 schreef Assiej het volgende:
Goedemorgen
met een vieze vergassende lucht in het hele huis
denken wij terug aan pasen
Nee geen eierlucht, van buiten van het paasvuurquote:Op maandag 5 april 2010 11:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Eierlucht?
Heb zelf nog geen ei gehad.
Gister gegourmet met vrienden. Er was heel veel over. Dus vandaag gaan we verder
Kreaquote:Op maandag 5 april 2010 11:36 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Koffie.
Daywalk3erquote:
Oh ja dat kan ook nog.quote:Op maandag 5 april 2010 11:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee geen eierlucht, van buiten van het paasvuur
Lekkerquote:Op maandag 5 april 2010 11:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook nog.
Eventjes ruikt dat lekker en dan niet meer.
Selmaquote:
Ikkequote:Op maandag 5 april 2010 12:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Selmagoede(middag) op de 2e paasdag
Wie gaat er mee eitjes kleuren
Jij bent zelf gek.quote:Op maandag 5 april 2010 12:14 schreef Robinhoo het volgende:
Hier gekken.
Gisteren wezen zuipen mte Machiel.
Hoi.quote:Op maandag 5 april 2010 12:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij bent zelf gek.![]()
Grapje hoor. Hoi Robin
Hey Mdropquote:Op maandag 5 april 2010 12:22 schreef Mdrop het volgende:
Zo ook weer wakker, wat een feestje gister!
Jupquote:Op maandag 5 april 2010 12:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey MdropBen je nou nog naar Trance Energy geweest?
Deed je ook aan drugs?quote:Op maandag 5 april 2010 12:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jup, wat een feestje was dat,, niet normaal
!
Nee , zero tolerance dinges daar en ben sowieso niet van die prut. Bier is genoeg voor mij, enkel ga je dan dood op zon feest aangezien het zo lang duurt, dus water gedronken hele tijdquote:
Balletje?quote:Op maandag 5 april 2010 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Yo Balletje![]()
[..]
Wouter
[..]
Nath
quote:Ballantines
ofwel, Balletje!
Ik heb geen idee. Maar het is mooi weer en het zal wel druk met etalagekijkers zijn hier in de stad.quote:Op maandag 5 april 2010 12:57 schreef Redbaron het volgende:
Selma![]()
Isser vandaagnog wat te doen in de omgeving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |