quote:

Wat een homo.quote:Op zondag 4 april 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
Ik wil naar de terrariaan. Maar die is morgen gesloten

Vanavond nog een feestje of 'heerlijk' thuis zittenquote:
 ?
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

jammerquote:Op zondag 4 april 2010 20:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe ik hoorde net iemand op straat: "die kankerlijers van FC Twente!" roepen op straat, dus ik kijken; is het een kerel van ergens in de 30 in een Ajaxshirt
Ik heb mn raam open, dus brulde "Kut lucky Ajax!!" terug, maar denk dat ie me niet heeft gehoord

quote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet zo neul'n bettie bier der'in en je voelt je koningk ben niet ral van de drank ofzo, meer buikgriepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. The Outside Agency
The Outside Agency

Dat is kloten, ga je wel dan of .... wil toch wel eens weten wie er nou achter die 'UI' schuil gaatquote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef haakon het volgende:
k ben niet ral van de drank ofzo, meer buikgriep
 ....
....

gewoon doordrinken, ziek zijn doe je maar doordeweeksquote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef haakon het volgende:
[..]
k ben niet ral van de drank ofzo, meer buikgriep

ja ik ga wel, zie wel hoe het gaat..quote:Op zondag 4 april 2010 20:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is kloten, ga je wel dan of .... wil toch wel eens weten wie er nou achter die 'UI' schuil gaat....

Hahahaquote:Op zondag 4 april 2010 19:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, want jij bent heel gecompliceerd en ondoorzichtig natuurlijk. Dé standaard voor mannen.

quote:Op zondag 4 april 2010 20:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vanavond nog een feestje of 'heerlijk' thuis zitten?
Ik moet leren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu even gekapt met lerenniks blijft erin zitten alles gaat ene oor in andere oor uit atm
en het stinkt naar paasvuur thuis
how about you?
lekker aan t stappen straks?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |