Hmm tis pas 10u, trein naar deventer is ong 25min, dus je bent voor 11u thuis, toch?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jewa, en zo nog met de bus naar huis
Mwah, kom er één keer per jaar ofzo.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:48 schreef Redbaron het volgende:
Is dat zo speciaal voor jou dan?
Klopt ja. Heb er o.a. familie wonen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:56 schreef Redbaron het volgende:
Hmm jij woont volgens profiel in Ljouwert. Wat hest met Tukkerland?
van oldenzaal naar deventerquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Cool! Treinen.
Van waar naar waar gaat de reis?
Te heerschenquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bijna heel ToF zit volgende week in Enschede
En dan een groot deel met de bus?quote:
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan een groot deel met de bus?Kut ProRail...
Achja, leuk is anders.. Ben nu wel in deventerquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Wees blij dat ze het in t weekend doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Pfff... Hoe vaak ProRail wel niet bezig is met het spoor. Het is zot. Ik heb sowieso een hekel aan lange afstanden met de bus omdat ik dan misselijk word... En je bent meteen minimaal een half uur langer onderweg.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Wees blij dat ze het in t weekend doen.
Ze zullen toch onderhoud aan het spoor moeten plegen..en ze doen het in t weekend. Helemaal goed tochquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff... Hoe vaak ProRail wel niet bezig is met het spoor. Het is zot. Ik heb sowieso een hekel aan lange afstanden met de bus omdat ik dan misselijk word... En je bent meteen minimaal een half uur langer onderweg.
Wel liever in het weekend ja. Ze zijn niet gek... werken aan het spoor mag niet overdag tenzij strikt noodzakelijk. Dat moet in het weekend of 's nachts. En als je ziet hoe het spoor er in Nederland bij ligt, vraag je je af wat voor onderhoud dat is. Maar goed, tegenhouden doe je ze niet en uiteindelijk is het nodig.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze zullen toch onderhoud aan het spoor moeten plegen..en ze doen het in t weekend. Helemaal goed toch
Om 23:00? Schandalig!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er zit een duif op ons balkon te broeden
Mja, ook dat ken ik.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:07 schreef Redbaron het volgende:
Dr zit een duif boven mijn balkon te koeren, kutbeest lawaai te maken sochtends als ik wil slapen
Ruig!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vorig jr zaten ze op t balkon, toen de eier maar kapot getrapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |