Selmaquote:

Joa kloptquote:Op zondag 4 april 2010 16:08 schreef rulerofdeath het volgende:
maarrem justin, we moeten nog steeds een keer onmeunig bier gaan drinken

Niet meer stoned iig. Beetje loom, maar ik hoef verder toch niks te doen.quote:

Hmm ik doe ook al helemaal niks sinds vrijdagavond, dat gaat wel vervelenquote:Op zondag 4 april 2010 16:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet meer stoned iig. Beetje loom, maar ik hoef verder toch niks te doen.

Ga dan iets doen!quote:

Niet? Ik krijg vandaag 150%quote:Op zondag 4 april 2010 09:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pasen
Werken met Pasen
Geen extra loon krijgen op een feestdag
Antiklacht: fucking drukte

zal wel mega druk zijn bij bruinsquote:Op zondag 4 april 2010 16:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga dan iets doen!
Hardlopen, op bezoek bij je ouders, paaseieren schilderen desnoods
Spelletjes spelen.. Bel kameratski's op en ga vanavond ook naar BRUINSSSSSSS

Hopelijk leer je Nederlands...quote:

Ben al bij mn ma, spelletje al gespeeld, eier al op en geen geld voor bruins....quote:Op zondag 4 april 2010 16:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga dan iets doen!
Hardlopen, op bezoek bij je ouders, paaseieren schilderen desnoods
Spelletjes spelen.. Bel kameratski's op en ga vanavond ook naar BRUINSSSSSSS

quote:Op zondag 4 april 2010 17:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hopelijk leer je Nederlands...
Ga net als IK....

natuurlijk goedemorgen Nathquote:

ga op de kop staan en dubbeltjes poepenquote:Op zondag 4 april 2010 17:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ben al bij mn ma, spelletje al gespeeld, eier al op en geen geld voor bruins....
Blijft niets anders over dan verveling

Juck Foequote:Op zondag 4 april 2010 17:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga op de kop staan en dubbeltjes poepen

sorry dani*puntjesop*elquote:Op zondag 4 april 2010 17:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hopelijk leer je Nederlands...
Ga net als IK....

Je vergeet de hoofdletter voor onze koning danielquote:

wat doe je nu zelf danquote:Op zondag 4 april 2010 17:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Je vergeet de hoofdletter voor onze koning daniel

padoem tsjjquote:

Wie zegt dat ik er geen verstand hebquote:Op zondag 4 april 2010 17:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij mag heul niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt...ofzo

In het spookhuis en de Hollie hollie geweest. En die laatste is een crime met hakken.
 In het spookhuis en de Hollie hollie geweest. En die laatste is een crime met hakken.

Ik.quote:Op zondag 4 april 2010 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er geen verstand heb

En daarom heb ik er per direct geen verstand van?quote:Op zondag 4 april 2010 17:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik.
Jij valt op vrouwtjes en die hebben geen lichaamsdelen om mee te fappen enzo

quote:

quote:Op zondag 4 april 2010 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mag misschien gay zijn, maar iedere idioot weet hoe het bij mannen werkt. Alles aan mannen is namelijk retesimpel, inclusief dat. Daarbij is het wel erg zwart-wit bekeken van je Bas, dat ik gay ben, betekent direct dat alle 'kennis' die ik heb opgedaan over mannen (zowel theoretisch als praktijk) gelijk weer verdwenen is? Ik heb 2 keer over een relatie van 2 jaar gehad, met mannen. Ik heb met 4 mannen het bed gedeeld. En omdat ik nu gay ben, betekent dati k niet meer weet hoe het allemaal werkt? Sorry Bas, maar mannen zijn té simpel, elke mongool begrijpt ze.
Zo, uitgeraast. Kom maar op mannen, ik weet dat jullie willen vechten.
Ik ga naar werk.

quote:Op zondag 4 april 2010 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
maar mannen zijn té simpel, elke mongool begrijpt ze.
 ,
,  ,
,  .
. .
.

Mannen blijven jochies.quote:Op zondag 4 april 2010 18:23 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
.
Ik ben het met je eens hoor. Maar er zit wel een verschil tussen 'mannen' en ' jochies'. En aangezien je 19 bent heb je nog niet echt relaties gehad met 'mannen'..

Mannen en jongetjes blijven kwa lichamelijk functioneren gewoon hetzelfdequote:Op zondag 4 april 2010 18:23 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
.
Ik ben het met je eens hoor. Maar er zit wel een verschil tussen 'mannen' en ' jochies'. En aangezien je 19 bent heb je nog niet echt relaties gehad met 'mannen'..

Zeker. En ik hou ook wel van generaliseren.quote:Op zondag 4 april 2010 18:28 schreef Samzz het volgende:
Mannen en jongetjes blijven kwa lichamelijk functioneren gewoon hetzelfde
 . Maar het is wel aardig kort door de bocht om te zeggen dat alle mannen zomaar makkelijk te lezen en voorspelbaar zijn.
. Maar het is wel aardig kort door de bocht om te zeggen dat alle mannen zomaar makkelijk te lezen en voorspelbaar zijn.  .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |