Henrikequote:

Gewoon weggaan en het slechte gevoel negeren, slecht voelen heb je morgen en of de rest van de week nog voor.quote:Op zondag 4 april 2010 22:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bijna iedereen
De ene keer voel ik me goed, en dan weer minder. Ik wil weg verdomme

Puik plan! Ik ga gewoonquote:Op zondag 4 april 2010 22:28 schreef Redbaron het volgende:
Gewoon weggaan en het slechte gevoel negeren, slecht voelen heb je morgen en of de rest van de week nog voor.

Arme, arme paarden
 Arme, arme paarden  

ik kan heel slecht zien hoe en wat.quote:Op zondag 4 april 2010 23:01 schreef Samzz het volgende:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?sid=3eba2fb91b18580c50cc750502d5f10e&f=11&t=1270817
Af-schuw-e-lijkArme, arme paarden

Ik heb de filmpjes gezien en ik stond te shaken op m'n benen... En ik kan veel hebben.

..
 .. 

Nou, ik kan anders prima zien hoe en wat. En wat ik heb gezien, zijn dingen die absoluut nooit mogen gebeuren in een slachthuis.quote:Op zondag 4 april 2010 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan heel slecht zien hoe en wat.

Ik zie een man met pistool door een hok en ik neem aan dat daar een paard achter staatquote:Op zondag 4 april 2010 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik kan anders prima zien hoe en wat. En wat ik heb gezien, zijn dingen die absoluut nooit mogen gebeuren in een slachthuis.

tjah, ik kan d'r geen worst van maken.quote:Op zondag 4 april 2010 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik kan anders prima zien hoe en wat. En wat ik heb gezien, zijn dingen die absoluut nooit mogen gebeuren in een slachthuis.

Filmpjes zijn er al af gehaald ivm te erge beeldenquote:Op zondag 4 april 2010 23:52 schreef Samzz het volgende:
Gewoon zoals het gefilmd is. Ik weet niet hoe donker jij je instellingen hebt. Maar je ziet het dier (de bonte) gewoon achterover geblazen worden door de knal, vervolgens weer proberend op te staan, steeds vallend en uiteindelijk staat het dan weer en word het afgemaakt.
De zwarte in het andere filmpje word twee keer in zijn ogen geschoten, eerst links, dan rechts, wat te zien is want het word ook achteruit gedrukt. Vervolgens word het dier met het derde schot pas echt afgemaakt.

Wat zou jij fijner vinden, 3 schoten en veel pijnquote:Op zondag 4 april 2010 23:55 schreef Redbaron het volgende:
t paard is uiteindelijk toch dood? daar gaat t toch om

Wil je nou graag dat mensen happen op je niet zo grappige comment? Wat is de bedoeling...quote:Op zondag 4 april 2010 23:55 schreef Redbaron het volgende:

quote:Op zondag 4 april 2010 23:57 schreef Ballantines het volgende:
Brrrr... koud.. helemaal nat geregend bij dat Paasvuur... Nu in mijn lekkere warme bed
 aww
 aww 

Nee, als het goed is kan je ze kijken als je een youtube account hebt.quote:Op zondag 4 april 2010 23:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Filmpjes zijn er al af gehaald ivm te erge beelden
Ik had me voorgenomen om niet meer op je onnozele reacties te reageren. Maar dit gaat mij erg, heel erg veel te ver. Dat jij nu geen gevoel hebt...quote:Op zondag 4 april 2010 23:55 schreef Redbaron het volgende:

ja, en daar kan ik dus vrij weinig op zien.quote:

ik vond die eerste ook duidelijk zat. Arme bontequote:Op maandag 5 april 2010 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, en daar kan ik dus vrij weinig op zien.
deze is duidelijker

I WANNA KNOW IF YOU BE MY GIRLquote:Op maandag 5 april 2010 04:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! HEEEEJ BABY OEH AAAH!!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |