quote:Op maandag 5 april 2010 17:56 schreef Fip het volgende:
Dus in plaats van Eddie Feather en Elisa, dit jaar Vincent en Vera?
Ja das waarquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:30 schreef thabit het volgende:
Ach joh, als het regent worden die beesten ook nat.
Sorry, soms doe ik ook nog andere dingen dan Emma stalken...quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:47 schreef rac het volgende:
en zit Emma er nog?
dat lange wachten op Emma nieuws...
Gisteren de tuin grondig onder de loep genomen, maar niets kunnen vinden...quote:Op woensdag 7 april 2010 11:27 schreef Twinky het volgende:
liggen er eigenlijk al eitjes?
Maar dat is Eduard!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Driemaal raden wie er net een ontbijtje kwamen halen...
[ afbeelding ]
de "verkrachter" mag het leuke werk doen, en eduard moet naar haar geklaag luisteren, haar voeren, haar beschermen, haar vertellen dat ze helemaal geen dikke kont heeft gekregen en meer van dat soort dingen..arme eduardquote:Op woensdag 7 april 2010 14:13 schreef Fip het volgende:
[..]
Maar dat is Eduard!The plot thickens... wat voor een twisted driehoeksrelatie hebben deze eenden?
Geen idee, maar als 'ie er morgen nog is moet ik maar even z'n ringetje aflezen. Ik heb een oom die in de postduiven zit, die kan dan de eigenaar achterhalen.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:16 schreef Maes het volgende:Je zou toch denken dat het helemaal niet lekker ligt zo op de tegels
![]()
En Dolf? Welke rol heeft hij hier nou weer in
Oh, dat zou zo maar kunnen. Zeg had jij ook niet een oom die in de duiven zit?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:26 schreef thabit het volgende:
Misschien heeft Dolf eend-mail voor Emma en Eduard.
Thanks. Zie ook dat ze van ongekookte rijst houden. De tuin ligt al vol met andijvie, vogelvoer en brood, dus dat kan er ook nog wel bij.quote:
Ja, 2 zelfs.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:31 schreef Poeke het volgende:
Heeft ie overigens een ring? Het ziet er uit als een huis tuin en keuken-houtduif
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:38 schreef Poeke het volgende:
eentje gekleurd eentje grijs metaal?
Nou, die heeft 'ie dan dik verloren...quote:Op woensdag 7 april 2010 17:38 schreef Poeke het volgende:
De gekleurde ring is een teken dat hij aan een wedstrijd mee doet. (zit een chip in)
Nķg niet. Het is koud geweest dus ze zijn gewoon paar weekjes later...quote:Op woensdag 7 april 2010 17:54 schreef TheAgent het volgende:
Dit is echt prachtig. Allerlei vogels in je tuin, maar nog niet datgene waar je op hoopt.
Ik zie nu dat 'ie er zelfs drie heeft. Ook een voor De Verkrachter dus...quote:Op woensdag 7 april 2010 17:35 schreef thabit het volgende:
[..]
Eentje voor Emma en eentje voor Eduard?
Valt binnenshuis schijten onder overlast?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:17 schreef Poeke het volgende:
Ik zou effe wachten, zolang je geen overlast hebt zit ie daar goed toch?
Nee, er is geen nest. Zodra ze weer weg zijn kunnen we eindelijk de vijver verschonen, ze komen steeds vaker drinken uit de emmer die bij de deur staat. Ook hebben we nog steeds die vijverplanten...quote:Op woensdag 7 april 2010 20:05 schreef Rapaille het volgende:
Is er wel al een echt nestje? Dan komen die eieren vanzelf. Ben nu nog een beetje bang dat E&E opeens besluiten om te verhuizen.
We willen ze gewoon zo min mogelijk storen. Daarnaast was het water zo ontzettend goor (donkerbruin) dat we ons afvroegen hoe lang de plantjes dat vol zouden houden...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:35 schreef camaron het volgende:
Die vijverplantjes, durf je ze niet neer te zetten als E & E (of V) in je tuin zijn? Ik heb niet de indruk dat ze bang van jullie zijn.
De plastic piepjes zijn ook terug, maar Mr. Kroko bewaakt voorlopig het eendenhoekje omdat de vijver anders echt te vol zou zijn...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:45 schreef Poeke het volgende:
Ik vind wel dat croco en de plastic piepjes terug moeten hoor!
Dit begrijp ik niet. Jullie doen er alles aan om een goed plekje voor de eenden te maken maar gaan dan de paring zelf verstoren. Die eieren moeten toch bevrucht worden?quote:Op maandag 5 april 2010 17:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De Verkrachter kwam net weer de tuin in en deed een poging om Emma te verkrachten:
Vriendlief besloot actie te ondernemen...
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar het gaat er altijd zo hard en Emma-onvriendelijk aan toe...quote:Op donderdag 8 april 2010 06:56 schreef NorthernStar het volgende:
Dit begrijp ik niet. Jullie doen er alles aan om een goed plekje voor de eenden te maken maar gaan dan de paring zelf verstoren. Die eieren moeten toch bevrucht worden?
Gisteren heb ik ze niet gezien (maar ben amper thuis geweest), maar vanochtend deed ik een schokkende ontdekking:quote:
Dat is het alquote:
Mja, dan zou ik ten eerste een computer moeten gaan verhuizen en ten tweede zou er van achter het raam vrij weinig te zien zijn vrees ik...quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik mis alleen de live webcam stream nog![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:59 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb de banner ff aangepast. Emma, rustig aan he, het wordt nu allemaal erg rommelig...
[ afbeelding ]
Dat doet ze toch?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:31 schreef Twinky het volgende:
Komop met die eitjes! Niet zo sjansen Emma, seksen moet je!
Het is absoluut een andere eend, kijk maar naar de kleur van de borst:quote:Op zondag 11 april 2010 14:56 schreef Scootmobiel het volgende:
Ehhh... TSE, weet je zeker dat 'Edwin' niet gewoon onze vertrouwde Eduard is...?
Als ik de foto's namelijk een beetje vergelijk, valt me op dat beide mannetjes geen witte halsband hebben, wat toch vrij zeldzaam is, dacht ik zo.![]()
Of heb ik misschien iets over het hoofd gezien? Iets waaraan je die twee uit elkaar kunt houden?
Sterker nog, naast Emma heb ik vorig jaar slechts één andere moedereend met piepjes gezien.quote:Op zondag 11 april 2010 19:20 schreef maok het volgende:
Ze is waarschijnlijk zo populair omdat ze vorig jaar met de meeste pulletjes van alle vrouwtjes bij de vijver aan kwam zetten.
Ja.quote:
Die heb ik sinds de komst van Edwin niet meer gezien...quote:Op zondag 11 april 2010 19:37 schreef Kimbell het volgende:
Is Eduard er nu ook nog? Of is die afgedropen?
Het leven is gemeeheen!quote:Op zondag 11 april 2010 19:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die heb ik sinds de komst van Edwin niet meer gezien...
Hopelijk woon je niet daar in de buurt.quote:Een 22-jarige man uit het Gelderse Hulshorst is zaterdagmiddag aangehouden voor het doodschieten van een eend. De man verklaarde tegenover de politie dat hij het beest voor zijn avondmaal wilde schieten. In zijn auto trof de politie naast het dode dier een luchtbuks, een kruisboog met pijlen, gaspatronen, twee messen en een honkbalknuppel aan.
Op de A28 ter hoogte van De Wijk in Drenthe werd de man opgepakt. Hij zei dat hij bij een winkel in Erica een telescoop en pijlen voor zijn kruisboog had gekocht. Op de terugweg zag hij de eend en twijfelde niet. De man is bekeurd voor overtreding van de Flora- en Faunawet en de Wet Wapens en Munitie.
Nee, gelukkig niet. En buiten dat, we waren hem natuurlijk gewoon met ons waterpistool te lijf gegaan!quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 19:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. En buiten dat, we waren hem natuurlijk gewoon met ons waterpistool te lijf gegaan!
Verrek, inderdaad, je hebt helemaal gelijk!quote:Op zondag 11 april 2010 15:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is absoluut een andere eend, kijk maar naar de kleur van de borst:
Eduard:
[ afbeelding ]
Edwin:
[ afbeelding ]
De spanning wordt ondragelijk!quote:
quote:
Eduard of Edwin of geen idee?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag weer Emma en Eduard in de tuin gehad, maar ik heb helaas geen foto's kunnen maken omdat ik net pas uit mijn werk kom en ze alweer vertrokken zijn.
Hoop echt dat er snel eieren komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |