Om in de stemming te komen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:03 schreef sportfreak het volgende:
Voor wie zich in de zeer rijke geschiedenis van de Boat Race wil verdiepen:
[Special] The Boat Race
bijna 75 kilo jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:14 schreef franklop het volgende:
Hup Oxford dan maar!
Zijn wel stuk lichter zeg
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Niemand voor Cambridge?![]()
Hup Oxford!
Wie?quote:
Ja, historische gebeurtenis. Maar zoals ik al zei. De race is verpest.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:34 schreef franklop het volgende:
eerste keer dat het word stilgelegd lijkt me? (naast de keren dat ze te dicht op elkaar kwamen zeg maar)
Ook een paar keer nadat er een boot zonk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:34 schreef franklop het volgende:
eerste keer dat het word stilgelegd lijkt me? (naast de keren dat ze te dicht op elkaar kwamen zeg maar)
Hmmm nee. Ooit ook vanwege het zinken van beide boten toch(?)quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:34 schreef franklop het volgende:
weer nieuwe krachten opdoen, vooral oxford, dat toch wel nadeel heeft nu omdat ze lichter zijnquote:
Ze moeten op één lijn liggen, ook veel problemen met de boeggolven van de bootjes die meevaren.quote:
ze verliezen een deel van de roeispaanquote:
quote:De man die in april de traditionele Boat Race in Londen verstoorde, is vrijdag tot zes maanden cel veroordeeld.
De 36-jarige Trenton Oldfield zwom in de Theems in het pad van de roeiers. Volgens de rechter was het niet duidelijk waarvoor Oldfield protesteerde en was zijn actie buiten proporties.
Eind vorige maand was hij al schuldig bevonden aan het veroorzaken van publieke overlast.
Oldfield, die maar ternauwernood niet werd geraakt door de roeiriemen van de boten van Cambridge en Oxford, kwam tot zijn daad uit protest tegen elitisme en voorrechten. Ook zou hij tegen bezuinigingen door de Britse regering zijn geweest.
De 158e Boat Race lag door het incident ongeveer een halfuur stil. Na de hervatting ging Cambridge met de zege aan de haal. Bij Oxford deed de Nederlander Roel Haen mee.
Misschien een verdwaalde ijsbergquote:Op zondag 31 maart 2013 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Met die zal er waarschijnlijk geen zwemmer tussen de boten opduiken
Er is ook extra beveiliging dit jaar.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Met die kou zal er waarschijnlijk geen zwemmer tussen de boten opduiken
En waarschijnlijk een onderzeeer in de Theemsquote:Op zondag 31 maart 2013 16:59 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Er is ook extra beveiliging dit jaar.
Royal Marines. Daar wil je niet mee fuckenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:59 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Er is ook extra beveiliging dit jaar.
Jij ligt nu al een slag achterquote:
Het sneeuwde daar netquote:Op zondag 31 maart 2013 17:37 schreef Karina het volgende:
Ik zit ook te kijken, zal wel berekoud zijn daar zeg.
Idd, dat is gebeurd.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:40 schreef wdn het volgende:
Dit is het denk ik. Oxford komt een volle lengte voor in deze bocht.
Klassieke aanvalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |