bijna 75 kilo jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:14 schreef franklop het volgende:
Hup Oxford dan maar!
Zijn wel stuk lichter zeg
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Niemand voor Cambridge?![]()
Hup Oxford!
Wie?quote:
Ja, historische gebeurtenis. Maar zoals ik al zei. De race is verpest.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:34 schreef franklop het volgende:
eerste keer dat het word stilgelegd lijkt me? (naast de keren dat ze te dicht op elkaar kwamen zeg maar)
Ook een paar keer nadat er een boot zonk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:34 schreef franklop het volgende:
eerste keer dat het word stilgelegd lijkt me? (naast de keren dat ze te dicht op elkaar kwamen zeg maar)
Hmmm nee. Ooit ook vanwege het zinken van beide boten toch(?)quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:34 schreef franklop het volgende:
weer nieuwe krachten opdoen, vooral oxford, dat toch wel nadeel heeft nu omdat ze lichter zijnquote:
Ze moeten op één lijn liggen, ook veel problemen met de boeggolven van de bootjes die meevaren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |