En dit is de bron van de ellende.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:47 schreef wise het volgende:
[..]
zegt iemand met een wilders UI![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En dit is de bron van de ellende.
Mensen die denken dat je beschaafd moet blijven wanneer je als stront behandeld wordt. Het enige waar dit toe leidt is dat je nog meer als stront behandeld wordt.
Niet zo gek, want blijkbaar accepteer je het.
Ik ging echt stuk om al die quotes van PVV'ers in je fobo.quote:
En nu met argumentenquote:
hoezo zijn ze niet te realiseren? Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En zulke dingen zijn dus nooit te realiseren, gelukkig maar.
Mensen die anderen in kampen willen stoppen.
Het illustreert wel mooi dat de PVV een schreeuwpartij is met radicale punten die lijnrecht tegenover de Europese Grondwet staan.
Dat je er vanuit gaat dat geweld de heilige oplossing zal zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En nu met argumenten
Vertel mij maar wat er niet waar is aan wat ik zeg.
geweld is toch de oplossing volgens de koranquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat je er vanuit gaat dat geweld de heilige oplossing zal zijn.
Maar mensen als jij zijn ondoordringbaar voor het gezonde ratio, daarom vond ik het energieverspilling om nog met argumenten te komen.
Waar baseer ik dat op? De Europese Grondwet misschien?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoezo zijn ze niet te realiseren? Waar baseer je dat op?
Ik zou de mnsen uit de OP gewoon veplicht Dienstplicht laten doen
Weer zo'n fundamenteel probleem waar jij het mis hebt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
geweld is toch de oplossing volgens de koran
In Belgiė hebben ze dus gewoon een burkaverbod en in Frankrijk zijn religieuze uitingen niet toegestaan in publieke functies.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Waar baseer ik dat op? De Europese Grondwet misschien?
Vrijheid van geloofsuitingen versus hoofddoekjes verbieden. Zie je de tegenstrijdigheid nu nog niet of moet ik het nog voor je gaan spellen ook?
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat je er vanuit gaat dat geweld de heilige oplossing zal zijn.
Mensen als ik zouden niet toekijken wanneer 2 dove 15 jarige meisjes in een sneltram mishandeld worden en hun haar in de fik gestoken.quote:Maar mensen als jij zijn ondoordringbaar voor het gezonde ratio, daarom vond ik het energieverspilling om nog met argumenten te komen.
Dat zal het zijn ja.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef postmortum het volgende:
met zero17 kun je geen discussie aangaan , hij heeft een eenduidige visie. Waarschijnlijk is hij zelf een Marokkaan met een capuchon
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Mensen als ik zouden niet toekijken wanneer 2 dove 15 jarige meisjes in een sneltram mishandeld worden en hun haar in de fik gestoken.
Laat mij dan maar liever ondoordringbaar zijn voor die gezonde ratio van je.
Je snapt er in ieder geval geen bal van. Wat is volgens jou het verschil tussen een kamp en een gevangenis? Verlies je in een kamp je mensenrechten? Meer dan in een gevangenis? Ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En zulke dingen zijn dus nooit te realiseren, gelukkig maar.
Mensen die anderen in kampen willen stoppen.
Het illustreert wel mooi dat de PVV een schreeuwpartij is met radicale punten die lijnrecht tegenover de Europese Grondwet staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |