Nou.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:43 schreef AdvancedPower het volgende:
Will, je wil niet weten wat ik vandaag heb meegemaakt.
bij 20 km/uur zou dat dus slechts zeg 650 meter zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het is iets meer dan twee minuten fietsen, daar ga ik geen taxi voor bestellen.
Hej, emoe.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mwoah, het is iets van 800m in mijn tempo.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
bij 20 km/uur zou dat dus slechts zeg 650 meter zijn
eens
bedankt, scheelt ons werkquote:
3 emoe's voor WF's topic.quote:
was jij nou 1,96 m lang? of haal ik dingen door elkaar?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mwoah, het is iets van 800m in mijn tempo.
Niet eens voor mijn Jesus Xzibit Lion?quote:
Ja, dat had je goed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:45 schreef MiVer het volgende:
[..]
was jij nou 1,96 m lang? of haal ik dingen door elkaar?
Nee, daar krijg je wel een knuffel voor.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet eens voor mijn Jesus Xzibit Lion?
ga nu je fobo checken, doe eerst schietgebedquote:
Ik wil je wel even in elkaar trappen? In het ziekenhuis verzorgen ze goed hoor.quote:
sla hier je kamp opquote:
Mijn ekte foto's staan niet in mijn fobo.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
ga nu je fobo checken, doe eerst schietgebed
w8
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil je wel even in elkaar trappen? In het ziekenhuis verzorgen ze goed hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zit bij me in de klas.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
Die snol had je al laten zien ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zit bij me in de klas.![]()
maakt niet uit, ik doe af en toe pics hierquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn ekte foto's staan niet in mijn fobo.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
KLB-nurse staat voor je klaar.![]()
[ afbeelding ]
echte fijnproever en liefhebber dusquote:
Gast kanker op met je kankergrote plaatjes die nergens op slaan. Ze maken mijn fok langzaam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zit bij me in de klas.
0 topics op naam. 14.gif
Dan koop je maar normaal internet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast kanker op met je kankergrote plaatjes die nergens op slaan. Ze maken mijn fok langzaam.
1024x768 groot?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast kanker op met je kankergrote plaatjes die nergens op slaan. Ze maken mijn fok langzaam.
toen kon je nog niet fokkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter kleine in het oranje ben ik trouwens.
OEH!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zit bij me in de klas.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik heb glasvezel. Maar door jou is het zo langzaam als het AIDS virus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan koop je maar normaal internet.
Zelfs toen zou ik je gedaan hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb glasvezel. Maar door jou is het zo langzaam als het AIDS virus.
Mattie, ze laden langzaam door de kanker die op de foto staat.quote:
Er was ooit een tijd in de SC dat plaatjes breder dan het forum zelf verwijdert werden.quote:
Rand McNally was inderdaad wel kanker in 1999.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mattie, ze laden langzaam door de kanker die op de foto staat.
Tell me, Stacey, do you see me care?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]Ik heb 8mbit en ik heb nergens last van.
Gelukkig zijn we in 2010.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er was ooit een tijd in de SC dat plaatjes breder dan het forum zelf verwijdert werden.
Nee, do you see me care about ur whining?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tell me, Stacey, do you see me care?
menopauzequote:Op vrijdag 2 april 2010 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
De tering, heb een opvlieger. ZWETEN!
Jij luistert Miley Circusclown, hou je harses dicht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Rand McNally was inderdaad wel kanker in 1999.
Je stelt je gewoon aan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mattie, ze laden langzaam door de kanker die op de foto staat.
Ik luisterde Frans net.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij luistert Miley Circusclown, hou je harses dicht.
Mevrouw Marmot. Beter doet ze een duet met Monique Smit... heb je een zingende hamster en een zingende marmot.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij luistert Miley Circusclown, hou je harses dicht.
hoe sneller je doortrapt op je fietsquote:
ga je nog sleutelen van het weekend?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
The Beatles - Drive My Car - Listening now
Mbeepbeep!
Nou, het probleem is dat ie steeds de plaatjes opnieuw gaat ophalen, da's irritant.quote:
Rob!quote:
Ik had op de planning staan om mijn bak en motor een kleine revisie te geven maar ik ben nu ziek.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
ga je nog sleutelen van het weekend?
ik kan de beatles niet hebben
maar das ander verhaal
Sex Drive was leuk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Rob!![]()
![]()
Valt zeker in het rijtje van the 18 year old virgin/sex drive/mc lovin?
hoop dat je je snel beter voeltquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had op de planning staan om mijn bak en motor een kleine revisie te geven maar ik ben nu ziek.
Die meid is leuk ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sex Drive was leuk.Amanda Crew
Die 2 gasten
YO! You wanna party?
- I'm at a party...
Randy en Andy zijn toch wel de leuke rode draad door de film.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die meid is leuk ja.En die auto.
![]()
wd, zullen we bij oma op bezoek gaan? [ afbeelding ]
Die gasten idd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Randy en Andy zijn toch wel de leuke rode draad door de film.
Randy: You wear thong underpants?
Andy: You want us to take our shirts off?
Randy: Where do you live?
Andy: Is your mom hot too?
Randy: Where do you live?
Andy: What's your address?
Randy: You like pizza?
De unrated versie is echt hilarisch.
Ik heb alleen een demente oma, die denkt dat WOII nog bezig is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die meid is leuk ja.En die auto.
![]()
wd, zullen we bij oma op bezoek gaan? [ afbeelding ]
toch nog beter dan in oogquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
Een negertje waar een vlieg zijn mond inkruipt op het NOS Journaal.
Dat bedoelde ik dan ook niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen een demente oma, die denkt dat WOII nog bezig is.
Had 'm gedownload.quote:
Ze snapt de garp niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen een demente oma, die denkt dat WOII nog bezig is.
Als je in een melige bui bent moet je hem gewoon kijken, anders vind je er waarschijnlijk niks aan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Had 'm gedownload.Weet niet waarom / dankzij wie.
Nog niet gekeken.
Ja, maar die laatste (die ze quootte) is 167 kb, terwijl jouw plaatje hierboven al 373 kb is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, het probleem is dat ie steeds de plaatjes opnieuw gaat ophalen, da's irritant.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die gasten idd.![]()
R: We just banged that chick in our car.
Cop: Sure you did.
A: Yeah, hard!
is niets, een post van 2 MB moet al kunnen, WTF, zelfs in zeelandquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar die laatste (die ze quootte) is 167 kb, terwijl jouw plaatje hierboven al 373 kb is.
Ja, maar die laadt niet steeds opnieuw en hoeft ook niet te resizen. Plaatjesupload is bij dezen opgenomen in mijn blacklist.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar die laatste (die ze quootte) is 167 kb, terwijl jouw plaatje hierboven al 373 kb is.
Maar die hoeft niet opnieuw te laden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
Randy: You should bang her. We would.
Andy: Dude, we would bang her so hard.
Randy: Tell her we'll bang her for you if you're not into it!
Andy: Yeah. Hard.
Randy: With our dicks!
Andy: Yeah, our dicks are huge!
Randy: You can see them from space!
Goed, heb vandaag lekker niets aan school gedaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:42 schreef Smart_ass het volgende:
Nothin'. Ben vandaag begonnen met privaat te leren. Du?
Welke heb jij?quote:
Volcanoes meets apricots maar dan toch nog anders. Ik weet niet, ze lijken allemaal niet.quote:
4ebe is ongesteldquote:
jupilerquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
Beloofde foto's van mijn pasgeverfde en bestickerde keuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahhh, die stickers hebben ze bij een vriendin van me op het toilet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
Beloofde foto's van mijn pasgeverfde en bestickerde keuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze keuken is schoner dan schoon.quote:
Schattig hequote:Op vrijdag 2 april 2010 23:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ahhh, die stickers hebben ze bij een vriendin van me op het toilet.Leuk!
whutquote:
En er is geen chocola hier.quote:
ik wil ook mijn kamer opknappenquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Onze keuken is schoner dan schoon.
[..]
Schattig he!
moet je ook niet eten dan wordt je nog dikkerquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:44 schreef gers het volgende:
[..]
ik wil ook mijn kamer opknappen![]()
maar dat kan helaas niet
omdat mijn huisbaas een halve tamme isquote:
Nee gestopt met de pil jwz.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:43 schreef gers het volgende:
[..]
whut![]()
was je zwanger ofzo![]()
of heb je anorexia
quote:
korte samenvattingquote:
Oftewel verhuizen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:49 schreef gers het volgende:
[..]
korte samenvatting
mijn huisbaas huurt ons huis bij de gemeente
hij wilt het niet meer huren vanaf juni
alleen heeft hij zelf nog niks gezegd
waarschijnlijkquote:
Het boeit hem waarschijnlijk niets.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:52 schreef gers het volgende:
[..]
waarschijnlijk![]()
maar we proberen nu iets te regelen met de gemeente![]()
wel een ontichelijke faal van onze huisbaas dat ie zelf niks zegt
mijn bier op paar slokken na opquote:
snap trouwens je topic niet, iemand zei wel goed topicquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:55 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee, Biogarde zei het
laat het niet toe in me iets
Ik was vandaag in een huis wat verkocht moest worden en het stonk er gewoon naar wietplantagequote:Op zaterdag 3 april 2010 00:00 schreef MiVer het volgende:
[..]
mijn bier op paar slokken na op
en voor wiet was te veel regen
dus ik doe![]()
![]()
![]()
met je mee
Was een puik topic dat zekers.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:03 schreef MiVer het volgende:
[..]
snap trouwens je topic niet, iemand zei wel goed topic
als ik me inschrijf voor cursus makelaardijquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was vandaag in een huis wat verkocht moest worden en het stonk er gewoon naar wietplantage![]()
![]()
Nee!quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
als ik me inschrijf voor cursus makelaardij
wil je me dan wel trouwen?
o ja, ik heb ook groene vingers
ik kan alle lekkere desserts en hapjes rond chocola makenquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee!
Al mijn planten gaan dood.
het is nogal een aparte kerelquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het boeit hem waarschijnlijk niets.![]()
Maar wat apart dat je sowieso een huis kan onderverhuren.
Welke holocaust? KUT, doe ik het weerquote:
ik word zo schijt ziek hiervanquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:15 schreef gers het volgende:
maar welke holocaust mag je dan niet ontkennen![]()
de armeense ?
de joodse ?
de cambodjaanse ?
de irakeese ?
de rewandese ?
de soedaanse ?
ik ruik virtueel met je meequote:Op zaterdag 3 april 2010 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
Kolere wat ruikt die popcorn lekker.
taalkundige analyses altijd welkom, dankquote:
dat is slim van je, okquote:
Gimmequote:Op zaterdag 3 april 2010 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
Ik maak popcorngies.
trouwens over choco gesprokenquote:
En wat is daar het praktisch nut van?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
trouwens over choco gesproken
in photoshop bestaat een techniek om iemand te bedekken met choco laag
dus als je wilt stuur je fotos
hahahah
tja, tja, tja, tjaquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat is daar het praktisch nut van?![]()
![]()
![]()
Nee, ik ben niet voor een gat te vangenquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:40 schreef MiVer het volgende:
[..]
tja, tja, tja, tja
ok, dus dat lukt dus niet, ok
maar goed je zit dus in de vastgoed
kan ik dan eventueel wel zwart geld witwassen bij je?
zuchtquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet voor een gat te vangen![]()
Aber naturlich nicht.
Eerlijke handel, jwz.
quote:
quote:
en als ik dan een hele maand lang voor je deur ga staan en slapen en blijven zijnquote:
Nee, dat is engquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
en als ik dan een hele maand lang voor je deur ga staan en slapen en blijven zijn
zoals in de Fight Club (met Brad Pitt)
mag ik dan wel?
met als doel je te zien, en je cavia's een kusje je gevenquote:
trouwens waarom tranen je ogen zo?quote:
Ik vind meetings eng.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:51 schreef MiVer het volgende:
[..]
met als doel je te zien, en je cavia's een kusje je geven
dan ga ik weer naar huis
ja manquote:
Ja, heb je even?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
trouwens waarom tranen je ogen zo?
toch een allergietje?
apart, ik nulquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heb je even?
- Huisstof-allergie
- Cavia-allergie (geen grap)
- Konijn-allergie
- Hond en kat-allergie
- Hooimijt-allergie
- Paarden-allergie.
Wees blijquote:
gelukkig ontbrak wel hooikoorts in je rijtje, schrale troostquote:
ik ga pleite hierquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, hooikoorts lijkt me een bitch om te hebben.
Fijne nachtquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:15 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik ga pleite hier
fijne nacht en tot morgen ofzo
groetjes
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volcanoes meets apricots maar dan toch nog anders. Ik weet niet, ze lijken allemaal niet.Maar ik heb wel mooies.
Heb ik ook, en ik heb ook mooies!quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:11 schreef Bragi het volgende:
[..]Heeft m'n vriendin ook. En die heeft ook mooies.
Ja, ik voel me zoooo kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee en dat terwijl het vies weer is.quote:
Het mag wel een keer weer wat warmer worden jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee en dat terwijl het vies weer is.
Ik zou zo gaan paardrijden. Dat duurt nu nog sws een uur.
Jij zit toch alleen achter je PC.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:40 schreef TheKC het volgende:
[..]
Het mag wel een keer weer wat warmer worden ja
Omdat het zo koud is ja, gelukkig doet de kachel het nog.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij zit toch alleen achter je PC.
Ja man, ik zit hier al met een kopje warme melk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Omdat het zo koud is ja, gelukkig doet de kachel het nog.
Inmiddels aangekomen op je werk?
Straks val je in slaap tijdens het werkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja man, ik zit hier al met een kopje warme melk.
Waarom ga je dan ook tegen die Twentefans vechten, natuurlijk winnen die van een paar paupersquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:50 schreef WillFerrell het volgende:
Mijn rug doet trouwens wel verneukte zeer door die kutactie van Stemo gister.
Nee, stoel wegtrekken terwijl ik verdomme net bier voor o.a. Stemo bestel. Flikker ik me toch een eind omdat ik me ook al half op de bar had gehesen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook tegen die Twentefans vechten, natuurlijk winnen die van een paar paupers
Hoi.quote:
quote:
Hoax je lust geen bierquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, stoel wegtrekken terwijl ik verdomme net bier voor o.a. Stemo bestel. Flikker ik me toch een eind omdat ik me ook al half op de bar had gehesen.
Nouja volgens mij komt dat er ook altijd de staan als de verbinding gewoon wegvalt. Iig een paar keer had ik nog niet eens verbinding en toen was ik al weer verlaten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:01 schreef Bragi het volgende:
[..]I certainly did not!
Ik wilde uren lang vuig chatten met je.
Story of your life, sis.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja volgens mij komt dat er ook altijd de staan als de verbinding gewoon wegvalt. Iig een paar keer had ik nog niet eens verbinding en toen was ik al weer verlaten.
Wat? Hoe weet je dat? Was je met mij verbonden dan?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat? Hoe weet je dat? Was je met mij verbonden dan?
Wat zei ik dan? Ik heb maar met drie mensen gesproken, waarvan ik bij een niet verder kwam dan zoiets als 'gerfgrkjefgf'.quote:
Niets toen was je al weer weg. Alleen mijn verbinding is ook nogal slecht.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat zei ik dan? Ik heb maar met drie mensen gesproken, waarvan ik bij een niet verder kwam dan zoiets als 'gerfgrkjefgf'.
Wartaal.quote:
Maar hoe weet je dan dat ik het was?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Niets toen was je al weer weg. Alleen mijn verbinding is ook nogal slecht.
Omdat ik je al een x eerder had, Bragi bitch.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat ik het was?
Of kan je m'n muziek horen?
Oooh, was jij het die "Ik niet" zei?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ik je al een x eerder had, Bragi bitch.![]()
En ik heb op deze pc geen geluid, maar toen kon ik je muziek wel horen ja.
Wat ga je kopen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet nog een cadeau kopen voor mams.
Typte, bedoel ik.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Typte, bedoel ik.
Ik chat nu met Mozy.We waren allebei vermomd als L.
Kutnicht dat het ook is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:07 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom post je een foto van WillFerrel?
Verbinding verbroken met Mozy.quote:15:12:05 Je partner heeft de verbinding verbroken.
15:12:05 Druk op Zoek / Volgende voor een nieuwe willekeurige chatpartner.
Hij wel. Per ongeluk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:12 schreef Bragi het volgende:
Mozy, als je dit leest: ik heb niks verbroken (met opzet).
En terecht. De bitch!quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij wel. Per ongeluk.
Hij is nu verdrietig omdat hij je kwijt is.
quote:
Whehe, nee, want ik weet hoe ze er 'echt' uitziet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind je haar niet een stuk minder aantrekkelijk nu ze in die reclame speelt?
Ik bedoel, aangezien ze zich daarvoor leent.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Whehe, nee, want ik weet hoe ze er 'echt' uitziet.Ik ben geen fan van de reclames... Op de foto's (op het Kruidvat-foldertje van vandaag bijvoorbeeld
) van die reclamecampagne ziet ze er haast onherkenbaar uit.
't Zelfde trouwens met Matthew Fox voor L'Oreal.
Oooooh, zo.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoel, aangezien ze zich daarvoor leent.
Nou, ik zou daar toch wel op afknappen.quote:
Waarschijnlijk had dat je auto gekostquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:52 schreef WillFerrell het volgende:
Boh. Bijna een duif vermoord, die niet wilde opzouten.
quote:Russische pijpt zich kapot
Een Russische vrouw is gewond geraakt tijdens een ruige pijpbeurt. Haar bedpartner stak zijn klabanus zo diep in haar mond, dat haar keelamandelen het begaven.
De 19-jarige vrouw had niet gelijk door dat het foute boel was. Pas toen ze de volgende ochtend wakker werd, gingen de alarmbellen rinkelen: haar mond zat vol met bloed. Ee moest onmiddellijk naar het ziekenhuis.
Daar stelden artsen vast dat haar amandelen ernstig beschadigd zijn.
Het koppel was pas getrouwd, zo meldt de Russische krant Pravda.
Ze kan het hebben.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ik zou daar toch wel op afknappen.
Wat moet ie d'r mee, echtquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, die. Ffs, mijn pa wilde vanmiddag al naar Bergen om die DKW te bekijken.
Ja, de Passat, Audi, Kever en Getz. Maar hij zei "DAN DOE IK DE MOTOR WEL WEG".quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:09 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wat moet ie d'r mee, echt. Hoeveel auto's staan er nou al? 4?
Beter verpatst ie de passat en audi, legt ie dr 20K bij van die DKW en koopt ie een a8/s-klasse/7erquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, de Passat, Audi, Kever en Getz. Maar hij zei "DAN DOE IK DE MOTOR WEL WEG".Heeft ie nog geen plek om die DKW neer te zetten trouwens. Die gast vraagt ook 20k voor dat ding.
!!!!!!!!!!
Dat je 's nachts wakker wordt van dingen. Bij kan de hele landing van D-day op mijn kamer worden nagespeeld, het boeit me geen kanker.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme, een paar dronken schoften hebben gisteren een auto onder handen genomen verderop. Werd al wakker van ze omdat ze volle kliko's aan het omkeilen waren.
Haha je speelt met legerpoppetjes in je slaapquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat je 's nachts wakker wordt van dingen. Bij kan de hele landing van D-day op mijn kamer worden nagespeeld, het boeit me geen kanker.
Normaal slaap ik er ook doorheen inderdaad maar ik heb best verrot geslapen omdat ziek.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat je 's nachts wakker wordt van dingen. Bij kan de hele landing van D-day op mijn kamer worden nagespeeld, het boeit me geen kanker.
Nog steeds?quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Normaal slaap ik er ook doorheen inderdaad maar ik heb best verrot geslapen omdat ziek.![]()
Mwoah, ish. Stukken beter dan gisteren. Begon helemaal te trippen weer toen, zal wel iets te maken hebben met een hoge lichaamstemperatuur dan.quote:
Lekkerbekjes.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:17 schreef WillFerrell het volgende:
Zo, de visboer wordt atm ook geplunderd door me pa, even de tafel dekken.
Al om half 5 eten ffsquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:17 schreef WillFerrell het volgende:
Zo, de visboer wordt atm ook geplunderd door me pa, even de tafel dekken.
O.a., makreel en nog wat zei ie. ffs, ik ben bang dat ik later een Frans Duijts uiterlijk krijg.quote:
Incl. pratende kut?quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
O.a., makreel en nog wat zei ie. ffs, ik ben bang dat ik later een Frans Duijts uiterlijk krijg.
Ringbaard.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
O.a., makreel en nog wat zei ie. ffs, ik ben bang dat ik later een Frans Duijts uiterlijk krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |