Nee, do you see me care about ur whining?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tell me, Stacey, do you see me care?
menopauzequote:Op vrijdag 2 april 2010 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
De tering, heb een opvlieger. ZWETEN!
Jij luistert Miley Circusclown, hou je harses dicht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Rand McNally was inderdaad wel kanker in 1999.
Je stelt je gewoon aan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mattie, ze laden langzaam door de kanker die op de foto staat.
Ik luisterde Frans net.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij luistert Miley Circusclown, hou je harses dicht.
Mevrouw Marmot. Beter doet ze een duet met Monique Smit... heb je een zingende hamster en een zingende marmot.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij luistert Miley Circusclown, hou je harses dicht.
hoe sneller je doortrapt op je fietsquote:
ga je nog sleutelen van het weekend?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
The Beatles - Drive My Car - Listening now
Mbeepbeep!
Nou, het probleem is dat ie steeds de plaatjes opnieuw gaat ophalen, da's irritant.quote:
Rob!quote:
Ik had op de planning staan om mijn bak en motor een kleine revisie te geven maar ik ben nu ziek.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
ga je nog sleutelen van het weekend?
ik kan de beatles niet hebben
maar das ander verhaal
Sex Drive was leuk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Rob!![]()
![]()
Valt zeker in het rijtje van the 18 year old virgin/sex drive/mc lovin?
hoop dat je je snel beter voeltquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had op de planning staan om mijn bak en motor een kleine revisie te geven maar ik ben nu ziek.
Die meid is leuk ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sex Drive was leuk.Amanda Crew
Die 2 gasten
YO! You wanna party?
- I'm at a party...
Randy en Andy zijn toch wel de leuke rode draad door de film.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die meid is leuk ja.En die auto.
![]()
wd, zullen we bij oma op bezoek gaan? [ afbeelding ]
Die gasten idd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Randy en Andy zijn toch wel de leuke rode draad door de film.
Randy: You wear thong underpants?
Andy: You want us to take our shirts off?
Randy: Where do you live?
Andy: Is your mom hot too?
Randy: Where do you live?
Andy: What's your address?
Randy: You like pizza?
De unrated versie is echt hilarisch.
Ik heb alleen een demente oma, die denkt dat WOII nog bezig is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die meid is leuk ja.En die auto.
![]()
wd, zullen we bij oma op bezoek gaan? [ afbeelding ]
toch nog beter dan in oogquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
Een negertje waar een vlieg zijn mond inkruipt op het NOS Journaal.
Dat bedoelde ik dan ook niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen een demente oma, die denkt dat WOII nog bezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |