Nee, do you see me care about ur whining?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tell me, Stacey, do you see me care?
menopauzequote:Op vrijdag 2 april 2010 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
De tering, heb een opvlieger. ZWETEN!
Jij luistert Miley Circusclown, hou je harses dicht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Rand McNally was inderdaad wel kanker in 1999.
Je stelt je gewoon aan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mattie, ze laden langzaam door de kanker die op de foto staat.
Ik luisterde Frans net.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij luistert Miley Circusclown, hou je harses dicht.
Mevrouw Marmot. Beter doet ze een duet met Monique Smit... heb je een zingende hamster en een zingende marmot.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij luistert Miley Circusclown, hou je harses dicht.
hoe sneller je doortrapt op je fietsquote:
ga je nog sleutelen van het weekend?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
The Beatles - Drive My Car - Listening now
Mbeepbeep!
Nou, het probleem is dat ie steeds de plaatjes opnieuw gaat ophalen, da's irritant.quote:
Rob!quote:
Ik had op de planning staan om mijn bak en motor een kleine revisie te geven maar ik ben nu ziek.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
ga je nog sleutelen van het weekend?
ik kan de beatles niet hebben
maar das ander verhaal
Sex Drive was leuk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Rob!![]()
![]()
Valt zeker in het rijtje van the 18 year old virgin/sex drive/mc lovin?
hoop dat je je snel beter voeltquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had op de planning staan om mijn bak en motor een kleine revisie te geven maar ik ben nu ziek.
Die meid is leuk ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sex Drive was leuk.Amanda Crew
Die 2 gasten
YO! You wanna party?
- I'm at a party...
Randy en Andy zijn toch wel de leuke rode draad door de film.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die meid is leuk ja.En die auto.
![]()
wd, zullen we bij oma op bezoek gaan? [ afbeelding ]
Die gasten idd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Randy en Andy zijn toch wel de leuke rode draad door de film.
Randy: You wear thong underpants?
Andy: You want us to take our shirts off?
Randy: Where do you live?
Andy: Is your mom hot too?
Randy: Where do you live?
Andy: What's your address?
Randy: You like pizza?
De unrated versie is echt hilarisch.
Ik heb alleen een demente oma, die denkt dat WOII nog bezig is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die meid is leuk ja.En die auto.
![]()
wd, zullen we bij oma op bezoek gaan? [ afbeelding ]
toch nog beter dan in oogquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
Een negertje waar een vlieg zijn mond inkruipt op het NOS Journaal.
Dat bedoelde ik dan ook niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen een demente oma, die denkt dat WOII nog bezig is.
Had 'm gedownload.quote:
Ze snapt de garp niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen een demente oma, die denkt dat WOII nog bezig is.
Als je in een melige bui bent moet je hem gewoon kijken, anders vind je er waarschijnlijk niks aan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Had 'm gedownload.Weet niet waarom / dankzij wie.
Nog niet gekeken.
Ja, maar die laatste (die ze quootte) is 167 kb, terwijl jouw plaatje hierboven al 373 kb is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, het probleem is dat ie steeds de plaatjes opnieuw gaat ophalen, da's irritant.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die gasten idd.![]()
R: We just banged that chick in our car.
Cop: Sure you did.
A: Yeah, hard!
is niets, een post van 2 MB moet al kunnen, WTF, zelfs in zeelandquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar die laatste (die ze quootte) is 167 kb, terwijl jouw plaatje hierboven al 373 kb is.
Ja, maar die laadt niet steeds opnieuw en hoeft ook niet te resizen. Plaatjesupload is bij dezen opgenomen in mijn blacklist.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar die laatste (die ze quootte) is 167 kb, terwijl jouw plaatje hierboven al 373 kb is.
Maar die hoeft niet opnieuw te laden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
Randy: You should bang her. We would.
Andy: Dude, we would bang her so hard.
Randy: Tell her we'll bang her for you if you're not into it!
Andy: Yeah. Hard.
Randy: With our dicks!
Andy: Yeah, our dicks are huge!
Randy: You can see them from space!
Goed, heb vandaag lekker niets aan school gedaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:42 schreef Smart_ass het volgende:
Nothin'. Ben vandaag begonnen met privaat te leren. Du?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |