Ja, ik voel me zoooo kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee en dat terwijl het vies weer is.quote:
Het mag wel een keer weer wat warmer worden jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee en dat terwijl het vies weer is.
Ik zou zo gaan paardrijden. Dat duurt nu nog sws een uur.
Jij zit toch alleen achter je PC.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:40 schreef TheKC het volgende:
[..]
Het mag wel een keer weer wat warmer worden ja
Omdat het zo koud is ja, gelukkig doet de kachel het nog.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij zit toch alleen achter je PC.
Ja man, ik zit hier al met een kopje warme melk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Omdat het zo koud is ja, gelukkig doet de kachel het nog.
Inmiddels aangekomen op je werk?
Straks val je in slaap tijdens het werkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja man, ik zit hier al met een kopje warme melk.
Waarom ga je dan ook tegen die Twentefans vechten, natuurlijk winnen die van een paar paupersquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:50 schreef WillFerrell het volgende:
Mijn rug doet trouwens wel verneukte zeer door die kutactie van Stemo gister.
Nee, stoel wegtrekken terwijl ik verdomme net bier voor o.a. Stemo bestel. Flikker ik me toch een eind omdat ik me ook al half op de bar had gehesen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook tegen die Twentefans vechten, natuurlijk winnen die van een paar paupers
Hoi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |