Wat ga je kopen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet nog een cadeau kopen voor mams.
Typte, bedoel ik.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Typte, bedoel ik.
Ik chat nu met Mozy.We waren allebei vermomd als L.
Kutnicht dat het ook is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:07 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom post je een foto van WillFerrel?
Verbinding verbroken met Mozy.quote:15:12:05 Je partner heeft de verbinding verbroken.
15:12:05 Druk op Zoek / Volgende voor een nieuwe willekeurige chatpartner.
Hij wel. Per ongeluk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:12 schreef Bragi het volgende:
Mozy, als je dit leest: ik heb niks verbroken (met opzet).
En terecht. De bitch!quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij wel. Per ongeluk.
Hij is nu verdrietig omdat hij je kwijt is.
quote:
Whehe, nee, want ik weet hoe ze er 'echt' uitziet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind je haar niet een stuk minder aantrekkelijk nu ze in die reclame speelt?
Ik bedoel, aangezien ze zich daarvoor leent.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Whehe, nee, want ik weet hoe ze er 'echt' uitziet.Ik ben geen fan van de reclames... Op de foto's (op het Kruidvat-foldertje van vandaag bijvoorbeeld
) van die reclamecampagne ziet ze er haast onherkenbaar uit.
't Zelfde trouwens met Matthew Fox voor L'Oreal.
Oooooh, zo.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoel, aangezien ze zich daarvoor leent.
Nou, ik zou daar toch wel op afknappen.quote:
Waarschijnlijk had dat je auto gekostquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:52 schreef WillFerrell het volgende:
Boh. Bijna een duif vermoord, die niet wilde opzouten.
quote:Russische pijpt zich kapot
Een Russische vrouw is gewond geraakt tijdens een ruige pijpbeurt. Haar bedpartner stak zijn klabanus zo diep in haar mond, dat haar keelamandelen het begaven.
De 19-jarige vrouw had niet gelijk door dat het foute boel was. Pas toen ze de volgende ochtend wakker werd, gingen de alarmbellen rinkelen: haar mond zat vol met bloed. Ee moest onmiddellijk naar het ziekenhuis.
Daar stelden artsen vast dat haar amandelen ernstig beschadigd zijn.
Het koppel was pas getrouwd, zo meldt de Russische krant Pravda.
Ze kan het hebben.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ik zou daar toch wel op afknappen.
Wat moet ie d'r mee, echtquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, die. Ffs, mijn pa wilde vanmiddag al naar Bergen om die DKW te bekijken.
Ja, de Passat, Audi, Kever en Getz. Maar hij zei "DAN DOE IK DE MOTOR WEL WEG".quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:09 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wat moet ie d'r mee, echt. Hoeveel auto's staan er nou al? 4?
Beter verpatst ie de passat en audi, legt ie dr 20K bij van die DKW en koopt ie een a8/s-klasse/7erquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, de Passat, Audi, Kever en Getz. Maar hij zei "DAN DOE IK DE MOTOR WEL WEG".Heeft ie nog geen plek om die DKW neer te zetten trouwens. Die gast vraagt ook 20k voor dat ding.
!!!!!!!!!!
Dat je 's nachts wakker wordt van dingen. Bij kan de hele landing van D-day op mijn kamer worden nagespeeld, het boeit me geen kanker.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme, een paar dronken schoften hebben gisteren een auto onder handen genomen verderop. Werd al wakker van ze omdat ze volle kliko's aan het omkeilen waren.
Haha je speelt met legerpoppetjes in je slaapquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat je 's nachts wakker wordt van dingen. Bij kan de hele landing van D-day op mijn kamer worden nagespeeld, het boeit me geen kanker.
Normaal slaap ik er ook doorheen inderdaad maar ik heb best verrot geslapen omdat ziek.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat je 's nachts wakker wordt van dingen. Bij kan de hele landing van D-day op mijn kamer worden nagespeeld, het boeit me geen kanker.
Nog steeds?quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Normaal slaap ik er ook doorheen inderdaad maar ik heb best verrot geslapen omdat ziek.![]()
Mwoah, ish. Stukken beter dan gisteren. Begon helemaal te trippen weer toen, zal wel iets te maken hebben met een hoge lichaamstemperatuur dan.quote:
Lekkerbekjes.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:17 schreef WillFerrell het volgende:
Zo, de visboer wordt atm ook geplunderd door me pa, even de tafel dekken.
Al om half 5 eten ffsquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:17 schreef WillFerrell het volgende:
Zo, de visboer wordt atm ook geplunderd door me pa, even de tafel dekken.
O.a., makreel en nog wat zei ie. ffs, ik ben bang dat ik later een Frans Duijts uiterlijk krijg.quote:
Incl. pratende kut?quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
O.a., makreel en nog wat zei ie. ffs, ik ben bang dat ik later een Frans Duijts uiterlijk krijg.
Ringbaard.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
O.a., makreel en nog wat zei ie. ffs, ik ben bang dat ik later een Frans Duijts uiterlijk krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |