Dit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:32 schreef Penisbaard het volgende:
Geen idee, duw ze er gewoon hard in met je duim ofzo
Jipieeeequote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het is me gelukt!Ik heb alleen eerst een lens per ongeluk binnenstebuiten in m'n oog gestopt, au!
En toen 5 minuten erover gedaan om 'm er weer uit te krijgen.
AdvancedPower reactie: gelezenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Hem bol op je wijsvinger leggen. En dan je ooglid omhoog doen met je linkerhand (die gaat achter je hoofd langs) en dan hem er zo inwippen. Zit 'ie nog niet lekker? Probeer het nog eens.
Ik heb zelf ook lenzen trouwens.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:52 schreef Dartanion het volgende:
[..]
AdvancedPower reactie: gelezen
hoe is het met je pijpgrage vriendin?
ik weet allesquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?![]()
Ik mag er geen topic over openen by the way.
Had ik ook ja, eerst een minuut of drie. En nu gaat het binnen seconden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:52 schreef Afwazig het volgende:
Duurt altijd lang aan het begin. Ik heb die dingen tegenwoordig binnen 5 seconden in.
Van Biogarde, dan is het bagger hea. En dan krijg ik ban.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:53 schreef Dartanion het volgende:
[..]
ik weet alles
Van wie mag je geen topic openen, je vriendin?
Bij mij duurt het nog altijd soms even.. Dan klapt de lens elke keer dubbel vlak voor mijn oog of OP mijn oogquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Had ik ook ja, eerst een minuut of drie. En nu gaat het binnen seconden.
Stuur het gerust in een PM, dan open ik wel een topic voor jequote:Op vrijdag 2 april 2010 19:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Van Biogarde, dan is het bagger hea. En dan krijg ik ban.![]()
Maar ehm, er is veel gebeurd vanmiddag.
Pics ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Van Biogarde, dan is het bagger hea. En dan krijg ik ban.![]()
Maar ehm, er is veel gebeurd vanmiddag.
Heb PM ban.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:55 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Stuur het gerust in een PM, dan open ik wel een topic voor je
Ik vind een spiegel wel handig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:58 schreef Neroje het volgende:
-Op je rechterwijsvinger leggen, niet binnenstebuiten natuurlijk
-Rechter middelvinger onderste ooglid naar beneden trekken, met je linker de bovenste
-Vooruit kijken en voorzichtig in je oog stoppen
Spiegels zijn overrated trouwens, kan prima zonder
Ja, bij het uithalen is het geen probleem zonder spiegel. Bij het indoen lukt het me niet, of duurt het een stuk langer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:01 schreef RedFever007 het volgende:
ik kan inderdaad ook niet zonder spiegel
Uithalen is trouwens geen probleem, sommige mensen hebben ook daar een spiegel bij nodig
Zonder spiegel oefenen, het is echt heel handig om te kunnenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:01 schreef RedFever007 het volgende:
ik kan inderdaad ook niet zonder spiegel
Gewoon recht naar je lens kijken, dan komt hij altijd goed op je oog. In het begin heb je misschien de neiging om weg te kijken, maar het went.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:03 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, bij het uithalen is het geen probleem zonder spiegel. Bij het indoen lukt het me niet, of duurt het een stuk langer.
Hmmm, eens even proberen morgen. Thanks.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:47 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Gewoon recht naar je lens kijken, dan komt hij altijd goed op je oog. In het begin heb je misschien de neiging om weg te kijken, maar het went.
Even een quote van die site wat je moet doen als je je lens op het verkeerde oog hebt gedaan :quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:24 schreef TheKC het volgende:
https://www.toplenzen.nl/index.aspx?a=21&infoid=14
Leer eens googlen.
quote:De lens zit op het verkeerde oog.
Zet de lens op het andere oog.
Precies, daarom maar een brilquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:10 schreef KleineNeger het volgende:
Lenzen![]()
Ik kreeg die dingen nooit in mijn ogen en met hooikoorts is het helemaal een drama.
Je hebt speciale hooikoortsdruppen die je gewoon in mag doen als je je lenzen nog in je doppen hebt zitten. Gebruik ik al jaren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:10 schreef KleineNeger het volgende:
Lenzen![]()
Ik kreeg die dingen nooit in mijn ogen en met hooikoorts is het helemaal een drama.
Die heb je dus zelf al gesloopt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik heb gevonden wat er mis is, er zit een klein scheurtje aan de buitenkant.![]()
Lekker dan, daar koop je de duurste lenzen voor.
Dat dus, sjonge jongequote:Op zaterdag 3 april 2010 22:31 schreef Snever het volgende:
Jij bent echt een noob.
Lenzen moet je voorzichtig mee zijn. Je krijgt echt geen gescheurde lens mee hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dus ik ben een noob omdat ik een kapotte lens heb meekregen?Ik dacht eerst dat het oog gewoon moest wennen, tering zeg.
Zit ik hier nu met 1 rood oog.
Toen je hem indeed was ie toch ook nog niet kapot? Waarschijnlijk heb je het zelf gewoon gedaan met je geprutsquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dus ik ben een noob omdat ik een kapotte lens heb meekregen?Ik dacht eerst dat het oog gewoon moest wennen, tering zeg.
Zit ik hier nu met 1 rood oog.
Dat dus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:58 schreef 9611Niels het volgende:
Toen je hem indeed was ie toch ook nog niet kapot? Waarschijnlijk heb je het zelf gewoon gedaan met je gepruts
Dus jij bent zo'n figuur die half blind langs het zwembad loopt of heb je heel stoer je bril op in het water.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:10 schreef KleineNeger het volgende:
Lenzen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |