Dit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:32 schreef Penisbaard het volgende:
Geen idee, duw ze er gewoon hard in met je duim ofzo
Jipieeeequote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het is me gelukt!Ik heb alleen eerst een lens per ongeluk binnenstebuiten in m'n oog gestopt, au!
En toen 5 minuten erover gedaan om 'm er weer uit te krijgen.
AdvancedPower reactie: gelezenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Hem bol op je wijsvinger leggen. En dan je ooglid omhoog doen met je linkerhand (die gaat achter je hoofd langs) en dan hem er zo inwippen. Zit 'ie nog niet lekker? Probeer het nog eens.
Ik heb zelf ook lenzen trouwens.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:52 schreef Dartanion het volgende:
[..]
AdvancedPower reactie: gelezen
hoe is het met je pijpgrage vriendin?
ik weet allesquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?![]()
Ik mag er geen topic over openen by the way.
Had ik ook ja, eerst een minuut of drie. En nu gaat het binnen seconden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:52 schreef Afwazig het volgende:
Duurt altijd lang aan het begin. Ik heb die dingen tegenwoordig binnen 5 seconden in.
Van Biogarde, dan is het bagger hea. En dan krijg ik ban.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:53 schreef Dartanion het volgende:
[..]
ik weet alles
Van wie mag je geen topic openen, je vriendin?
Bij mij duurt het nog altijd soms even.. Dan klapt de lens elke keer dubbel vlak voor mijn oog of OP mijn oogquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Had ik ook ja, eerst een minuut of drie. En nu gaat het binnen seconden.
Stuur het gerust in een PM, dan open ik wel een topic voor jequote:Op vrijdag 2 april 2010 19:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Van Biogarde, dan is het bagger hea. En dan krijg ik ban.![]()
Maar ehm, er is veel gebeurd vanmiddag.
Pics ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Van Biogarde, dan is het bagger hea. En dan krijg ik ban.![]()
Maar ehm, er is veel gebeurd vanmiddag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |