Jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen heeft een leven gekregen?
Oh, ben ik niet goed genoeg voor je?quote:
Jij was toch ook een leven aan het leiden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, ben ik niet goed genoeg voor je?
quote:
Daar kan ik ook niets aan doen.quote:
Gezamenlijk fok!en ftwquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij was toch ook een leven aan het leiden.
Haha dankje voor de tip.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niets aan doen.![]()
Op internet staan denk ik nog wel herhalingen.![]()
Jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij was toch ook een leven aan het leiden.
sssstt!quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niets aan doen.![]()
Op internet staan denk ik nog wel herhalingen.![]()
quote:
Jou even gezelschap houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Jou even gezelschap houden.Het was van korte duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dat krijg je als je dat gebruikt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
iTunes.Ik wil muziek luisteren. Niet wachten tot je eindelijk eens klaar bent met updaten.
Ja ik groet hem nu standaard.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles heb ik nog niet gezien. Maar die zal wel weer meelezen inderdaad.
quote:
Bevalt het je?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Maar ook om gewoon via mijn PC muziek te luisteren.
Daar zijn tig betere programma'squote:Op zaterdag 3 april 2010 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Maar ook om gewoon via mijn PC muziek te luisteren.
Werkt prima. Alleen jammer van die updates die zo lang duren.quote:
Groeten terug uit het veel mooiere Middelburg.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef Dzjenn. het volgende:
Groeten vanuit het altijd prachtige Vlissingen.
Nee neequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:10 schreef jna het volgende:
Het mooiste in Vlissingen en Middelburg is de trein richting Amsterdam
Ga ik ook zo heen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Groeten terug uit het veel mooiere Middelburg.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:12 schreef Puala het volgende:
Zeeland ben ik gister geweest. Wat een afgelegen rotzooi zeg
Ben je via Limburg gegaan dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik deed er ruim 3 uur over om terug naar huis te komen, dat is niet grappig
Wat kwam je hier doen dan, vuile nep-immigrant?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik deed er ruim 3 uur over om terug naar huis te komen, dat is niet grappig
Een fok-ker ophalen en meenemen om te fotograferenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:20 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wat kwam je hier doen dan, vuile nep-immigrant?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:12 schreef Puala het volgende:
Zeeland ben ik gister geweest. Wat een afgelegen rotzooi zeg
Je moet ze naar jou toe laten komen! Waar is je vrouwelijke trots?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Een fok-ker ophalen en meenemen om te fotograferen
Tok op stok?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nee joh, uit eten met m'n volgende slachtoffer.
quote:
Bij de KFC?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nee joh, uit eten met m'n volgende slachtoffer.
Het is niet logisch om vanuit Terneuzen via Den Bosch naar Antwerpen te gaan he?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:22 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Je moet ze naar jou toe laten komen! Waar is je vrouwelijke trots?
Het is ook niet logisch om via Rotterdam te gaan dan hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is niet logisch om vanuit Terneuzen via Den Bosch naar Antwerpen te gaan he?
Dat heb ik maar even achterwege gelaten. Brugge is (inderdaad) veel beter.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:24 schreef jna het volgende:
Het is sowieso niet logisch om naar Antwerpen te gaan
Ik kon een lift krijgen tot daar en dan met OV naar huis?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is ook niet logisch om via Rotterdam te gaan dan hoor.
Doel wel goed?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:24 schreef jna het volgende:
Het is sowieso niet logisch om naar Antwerpen te gaan
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat ik m'n OV gisteren wel had kunnen gebruiken![]()
![]()
Dat is een faal.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:27 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Vast niet, m'n chickie lust dat niet joh. Het worden vast weer frietjes.
frietjes Jaïr, hmm!
Dan moet je ook niet zeuren dat je er drie uur over deed.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kon een lift krijgen tot daar en dan met OV naar huis?
Als die kaart tenminste werkt natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:27 schreef jna het volgende:
[..]je kon gister zowel met week als weekend ov gratis reizen
Ik had bij IBG gecheckt en bij de feestdagen gekeken. Daar stond Goede Vrijdag bij. Feestdag = niet reizen met week OV.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:27 schreef jna het volgende:
[..]je kon gister zowel met week als weekend ov gratis reizen
En maandag heb je enkel korting, dat weet je wel?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:26 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Er zat nog cementlijm op?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:26 schreef Etcetera het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
En maandag heb je enkel korting, dat weet je wel?
Nee IBG was onduidelijkquote:
Als jij daar in gelooft.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:29 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja joh. Maar ik hou desalniettemin wel van haar hoor. Ware liefde jwt.
Jij veroordeelt Zeeland omdat je in Terneuzen bent geweest, zelfde ideequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat liefde is, maar veroordeelt ware liefde wel
IE zeker? Heb het op mn werk ook af en toequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Zijn de smileys veranderd ofzoZe zien er een beetje wazig uit heb ik het idee
Omdat ik op het moment geen vriendin heb, ken ik helemaal geen liefde.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat liefde is, maar veroordeelt ware liefde wel
Mja, maar dáár is dan wel weer iets voor te zeggen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij veroordeelt Zeeland omdat je in Terneuzen bent geweest, zelfde idee
Ho wait, ik veroordeel niet heel zeelandquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat slaat ook als een lul op een drumstelquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, maar dáár is dan wel weer iets voor te zeggen.
Ik kom bijna dagelijks in Terneuzen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ho wait, ik veroordeel niet heel zeeland![]()
En ik ben er tenminste geweest, luctor rent al weg zodra een chick wilt afspreken. Heel verschil.
Nee, ik bedoel het anders. Hij zit nu naast me dus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nohhh luctor, je bent gewild!
Laat dean 't maar niet horen.
Jaja, leg dát maar eens uitquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het anders. Hij zit nu naast me dus.
Samen fok!ken, how romanticquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het anders. Hij zit nu naast me dus.
Het geeft hoop om hem te overtuigen enzo voordat hij een Luctortje doet.quote:
Ik heb een bepaalde aantrekkingskracht op bezette vrouwen/meiden. Dat weet ik. Ik heb daar alleen zo weinig aan.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde aantrekkingskracht op bezette vrouwen/meiden. Dat weet ik. Ik heb daar alleen zo weinig aan.
....quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:46 schreef L.no het volgende:
[..]
De hele dag neuken wordt ook zo vermoeiend.
Krijg je wel een goede conditie van.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah ja, want fokken is ook echt met neuken te vergelijkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, want dat doe ik ja.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah ja, want fokken is ook echt met neuken te vergelijken
Ervaring?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Krijg je wel een goede conditie van.
Ah joh, ondertussen ben je het wel gewend toch.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:04 schreef jna het volgende:
Wilde ik net zeggen. Iedereen heeft nu dat beeld in z'n hoofd
Neequote:Op zaterdag 3 april 2010 13:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah joh, ondertussen ben je het wel gewend toch.
Rexquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:51 schreef DjRex89 het volgende:
Middag!
Gelieve niks zeggen over F1 want ga zo nog kijken... Tenzij dat het onderwerp van het gesprek is hier, dan waarschuw ff dan ga ik wat anders doen
kartenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:15 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren wezen karten, weer een paar mooie inhaalacties gemaakt
en vanmorgen met rugpijn wezen trainen
Hoe vetquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:15 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren wezen karten, weer een paar mooie inhaalacties gemaakt
en vanmorgen met rugpijn wezen trainen
meer een flinke blauwe plek, maar dat is de prijs die je ervoor moet betalenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe vet
Wees voorzichtig eh, die rug heeft ook rust nodig.
Copyright jnaquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Drive- by Paintballen
En daarna naar de KFC
eten bij de KFCquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Drive- by Paintballen
En daarna naar de KFC
Dan kan je de kip halen wanneer wij gaan karten.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan kan je de kip halen wanneer wij gaan karten.
quote:
in de kart waar ik gisteren zat, kon je makkelijk met een lengte +190cm erin stappen.quote:
Jahoor, ik schik me wel weer in de negerrolquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan kan je de kip halen wanneer wij gaan karten.
Mn voeten passen niet binnenboordquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
in de kart waar ik gisteren zat, kon je makkelijk met een lengte +190cm erin stappen.
Link?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jahoor, ik schik me wel weer in de negerrol![]()
(Verwijzend naar het kipneger filmpje)
Ik zit mobiel, dus geen ideequote:
Met mijn maat 47-48 ging het primaquote:
WOWquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met mijn maat 47-48 ging het prima
Verdammt, die halve/ene mast zal dan niet uitmakenquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met mijn maat 47-48 ging het prima
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:26 schreef Bravebart het volgende:
En ik zit naast een Duitse vrouw, die in haar meest accentvolle Duits een vraag steldeGelukkig verstond ik 'Hengelo', dus ik kon volstaan met een 'jawohl!!!'
En ik zit naast een Duitse vrouw, die in haar meest accentvolle Duits een vraag steldeGelukkig verstond ik 'Hengelo', dus ik kon volstaan met een 'jawohl!!!'
Dat moeten we nog gaan afspreken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:31 schreef Piles het volgende:
Ik hoor iets over karten? Waar/wanneer?
[..]
Nee, heel netjes, zoals ik ben opgevoedquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch niet op z'n EJ's hè
Tuuk wel op z'n EJ'squote:Op zaterdag 3 april 2010 14:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch niet op z'n EJ's hè
A4'tje plus hoeveel cm?quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuuk wel op z'n EJ's.
En toen ging BB amerikaanse gevechtsvliegtuigen nadoen.
Ik hoor het wel dan, over een jaar of 5quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moeten we nog gaan afspreken.
Welkom in het OVquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:34 schreef Bravebart het volgende:
Het lijkt wel de Jostibus trouwensEen Duitse vrouw van 1 meter nog iets, een vrouw die keihard door de bus blert onder het bellen naar dr tante dat ze "echt nog wel komt hoor!" en ga zo maar door
TAUCHEN TAUCHEN!!quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoor het wel dan, over een jaar of 5
Naja, speciale NS bus, misschien ligt het daar aanquote:
quote:[..]
TAUCHEN TAUCHEN!!
Jonge chickiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jonge chickies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:38 schreef PieterBas het volgende:
Het was gewoon te makkelijk om te maken
quote:
Tastes like chicken...quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
etenhelaas geen KFC, maar wel iets met kip
![]()
Ik slaap nooit overdag, maar heb het wel als ik te lang blijf liggen jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:58 schreef jna het volgende:
Hebben jullie ook altijd koppijn als je overdag in slaap valt?
Dus na een nachtje doorhalen ofzo doe je de volgende dag nooit een tukje overdag?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:01 schreef Piles het volgende:
Hier hebben we sindskort ook een KFC, maar dan iets culinairder: http://www.kipenzo.eu/index.htmlDe menukaart
[..]
Ik slaap nooit overdag, maar heb het wel als ik te lang blijf liggen ja
Nee, dan slaap ik gewoon uitquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:02 schreef jna het volgende:
[..]
Dus na een nachtje doorhalen ofzo doe je de volgende dag nooit een tukje overdag?
Ja en dan val je dus 's middags in slaap op de bankquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Das waar
Maar dan ben ik gewoon een dagje gaar
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan val je dus 's middags in slaap op de bank
Precies Ceesquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies CeesSlapen overdag is echt iets voor vrouwen
Ja en Suri's misschien
Het is Friesland, daar hebben ze tenminste echte kipquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies CeesSlapen overdag is echt iets voor vrouwen
Ja en Suri's misschien
quote:
Mwah niet als je voor je eigen verdediging isquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
En dan zeggen ze iets van mij als ik terugzoek
Zit je wéér van m'n ftp te leechenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:26 schreef Piles het volgende:
Is 37GB als download-wachtrij erg asociaal?
Toen hád ik nog niet eens geslapen, dat is wat andersquote:
Ik zei toch ook "na een nachtje doorhalen"quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toen hád ik nog niet eens geslapen, dat is wat anders
Definieer nachtje doorhalenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:13 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zei toch ook "na een nachtje doorhalen"![]()
Is niet erg hoor bartiesmartiehonnyponny![]()
Oh dat doe ik dan 's zomers wel heel vaakquote:
Dat hoeft niet per sequote:
Idd, en dan kun je nog best gaan slapen toch?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:16 schreef Bravebart het volgende:
Dat hoeft niet per seJe hebt de nacht doorgehaald, als de zon eenmaal op is
Dat is toch geen nacht doorhalen manquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, en dan kun je nog best gaan slapen toch?
Ik dacht meer van bijvoorbeeld 4.00 tot 8.00 uur slapen, en dan 's middags nog inhalen, dat doe ik nooit
Jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:20 schreef jna het volgende:
Ik bedoelde dus gewoon een nacht niet slapen, de volgende ochtend ook niet en dan die middag daarna rond een uurtje of 3/4 in slaap vallen op de bank.
Is dat iets voor vrouwen?
In dat geval ga ik aan de huisarts vragen wanneer ik mn tieten en kut krijgquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk slaap dan of gelijk om 7/8 uur of gewoon die hele dag niet meer
Ik begin dan echt pas om 20.00 in te kakken en om dan nog te gaan slapen
Al ben ik geen schoolvoorbeeld van een man![]()
Ja! Geen de datum ook ff door danquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:23 schreef jna het volgende:
[..]
In dat geval ga ik aan de huisarts vragen wanneer ik mn tieten en kut krijg
Neen! Maar leuk geprobeerdquote:
Nog zo éénquote:
Scatman en Sandstormquote:
Hij draait verschrikkelijk slecht met rampzalige overgangenquote:
Vandaar dat ik het zo slecht vondquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:36 schreef Bravebart het volgende:
Hij draait verschrikkelijk slecht met rampzalige overgangen
Ahquote:Niet echt trouwens, die nummers heeft hij helemaal niet gedraaid
Dat is wel zoquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij draait verschrikkelijk slecht met rampzalige overgangen
Prachtig schoolvoorbeeld van een trainwreckquote:
Dat zekerquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Prachtig schoolvoorbeeld van een trainwreck
Je hebt een dag extra weekend hoor, niet een dag minderquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar bed.
Morgen weer vroeg uit bed.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zeker
Zit nu naar livestream van TE te luisteren
Nic Chagall - Monday Bar![]()
Toch baal ik dat niemand mee wouquote:
Mja ik wilde ook wel, maar volgens mij vinden mn ouders dat niet zo tof met Pasenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toch baal ik dat niemand mee wou. Livesets zullen wel weer neergeladen worden
http://lsdb.nl/set/44571/(...)010__04-04-2010.htmlquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zeker
Zit nu naar livestream van TE te luisteren
Nic Chagall - Monday Bar![]()
Idd, geniaalquote:
Een vrouwmensch?quote:Op zondag 4 april 2010 00:43 schreef jna het volgende:
Bart! Iemand in de trein herkende m'n MOTD ringtone
Balen johquote:
Die ene met die helm wintquote:Op zondag 4 april 2010 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Net gedoucht, nu Formule 1 kijken.
quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 10:44 schreef jna het volgende:
Toch aardig van die paus, dat ie Emanuelson vandaag nog ff succes wenst.
Hamilton had een straf moeten krijgen.quote:Op zondag 4 april 2010 12:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vond Hamilton.. totdat ie achter Sutil kwam ook aardig racen.. en die Petrov
Het is niet mijn seizoen, zal eens gaan rekenen maar het is nie veelquote:Op zondag 4 april 2010 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
66 + 13 + 52 + 26 + 20 + 26 + 20 = 223 punten.![]()
![]()
Kan ik dan eindelijk Trulli inwisselen.![]()
Ik heb er volgens mij 127 totaalquote:Op zondag 4 april 2010 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
66 + 13 + 52 + 26 + 20 + 26 + 20 = 223 punten.![]()
![]()
Kan ik dan eindelijk Trulli inwisselen.![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 12:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij 127 totaal
Ik moet echt van mn Virgin chassis af..Al mn coureurs DNF
Geen idee. Ik zit daar zelden op.quote:
Hamilton is wel vaker genaaid door de race officials...quote:Op zondag 4 april 2010 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hamilton had een straf moeten krijgen.Maar krijgt slechts een waarschuwing.
![]()
Wanneer dan?quote:Op zondag 4 april 2010 12:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hamilton is wel vaker genaaid door de race officials...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |