Als jij daar in gelooft.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:29 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja joh. Maar ik hou desalniettemin wel van haar hoor. Ware liefde jwt.
Jij veroordeelt Zeeland omdat je in Terneuzen bent geweest, zelfde ideequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat liefde is, maar veroordeelt ware liefde wel
IE zeker? Heb het op mn werk ook af en toequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Zijn de smileys veranderd ofzoZe zien er een beetje wazig uit heb ik het idee
Omdat ik op het moment geen vriendin heb, ken ik helemaal geen liefde.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat liefde is, maar veroordeelt ware liefde wel
Mja, maar dáár is dan wel weer iets voor te zeggen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij veroordeelt Zeeland omdat je in Terneuzen bent geweest, zelfde idee
Ho wait, ik veroordeel niet heel zeelandquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat slaat ook als een lul op een drumstelquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, maar dáár is dan wel weer iets voor te zeggen.
Ik kom bijna dagelijks in Terneuzen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ho wait, ik veroordeel niet heel zeeland![]()
En ik ben er tenminste geweest, luctor rent al weg zodra een chick wilt afspreken. Heel verschil.
Nee, ik bedoel het anders. Hij zit nu naast me dus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nohhh luctor, je bent gewild!
Laat dean 't maar niet horen.
Jaja, leg dát maar eens uitquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het anders. Hij zit nu naast me dus.
Samen fok!ken, how romanticquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het anders. Hij zit nu naast me dus.
Het geeft hoop om hem te overtuigen enzo voordat hij een Luctortje doet.quote:
Ik heb een bepaalde aantrekkingskracht op bezette vrouwen/meiden. Dat weet ik. Ik heb daar alleen zo weinig aan.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde aantrekkingskracht op bezette vrouwen/meiden. Dat weet ik. Ik heb daar alleen zo weinig aan.
....quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:46 schreef L.no het volgende:
[..]
De hele dag neuken wordt ook zo vermoeiend.
Krijg je wel een goede conditie van.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah ja, want fokken is ook echt met neuken te vergelijkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, want dat doe ik ja.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah ja, want fokken is ook echt met neuken te vergelijken
Ervaring?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Krijg je wel een goede conditie van.
Ah joh, ondertussen ben je het wel gewend toch.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:04 schreef jna het volgende:
Wilde ik net zeggen. Iedereen heeft nu dat beeld in z'n hoofd
Neequote:Op zaterdag 3 april 2010 13:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah joh, ondertussen ben je het wel gewend toch.
Rexquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:51 schreef DjRex89 het volgende:
Middag!
Gelieve niks zeggen over F1 want ga zo nog kijken... Tenzij dat het onderwerp van het gesprek is hier, dan waarschuw ff dan ga ik wat anders doen
kartenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:15 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren wezen karten, weer een paar mooie inhaalacties gemaakt
en vanmorgen met rugpijn wezen trainen
Hoe vetquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:15 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren wezen karten, weer een paar mooie inhaalacties gemaakt
en vanmorgen met rugpijn wezen trainen
meer een flinke blauwe plek, maar dat is de prijs die je ervoor moet betalenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe vet
Wees voorzichtig eh, die rug heeft ook rust nodig.
Copyright jnaquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Drive- by Paintballen
En daarna naar de KFC
eten bij de KFCquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Drive- by Paintballen
En daarna naar de KFC
Dan kan je de kip halen wanneer wij gaan karten.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan kan je de kip halen wanneer wij gaan karten.
quote:
in de kart waar ik gisteren zat, kon je makkelijk met een lengte +190cm erin stappen.quote:
Jahoor, ik schik me wel weer in de negerrolquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan kan je de kip halen wanneer wij gaan karten.
Mn voeten passen niet binnenboordquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
in de kart waar ik gisteren zat, kon je makkelijk met een lengte +190cm erin stappen.
Link?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jahoor, ik schik me wel weer in de negerrol![]()
(Verwijzend naar het kipneger filmpje)
Ik zit mobiel, dus geen ideequote:
Met mijn maat 47-48 ging het primaquote:
WOWquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met mijn maat 47-48 ging het prima
Verdammt, die halve/ene mast zal dan niet uitmakenquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met mijn maat 47-48 ging het prima
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:26 schreef Bravebart het volgende:
En ik zit naast een Duitse vrouw, die in haar meest accentvolle Duits een vraag steldeGelukkig verstond ik 'Hengelo', dus ik kon volstaan met een 'jawohl!!!'
En ik zit naast een Duitse vrouw, die in haar meest accentvolle Duits een vraag steldeGelukkig verstond ik 'Hengelo', dus ik kon volstaan met een 'jawohl!!!'
Dat moeten we nog gaan afspreken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:31 schreef Piles het volgende:
Ik hoor iets over karten? Waar/wanneer?
[..]
Nee, heel netjes, zoals ik ben opgevoedquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch niet op z'n EJ's hè
Tuuk wel op z'n EJ'squote:Op zaterdag 3 april 2010 14:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch niet op z'n EJ's hè
A4'tje plus hoeveel cm?quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuuk wel op z'n EJ's.
En toen ging BB amerikaanse gevechtsvliegtuigen nadoen.
Ik hoor het wel dan, over een jaar of 5quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moeten we nog gaan afspreken.
Welkom in het OVquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:34 schreef Bravebart het volgende:
Het lijkt wel de Jostibus trouwensEen Duitse vrouw van 1 meter nog iets, een vrouw die keihard door de bus blert onder het bellen naar dr tante dat ze "echt nog wel komt hoor!" en ga zo maar door
TAUCHEN TAUCHEN!!quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoor het wel dan, over een jaar of 5
Naja, speciale NS bus, misschien ligt het daar aanquote:
quote:[..]
TAUCHEN TAUCHEN!!
Jonge chickiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jonge chickies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |