Hoezo ik meen dit voor de verandering een keer serieusquote:Op donderdag 8 april 2010 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker aan het trollen.
Hoe kom je dan op 5 uit?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:11 schreef Skonk het volgende:
[..]
Hoezo ik meen dit voor de verandering een keer serieus
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*zucht* wat hebben we toch een hoop domme mensen op deze aardkloot.
"Alle gebeurtenissen". Gebeurtenissen zijn oneindig.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker aan het trollen.
Pff, je weet best dat ik alle gebeurtenissen tot nu toe bedoelde.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Alle gebeurtenissen". Gebeurtenissen zijn oneindig.
Nu jij weer.
Dan nog zou je met 5 mensen die kunnen tijdreizen alle gebeurtenissen kunnen bezoeken.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
"Alle gebeurtenissen". Gebeurtenissen zijn oneindig.
Nu jij weer.
Als je oneindig veel tijd hebt, dan heb je ook oneindig veel nieuwe gebeurtenissen. Dan komt er dus nooit een einde aanquote:Op donderdag 8 april 2010 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan nog zou je met 5 mensen die kunnen tijdreizen alle gebeurtenissen kunnen bezoeken.
Als je maar oneindig veel tijd hebt en een oneindige voorraad nieuwe mensen zodat je tot in de oneindigheid over 5 mensen kunt beschikken.
Ik zeg niet dat de foto echt is of nep is, eerlijk gezegd zie ik er weinig bijzonders aan.. tot nu toe. Tenzij er straks bekend word dat er geen zonnebrillen bestonden ten tijde dat de foto is genomen, dan is het wel een WTF foto.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar leg jij nou eens uit waarom die foto uit de OP echt is. En van mij mag je zelf uitleggen waarom dat *kuch* horloge *kuch* echt is?
Ja, maar al had de geit dat geweten, dan had 'ie ook meer gescheten.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of is het meer als het feit dat een koe meer schijt dan een geit tot in de eeuwigheid?
Maar dat is niet het geval..dusquote:Op donderdag 8 april 2010 14:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de foto echt is of nep is, eerlijk gezegd zie ik er weinig bijzonders aan.. tot nu toe. Tenzij er straks bekend word dat er geen zonnebrillen bestonden ten tijde dat de foto is genomen, dan is het wel een WTF foto.
Je gaat er dus vanuit dat ze daar in China de waarheid spreken dat ze dat ding daar daadwerkelijk gevonden hebben. Ik zie alleen een vage foto met een vaag verhaal. Nogal wat "archeologen" hebben er alle baat bij te neppen.quote:Maar net zoals de andere user al aangaf, die andere link .. zoekende naar meer bewijs dat eventueel tijdreizen zou bestaan, is veel interessanter.
Hoe komt die ring daar uit de Ming Dynastie met een afbeelding van een swiss watch terwijl Zwitserland nog niet eens bestond?
Ja hoorquote:Waarop jij zegt "leuk maar nep" .. en ik zeg "hoezo dan" en jij zegt "ga eens goed lezen" en ik zeg ":')" en jij zegt.. nou ja je snapt de verwarring nu wel
Sorry, maar als je het topic goed door had gelezen had je kunnen zien dat notabene Nembrionic zelf als eerste een link geeft naar die versteende zegelring met meeuwafbeelding (of vingerhorloge).quote:Op donderdag 8 april 2010 14:27 schreef Bastard het volgende:
Maar net zoals de andere user al aangaf, die andere link .. zoekende naar meer bewijs dat eventueel tijdreizen zou bestaan, is veel interessanter.
Hoe komt die ring daar uit de Ming Dynastie met een afbeelding van een swiss watch terwijl Zwitserland nog niet eens bestond?
Waarop jij zegt "leuk maar nep" .. en ik zeg "hoezo dan" en jij zegt "ga eens goed lezen" en ik zeg ":')" en jij zegt.. nou ja je snapt de verwarring nu wel
Mwah, ik zou dan niet denken "WTF foto", maar "WTF, waarom gaan ze ontkennen dat er zonnebrillen bestonden in 1940?!"quote:Op donderdag 8 april 2010 14:27 schreef Bastard het volgende:
Ik zeg niet dat de foto echt is of nep is, eerlijk gezegd zie ik er weinig bijzonders aan.. tot nu toe. Tenzij er straks bekend word dat er geen zonnebrillen bestonden ten tijde dat de foto is genomen, dan is het wel een WTF foto.
The Daily Mailquote:Op maandag 5 april 2010 23:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
THX, vind dit verhaal uit die link veel opmerkelijker.
http://www.dailymail.co.u(...)ealed-400-years.html
tvp voor ik verdwaal.
uhm, daar ging het mij in dit geval dus wel om.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je ECHT gelezen had dan had je gezien dat ik die link zelf OOK nog eens tegengekomen ben bij het Googelen.
Het gaat hier echter om de foto uit de op met die kerel, NIET om dat naar binnen gesmokkelde horlogeringetje.
quote:Op maandag 5 april 2010 23:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
tvp voor ik verdwaal.
http://errorlevelanalysis.com/permalink/e8579f7/ Echniet!quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit is de originele foto.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Eigenaardig. Ik kreeg dit te zien:
[ afbeelding ]
hoezo opmerkelijk ?quote:Op maandag 5 april 2010 23:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
tvp voor ik verdwaal.
Één ding is in ieder geval zeker,quote:Op donderdag 8 april 2010 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of is het meer als het feit dat een koe meer schijt dan een geit tot in de eeuwigheid?
Ik herhaal hem nog eens voor jequote:Op zondag 18 april 2010 12:36 schreef Apekoek het volgende:
Hier is het dan, HET onderzoek dat linkt naar dit plaatje dat zijn kleding technisch gezien al wel bestond, zie het hele onderzoek rond om dit plaatje uit de OP!![]()
http://forgetomori.com/20(...)ght-in-museum-photo/
Hier zelfs een foto van hem vanuit een ander perspectief op het zelfde moment.quote:
WTF.. een DeLorean!!quote:Op maandag 26 april 2010 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
De man in kwestie is George Thomson
[ afbeelding ]
http://www.hankstruckpictures.com/john_wihksne_dads_album03.htm
http://www.virtualmuseum.ca/pm_v2.php?id=search_record_detail&fl=0&lg=English&ex=00000470&rd=117566&sy=cat&st=&ci=4#
Maar je kunt ook het topic doorlezen...quote:Op woensdag 28 april 2010 14:58 schreef mr_t88 het volgende:
Verkeerde kleding is een veel voorkomend probleem tijdens tijdreizen. Marty 'blende' ook niet goed in met zijn schoenen in 1885 (Niké) en zijn 'lifejacket' in 1955... Dus ik vind dit niet zo raar...
Bejaarden?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:59 schreef Ticker het volgende:
Ik zag vandaag wat mensen lopen en ik vermoed dat die uit het verleden kwamen.
Je herkent ze echt aan hun kleding!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |