Chantalquote:
Waarom ben je dan zo vroeg wakker?quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:20 schreef tisauch het volgende:
Goedemorgen fokkertjes!
* tisauch heeft vandaag lekker vrij.
Morge Esmeraldaquote:Op vrijdag 2 april 2010 07:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag mijn laatste dagje, en dan hoef ik pas donderdag weer aan de slag
nu van 09.15 tot 17.15
Kranten brengen!quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo vroeg wakker?
Whats up bro?quote:
Dank uquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes(had al wat van DW gehoord)
Kort samengevat, server stuk, alles van backup terug moeten zetten, trager dan verwacht, zeikende klanten, en vandaag het laatste gezeur opruimen.quote:
KZ!quote:
Nou, wat ik hierboven al zei:quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
Kort samengevat, server stuk, alles van backup terug moeten zetten, trager dan verwacht, zeikende klanten, en vandaag het laatste gezeur opruimen.
quote:
Heyquote:
Hoiquote:
succes ermee!quote:
Je hebt tenminste nog een backup terug kunnen zetten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
Kort samengevat, server stuk, alles van backup terug moeten zetten, trager dan verwacht, zeikende klanten, en vandaag het laatste gezeur opruimen.
AskMequote:
Gaat de dag wel lekker snel enzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dank u
Oh, en goedemorgen uiteraard
[..]
[..]
KZ!
Inderdaad, en dat moeten we nu aan klanten gaan vertellen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt tenminste nog een backup terug kunnen zetten.
En die zeurende klanten: gewoon verwijzen naar de SLA. 98% beschikbaar is meer dan een week per jaar plat mogen zijn.
Dat wel, met een hoop irritatie, en uitzicht op overwerk.quote:
Queridoquote:
Ericquote:
Jailbatequote:
Bartquote:
Hihiquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Jailbate![]()
Vrij vandaag? Dus geen horrorhuis?
Ik hoorde dat je niet de enige was die avondquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi![]()
Ja hij moest fluiten op de voetbal dus wij zijn vrij
Thnx, heb het nodigquote:
Daarom. Ziet eruit alsof je nog een zware dag krijgt.quote:
Die heb ik inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Daarom. Ziet eruit alsof je nog een zware dag krijgt.
Ja dat zal hectisch zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaadVan alles door elkaar doen enzo
IK!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:19 schreef Flashbag het volgende:
Goedemorgen allemaalWie wil een bak koffie van me
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:56 schreef Megumi het volgende:
Mogguh.Ben weer thuis uit het ziekenhuis.
![]()
Gumiquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:56 schreef Megumi het volgende:
Mogguh.Ben weer thuis uit het ziekenhuis.
![]()
Selmaquote:
Je ondertitelquote:
Hallo Bartquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gumi
Waarvoor was je in het ziekenhuis?
[..]
Selma![]()
[..]
Je ondertitel
What about itquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gumi
[..]
Selma![]()
[..]
Je ondertitel
Hij is goedquote:
Alles boven de twee rekt meequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is goed
De laagste leeftijd die ik in een dergelijke uitspraak kende was 8
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is goed
De laagste leeftijd die ik in een dergelijke uitspraak kende was 8
Jeuj Fijn voor je Naatjequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:25 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb al weekend
Hoi Jac0busquote:
Morgen Rateltjequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jeuj Fijn voor je Naatje![]()
[..]
Hoi Jac0bus
Ik heb altijd weekend.quote:
koos werkeloos?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb altijd weekend.Tot augustus en dan is mn weekend voorbij.
Koffie. Veel koffie. Voor de rest niets. Zoals een echte man zijn koffie drinkt dusquote:
Ik ben een echte man tegenwoordig ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Koffie. Veel koffie. Voor de rest niets. Zoals een echte man zijn koffie drinkt dus
Een vaat operatie me been kreeg wat weinig bloed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gumi
[..]
Poppedijnquote:
De laatste keer dat ik je zag nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben een echte man tegenwoordig ?
Lastigquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:50 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een vaat operatie me been kreeg wat weinig bloed.
Liefjequote:
Niet? Toen dronk ik m;n koffie ook zwart.quote:[..]
De laatste keer dat ik je zag niet
Oh ja. Vanmorgen vroeg gelezen, alleen nog vergeten te antwoordenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Liefje![]()
Heb je me smsje nog gekregen?
Klopt.quote:[..]
Niet? Toen dronk ik m;n koffie ook zwart.
Selmaquote:
Daar heb je wel vaker last van he, ;s ochtends vroegquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja. Vanmorgen vroeg gelezen, alleen nog vergeten te antwoorden
Lul niet. Je zit ook altijd tegen mij te mekkeren dat ik m;n koffie zwart moet drinken. En koffie met melk moet sowieso afgeschaft worden.quote:[..]
Klopt.
Ik bedoel trouwens met die uitspraak dat mannen hun koffie zwart horen te drinken, vrouwen mogen er wel melk en suiker in.
Jepquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb je wel vaker last van he, ;s ochtends vroeg
Klopt. Eigenlijk hoort iedereen zijn koffie zwart te drinken. Alleen als een vrouw ongesteld is ga ik erniet om zeurenquote:[..]
Lul niet. Je zit ook altijd tegen mij te mekkeren dat ik m;n koffie zwart moet drinken. En koffie met melk moet sowieso afgeschaft worden.
quote:
Allemaal goed gegaan.quote:
Chaoot. Jij bent gewoon de autist van ons 2en, niet ik.quote:
Als een mokkel ongesteld is ga je om andere dingen zeurenquote:[..]
Klopt. Eigenlijk hoort iedereen zijn koffie zwart te drinken. Alleen als een vrouw ongesteld is ga ik erniet om zeuren
Errrrrwinquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef 8108139dpths het volgende:
Goedemiddag lieve Fok!ertjes![]()
Ben weer klaar met werken; WEEKEND!![]()
quote:
Valt best mee. Drukke weekquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Chaoot. Jij bent gewoon de autist van ons 2en, niet ik.
Kloptquote:[..]
Als een mokkel ongesteld is ga je om andere dingen zeuren
En ik heb vorige week ook zwarte 'koffie' gedronken. Senseo![]()
![]()
![]()
Kale stuiterbalquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef 8108139dpths het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef 8108139dpths het volgende:
He babequote:
Waarom ben je nu niet hard aan het werk eigenlijk?quote:
I know. Bij mijn kleine gothicje. Haar koffiezetapparaat stond nog bij ;r ex.quote:[..]
Klopt
Niet bij mij. Senseo![]()
Ladyquote:
Nathanaelquote:
Hey Erwinquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef 8108139dpths het volgende:
lange vakantie danquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, niet werkeloos. Vakantie .
Ja goed he.quote:
c0nquote:
poppiedoppie, hoe gaat het met jou?quote:
Prima heur!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
poppiedoppie, hoe gaat het met jou?
ook goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Prima heur!
En daar? Nog vaak langs me gekneurt?
Natuurlijk houd ik nog van je, poppedopjequote:
Das wel waar natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk houd ik nog van je, poppedopjemaar ik kom liever langs dan dat ik langsrijd
Samen eitjes zoekenquote:
Dat laatstequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat kan in Ommen altijd goed!
Of eitje-tik
quote:
Gezelligquote:
Doe je dat ook zonder mij erbij dan?quote:
Ik kan niet veel goed doen vandaag hè?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe je dat ook zonder mij erbij dan?![]()
Jawel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik kan niet veel goed doen vandaag hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel.Ow gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow gelukkig.Vriendjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendjes?
BFFsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
BFFsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Al de tweede keer deze weekquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:13 schreef justmattie het volgende:
Goedenavond! Dat ik dit nog mag meemaken in ONZ zeg, een goedenavondtopic
het lijkt wel een anarchie hier op fokquote:
Avond Mattiequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:13 schreef justmattie het volgende:
Goedenavond! Dat ik dit nog mag meemaken in ONZ zeg, een goedenavondtopic
Avond Knuffeltjequote:
Avond TLKquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Hebben de modjes vrij op goede vrijdag ?
Avond Erwinquote:
Avond DWquote:
hi schat =)quote:
in ksc? ben daar nuquote:
Stoppen met posten dan, anders is hij vol voor middernachtquote:
Dan hoop ik nog keihard in slaap te liggenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
de nacht ga ik sowieso niet halen... zo offline en bedje in... morgen om 5uur weer onder de douche
dat hoop ik ook voor jequote:Op vrijdag 2 april 2010 20:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan hoop ik nog keihard in slaap te liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |