poppiedoppie, hoe gaat het met jou?quote:
Prima heur!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
poppiedoppie, hoe gaat het met jou?
ook goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Prima heur!
En daar? Nog vaak langs me gekneurt?
Natuurlijk houd ik nog van je, poppedopjequote:
Das wel waar natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk houd ik nog van je, poppedopjemaar ik kom liever langs dan dat ik langsrijd
Samen eitjes zoekenquote:
Dat laatstequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat kan in Ommen altijd goed!
Of eitje-tik
quote:
Gezelligquote:
Doe je dat ook zonder mij erbij dan?quote:
Ik kan niet veel goed doen vandaag hè?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe je dat ook zonder mij erbij dan?![]()
Jawel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik kan niet veel goed doen vandaag hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel.Ow gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow gelukkig.Vriendjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendjes?
BFFsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
BFFsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Al de tweede keer deze weekquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:13 schreef justmattie het volgende:
Goedenavond! Dat ik dit nog mag meemaken in ONZ zeg, een goedenavondtopic
het lijkt wel een anarchie hier op fokquote:
Avond Mattiequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:13 schreef justmattie het volgende:
Goedenavond! Dat ik dit nog mag meemaken in ONZ zeg, een goedenavondtopic
Avond Knuffeltjequote:
Avond TLKquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Hebben de modjes vrij op goede vrijdag ?
Avond Erwinquote:
Avond DWquote:
hi schat =)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |