Goed he?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:00 schreef HaJee het volgende:
Hee hallo, zo is er heel lang niets en zo weer een nieuw topic
Ik zeg : doen !quote:Op donderdag 1 april 2010 21:02 schreef Neroje het volgende:
[..]
Goed he?
Maar wat vinden jullie nou van het nieuwe plaatje?
Te laatquote:Op donderdag 1 april 2010 21:32 schreef Anarith het volgende:
ik ga een plaatje zoeken en meteen de battlepost maken
clubje oprichten?quote:
Ik had precies hetzelfde idee maar dan andersom. Dus een boot in die paal.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:13 schreef HaJee het volgende:
Misschien maakt mijn stem het nog spannend![]()
Hij gaat naar nummer 6 voor het leuke idee en de mooie uitvoering.
Neenee, we houden het eerlijk. Een half uur stemmen. Nummer 3 en 6 doen het ook goed dus kan nog heel spannend wordenquote:
Patty Brard als Bokito?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:17 schreef Neroje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom 3 zo leuk/goed is?
Kun jij de opstart financieren ?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:49 schreef Lysdexie het volgende:
Heel mooi afgewerkt HaJee. Je zou zo een grafisch bedrijf kunnen beginnen man
Dat lijkt me voldoende reden !quote:Op donderdag 1 april 2010 23:54 schreef De-Hamster het volgende:
Als het Yoshi wordt, zal ik ook eens wat proberen.
Dat is uiteraard geen probleem. Als 'ie om 15.00 maar binnen is bij de battleposter (wie dat ook moge worden)quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Pff.. ben net thuis van een lange werkdagmorgen misschien weer
Dat is nog niet bekend. Ik hoop dat zich een vrijwilliger meldt. Ik kan zelf niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:52 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb hem af, vind mijn idee wel leuk alleen de uitvoering had beter gekund, naar wie kan ik hem sturen?
Thanks ! Very Plezierigquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:49 schreef mwaterl het volgende:
Televisies Vinden Potloden!
Mooi werk weer HaJee
Bij jou inzenden?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:58 schreef Maringo het volgende:
Ik offer me op voor 15.00. Het kan iets later worden wel, maar niet veel later
Dat was de bedoeling van die post jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:45 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Bij jou inzenden?
Even mn photoshop uploaden.
Van mij komter niks. Ben aan 't werk. Vanavond maar weer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling van die post ja
Ik heb hem binnen iig![]()
6 inzendingen al.... en ik mis nog aantal vaste shoppers
Heeft nu lang genoeg geduurd toch ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:56 schreef Maringo het volgende:
7 laten winnen of wachten op meer stemmen?
Denk het ook welquote:
Daar is wel wat mee te doen lijkt mij.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:51 schreef ry4life het volgende:
Djw voor de stemmen![]()
(had niet verwacht dat ik zou winnen dus kijk nu pas)
Is dit wat?:
[ afbeelding ]
ja ben een beetje in een paassfeer![]()
Nou, even doorpakken dan maar !quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:37 schreef ry4life het volgende:
Ik wil ze wel eens verzamelen...
Maar moet alleen om half negen weg & kan niet meedoen
3quote:
De grap is nog wel aardig hoor...quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:17 schreef HaJee het volgende:
Gestemd op Superhaas (4).
Mijn creatie 0 stemmen tot nu toeEn terecht !
Nee, want anders had ik nu voor gestaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:34 schreef Anarith het volgende:
jullie hebben gewoon allemaal op jezelf gestemd
Ha(as)Jeequote:Op vrijdag 2 april 2010 21:04 schreef HeaN82 het volgende:
Was te laat voor de mijne, verder niks bijzonders...
[ link | afbeelding ]
Is geen hamburger, het is een BIG MACquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die hamburger lijkt me wel wat. Een keer een dood dier voor de afwisseling
Nog an die arbeit vanavondquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik ben ambulancechauffeur, wist je dat ? Vandaar de woordspeling
Je laat iedereen gewoon doodgaan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nein, overdag schon gewerkt en jetzt de Pasen frei
Ja. Af en toe gewoon niet naar mijn werk gaan is mijn bijdrage aan het voorkomen van overbevolking in dit land.quote:
Als je die burger maar niet opeetquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:21 schreef HaJee het volgende:
Even herhalen op de nieuwe pagina :
NIEUWE BATTLE !
Bijt je vast in deze Big Mac. Speel met die heerlijke stukken vlees en laat je niet weerhouden door het zaad dat iemand op dat broodje heeft achtergelaten.
[ afbeelding ]
Deadline : 23.30 (niet treuzelen dus)
Inleverpunt : HaJee (kan ik de boel mooi besodemieteren)![]()
Succes !
Ik kan er wel om lachenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:31 schreef HaJee het volgende:
Wat vinden jullie van mijn battle-aankondiginen. Ik probeer er woordspelingen, uitdrukkingen en dubbelzinnigheden in te verwerken. Is het amusant of kan ik me beter de moeite besparen en de tijd die ik overhoud besteden aan het breien van geitewollen sokken ?
HaJee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:31 schreef HaJee het volgende:
Wat vinden jullie van mijn battle-aankondiginen. Ik probeer er woordspelingen, uitdrukkingen en dubbelzinnigheden in te verwerken. Is het amusant of kan ik me beter de moeite besparen en de tijd die ik overhoud besteden aan het breien van geitewollen sokken ?
Ik vind ze superquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:31 schreef HaJee het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:50 schreef Dottey het volgende:
leuke intro's
ik heb een idee..
ik ga snel aan de slag!
Wie ben jij dan ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:20 schreef Neroje het volgende:
Ik ben nog bezig, niet beginnen zonder mij he?
Ik hoor ook gewoon bij dit zooitje hoor, ook al ben ik niet zo succesvol!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wie ben jij dan ?![]()
Als je iets langer nodig hebt moet je het maar zeggen.
Het was ook maar een geintje hoor. Jij bent hier al niet meer weg te denkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik hoor ook gewoon bij dit zooitje hoor, ook al ben ik niet zo succesvol!
Je hebt PM trouwens, binnen de tijd gewoon
Ja, een nieuwe trommel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien een leuke volgende opdracht!Een trommel voor dit topic.
Ja, ik had het wel beloofd maar bedacht me dat dat weer voer is voor grappenmakers. Bovendien kan ik niemand tot winnaar uitroepen als het origineel wintquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:37 schreef Maringo het volgende:
En er kan niet eens op het origineel gestemd worden
promises promises promisesquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, ik had het wel beloofd maar bedacht me dat dat weer voer is voor grappenmakers. Bovendien kan ik niemand tot winnaar uitroepen als het origineel wint
Ohw die vind ik nou eigenlijk niets aan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
Hmm. Ja vind 3 wel mooi geshopt, maar vind 'm niet echt grappig ofzo. Ik twijfel nog.
Dan zijn ze al opgegeten door de shopper van nummer 4 hoor!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Haha, ik weet het niet.....ik ga er maar een nachtje over slapen, moet er om 5.00 uur uit![]()
Maar 3 en 8 is tenminste nog wat mee gedaan, niet gewoon ergens op geplakt...quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ohw die vind ik nou eigenlijk niets aan.
Die patty b. ook niet echt.
Gewoon ergens opgeplakt? Ik ben heus met layers bezig geweestquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar 3 en 8 is tenminste nog wat mee gedaan, niet gewoon ergens op geplakt...
Je weet best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:48 schreef Neroje het volgende:
[..]
Gewoon ergens opgeplakt? Ik ben heus met layers bezig geweest
Nummer drie is een rits opgeplakt en wat gegumd...quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar 3 en 8 is tenminste nog wat mee gedaan, niet gewoon ergens op geplakt...
Nou ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Waarom zou je op het origineel willen stemmen eigenlijk ?
Ik niet, maar jij had het beloofdquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Waarom zou je op het origineel willen stemmen eigenlijk ?
Ja, misschien dat McDonalds eten smerig is ofzo? Geen ideequote:
Het feit dat er wat met de hamburgers zelf gedaan is ipv een totaal ander plaatje bewerkt en daar de hamburger opgeplakt. Ik wil niet ermee zeggen dat daardoor de kwaliteit achteruit gaat, integendeel zelfs, maar de battle ging om de hamburger en ik keek naar bewerkte hamburgersquote:
Soms bedenkt een mens zich en ziet hij zich omwille van het bewaren van de wereldvrede en andere futiliteiten genoodzaakt om terug te komen op een beloftequote:
De gehele politiek in 1 zinquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Soms bedenkt een mens zich en ziet hij zich omwille van het bewaren van de wereldvrede en andere futiliteiten genoodzaakt om terug te komen op een belofte
De battle gaat ondanks wat HaJee typt om het leuk te maken of te krijgen.... dat de foto bewerkt wordt in alle vrijheid van jouw geest. Dus of je hem nou in een veld met maiskolven photoshopt.. of een maxima als plakje kaas er tussen frot dat maakt geen donder uit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het feit dat er wat met de hamburgers zelf gedaan is ipv een totaal ander plaatje bewerkt en daar de hamburger opgeplakt. Ik wil niet ermee zeggen dat daardoor de kwaliteit achteruit gaat, integendeel zelfs, maar de battle ging om de hamburger en ik keek naar bewerkte hamburgersDat was mijn punt.
Dat kloptquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
De battle gaat ondanks wat HaJee typt om het leuk te maken of te krijgen.... dat de foto bewerkt wordt in alle vrijheid van jouw geest. Dus of je hem nou in een veld met maiskolven photoshopt.. of een maxima als plakje kaas er tussen frot dat maakt geen donder uit.
Precies ! Als ik een bepaalde opdracht aan een plaatje verbind zet ik dat er duidelijk bij. In alle ander gevallen staat het je volledig vrij om te doen met het onderwerp wat jij wilt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
De battle gaat ondanks wat HaJee typt om het leuk te maken of te krijgen.... dat de foto bewerkt wordt in alle vrijheid van jouw geest. Dus of je hem nou in een veld met maiskolven photoshopt.. of een maxima als plakje kaas er tussen frot dat maakt geen donder uit.
0.30 definitieve uitslagquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:19 schreef HaJee het volgende:
Ik laat hem gewoon lopen tot morgen ergens in de ochtend tenzij jullie graag een nieuwe opdracht willen. Zeg het maar !
Ben je nu alweer vergeten waar ik op heb gestemdquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je mag niet op jezelf stemmen!!!!!
hoopt meequote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:33 schreef HaJee het volgende:
We hebben een winnaar. Met plaatje nummer 3 : Lysdexie ! Gefeliciteerd !
ohw is het al klaar!quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:33 schreef HaJee het volgende:
We hebben een winnaar. Met plaatje nummer 3 : Lysdexie ! Gefeliciteerd !
quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
3 kan in een reclame gebruikt worden.
Heeft niet geholpenquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
hoopt mee[promoteam] aan
aardappeleters kennen jullie toch wel luitjes! geef hem een stem!![]()
[promoteam] uit
Zo eenvoudig was ie niet om te maken hoorquote:
voor de kus deed ik hetquote:
Copy Paste Upload dus?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:38 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Zo eenvoudig was ie niet om te maken hoorZat flink te kloten met de curves en levels, daarnaast moest ik een geschikte blending mode uitzoeken, hier en daar een stukje duplicaten, en nog wat andere kleine essentiële aanpassingen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:38 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Zo eenvoudig was ie niet om te maken hoorZat flink te kloten met de curves en levels, daarnaast moest ik een geschikte blending mode uitzoeken, hier en daar een stukje duplicaten, en nog wat andere kleine essentiële aanpassingen
Hmm vooruit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:45 schreef Lysdexie het volgende:
Dit leek me wel een leuke. Genoeg inspiratie voor deze!
[ afbeelding ]
Jongen heeft geweer in handjes, doosje condooms(quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:59 schreef Dottey het volgende:
Lys deel eens wat inspiratie.. want ik heb nul
quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:24 schreef HaJee het volgende:
Mensen, ik haak af. Zit hier zo goed als te slapen achter de pc.
Een goede nacht allemaal en tot morgen ofzo.....
dan hoop ik nog te slapenquote:Op zaterdag 3 april 2010 02:05 schreef Lindgren. het volgende:
Nouja. Stuur ze maar naar mij dan. Ik hoop dat ik 't redt. Als ik 't niet haal zeg ik 't van tevoren wel
PM KAN NAAR LINDGREN.Deadline half 2.
Geduld is een schone zaakquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:32 schreef Lindgren. het volgende:
Nou. Stuur maar op die henjol. Heb er nog geen 1 binnen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak![]()
Ben bezig....
-foutje-quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:36 schreef Lysdexie het volgende:
3 gestemdzeer slechte paint, maar moest er wel om lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |