Gewoon ergens opgeplakt? Ik ben heus met layers bezig geweestquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar 3 en 8 is tenminste nog wat mee gedaan, niet gewoon ergens op geplakt...
Je weet best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:48 schreef Neroje het volgende:
[..]
Gewoon ergens opgeplakt? Ik ben heus met layers bezig geweest
Nummer drie is een rits opgeplakt en wat gegumd...quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar 3 en 8 is tenminste nog wat mee gedaan, niet gewoon ergens op geplakt...
Nou ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Waarom zou je op het origineel willen stemmen eigenlijk ?
Ik niet, maar jij had het beloofdquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Waarom zou je op het origineel willen stemmen eigenlijk ?
Ja, misschien dat McDonalds eten smerig is ofzo? Geen ideequote:
Het feit dat er wat met de hamburgers zelf gedaan is ipv een totaal ander plaatje bewerkt en daar de hamburger opgeplakt. Ik wil niet ermee zeggen dat daardoor de kwaliteit achteruit gaat, integendeel zelfs, maar de battle ging om de hamburger en ik keek naar bewerkte hamburgersquote:
Soms bedenkt een mens zich en ziet hij zich omwille van het bewaren van de wereldvrede en andere futiliteiten genoodzaakt om terug te komen op een beloftequote:
De gehele politiek in 1 zinquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Soms bedenkt een mens zich en ziet hij zich omwille van het bewaren van de wereldvrede en andere futiliteiten genoodzaakt om terug te komen op een belofte
De battle gaat ondanks wat HaJee typt om het leuk te maken of te krijgen.... dat de foto bewerkt wordt in alle vrijheid van jouw geest. Dus of je hem nou in een veld met maiskolven photoshopt.. of een maxima als plakje kaas er tussen frot dat maakt geen donder uit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het feit dat er wat met de hamburgers zelf gedaan is ipv een totaal ander plaatje bewerkt en daar de hamburger opgeplakt. Ik wil niet ermee zeggen dat daardoor de kwaliteit achteruit gaat, integendeel zelfs, maar de battle ging om de hamburger en ik keek naar bewerkte hamburgersDat was mijn punt.
Dat kloptquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
De battle gaat ondanks wat HaJee typt om het leuk te maken of te krijgen.... dat de foto bewerkt wordt in alle vrijheid van jouw geest. Dus of je hem nou in een veld met maiskolven photoshopt.. of een maxima als plakje kaas er tussen frot dat maakt geen donder uit.
Precies ! Als ik een bepaalde opdracht aan een plaatje verbind zet ik dat er duidelijk bij. In alle ander gevallen staat het je volledig vrij om te doen met het onderwerp wat jij wilt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
De battle gaat ondanks wat HaJee typt om het leuk te maken of te krijgen.... dat de foto bewerkt wordt in alle vrijheid van jouw geest. Dus of je hem nou in een veld met maiskolven photoshopt.. of een maxima als plakje kaas er tussen frot dat maakt geen donder uit.
0.30 definitieve uitslagquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:19 schreef HaJee het volgende:
Ik laat hem gewoon lopen tot morgen ergens in de ochtend tenzij jullie graag een nieuwe opdracht willen. Zeg het maar !
Ben je nu alweer vergeten waar ik op heb gestemdquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je mag niet op jezelf stemmen!!!!!
hoopt meequote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:33 schreef HaJee het volgende:
We hebben een winnaar. Met plaatje nummer 3 : Lysdexie ! Gefeliciteerd !
ohw is het al klaar!quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:33 schreef HaJee het volgende:
We hebben een winnaar. Met plaatje nummer 3 : Lysdexie ! Gefeliciteerd !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |