3quote:
De grap is nog wel aardig hoor...quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:17 schreef HaJee het volgende:
Gestemd op Superhaas (4).
Mijn creatie 0 stemmen tot nu toeEn terecht !
Nee, want anders had ik nu voor gestaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:34 schreef Anarith het volgende:
jullie hebben gewoon allemaal op jezelf gestemd
Ha(as)Jeequote:Op vrijdag 2 april 2010 21:04 schreef HeaN82 het volgende:
Was te laat voor de mijne, verder niks bijzonders...
[ link | afbeelding ]
Is geen hamburger, het is een BIG MACquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die hamburger lijkt me wel wat. Een keer een dood dier voor de afwisseling
Nog an die arbeit vanavondquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik ben ambulancechauffeur, wist je dat ? Vandaar de woordspeling
Je laat iedereen gewoon doodgaan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nein, overdag schon gewerkt en jetzt de Pasen frei
Ja. Af en toe gewoon niet naar mijn werk gaan is mijn bijdrage aan het voorkomen van overbevolking in dit land.quote:
Als je die burger maar niet opeetquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:21 schreef HaJee het volgende:
Even herhalen op de nieuwe pagina :
NIEUWE BATTLE !
Bijt je vast in deze Big Mac. Speel met die heerlijke stukken vlees en laat je niet weerhouden door het zaad dat iemand op dat broodje heeft achtergelaten.
[ afbeelding ]
Deadline : 23.30 (niet treuzelen dus)
Inleverpunt : HaJee (kan ik de boel mooi besodemieteren)![]()
Succes !
Ik kan er wel om lachenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:31 schreef HaJee het volgende:
Wat vinden jullie van mijn battle-aankondiginen. Ik probeer er woordspelingen, uitdrukkingen en dubbelzinnigheden in te verwerken. Is het amusant of kan ik me beter de moeite besparen en de tijd die ik overhoud besteden aan het breien van geitewollen sokken ?
HaJee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:31 schreef HaJee het volgende:
Wat vinden jullie van mijn battle-aankondiginen. Ik probeer er woordspelingen, uitdrukkingen en dubbelzinnigheden in te verwerken. Is het amusant of kan ik me beter de moeite besparen en de tijd die ik overhoud besteden aan het breien van geitewollen sokken ?
Ik vind ze superquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:31 schreef HaJee het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:50 schreef Dottey het volgende:
leuke intro's
ik heb een idee..
ik ga snel aan de slag!
Wie ben jij dan ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:20 schreef Neroje het volgende:
Ik ben nog bezig, niet beginnen zonder mij he?
Ik hoor ook gewoon bij dit zooitje hoor, ook al ben ik niet zo succesvol!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wie ben jij dan ?![]()
Als je iets langer nodig hebt moet je het maar zeggen.
Het was ook maar een geintje hoor. Jij bent hier al niet meer weg te denkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik hoor ook gewoon bij dit zooitje hoor, ook al ben ik niet zo succesvol!
Je hebt PM trouwens, binnen de tijd gewoon
Ja, een nieuwe trommel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien een leuke volgende opdracht!Een trommel voor dit topic.
Ja, ik had het wel beloofd maar bedacht me dat dat weer voer is voor grappenmakers. Bovendien kan ik niemand tot winnaar uitroepen als het origineel wintquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:37 schreef Maringo het volgende:
En er kan niet eens op het origineel gestemd worden
promises promises promisesquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, ik had het wel beloofd maar bedacht me dat dat weer voer is voor grappenmakers. Bovendien kan ik niemand tot winnaar uitroepen als het origineel wint
Ohw die vind ik nou eigenlijk niets aan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
Hmm. Ja vind 3 wel mooi geshopt, maar vind 'm niet echt grappig ofzo. Ik twijfel nog.
Dan zijn ze al opgegeten door de shopper van nummer 4 hoor!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Haha, ik weet het niet.....ik ga er maar een nachtje over slapen, moet er om 5.00 uur uit![]()
Maar 3 en 8 is tenminste nog wat mee gedaan, niet gewoon ergens op geplakt...quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ohw die vind ik nou eigenlijk niets aan.
Die patty b. ook niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |