Zeker een van de betere CDA'ers (behalve het paddoverbodquote:
het spoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Fijn' om die beelden van die vechtpartij in de metro zonder waarschuwing uit te zenden...
Ik had ze al gezien maar kan me voorstellen dat anderen dat wat rauw op het dak valt...
Laten we een commissie instellen en ongeacht de uitkomst paddo's tóch verbieden!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeker een van de betere CDA'ers (behalve het paddoverbod![]()
).
Valt wel mee hoor... tegenwoordig speelt m'n oma nog GTA IV.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Fijn' om die beelden van die vechtpartij in de metro zonder waarschuwing uit te zenden...
Ik had ze al gezien maar kan me voorstellen dat anderen dat wat rauw op het dak valt...
Die moet hard geneukt worden!quote:
De hele tijd over haar handicap beginnenquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Pauw geeft wel weer een nieuwe invulling aan respectloos interviewen![]()
Dus je was eigenlijk nietszeggend. Of minder bekend? Oké, dus niemand kende je en je ging toch zingen. Je mag ook wel even weglopen hoor. Je was dus een totaal onbekende zangeres. Ohhierisjeplantinaplaat we gaan nu naar de zapservice!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:40 schreef pberends het volgende:
[..]
De hele tijd over haar handicap beginnen.
Dat ook nog jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Dus je was eigenlijk nietszeggend. Of minder bekend? Oké, dus niemand kende je en je ging toch zingen. Je mag ook wel even weglopen hoor. Je was dus een totaal onbekende zangeres. Ohhierisjeplantinaplaat we gaan nu naar de zapservice!
Moet hij eerst Femke zijn bed uit schoppen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:45 schreef pberends het volgende:
Ze's wel wulps die Caro... ik denk dat Jeroen Pauw verzuipt in bed als zij op hem ligt!
Ben je intussen uitgerukt, pubertje?quote:
Hij lijkt dan op de verwarde broer van Jan Mulder.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij lijkt dan op de verwarde broer van Jan Mulder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |