"PPR:Kut"quote:
quote:
Verwijzen naar tabllenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Hoe moet ik in vredesnaam verwijzen naar tabellen in m'n literatuurlijst
KlotekuthoeretyfusAPArotzooi
Dus jij hebt geschreven over een tabel uit een paper (of wat dan ook) en die ene tabel heb je als bijlage ingevoegd in je verslag/wat-dan-ook. Begrijp ik dat goed?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een lap tekst. In die tekst gaat het over een tabel. De tabel heb ik als bijlage erbij gedaan. Maar ik weet niet hoe ik in de literatuurlijst de tabel opneem
Niks grappigs aan hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Tabel komt van een website. En ja. Wat is daar nou zo grappig aan
Ik heb überhaupt nog nooit naar een website verwezen, dus ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op donderdag 1 april 2010 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Het gaat om http://oplagen-dagbladen.nl/, heb nog geen auteur gevonden. Maar bij de APA-instructies zoals ze door school zijn verstrekt staat dat ik alleen de website in de literatuurlijst moet neerzetten en dat lijkt me zo raar
Sowieso zijn die instructiesbagger
Ik zou gewoon lekker alleen die URL er in zettenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:08 schreef Etcetera het volgende:
Dat gaat makkelijker als ik ze snapNou ja, het zal wel goed zijn
quote:
Kan best jaquote:
Nee, maar vind het niet heel spannend meestal. Superartiestquote:Op donderdag 1 april 2010 12:22 schreef The_Dean het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Joe Bonamassa al gehoord?
Neequote:Op donderdag 1 april 2010 12:22 schreef The_Dean het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Joe Bonamassa al gehoord?
Beetje wel, maar toch weer erg lekkerquote:Op donderdag 1 april 2010 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar vind het niet heel spannend meestal. Superartiest, maar veel van hetzelfde
Doen!!quote:
Doen!!quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:53 schreef L.no het volgende:
Telefoon gaat. Moederlief neemt de telefoon op... dan schreeuwt mijn vader hard 1 APRIL!! :d op zijn mobiel.
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:53 schreef L.no het volgende:
Telefoon gaat. Moederlief neemt de telefoon op... dan schreeuwt mijn vader hard 1 APRIL!! :d op zijn mobiel.
Op de manier hoe hij dat zei maakt het nog grappiger.quote:
Goed bezig, geniale seriequote:Op donderdag 1 april 2010 13:15 schreef DjRex89 het volgende:
Dien!
Ik heb net de 1e aflevering van IT Crowd gekekenDe rest ben ik nu ook aan het binnenhalen
Dus no worriesquote:Ps. Je hebt zonder meer een voldoende, maar die willen we graag nog even nabespreken.
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef Bravebart het volgende:
15 april eindbespreking van mn stageMaar onder in de email stond
[..]
Dus no worries
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef Etcetera het volgende:
The IT Crowd is zo fucking geniaal![]()
'Did you switch it on and off again'
Hoewel dit echt klinkt naar een 7quote:
Ja, in het begin dacht ik nog dat het echt zo'n foute Americaanse wannabe leuke serie was maar juist omdat het Brits is, is het zo geniaalquote:
Preciesquote:Op donderdag 1 april 2010 13:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, in het begin dacht ik nog dat het echt zo'n foute Americaanse wannabe leuke serie was maar juist omdat het Brits is, is het zo geniaalDat accent ook
Ja idd, maar 6 afleveringenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies
Jammere is wel dat die Britten van die hele korte seizoenen hebben
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 1 april 2010 14:00 schreef Piles het volgende:
Blegh, geen zin meer, en ik moet nog 4 uur
Dat schiet al lekker opquote:Op donderdag 1 april 2010 14:46 schreef Bootje84 het volgende:
Status vanochtend:
[ link | afbeelding ]
Status bij thuiskomst:
[ link | afbeelding ]
Toen hok schoongemaakt en voer gehaald. Bij thuiskomst daarna
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
2 kuikens in hun bakje
Huidige status:
[ link | afbeelding ]
(volgend eitje is aangepikt)
Alle 5! Knallen!quote:Op donderdag 1 april 2010 17:16 schreef Bravebart het volgende:
Vanavond 5 feestjes in Leiden, de keuzes, de keuzes
Mja, ze hebben alleen allemaal entreequote:
* kijkt naar buiten en ziet de zon heerlijk schijnenquote:Op donderdag 1 april 2010 18:25 schreef Etcetera het volgende:
Op terugweg van stage naar station: regen, wind, hagel. Fucking fantastisch
Ja, heerlijk in de zon gestaanquote:Op donderdag 1 april 2010 18:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* kijkt naar buiten en ziet de zon heerlijk schijnen
Ja die heb ik ook wel zien schijnenquote:Op donderdag 1 april 2010 18:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* kijkt naar buiten en ziet de zon heerlijk schijnen
quote:
Ik ook.. ik moest vandaag me steeds helpen herinneren dat het niet vrijdag is.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb echt een vrijdag-gevoel vandaag.
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ook.. ik moest vandaag me steeds helpen herinneren dat het niet vrijdag is.
Zeg bootmans, is 't mogelijk dat ik een keer een kuikentje van je overneem (/koop)quote:Op donderdag 1 april 2010 14:46 schreef Bootje84 het volgende:
Status vanochtend:
[ link | afbeelding ]
Status bij thuiskomst:
[ link | afbeelding ]
Toen hok schoongemaakt en voer gehaald. Bij thuiskomst daarna
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
2 kuikens in hun bakje
Huidige status:
[ link | afbeelding ]
(volgend eitje is aangepikt)
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi hoi.
[..]
Zeg bootmans, is 't mogelijk dat ik een keer een kuikentje van je overneem (/koop)?
Als cadeautje voor iemand.
Idd.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb echt een vrijdag-gevoel vandaag.
Nu niet.... maar tegen de kerst...quote:
Je blijft van m'n kuiken afquote:Op donderdag 1 april 2010 19:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu niet.... maar tegen de kerst...
Uh, ligt eraan.. Ik raad sowieso af om ze per 1 te kopen.. Per koppel toch wel minimaal.. Besef ook dat het wel flinke motherfuckers worden hè.. Nu weegt het misschien 100 gram.. Straks 4 kiloquote:Op donderdag 1 april 2010 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi hoi.
[..]
Zeg bootmans, is 't mogelijk dat ik een keer een kuikentje van je overneem (/koop)?
Als cadeautje voor iemand.
4kg kip per stuk, omgquote:Op donderdag 1 april 2010 19:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uh, ligt eraan.. Ik raad sowieso af om ze per 1 te kopen.. Per koppel toch wel minimaal.. Besef ook dat het wel flinke motherfuckers worden hè.. Nu weegt het misschien 100 gram.. Straks 4 kilo
Het is geen lekker vlees..quote:Op donderdag 1 april 2010 19:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
4kg kip per stuk, omg
Wat kost dat per stuk en hoe lang duurt het voor ze volgroeid zijn?
Hey, als er iemand is die die op eet, ben ik datquote:Op donderdag 1 april 2010 19:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je blijft van m'n kuiken af, eet maar 1 van die katten
.
Die dikke zal wel goed smaken.
Of anders deze:
[ afbeelding ]
Maar dan kan ik ze pas volgden jaar op de BBQ gooienquote:Op donderdag 1 april 2010 19:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is geen lekker vlees..
Tja, duurt toch wel een jaar voordat ze volgroeid zijn..
Waarom per koppel? Anders eenzaam en zielig?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uh, ligt eraan.. Ik raad sowieso af om ze per 1 te kopen.. Per koppel toch wel minimaal.. Besef ook dat het wel flinke motherfuckers worden hè.. Nu weegt het misschien 100 gram.. Straks 4 kilo
Of ik. Of dean. Of ik én dean.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hey, als er iemand is die die op eet, ben ik dat
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
4kg kip per stuk, omg
Wat kost dat per stuk en hoe lang duurt het voor ze volgroeid zijn?
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu niet.... maar tegen de kerst...
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd.
Hier ook, betekent niet veel goeds voor morgen.
*boksquote:Op donderdag 1 april 2010 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of ik. Of dean. Of ik én dean.
*boks naar dean*
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of ik. Of dean. Of ik én dean.
*boks naar dean*
quote:
omdat kippen een pikorde hebben.. Als ze alleen bij een groep gezet worden, worden ze weggepest..quote:Op donderdag 1 april 2010 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom per koppel? Anders eenzaam en zielig?
Daarom hoef ik me geen zorgen te maken om het daadwerkelijk te doen.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alsof ik dat zou doen ja.
[ afbeelding ]
Niet serieus. Gewoon voor de lol. Samen met Lien.quote:
Die gast nuquote:
Maar hij kon wel kiezen uit 17 meiden.quote:
Jaquote:Op donderdag 1 april 2010 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hij kon wel kiezen uit 17 meiden.
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk ga me ook maar eens opgeven
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:29 schreef Bravebart het volgende:
Hoewel, dan krijg je vast die situatie van dat dumpert filmpje; iedereen weg in de uiterlijkronde
Iddquote:Op donderdag 1 april 2010 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is al een fail natuurlijk.
Jup.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet serieus. Gewoon voor de lol. Samen met Lien.
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup.![]()
Alleen erger ik me meer dan ik ge-entertained word.
Damnit, nu heb je wéér een smoes gevonden om niet mee te doen.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Daarom doe ik maar niet mee aan zoiets.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Damnit, nu heb je wéér een smoes gevonden om niet mee te doen.
* L.no slaat Bart
Daar doen toch alleemaal meiden aan mee die out of my league zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Damnit, nu heb je wéér een smoes gevonden om niet mee te doen.
* L.no slaat Bart
Ja.. ik zit non-stop te klagen.. altijd minimaal 10 dingen wat ik me zou kunnen ergeren aan de aflevering. daarom blijf ik het kijken. Zeiken ftw.quote:
De hele wereld is out of my league.. maar kijk eens wat ik hebquote:Op donderdag 1 april 2010 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar doen toch alleemaal meiden aan mee die out of my league zijn.
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja.. ik zit non-stop te klagen.. altijd minimaal 10 dingen wat ik me zou kunnen ergeren aan de aflevering. daarom blijf ik het kijken. Zeiken ftw.
Die zijn easy jongen, ze spelen serieus hard-to-get.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar doen toch alleemaal meiden aan mee die out of my league zijn.
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De hele wereld is out of my league.. maar kijk eens wat ik heb
Adam Sandler ftw.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De hele wereld is out of my league.. maar kijk eens wat ik heb
Ik houd niet van hard-to-get.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Die zijn easy jongen, ze spelen serieus hard-to-get.
Natuurlijk dude! Als zo'n lelijk monster als ik een vriendin kan krijgen, dan jij al helemaal.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Dus er is nog hoop voor mij?
Lesje volgen?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd niet van hard-to-get.Ik faal daarin.
En easy-to-get?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je haar ook weerquote:
Wat een timingquote:
Je weet het niet als je niet probeert.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat waren die gezegdes ook weer: Als je weet wat je niet wil.... enzquote:Op donderdag 1 april 2010 20:38 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij is het gros van die Take Me Out vrouwen best leuk voor een date. Met de nadruk op een.
Ja, die heb ik opgeslagen!quote:Op donderdag 1 april 2010 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat waren die gezegdes ook weer: Als je weet wat je niet wil.... enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Dat zijn mensen van een league onder me.quote:
Dat dacht ik al.quote:
Daar ben jij sowieso goed in toch?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.Daarom reageerde ik maar niet.
Mijn geduld raakte ik wel ff kwijt though.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.Daarom reageerde ik maar niet.
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn geduld raakte ik wel ff kwijt though.
Maar je hebt 'em weer gevonden.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn geduld raakte ik wel ff kwijt though.
Waarom lach je met je PI? Dat is een hell hoor.quote:
leedvermaak om zichzelf.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom lach je met je PI? Dat is een hell hoor.
Ach, het doet even pijn en daarna moet ik er altijd wel om lachenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom lach je met je PI? Dat is een hell hoor.
Nope. Hoezo, wil je weten of het daar regent?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:08 schreef Regenbui het volgende:
Iemand hier die zich nu in Londen bevindt?
Het wordt ook niet veel beterquote:Op donderdag 1 april 2010 21:12 schreef Regenbui het volgende:
Als ik naar buiten kijk is het weer wat beter geworden. vanmiddag was het een potje drama hier.
Hou op hoor. Moet morgen wat zinnige dingen gaan aanschaffen, en ze liggen niet in de buurtquote:
Paraplu!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:20 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Hou op hoor. Moet morgen wat zinnige dingen gaan aanschaffen, en ze liggen niet in de buurtHet is lente het hoor mooi zonnig te zijn!
Lampjesquote:Op donderdag 1 april 2010 21:11 schreef Etcetera het volgende:
Willie Wortel heeft geprobeerd Lampje te restylen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te vroegquote:Op donderdag 1 april 2010 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga naar bed. Morgen weer een lange dag.![]()
Ik ben ook al een keer te laat geweest, dus dit compenseert dat weer.quote:
Deden ze dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:35 schreef L.no het volgende:
Whehe, die 1 april grap van Comedy Central.
Ja, southpark in real life showen.. en dan doen ze dat serieus.. maar alleen 2 minuten. :")quote:Op donderdag 1 april 2010 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deden ze dan?
De grap van nrc.next was geniaal.
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, southpark in real life showen.. en dan doen ze dat serieus.. maar alleen 2 minuten. :")
Deden ze op broadsheet printen ipv tabloid formaatquote:Hoe was die van nrc.next dan?
Nee, ik stond echt voor je huisquote:
Haha inderdaad.quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:09 schreef Piles het volgende:
Ha, nu eindelijk opvolgende posts van onze begroeting
Dat vroeg ik mezelf ook afquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:14 schreef PieterBas het volgende:
En waarom ging ik vandaag ook al weer naar kantoor?
Half productontwikkeling is vrij, mijn afdeling is ook angstvallig stil....quote:
Heb zin om wat leuks te doen vandaag, dus eens iets bedenken om de dag mee te vullenquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:33 schreef PieterBas het volgende:
en ik heb geen flauw idee.. waar ik aan kan beginnen..
Ik heb nog wel wat documentatie liggen die je mag makenquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb zin om wat leuks te doen vandaag, dus eens iets bedenken om de dag mee te vullen
Moet ik hier ook nog doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat documentatie liggen die je mag maken.
Handleidingen maken is toch best leuk?quote:
Juist!quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:50 schreef Isdatzo het volgende:
En zeurende mensen.
Doen ze maar lekker op een andere dag, dit voelt als een maandag. En op maandag ist verboten te zeuren.
't Is ook niet mijn idee neequote:Op vrijdag 2 april 2010 09:11 schreef MvdZ het volgende:
Stagéren op goede vrijdag... Wie verzint het?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:32 schreef PieterBas het volgende:
![]()
De Salesafdeling heeft op 1 april 2011 een groot probleem
![]()
Doe eens iets aan je spelling en zinsopbouwquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:29 schreef L.no het volgende:
Whehe, die proefwerk. De meeste kinderen wisten de eerste vraag niet eens de eerste vraag, laat staan de rest.
Hoezo?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:32 schreef PieterBas het volgende:
![]()
De Salesafdeling heeft op 1 april 2011 een groot probleem
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe eens iets aan je spelling en zinsopbouw
[..]
Hoezo?
Jawelquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:43 schreef L.no het volgende:
En ik ben weer weg. Jullie zullen geen last hebben van me deze dagen.![]()
Ik ben thuisquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:11 schreef MvdZ het volgende:
Stagéren op goede vrijdag... Wie verzint het?
Hier op stage met hoofdpijn, ruilenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben thuisMet hoofdpijn, dat dan weer wel
Ik moest met 6liter water naar een beurs. Ik moest ook op de beurs staan.. omdat die gasten, de flessen water niet onder de kraan konden krijgen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe eens iets aan je spelling en zinsopbouw
[..]
Hoezo?
Heeft die hoofdpijn ook een oorzaak? Zoals een zeer geslaagde donderdagavond bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben thuisMet hoofdpijn, dat dan weer wel
Ik mocht willen dat dat het geval wasquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:57 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Heeft die hoofdpijn ook een oorzaak? Zoals een zeer geslaagde donderdagavond bijvoorbeeld
hmmz ok, dat is wel vervelend! De cliché dingen als meer water drinken heb je vast allemaal wel gehoord.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat dat het geval wasHeb eigenlijk nooit een kater, wel regelmatig hoofdpijn
Heerlijk hequote:
Patat pinda.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:00 schreef Piles het volgende:
Straks regen vanuit het zuidwesten
Nu friet/patat met pinda/satésaus als lunchHet is opvallend stil op de afdeling nu
watskeburtquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:09 schreef Etcetera het volgende:
instortmoment heeft
kutschool kutschool kutschool kuttige hoerige gallige strontschool
Ik gok op een PvAquote:
AWBZ, is dat die tegemoetkoming voor gehandicapten enzo? Hebben we hier ook nog mee te makenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:17 schreef PieterBas het volgende:
De bezuinigingsplannen voor de AWBZ
* PieterBas is vakliteratuur aan het lezen
En een boek wat ik nou INEENS erbij moet gebruiken. Hadden ze dat godverdomme niet ergens kunnen vermeldenquote:
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:09 schreef Etcetera het volgende:
instortmoment heeft
kutschool kutschool kutschool kuttige hoerige gallige strontschool
onder andere.. maar ook voor de ouderenzorg.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik gok op een PvA
[..]
AWBZ, is dat die tegemoetkoming voor gehandicapten enzo? Hebben we hier ook nog mee te maken
Ja vast en zeker.quote:
Ja, die ook natuurlijk. We hebben er hier vooral mee te maken dat we woningen aanpassen op kosten van de gemeentequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
onder andere.. maar ook voor de ouderenzorg.
*aaitquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja vast en zeker.
Zie het nu alleen nog niet gebeuren
Kutleven.quote:
Godmiljaar ja!quote:
Tsja, waarom nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:07 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Vanwaar dat plaatje Hou? Niet dat ik het erg vind
Ik zit met een soortgelijk dilemma.. ff dit afmaken of het komt dinsdag welquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:50 schreef PieterBas het volgende:
hmm.. zal ik mijn mailtjes nog beantwoorden... of heb ik zoiets van... dat doe ik dinsdag wel weer..
Bonjour!!!quote:
Net besloten.. Dit komt dinsdag wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zit met een soortgelijk dilemma.. ff dit afmaken of het komt dinsdag wel.
Tram 1?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:56 schreef PieterBas het volgende:
Net in de tram een stonede Marokkaan, begon ie mij uit te schelden voor vieze Joodse AIVD'er![]()
Die is nieuw![]()
nee.. 2quote:
Ohquote:
Ik had echt zoiets van.. laat mij lekker rustig mijn maisboterham opeten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had echt zoiets van.. laat mij lekker rustig mijn maisboterham opeten...![]()
Misschien had ik moeten zeggen... wat is de overeenkomst tussen een Marokkaan en een spermacel....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga kapot hier![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:56 schreef PieterBas het volgende:
Net in de tram een stonede Marokkaan, begon ie mij uit te schelden voor vieze Joodse AIVD'er![]()
Die is nieuw![]()
Ja ik ben even de weg kwijt nu ik in Friesland ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |