abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79896777
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:08 schreef maartena het volgende:

[..]

Mja, beiden zou kunnen..... Maar als ik naar bijv. Maurice de Hond z'n peiling kijk, en ik weet donders goed dat een peiling slechts een peiling is..... zie ik de volgende chronologische volgorde:

1) PVV heeft 27 zetels, VVD heeft 18 zetels.
2) Gemeenteraadsverkiezingen worden gehouden.
3) PVV wint flink in Almere en Den Haag, maar weigert deelname in de raad gebaseerd op het hoofddoekjesverbod: In de lokale politiek houdt men vast aan dit standpunt.
4) PVV zakt naar 22 zetels, VVD stijgt naar 25 zetels.
Ik denk dat de komst van Cohen als PvdA lijsttrekker ook voor wat peilingfluctuatie heeft gezordgd.
quote:
Nu heeft Wilders al VOOR de gemeenteraadsverkiezingen aangekondigd wel "water bij de wijn" te willen doen, maar de lokale politiek heeft die memo niet gekregen blijkbaar.....

Wat er ook gebeurd is, steeds meer stemmers lijken in te zien dat de PVV toch niet de partij voor hen is.... althans, in ieder geval hen die er enigszins over nadenken, en polls beantwoorden.
It ain't over until... Verdonk stond op een gegeven moment ook op +/- 25 zetels en daar is nu ook niets meer van over. Het zou kunnen dat dat bij de PVV ook gaat gebeuren, iets anders sluit ik zeker niet uit. Peilingen zijn ook maar de waan van de dag. Zodra de verkiezingen dichterbij komen kan je steeds accurater het aantal zetels voorspellen, denk ik.

Het duurt nog wel even en ik denk dat tot die tijd er nog een hoop kan gebeuren om het één en het ander te beïnvloeden. De uitspraak van de rechtzaak bijvoorbeeld. Komt die nog op tijd?
pi_79899330
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:24 schreef voice-over het volgende:

[..]

Lekkere stijl van discussieren heb jij.

Ik heb al diverse malen jouw zogenaamde bewijsvoering onderuit gehaald. Jij interpreteert CBS-cijfers op een overduidelijk, foute wijze.
Leg jij de juiste interpretatie dan maar uit. Gewoon "nietes" roepen redden we het niet mee. En dan iets onderbouwds he, met cijfers.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_79901397
Jusqu'ici tout va bien...
pi_79902869
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:20 schreef Manono het volgende:

En dan zijn er nog mensen die denken dat iemand als Wilders goed voor het land zou kunnen zijn
pi_79903514
PVV is boerkaverbod 'vergeten'

Het is echt te triest voor woorden...
pi_79904992
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:20 schreef Y. het volgende:
PVV is boerkaverbod 'vergeten'

Het is echt te triest voor woorden...
Haha, hij liegt en hij draait. De PVV is niet in staat om iets uit hun handen te krijgen. In Den Haag niet (De gemeente en landelijk) en in Almere niet.

Het is een farce.
Wir haben es gewusst
  zondag 4 april 2010 @ 10:27:49 #82
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79926194
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:03 schreef Mr.44 het volgende:
En dan zijn er nog mensen die denken dat iemand als Wilders goed voor het land zou kunnen zijn
Op zich kan een rechtse regering best goed zijn voor Nederland..... een balans is goed.

Maar wat mensen in Wilders zien begrijp ik echt niet. Voor het grootste deel is Wilders gewoon "VDD-Plus", waarbij de "Plus" de haat voor Islam is. Zijn economische plannen zijn voornamelijk gebaseerd op de VVD, plus wat hele gekke uitschieters (zoals de AOW leeftijd) naar links.

Iemand die serieus rechts is, maar in principe Marokkanen niet echt haat..... heeft weinig aan de PVV en kan beter VVD stemmen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_79926836
quote:
Op zondag 4 april 2010 10:27 schreef maartena het volgende:

[..]

Op zich kan een rechtse regering best goed zijn voor Nederland..... een balans is goed.

Maar wat mensen in Wilders zien begrijp ik echt niet. Voor het grootste deel is Wilders gewoon "VDD-Plus", waarbij de "Plus" de haat voor Islam is. Zijn economische plannen zijn voornamelijk gebaseerd op de VVD, plus wat hele gekke uitschieters (zoals de AOW leeftijd) naar links.

Iemand die serieus rechts is, maar in principe Marokkanen niet echt haat..... heeft weinig aan de PVV en kan beter VVD stemmen.
serieus rechts stemt niet op de pvv, want die mensen zijn serieus genoeg om in te zien dat wilders een hoop onzin uitkraamt....

Net alsof die marokkaanse raddraaiers nederland hebben overgenomen...nog lang niet en dat zal ook nooit gebeuren...
  zondag 4 april 2010 @ 11:10:18 #84
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_79927036
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:07 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Leg jij de juiste interpretatie dan maar uit. Gewoon "nietes" roepen redden we het niet mee. En dan iets onderbouwds he, met cijfers.
De tijdsgeest van de jaren '60 en '70 van de vorige eeuw was 'progressief'. Baardige jongemannen met lang haar sloegen links-extremistische taal uit dat het een lieve lust was. Rechts was in dit tijd 'vies'. Tegen dat marxistisch geweld konden CDA en VVD niet op en werden het ook linkse partijen.

Links is dus verantwoordelijk voor de multiculturele ellende van Nederland.
  zondag 4 april 2010 @ 11:12:13 #85
268409 voice-over
pi_79927069
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:01 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

serieus rechts stemt niet op de pvv, want die mensen zijn serieus genoeg om in te zien dat wilders een hoop onzin uitkraamt....
Geen onzin maar een hoop zinnige dingen. Hij legt alleen de prioriteiten verkeerd: hoofddoekjes verbieden ipv Marokkaans straattuig met wortel en tak vernietigen.
  zondag 4 april 2010 @ 11:12:37 #86
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_79927080
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:10 schreef voice-over het volgende:

[..]

De tijdsgeest van de jaren '60 en '70 van de vorige eeuw was 'progressief'. Baardige jongemannen met lang haar sloegen links-extremistische taal uit dat het een lieve lust was. Rechts was in dit tijd 'vies'. Tegen dat marxistisch geweld konden CDA en VVD niet op en werden het ook linkse partijen.

Links is dus verantwoordelijk voor de multiculturele ellende van Nederland.
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:07 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 4 april 2010 @ 11:14:07 #87
268409 voice-over
pi_79927107
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[..]
Waarom quote je mij?
  zondag 4 april 2010 @ 11:16:10 #88
66444 Lord_Vetinari
pi_79927137
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:14 schreef voice-over het volgende:

[..]

Waarom quote je mij?
Om even te laten zien dat je totaal niet ingaat op het bericht dat jij quote en waarin Mwanatabu vraagt om onderbouwde weerlegging. Je pretendeert daar op te reageren, maar spuit gewoon weer ononderbouwde (en ononderbouwbare) lariekoek met uitjes.
  zondag 4 april 2010 @ 11:17:58 #89
268409 voice-over
pi_79927174
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Om even te laten zien dat je totaal niet ingaat op het bericht dat jij quote en waarin Mwanatabu vraagt om onderbouwde weerlegging. Je pretendeert daar op te reageren, maar spuit gewoon weer ononderbouwde (en ononderbouwbare) lariekoek met uitjes.
Ik heb zojuist aangegeven hoe linkse politiek dit land naar de afgrond heeft gedreven.
  zondag 4 april 2010 @ 11:24:44 #90
66444 Lord_Vetinari
pi_79927326
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:17 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik heb zojuist aangegeven hoe linkse politiek dit land naar de afgrond heeft gedreven.
Nee, je hebt een of andere niet-onderbouwde rammeltekst geschreven, totaal gespeend van enige substantie, bewijs of zelfs maar een bron. Je hebt aangegeven, hoe jij denkt, je hebt geen feiten geponeerd. Ik denk dat je een paar verkiezingsprogramma's van de VVD uit de jaren 70 en 80 naast je hebt liggen en daar wat catchphrases uithaalt, want meer dan holle retoriek is het niet.
  zondag 4 april 2010 @ 11:37:00 #91
268409 voice-over
pi_79927564
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, je hebt een of andere niet-onderbouwde rammeltekst geschreven, totaal gespeend van enige substantie, bewijs of zelfs maar een bron. Je hebt aangegeven, hoe jij denkt, je hebt geen feiten geponeerd. Ik denk dat je een paar verkiezingsprogramma's van de VVD uit de jaren 70 en 80 naast je hebt liggen en daar wat catchphrases uithaalt, want meer dan holle retoriek is het niet.
Dat vind jij. Als ervaringsdeskundige heb ik geen verkiezingsprogramma's nodig en zeker geen rammelende statistiekjes.
pi_79927577
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:17 schreef voice-over het volgende:

[..]

En hoe gaat Wilders dat oplossen?
Als de PVV met een voorstel komt voor een boerka verbod strand het al omdat ze simpelweg geen vragen beantwoorden
pi_79927631
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:37 schreef voice-over het volgende:

[..]

Dat vind jij. Als ervaringsdeskundige heb ik geen verkiezingsprogramma's nodig en zeker geen rammelende statistiekjes.
En wilders heeft geen CPB nodig maar begrijpt niet waarom hij niet serieus genomen wordt
Jij zou zo de PVV in kunnen
pi_79928095
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:37 schreef voice-over het volgende:

[..]

Oh, dus alles wat wij aandragen als bewijs wordt bji voorbaat door je afgeschoten? maartena heeft keiharde cijfers geponeerd, en jij denk dat jij dat kan afdoen als "heb ik niet nodig want ik ben ervaringsdeskundige"?

Dat is niet discussiëren, dat is een discussie stelselmatig frustreren. Het is ook een beproefde methode van denialisten/revisionisten/complottheorie-fanaten: geen enkele bron accepteren dan die van jezelf. En in jouw geval dan jijzelf als bron. Ik accepteer jou niet als bewijsvoering. En nu?

Daarnaast, "ervaringsdeskundige" in wat? Ik ben ook ervaringsdeskundige. Ik heb bijvoorbeeld veel ervaring met Duplo-treintjes laten functioneren.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 4 april 2010 @ 12:16:26 #95
268409 voice-over
pi_79928405
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oh, dus alles wat wij aandragen als bewijs wordt bji voorbaat door je afgeschoten? maartena heeft keiharde cijfers geponeerd, en jij denk dat jij dat kan afdoen als "heb ik niet nodig want ik ben ervaringsdeskundige"?
Ik heb die cijfers al in het vorige deel onderuit gehaald. Denk aan de discussie over Marokkaanse criminelen/ gedetineerden.
pi_79929917
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:16 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik heb die cijfers al in het vorige deel onderuit gehaald. Denk aan de discussie over Marokkaanse criminelen/ gedetineerden.
Onderuit gehaald? Ik weet niet wat jij beschouwt als onderuit halen, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79931833
Misschien wel interessant: (Bron RTL: http://www.rtl.nl/%28/fin(...)te_verkiezingen.xml)

Voorstemmen (tot en met zaterdag ochtend 03042010):

CDA: 6%
PvdA: 15%
VVD: 21%
PVV: 34%
D66: 11%
SP: 5%
GroenLinks: 3%
ChristenUnie: 2%
SGP: 1%
TON: 1%
PvdD: 2%
Aantal stemmen: 4843

En nu in zetels (totaal krom natuurlijk maar wel leuk om te zien):

CDA: 9 Zetels
PVDA: 22.5 Zetels
VVD: 31.5 Zetels
PVV: 51 Zetels
D66: 16.5 Zetels
SP: 7.5 Zetels
GL: 4.5 Zetels
CU: 3 Zetels
SGP: 1.5 Zetels
TON: 1.5 Zetels
PvdD: 3 Zetels
cool
pi_79935781
je link werkt niet, in andere topic ook niet
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 4 april 2010 @ 16:37:51 #99
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79937128
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:16 schreef voice-over het volgende:

[..]

jij hebt nog nooit wat onderuit geschopt. Je bent net zo maf als JohnDope, die dacht ook altijd dat hij dingen onderuit haalde terwijl niemand anders dat zag, en dat statistieken maar voor losers waren want hij was tenminste afgestudeerd aan de universiteit van het leven. Jij gebruikt precies dezelfde redenaties om te menen dat je gelijk hebt.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 4 april 2010 @ 16:38:24 #100
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79937143
quote:
Op zondag 4 april 2010 16:37 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

jij hebt nog nooit wat onderuit geschopt. Je bent net zo maf als JohnDope, die dacht ook altijd dat hij dingen onderuit haalde terwijl niemand anders dat zag.
Nee, jij bent een held in het beargumenteren van je standpunt __!
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')