Ik ben een vrouw hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:55 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Van jou moet ze in een keer raden dat het om een soort van experiment gaat? dat kan je toch niet weten.. Behalve als het van te voren is aangegeven (zoals ik al zei) Ik denk dat als het andersom zou zijn, jullie mannen ook zouden denken van: pff.. der zal wel weer iets zijn? laat maar zitten?![]()
Vrouwen doen denk ik ook iets langer aan zoenen strelen ets. als de meeste mannen. Dus dat kan misschien ook het gevoel geven dat ze niet zo snel initiatief tonen..quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:58 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Mwah het gaat bij ons vaak met periodes.. maar vrouwen moeten wel meer eerst in de stemming komen denk ik..
Aah sorryquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:09 schreef Pinterman het volgende:
Ik heb op een gegeven moment gezegd, "vanaf vandaag neem ik je alleen nog anaal. Als je wat anders wil moet je er zelf mee komen". Toen is ze vanzelf begonnen met initiatief nemen.
Ze zal het idd niet begrijpen dat het een experiment is, maar het moet haar dan toch opvallen dat er niks gebeurt als hij geen initiatief neemt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Aah sorrymaar zou het echt raar vinden als ze TS precies zou begrijpen op deze manier. Als het zoiets is als ineens weltrusten! zou ik misschien ook even zoiets hebben van hmm waarom doet ie nu niks en normaal wel? maar ik zou zelf wel toch stiekem een beetje aftasten of hij niet toch zin zou hebben
Ja, en als hij al 2 jaar lang iedere avond het initiatief neemt, denk je dan dat ze denkt "goh, misschien moet ik zelf eens beginnen", of eerder zoiets heeft van "Goh, waarom zou hij toch geen zin meer hebben"?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zal het idd niet begrijpen dat het een experiment is, maar het moet haar dan toch opvallen dat er niks gebeurt als hij geen initiatief neemt.
Ben ik met je eensquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zal het idd niet begrijpen dat het een experiment is, maar het moet haar dan toch opvallen dat er niks gebeurt als hij geen initiatief neemt.
Ja precies zo bedoel ik hetquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, en als hij al 2 jaar lang iedere avond het initiatief neemt, denk je dan dat ze denkt "goh, misschien moet ik zelf eens beginnen", of eerder zoiets heeft van "Goh, waarom zou hij toch geen zin meer hebben"?
Ja dat bedoel ik. Dat als ze erover gaat nadenken er dan een lampje gaat branden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:21 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ben ik met je eensmaar denk wel dat ze er even haar vraagtekens bij heeft.. vervolgens hoop ik dan dat ze snapt dat het de bedoeling is dat ze er zelf mee moet beginnen.. (wat ik zelf waarschijnlijk wel door zou krijgen)
Je bereikt de top niet zonder initiatief te nemen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef Oksel het volgende:
Het is geen situatie. We hebben het top. En ze is een topwijf.
Naa dan kan ze jou toch nog wel verwennen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef Oksel het volgende:
Jongens, het spijt me. Het is over. Ze heeft haar "period" deze week (beginnende vanavond), dus het is natuurlijk niet eerlijk.
Nadeel is dat ze zelf niet op het idee komt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:43 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Naa dan kan ze jou toch nog wel verwennen?
Hahaha.. En volgende week heeft ze hoofdpijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef Oksel het volgende:
Jongens, het spijt me. Het is over. Ze heeft haar "period" deze week (beginnende vanavond), dus het is natuurlijk niet eerlijk.
Wat is dat voor lam excuus. Of heeft ze geen armen en mond meer. Of anus als dat je ding isquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef Oksel het volgende:
be strong my friend!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef Oksel het volgende:
Daar laat jij je normaalgesproken ook door remmen? Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef Oksel het volgende:
Arme jijquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Daar laat jij je normaalgesproken ook door remmen? Onbegrijpelijk.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:46 schreef bioloogje het volgende:
Ik verwacht hierbij echt een anti-climax.
Who was right?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef Oksel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna was het gewoon schoenen aantrekken en "ja, tis uit!"?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:15 schreef Aardbeikwark het volgende:
Na nog een keer sex met haar gehad te hebben op mijn initiatief heb ik het maar uitgemaakt. :|
Succes TS!
Ik ook!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:57 schreef dreamzk het volgende:
Haha mooi, deze wil ik wel even volgen!!
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:47 schreef Oksel het volgende:
Nouja.. ze kwam gisteren uit de douche, kwam op me zitten.. bleek dat ze "daar" "nogal" wat massage-olie had zitten. En dat ze nog niet aan de..
[ afbeelding ]
was.
wtfquote:Op donderdag 1 april 2010 00:35 schreef ReWout het volgende:
ps. misschien een tip waarbij je haar min of meer dwingt het initiatief te nemen is als je in bed ligt en je iets zegt als "goh wat een kramp in me rug heb ik toch vandaag, kun je niet even over wrijven/masseren... en dan als ze wrijft gewoon zeggen ja ja daar zo" met een beetje kreun werk.
gatver, ik kan weer wat anders verzinnen voor het avondetenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:47 schreef Oksel het volgende:
Nouja.. ze kwam gisteren uit de douche, kwam op me zitten.. bleek dat ze "daar" "nogal" wat massage-olie had zitten. En dat ze nog niet aan de..
[ afbeelding ]
was.
Ja, thnx for the visualquote:Op donderdag 1 april 2010 10:47 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
was.
Als je nou ook even de tekst erbij gelezen had. Dan wist je dat het al afgelopen ís.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:16 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt. De foto's van bietjes neem ik dan maar voor lief.
Pessimistquote:Op donderdag 1 april 2010 13:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je nou ook even de tekst erbij gelezen had. Dan wist je dat het al afgelopen ís..
Aangezien de TS en zijn vriendin al afhaken bij een beetje bloed, is de kans op een spannend vervolg natuurlijk wel een beetje bekeken.quote:
Ik geloof in zequote:Op donderdag 1 april 2010 13:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Aangezien de TS en zijn vriendin al afhaken bij een beetje bloed, is de kans op een spannend vervolg natuurlijk wel een beetje bekeken.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:47 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
was.
Iedereen was teveel afgeleid van die ene zin door het bord etenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Ben ik nou de enige die dit interpreteert als "we zijn op haar initiatief van bil geweest"?
[..]
Nee hoor, ik ook! Ik snapte de rest van het topic al nietquote:Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Ben ik nou de enige die dit interpreteert als "we zijn op haar initiatief van bil geweest"?
[..]
Ik vond het meer wel een aardig geintje.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:15 schreef VonHinten het volgende:
Misschien kunnen TS en TimMer hun gedeelde fascinatie voor menstrueren delen in een apart topique?
Een verassing nog wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:33 schreef Tjaapo het volgende:
Idd ben benieuwd hoe het aflooptMisschien zit er een leuke paasverassing voor je in TS
Dat heeft toch niks met as te maken.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:58 schreef Flena het volgende:
[..]
zo'n tril eitje met afstandsbediening?
nee maar wel met pasenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met as te maken.
Al klinkt het alsof ze wel ervan houdquote:Op donderdag 1 april 2010 10:47 schreef Oksel het volgende:
Nouja.. ze kwam gisteren uit de douche, kwam op me zitten.. bleek dat ze "daar" "nogal" wat massage-olie had zitten. En dat ze nog niet aan de..was.
Als je de sleutel hebt wel hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ok goed daar heb je een punt.. Wanneer je inderdaad samenwoont of op jezelf woont.. Maar dat geld niet voor ieder stel natuurlijk dus dan kun je niet in je sexy setje even de duur open doen, naja ok alles kan maar of het heel verstandig is :p
haha dat heb ik ook ooit geprobeerd maar hij had de briefjes van Kom eens naar boven.. niet gezien.. dus ik lag daar echt al heel lang te wachten met de slagroom en allesquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:47 schreef DonkeyTrap het volgende:
[..]
Als je de sleutel hebt wel hoorIs juist echt superleuk! Ok bed gaan liggen in een lingeriesetje wachten tot je vriend de kamer binnenkomt. Het is zo mooi als je dan van die stoute jongens oogjes ziet waarna zijn mond zowat open valt en hij bovenop je springt
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:30 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
haha dat heb ik ook ooit geprobeerd maar hij had de briefjes van Kom eens naar boven.. niet gezien.. dus ik lag daar echt al heel lang te wachten met de slagroom en alles
Volgens mij is dit typisch zoiets dat elke man in een relatie een keer geprobeerd heeft en dan drie weken later hevig gedesillusioneerd en moe van het fappen dan zelf maar weer aandringenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:45 schreef thespindoctor het volgende:
herkenbaar verhaal, heb het in het verleden ook een keer zo gehad. het eindigde niet met een eind goed al goed trouwens. 10 dagen geen sex, daarna 4 weken ruzie en 8 maanden daarna uit elkaar alhoewel dat toen niets meer met het "sexperiment" uit te staan had
Niet te hard van stapel lopen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:14 schreef heksehiel het volgende:
Leuk topic! Maareuh, wat je experiment betreft.. wanneer is het geslaagd? Als ze één keer initiatief neemt? Of moet ze minstens een keer of 3 daarmee komen?
Euh, waren er meer deelnemers dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:29 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen.
Laten we het eerst bij 1 houden, dan zien we wel verder
Het duurt immers al 4 dagen![]()
Ja, maar dat komt omdat ze ongesteld is, want mijns inzien absoluut geen reden is, want in die periode heb ik zelf juist vaak extra zinquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:29 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen.
Laten we het eerst bij 1 houden, dan zien we wel verder
Het duurt immers al 4 dagen![]()
Eigenlijk wel he.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:27 schreef Flena het volgende:
er is weinig gebeurt hier![]()
ik had toch wel hele kinky verhalen verwacht nu ondertussen![]()
Pics!!quote:Op donderdag 1 april 2010 19:50 schreef Oksel het volgende:
Ik heb trouwens écht een lekkere vriendin..
juist... ik snap het niet hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he.
Net als of een beetje ongesteldheid dat soort acties tegen hoeven houden.
[offtopic]quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |