Als je nou ook even de tekst erbij gelezen had. Dan wist je dat het al afgelopen ís.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:16 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt. De foto's van bietjes neem ik dan maar voor lief.
Pessimistquote:Op donderdag 1 april 2010 13:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je nou ook even de tekst erbij gelezen had. Dan wist je dat het al afgelopen ís..
Aangezien de TS en zijn vriendin al afhaken bij een beetje bloed, is de kans op een spannend vervolg natuurlijk wel een beetje bekeken.quote:
Ik geloof in zequote:Op donderdag 1 april 2010 13:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Aangezien de TS en zijn vriendin al afhaken bij een beetje bloed, is de kans op een spannend vervolg natuurlijk wel een beetje bekeken.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:47 schreef Oksel het volgende:
Nouja.. ze kwam gisteren uit de douche, kwam op me zitten.. bleek dat ze "daar" "nogal" wat massage-olie had zitten. En dat ze nog niet aan de..
[ afbeelding ]
was.
Iedereen was teveel afgeleid van die ene zin door het bord etenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Ben ik nou de enige die dit interpreteert als "we zijn op haar initiatief van bil geweest"?
[..]
Nee hoor, ik ook! Ik snapte de rest van het topic al nietquote:Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Ben ik nou de enige die dit interpreteert als "we zijn op haar initiatief van bil geweest"?
[..]
Ik vond het meer wel een aardig geintje.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:15 schreef VonHinten het volgende:
Misschien kunnen TS en TimMer hun gedeelde fascinatie voor menstrueren delen in een apart topique?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |